Keresés

Részletes keresés

pifes Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416015

Miért, ki gondolta komolyan, hogy ez valaha is megépül?

Előzmény: chicagoi (416013)
manhattani Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416014

>A Nyugatiban is teljes a fejetlenség ...

 

Már nem fejpályaudvar??

Előzmény: fu58 (416010)
chicagoi Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416013

.............. Nem kezdik el építeni a vasúti körgyűrűt

A kormány hiába támogatja, pénz az nincs rá......................

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416012

Én ma kivételesen tudok egy jó példát is az Alpokalja IC alapszerelvényén kivül van plusz két kocsi az egyikben vannak öten a másikban meg én egyedül a Keletitöl!

Előzmény: István Gyuri (416007)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416011

Pedig még az igazi buli el sem kezdödött,mi lessz majd január 05.-töl amikor a Keletibe lessznek vonatok is meg nem is!

fu58 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416010

A Nyugatiban is teljes a fejetlenség a vonatok vágánykiosztásánál,ráadásul a hirdetményeken szereplő vágányokat sem tartják be,sőt érkezés előtt percekkel összekeverik.

Üdv:fu58

Előzmény: István Gyuri (416009)
István Gyuri Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416009

Tudja valaki, hogy miért és milyen elvek alapján lett újraosztva a Keletiben a vágánykiosztás?

A pécsi, bécsi (soproni) IC-k kivételével nicsenek fix vágányok a távolsági vonatoknak, nekem pl. Miskolcra most már a posta felőli bejárat sem mindig jó, mert van egy-két IC, ami a 6, sőt a 7-ről megy...

elővárosban is elég nagy a kavalkád: a gödöllőu a 3., a hatvani a 12.(?) vg-ról megy...

Ennyi minden változott volna a szerelvényfordulókban?!

koller andor Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416008

Kislányommal tartottunk hazafelé az egyik nyári bringatúránkról. Feltettem a bicajomat, majd az övére került volna sor, csak közben elment a vonat.

 

Én is állandó levelezésben vagyok a stoppal. Különösen érdekes az, amikor megmagyaráznak valamit- aztán kis idő múlva az ellenkezőjét is.

 

Mind utas- mind árufuvarozásban a megrendelő oldaláról is tragikusak a tapasztalataim a máv csoporttal kapcsolatban.

 

A legtöbbje tisztán egyes személyeken múlik. Nem a merev idejétmúlt szabályozáson.

Előzmény: Siemens113 (416005)
István Gyuri Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416007

A Startot idén is meglepetesként érte, hogy a karácsony utáni szombaton délelőtt sokan utaznak. Miskolcról a helyi, 11:30-as IC 1A+2B, de még az 1. osztályon is van álló utas.

 

Egyébként ezeket a délelőtti IC-ket minden évben ki akarják venni, sőt, szinte kompletten ki akarják venni a miskolci IC-ket, mert minek az....

hmsoft Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416006

Újra? Miért? Mikor járt ott utoljára?

Kábé hetven éve, bár az utolsó menetek valszeg hálókocsikalauz nélkül... Viszont ezek már inkább (geo)politikai, mint vasúti személyszállítási kérdések, úgyhogy itt ne feszegessük. :)

hm

Előzmény: v_peti (415985)
Siemens113 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416005

tudom ezzel nem leszek népszerű de az ilyen felelőtlen és balesetveszélyes munkavégzésből mindig ügyet kell csinálni, már csak a többi utas érdekében. (én mióta egyszer leszállás közben ((14 kocsiból szálltak le)) lazán menesztettek már mindig írok panaszt az ilyenekről.

 

Hogy kezeli e a jegyemet vagy nem pont nem érdekel elnézem lehet rá magyarázat. ahogy arra is hogy mit ír rá, vonatszámot vagy hogy hívj föl szivi tökre nem érdekel. De mások veszélyestetésére nincs magyarázat.

