"Mint a Főnix Programban részt vevő, hűséges ügyfelünket egy nem mindennapi kedvezménnyel szeretnénk meglepni Önt. Peugeot-márkaszervizeinkben most a 9 990 Ft-os akciós ár helyett, mindössze 8 990 Ft-ért kitisztítjuk klímáját és pollenszűrőt cserélünk autójában, ráadásul egy 30 pontos tavaszi átvizsgálással is megajándékozzuk."
Mi bajod vele? :) Nincs ám mindenkinek csápos emelője... :D
Azon inkább bogártetemek voltak. Ecsettel lepucoltam utána ment a levegő. Sok minden kijött onnan is. Amúgy sok pici gömbszerü izé volt mindkét hűtőben. Kb 1mm átmérőjű magvakkal, vagy valami hasonlóval volt tele.
Volt itt nemrég szó összeeső csövekről... Nem tudom pontosan mi is volt az. Mi is volt az? A turbóhoz volt köze? Mert van egy rajzom a turbó levegőcsöveiről, azon be lehetne azonosítani. Kövezzetek meg érte, de nem vagyok képes most visszakeresni...
Meg van egy másik dolog is, amit most "jól" el fogok magyarázni, akárcsak egy láma. Szóval, a kocsit felemeltük, mert a paréj szerelő nem rakta vissza rendesen az alsó műa lemezt olajcsere után, így a menetszél baszkurálta. Ekkor vettük észre, hogy egy kb 6/4" méretű fekete műanyagnak tűnő cső csatlakozásánál ereszt. Valahol a kocsi elejénél van ez az alsó fertájon. Olajos körbe rendesen, de nincs olajfolyás egyébként. Egy csepp nem sok, annyi sem. Na, tehát azt gondoltam ki, hogy az biza lehet egy turbó levegőcső, vagy mittomén, nemtudom. Nem tudja valaki véletlenül mi lehet az?? Bár a leírásom alapján egy majom segge is lehetne az igaz... Asszem majd csinálok róla egy fotográfiát, oszt beteszem a kípet rúla.
Az intercoolert is átfújattad, mennyire volt koszos? Csak azért kérdezem, mert az enyém is ránézésre tisztának tűnik, de így megbontva azért jobban látszik.
Nagyon köszi! Csak akkor fotózd ha nagyon ráérsz!!! Szinte biztos hogy jövő hét végéig nem tudok foglalkozni vele. Szal ha van jobb dolgod, akkor csináld azt. :)
És valóban, nem volt egyszerű. A lökös feladta a leckét. Ezúttal is addig jutottunk mint az első alkalommal. Minden kilazítva de valamiért nem jön le. Már tudtam hogy az a valami még nincs kiakasztva. Na mire rájöttünk, hogy mit és hogyan kell, ehh... Miután lekerült, nekiestem a lámpának, apám meg pótolta a lökhárító egyik törött fülét. Mindkét munka nagyon jól sikerült, közben a hűtőt is kifújtuk levegővel. Nagyon tele volt, főleg a venti alatti részeken. Nem igazán férni hozzá, ezért ugyan sokat tisztult de nem lett tökéletes. Majd kövi project az alapos mosás lesz, bár a hűtéssel nem volt gondom. Végül mindent jól összeraktunk és örültünk! :)
Nem felejtettem el a képeket továbbra sem, csak rájöttem, hogy a létező képek nem segítenek semmit, újakat meg nem tudtam csinálni, mert 11 körül értem haza tegnap (ez milyen már: a volt orgonatanárommal másztunk hegyet, fürödtünk egy spa-ban, este meg pizza mellet madri-barca meccset néztünk a nappalijában :) ez idehaza nem nagyon menne még...)
Nem tudok belekötni, igazad van. Minden indolokt esetben a tompított kell.
És valóban önmagában nem elég a DRL, kell a helyzetjelző is. De csak magyarországon. És dolgoznak rajta hogy módosítják az uniós előirásra ahova meg nem kell semmi, még helyzetjelző sem.
Mert ha van akkor mutatja is, lehet léptatni az ablaktörlőkar végén lévő gombal.
Ha nincs tehát csak a dátumot írja ki középre és nincs az ablaktörlőkar végén gomb, akkor azt meg lehet oldani, kell egy másik ablaktörlő kar, meg fel kell tanítani és kész. Keresd Zolysyst, mert neki sem volt úgy rakta bele, meg fel is tudja tanítani neked.
Kérdésem a következő! Szüleimnek 307 1.6 2002-es évjáratú autója van. Újkorától náluk. Utólagosan meg lehet e oldani, hogy a fedélzeti számítógép mutassa a fogyasztást?
Hölgyek, Urak, mit mond a tapasztalatotok 2.0HDi, 136 ló olaj tekintetében, Castrol vagy Total? Melyiket tegyem bele? Most lesz az első saját hatáskörben kivitelezett cserém. Köszi.