Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwvivat Creative Commons License 2005.06.20 0 0 936

Hello, Köszönöm a válaszod.

A helyzet mára a következö, a nyomáskapcsolora rámegy egy fehér vezeték aminek a vége a klimavezérlö egységbe megy be,ha a klimát bekapcsolom utánna pedig erre a szálra egy égövel sorbakötött 12V-ot kapcsolok / ha nincs elé égö kötve akkor csak behuzza a kuplungot de nem kapcsolja be a kompresszort/ akkor minden frankon müködik, valszeg. hogy a nyomáskapcsolorol kellene kapnia egy jelet de valamiért nem kapja meg.Szerintem is a nyomáskapcsolo lehet a hibás, ha töltött állapotban cserélhetö az nagyon jó lenne.

Rákérdezek a vw-nál mennyibe kerül, nem hiszem hogy bontoban megbontanák a klimacsövet ezért.

Előzmény: Janibacsi (935)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.19 0 0 935

Az a nyomaskapcsolo egy dupla cucc, az egyik aga egy bizonyos nyomasertek alatt nem engedi elindulni a kompresszort, a masik resze meg bizonyos nyomas felett maxigazon inditja a hutoventillatort. Namost, neked gondolom a vedelmi kapcsolot kell rovidrekotni. Mi kovetkezik ebbol: ha a rendszerben az eloirt nyomas megvan, es a kapcsolo megsem kapcsol, akkor kapcsolo csere. Elvileg cserelheto toltott allapotban is, mintha az remlene hogy van ott valami automata golyos szelep...

 

Jano

Előzmény: vwvivat (922)
waldor Creative Commons License 2005.06.19 0 0 934

Először is a nagynyilvánosság elött megköszönöm Neked a csapágyat, amit küldtél, beraktam a kompresszorba, működik.

Onnan tudom, hogy az alacsony nyomás kapcsolója kapcsol, hogy digit klímás, és a menürendszere minden infót kijelez.

Előzmény: xmbela (932)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.19 0 0 933

A hét végefelé fekszek neki a témának.Laikus vagyok amúgy eléggé.Egyelőre a kompresszorbakot nem birom a blokkra tenni,másik bak fog kelleni,Ha ezt megoldom,akkor derülhet ki, hogy mit kell csrélni ill felújítani a gépen.

köszönöm válaszod,majd írok részletesebbet is.Csővel kapcsolatban pedig megkeresnélek.Hovávalósi vagy?Én vidéki..

Előzmény: xmbela (926)
xmbela Creative Commons License 2005.06.19 0 0 932
Nyomásméréssel kellene kezdeni.Miből gondolod,hogy az alacsonynyomáskapcsoló miatt történik mindez?
A visszatérő csőnek mindig hidegnek kell lennie.És csak az egyik visszatérő :P
Ha kevés lenne a hűtőközeg akkor nincs rendes hűtőteljesítmény és nem igazán hideg a szivóoldali cső.
Előzmény: waldor (930)
xmbela Creative Commons License 2005.06.19 0 0 931
És a kuplungtekercs égett le vagy a kompresszor belseje ,esetleg a szabadonfutócsapágy állt be?
Attól függ,hogy mennyire akarsz belemerülni a felújításba.Ha komoly a gond a kompresszorral akkor inkább vegyél egy bontottat.
Előzmény: vec (929)
waldor Creative Commons License 2005.06.19 0 0 930

Üdv.

Azt tapasztaltam az automata klímámnál, hogy úgy 5 másodpercenként kapscol ki-be a kompresszor, az alacsony nyomás kapcsolója miatt. Valamint az elpárologtatóból visszatérő csövek nagyon hidegek. Amúgy a hűtés jó. Lehet-e az alacsony töltöttség miatt, vagy netán ez normális?

audi 100 Zexel kompresszorral. Minden hozzászólás érdekel!

 

vec Creative Commons License 2005.06.18 0 0 929

 

 

 Hello!

A szerelő feltöltötte gázzal,majd 2000-en pörgettük a motort egyszer csak nagy füst és (ferodol?)égett szag.És egy felújítás mennyi?

Előzmény: xmbela (927)
xmbela Creative Commons License 2005.06.18 0 0 928
Mérd meg a rajz alapján a kérdéses lábak közt,hogy rövidzár van-e.
Előzmény: vwvivat (922)
xmbela Creative Commons License 2005.06.18 0 0 927
Egy komplett felújítás többe kerülhet,mint egy bontott,de ott mi a gari,hogy az jó.Természetesen ha beépítési garanciát vállalnak rá akkor más a helyzet.
30-40.
Ha még le sincs bontva és üzemközben se volt próbálva,akkor szerintem egy kicsit elhamarkodott a felújításról beszélni.De ha szerelődnek röntgenszeme van akkor bocs. :))
Előzmény: vec (921)
xmbela Creative Commons License 2005.06.18 0 0 926
Ha nem írsz semmi konkrétumot,akkor hogy várod a segítséget?
Miért kell egyszerre felújítani?
1. és 2. kérdés:Kompresszor típusa?
3.kérdés:Milyen méretű cső és milyen csatlakozói vannak?Én tudok csinálni.
4.kérdés:Megint a felújítás?Ha retrofitre gondolsz akkor készülj ,hogy nem 2 fillér lesz!
5.kérdés:Van ahol 2 évet írnak,van ahol 4-et,de ha már régóta áll akkor mindenképpen csere.Mérete kell és milyen csatlakozói vannak.
Remélem kielégítő a válasz.
Előzmény: kugyi2 (920)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.18 0 0 925
Azaz pontosabban Füttömotor magasnyomás és alacsonyomás kapcsolo.
Előzmény: vwvivat (924)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.18 0 0 924

Nyomáskapcsolo, az biztos

 

Előzmény: S.Zola (923)
S.Zola Creative Commons License 2005.06.18 0 0 923
Az nem hőkapcsoló?
Előzmény: vwvivat (922)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.18 0 0 922

Hello, Kérdésem lenne a hozzá értökhöz.