Előzmény: koller andor (416001)
lineagialla Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416004

Amit àllítólag minden esetben megkap a két alágazat összehangolásáért felelős szervezet, így megvan a lehetősége rá, hogy tájékoztasa az illetékes társaságokat, esetleg módosítást kezdeményezzen.

 

De ha jók az infóim, akkor a fehérvári átépítésnél is úgy alakítottàk ki példàul a vágányzárit vasúték, hogy ne barmoljon bele a busz-vonat ràhordó-leosztó rendszerekbe a 30a-n.

Előzmény: htibor (415974)
jwkllr Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416003

Van már kézi jelzőeszközük is.... Én veszélyesebbnek ítélem meg a sötétben való jelzőlámpát. Az másnak is lehet.

Előzmény: manhattani (415999)
attus germanicus Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416002

Én mindig a pinjin átírást használom. Tudatosan :-)

Na jó, majdnem mindig, Pekinget Pekingnek írom.

Előzmény: vrobee (415980)
koller andor Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416001

Úgyanúgy mint az én esetemben a nyáron. Még a már feltett bicajomat is elvitte. A következő állomáson  az fszt vette le, én meg mentem a egy óra mulva utána.

 

Esett az eső , a vjv fent ült a mozdonyon, ki sem nézett. (bal oldalon volt a peron)

 

Mindez egy táblás megállóhelyen történt, ahol nincsen személyzet. Egy a vonatról leszálló máv alkalmazott segítségével sikerült a dolgot elrendezni, mivel tudta a szomszéd állomás szolgálati mobilszámát.

 

Az ő kérésére nem csináltam ügyet belőle.

 

Előzmény: jwkllr (415991)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 416000

Saját pénzünk nincs a V0-ra.

Ok.

 

 

EU pénz nincs a V0-ra 2020-ig.

Ok.

 

 

 

Kell kérni a kínaiaktól pénzt a V0-ra.

is.

Ugyan ismerjék már fel, hogy ez kínai érdek ......................:-))

Előzmény: manhattani (415998)
manhattani Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415999

>Ha ott volt a vjv akkor hogyan indult el a vonat a jelzése nélkül?

 

Volt egy baleset, amiben egy utas meghalt, a vonat menesztés nélkül indult, mert a mozdonyvezető "látott egy, az ablakon kinyúló kék inges kart". Például így.

Előzmény: jwkllr (415991)
manhattani Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415998

>a kivitelezés 2014 tavaszán elkezdődik, és a vonatok 2017-ben már közlekedhetnek az új pályán.

 

Akkor még van rá néhány munkanapjuk.

Vasútépítéshez és -felújításhoz közel álló körök szerint arra az időre az engedélyezési tervek készülhetnek el.

Előzmény: trizs77 (415994)
jwkllr Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415997

?

Előzmény: trizs77 (415993)
manhattani Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415996

>Lancsou-Ürümcsi.

 

Ha nálunk is új vonal nyílna, az sokaknak nagy ürümcsi lenne.

Előzmény: vrobee (415980)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415995

Magyarul most a minisztereink azért kuncsorognak a kínaiknak, hogy ha már felújítják a 150-es vasútvonalunkat, ugyan építsék már meg nekünk a V0-t is ?

 

 

Előzmény: trizs77 (415994)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415994

Magyar Nemzet: Egyelőre nincs pénz a V0-ra

 

Forrás: MTI | 2014. 12. 27. 05:57:13   

 

 

Bizonytalanná vált a fővárost délről elkerülő új villamos vasútvonal (V0) építése a Magyar Nemzet szombati cikke szerint.

 

A Budapestet elkerülő vasúti körgyűrű építése tavaly februárban kapott zöld jelzést a kormánytól.

 

A kizárólag teherszállításra szolgáló, kétvágányú, villamosított, 113 kilométeres vasútvonal Tatabánya és Cegléd között épült volna.

 

A kormány vizsgálta, hogy a kínai fejlesztési bankkal kötött egymilliárd eurós együttműködés vagy uniós források terhére valósuljon-e meg a beruházás.

