Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Xlive2 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 28943

Köszönöm.

 

Igazából rosszul írtam az első felét: az érdekelne hogy a motorolaj leeresztő csavarnál van tömítés vagy kúpos menetű?

Előzmény: Landsmann_ (28942)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.08.06 0 0 28942

3 év vagy 45000 km ha jól emlékszek. Én Castrol Syntrans Transaxle olajat használok. Nem olcsó. Jövőre lesz esedékes a cseréje. Szerelőre bízom a cserét.

Előzmény: Xlive2 (28941)
Xlive2 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 28941

Üdvözletem,

 

1.3-as WagonR+ olajleeresztő csavaránál van alu vagy réz tömítés? Ha igen hol, milyet kell venni? Továbbá milyen olajat javasoltok bele és szűrőt?

 

Váltóba szoktatok olajat cserélni?

 

Van ezekről leírásotok?

 

Köszönöm

zolee.75 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 28940

zolee75@citromail.hu

 

amúgy nyilvános az email címem

 

üdv Zoli

Előzmény: bleszka (28935)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 28939

Hali!

Wagon 2002-es, 1,3 Glx 76 Le kocsimat kuplungozni kéne. Tokkal-vonóval mennyire számítsak jó magyar forintocskából? Ha tudtok szerelőt ajánlani Bp.-Szentendre tengelyben, megköszönném.

sanyooo

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 28938

helyes :)

Előzmény: bleszka (28937)
bleszka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 28937

Csak mondom, hogy hagytam ki egy 350 ezres wagon R automatát. Túl olcsónak találtam :-)

Előzmény: GeriSoft07 (28934)
bleszka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 28936

Köszönöm, kipróbálom !

 

Előzmény: GeriSoft07 (28923)
bleszka Creative Commons License 2015.08.04 0 0 28935

valójában automatát akartam venni, és az október nagyon messzi van, de add meg az elérhetőségedet !

 

Előzmény: zolee.75 (28926)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 28934

hát ez rohadt jó. Még akkor se kell 6 liter bele, ha üres váltót töltenek fel, 1,5 liter a tökben marad mindig, így cserekor kb 4 liter jön le (3-4 dl a szűrőben marad)

Szerintem a váltót fel se újították, mert nincs is mit benne.

A túl sok olaj habzást okozhat magas fordulaton, illetve nem tud megfelelő járatokba menni, legrosszab esetben melegedéskor kitágul ahol a leggyengébb az ellentartás

Az autód NEM 400.000-et ér. nézz rá a hahu hirdetésekre, az automata WR+-ok ma is sokkal felette futnak!

Oda ne vidd többet, ahol ezt tették

 

(nekem egy helyen a renault megane turbója bánta a +1 liter olajat. nem röhögtem...)

Előzmény: Gábor Kelemen (28932)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.08.03 0 0 28933

Hali!

Igaz, hogy nem wagon, de az asszony ignise huhog indulásnál! :) Csak hidegen csinálja, kis melegedés után az istennek se! Mintha dudálna! Aknára álltam, semmi rendellenesség nem látszik. Szerintem kipufogó lamella lazulás lehet, de valaki azt mondta vízpumpa! 62.000 km 7 év. A jó tanács sokat érne! :)

Kösz! sanyooo

Gábor Kelemen Creative Commons License 2015.08.03 0 0 28932

Sziasztok! Hát a probléma - talán - rendben van. Segítség útján sikerült egy másik márkaszervizbe elvinni a kocsit. Megnézték a váltóolaj szintet... És most jön a döbbenetem... másfél literrel több olaj volt a váltóban, mint a megengedett! 1 évig - a dunaújvárosi márkaszervizben történt felújítás után - így jártunk az autóval! Hozzá kell tennem a dunaújvárosi márkaszervizben múlt héten is mindent rendben találtak, olajszint is rendben, komputer sem mutatott nekik hibát.... Sőt más szerelőknek is mutattam az olajszintet, azt mondták rendben van. No comment....

 

 

Erre rácáfol a mostani vizsgálat a másik szervizben:

 

1. Másfél literrel több olaj az automataváltóban!

2. Ha emiatt váltó csere lett volna, az új váltó 1 millió forint! ( Az autó 400.000 ft-ot ér jelenleg...)

3. A felújításról is elkérte a mostani szerviz a számlákat... Hát a válasz az volt: " Igen vastagon fogott a tolla a dunaújvárosi kollégáknak... ( 4 liter váltóolaj helyett, 6 litert számláztak, stb...) "

 

4. A komputer 9 féle különböző hibát!!! küldött a rendszerből a mostani vizsgálatkor, mielőtt az olajat leengedték!!

 

30 km-t mentek a kocsival ( olaj normál szintre engedve, hibákat nem küld a rendszer ) nem rángat a váltó.

 

Remélem jó lesz, köszi a hozzászólásokat!

 

 

 

 

Előzmény: GeriSoft07 (28910)
Somogyi Tamás Creative Commons License 2015.08.02 0 0 28931

Van egy jó kérdésem. Wagoner vagy opel agila ép kasznit tud valaki. mert ha van akkor át dobálom a cuccokat bele. Ez a megoldás lenne a legjobb. 

Somogyi Tamás Creative Commons License 2015.08.02 0 0 28930

Bontott alkatrészeket honnan szerezzekbe ami jo áron is van?