Akkor úgy tervezték, hogy a kivitelezés 2014 tavaszán elkezdődik, és a vonatok 2017-ben már közlekedhetnek az új pályán.

A Külgazdasági és Külügyminisztérium sajtóosztálya a lap megkeresésére közölte: a pénzügyi konstrukció megtárgyalása a tervezettnél több időt vesz igénybe.

A Kínai Fejlesztési Bankkal (CDB) folyamatosak a tárgyalások, és bíznak benne, hogy a következő hónapokban meg tudnak egyezni a függőben lévő kérdésekben.

A lap megtudta, hogy nem áll rendelkezésre más forrás, a 2014-2020-as költségvetési ciklusban nincs a beruházásra fordítható európai uniós keret.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415993

Mit válaszolt kérdésedre az újságíró, aki a cikket írta ?

 

 

Előzmény: jwkllr (415991)
jwkllr Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415992

A vjv-nek szerintem ........van annyi esze..........., hogy nem meneszt ajtónyitás közben.

Előzmény: jwkllr (415991)
jwkllr Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415991

Ha ott volt a vjv akkor hogyan indult el a vonat a jelzése nélkül?

Előzmény: trizs77 (415990)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415990

Aki sokat utazik vonaton, annak mindenek van egy-sok története arról, amikor 90%-ban hölgy utastársai megkérték, hogy nyissa ki nekik a vagon ajtaját vagy segítsen leszállni, felszállni.

 

A hölgyeknél legtöbbször van :

 - egy női táska (didikül)

 - 1-2 szatyor,

 - ha távolabbra utazik 1-2 csomag.

 

Mindehhez van két kezük.

 

 

----------------------------------------------------------------------

 

........nem volt annyi esze.......

 

Igen, könnyen előfordulhatott, hogy az addigi életében megszerzett 1-3 diplomája mellett, feledékenységből elmulasztotta megszerezni a vasuti lakatos vagy ajtónyitó specialista végzettségeket.

 

Bár sokat levon a .........nem volt annyi esze.........minősítés értékéből, hogy az ajtó nyitásban,  a segítségére siető vjv.-nek (civilül=kalauz) se sikerült kinyitnia azt a vagon ajtót.

 

 

 

 

jwkllr Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415989

Van pár darab olyan kocsi. De ha nem volt annyi esze, hogy másik ajtóhoz menjen... Annyit áll a vonat. Ha meg a másik ajtót kinyitja akkor nem indul el.

Előzmény: trizs77 (415987)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415988

014-12-26 18:52:00

 

A Krímbe tartó vasútszállítást is leállítja Kijev

 

Biztonsági okokból felfüggeszti a Krímbe irányuló vasúti személy- és teherszállítást Ukrajna, nem mennek az autóbuszjáratok sem.

 

Az Ukrzaliznytsia ukrán vasúti társaság jelezte: a teherszállítást már péntektől leállítja, a személyszállító járatok viszont hétfőig fokozatosan szűnnek meg.

 

A vállalat ugyanakkor nem közölte, hogy a biztonsági megfontolásokra hivatkozó, ideiglenesnek mondott intézkedése meddig marad érvényben, és azt sem pontosította, hogy milyen biztonsági aggodalmak miatt vezették be a korlátozást.

 

A társaság közleményében csupán ennyi olvasható: "Az utasok biztonságának szavatolása érdekében (a vasúti társaság) a Krím félszigetre tartó vonatjáratait megállítja Novoolekszijivka és Herszon állomásnál", vagyis annál a két városnál, amely még az ukrán területen a Krím határának közelében fekszik.

 

Az ukrán infrastrukturális minisztérium pénteken bejelentette, hogy ettől a naptól megszünteti az autóbuszforgalmat a félszigetre, a buszállomásokon már be is tiltották az említett járatokra szóló jegyek árusítását.

 

MTI

trizs77 Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415987
jwkllr Creative Commons License 2014.12.27 0 0 415986

A boltban drágább volt. Skála Metro

Előzmény: v_peti (415960)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!