Somogyi Tamás Creative Commons License 2015.08.01 0 0 28929

Sajnos nem tudtam képet felrakni ide. De ha kell küldök lépet mail ben akinek kell. Amugy megéri költeni rá 3-4 száz ezret??

sanyooo1 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 28928

Látatlanban semmit. Ha felteszel pár fotót, biztos lesz érdeklődő.

Előzmény: Somogyi Tamás (28927)
Somogyi Tamás Creative Commons License 2015.08.01 0 0 28927

Helotok. Van egy totálkáros wagon r + -om. jobb eleje és a bal oldala sérült. 2001 es, friss müszakis. Frissen szervizelt. Valos 180.000 km-rel. Ki mit add érte? Vagy mennyit érhet??

zolee.75 Creative Commons License 2015.07.31 0 0 28926

Szia Bleszka Ha még nem vettél Wagont akkor ahogy itt már korábban jeleztem októberben eladó lesz a miénk egy 2003 novemberi ritkaság 1.3 glx 4wd klíma 94Le 2-300 ezerrel olcsóban mint amit találsz mert motorikusan teljesen oké de kéne rá egy fényezés itt ott, ezért olcsóbb persze nem muszáj októberben lejár a műszaki azt elintézem és utána gondoltam,majd ha érdekel írj nyugodtan fényképet is tudok küldeni

Előzmény: bleszka (28911)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 28925

küldj egy emailcímet, saját nasom címét ide publikusba nem teszem ki

gerisoft kukac gerisoft pont hu

Előzmény: Fecó1945 (28922)
Fecó1945 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 28924

köszi,megkeresem!

Előzmény: GeriSoft07 (28921)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 28923

ha elmész megnézni, automata váltó kipróbálása, tesztelése

 

1: elindítod a motort, megnézed hideg vagy meleg (vízhőfok, ugyanis be van kötve a váltó a hűtőkörbe), ennek megfelelően hideg vagy meleg olajszintet ellenőrzöl járó motor mellett a piros nívópálcán.

2: beülsz, kézifék behúz, P-ből R-be teszed, kb 1-1,5mp-en belül egy nagyon finom döccenést kell érezz, hogy beváltott a váltó. NEM RÁNTÁST! ekkor N-be, 1mp-en belül kell engedjen, D-be, 1mp-en belül finom döcc, visszarakod P-be

3: kézifék kienged, P-ben az autó, átrakod R-be, amint beváltott, az autó el kell induljon finoman hátra, Átrakod N-be, megállsz, D-be, finoman elindul előre, kúszik (ha nem kúszik, nem jó)

4: elindulsz, egy kis gázt adva tartod az 1900-2000 fordulatot (jó hosszú lehetőleg sík szakasz kell. A váltónak kb 60km/h sebességig az összes fokozatot el kell váltsa negyedikig 2000 rpm alatt. nem adsz nagyobb gázt!

5: felemeled a gázt, ekkor üresbe kapcsol, kb 1300-1500-ig esik a fordulat, ahogy a direkt hajtás szétkapcsol, de a tök forgatja tovább

6: ekkor kövér gáz, egyet minimum, de padlló esetén kettőt vissza kell váltson, majd kb 4200-4500-nál fog váltani a gyorsítás miatt

7: megállsz, és olyan indulást produkálsz, hogy legalább 3000-es fordulatról indulsz, megtartod, ekkor kb 80-nál vált negyedikbe

 

ha mindezt rángatás, oda-visszaváltás, és egyéb disznóságok nélkül teszi, akkor épp most jó a váltó

 

hibák:

gáz megtartás mellett oda-vissza vált

gyorsítás és felváltáskor kipörög a motor, váltás alatt a kuplung/fékszalag csúszik

hosszú lassú váltás

rántva váltás, ütés, csikorgás

Előzmény: bleszka (28916)
Fecó1945 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 28922

sziasztok,keresem ezt a könyvet,sürgős lenne!

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 28921

5cm-re van egymástól a kettő :)

Előzmény: Fecó1945 (28920)
Fecó1945 Creative Commons License 2015.07.29 0 0 28920

új Wagon R tulajdonos lettem,nem müködik a vizhőfokmérőm,és első nekifutásra nem találtam meg a hőfok jeladót,csak a ventillátor kapcsoló jeladót.Esetleg tudja valaki hogy hol keressem?Köszi!

Balu35 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 28919
Tökéletes nem is fog lenni! Ha szerencséd van,jobb lesz mint volt!
Előzmény: bleszka (28918)
bleszka Creative Commons License 2015.07.27 0 0 28918

13-14 éves autóba már nem kell "új" motor.

Előzmény: Balu35 (28917)
Balu35 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 28917

Nagyon nem akarok beleszólni, de ha normális alkatrészekből és precízen van összerakva, akkor az anyagköltsége több mint 100e.

Hengerfej felújítás, vagy gyűrűcsere nem egyenlő a felújítással.

Előzmény: bleszka (28916)
bleszka Creative Commons License 2015.07.26 0 0 28916

Állítólag 100 eFt egy komplett felújított motor beszerelve. Az automata váltó felújítása 60 e Ft.

De abban igazad van ha megy annak örülni kell...

Privátba megmondom az árat !

Előzmény: GeriSoft07 (28913)
ugyörgy Creative Commons License 2015.07.26 0 0 28915

állófűtés??? ködlámpa????

Előzmény: GeriSoft07 (28914)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 28914

Ez az?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/wagon_r_plusz/suzuki_wagon_r_plusz_1.3_glx-9050528

hahun 3db AT WR+ van, a másik kettő vicces 950eFt :)

Előzmény: bleszka (28911)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!