 

Sikerült a klimarendszert üzembe helyezni az automon/94. passat dig. klima/, viszont a kompresszort csak akkor kapcsolja be ha az expanzios szelepnél lévö nyomáskapcsolot rövidre zárom,amugy fujja a hideget rendesen.

A kérdésem az lenne hogy hogyan tudnám megálapittani hogy a nyomáskapcsolo hibás-e vagy sem?

vec Creative Commons License 2005.06.18 0 0 921

 

 

 

  Előre is köszönöm a segitséget!Még nem bontottam le a klímát de az autó 1993-as, 2.0-es 16v Opel Vectra.Szerelő szerint nem éri meg felújítani.Mennyibe kerül egy bontott?(A szerelő szemrevételezés alapján döntött)

Előzmény: xmbela (919)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.18 0 0 920
Látom nagy itt a mozgás....:(
Előzmény: kugyi2 (914)
xmbela Creative Commons License 2005.06.16 0 0 919
A " korokozó" neve helyesen:Harrison V5. :P
Aki megállapította a hibát az nem tudja eldönteni,hogy érdemes-e javítani vagy csere?Írd meg a kocsi típusát motorkódját és összes adatot ami a kompresszoron található és lehet,hogy tudok segíteni.
Előzmény: vec (918)
vec Creative Commons License 2005.06.16 0 0 918

 

  Sziasztok!

Meg van a "BAJ"! Kompresszor meghalva! A keresett " korokozó"  neve

Erizon v 5. Nem tudom,hogy érdemes-e felújitatni vagy inkáb bontottat venni?

Mennyi lehet egy bontott?

Köszi!

feue Creative Commons License 2005.06.13 0 0 917

Üdv!

A következő problémám van:2-3 hete,a klímakompresszor csapágya beállt,és darabjaira hullott.Ennek következtében az első tárcsát rögzítő gumibigyók amik helyzetben tartják,kiégtek.Ezek mind ki lettek cserélve,illetve fel lettek újítva.A hézag mérete még nem teljesen tökéletes(0,30),emiatt nem is használom most a klímát. De ennek ellenére,az ékszíjtárcsa úgy felmelegszik,hogy a kezem csak rövid ideig tudom rajta tartani.Kérdésem:ez így normális?Ha nem,akkor mi lehet a gond?

vec Creative Commons License 2005.06.11 0 0 916

 

 

 Nem tudom, mert nem azt a jellegzetes elcsuszó ékszíj hangot adja hanem berregő hangot,de azt is rövid ideig.Bár mükődése alatt többször is.Köszönöm a típet,megnézetem a szíjat is.  

Előzmény: kugyi2 (915)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.11 0 0 915
ékszíj
Előzmény: vec (912)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.11 0 0 914

sziasztok!Épp egy 123-as mercedesbe építek be egy bontott diavia klímát.A cucc nem tudom mennyit állt már kibontva.A kompresszornak megvan a mercedeshez való bakja, de a blokkomon nincs csavarnak hely.Ráadásul hallottam, hogy a kompresszoroknak nem tesz jót az állás.

Kérdésem:

1.Mennyi lehet egy esetleges kompresszor-felújítás?

2.Egy másik kompresszor milyen árban tudnék szerezni?

3.Egy kb 1m-es cső hiányzik, mibe kerülhet,és hol vehetek-csináltathatok hozzá?

4.Ha régi gázos, feltétlenül fel kell-e újítani,és ez mibe kerülhet?

5.Szűrő mikor cserélendő,ára mi lehet?

 

köszi segítségetek előre is!!!!!!!!!!

vwvivat Creative Commons License 2005.06.10 0 0 913
Hali. Átküldtem az e-mail cimedre a kapcs. rajzot, jó munkát.
Előzmény: yocoka (906)
vec Creative Commons License 2005.06.09 0 0 912

 

  Sziasztok!

 Opel gk.-ban manuális klíma van(gk. 93-as).Beinditásakor beregő,búgó hangot ad,de nem állandóan.lehet ez a rendszer levegősődése miatt?(szerelő szerint nem).

 Egy újratöltést érdemes megprobálnom ?vagy csapágy csere! 

 

BanditBaby Creative Commons License 2005.06.08 0 0 911

Haliho!

 

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. Van egy Smartom, aminek nem működik a klímája. Konkrétan meleget fúj. Voltam vele klímásnál (azt sem tudta először hol a motor az autóban. :))), meg a Smart centerben is, de mind a ketten mást mondtak. Tudna valaki egy normális, hozzáértő klímást?

 

Előre is köszi

 

BB

Gothmog Creative Commons License 2005.06.08 0 0 910

Azért köszi a választ, sokat segítettél, mert én azt hittem, hogy a hőmérséklet jó (lévén az opel adatlapja szerint ezzel még nincs gáz), ezért nem is vittem klímáshoz.

 

A távgyógyászatban teljesen igazad van :-)

 

Akkor viszont klímást kell keresnem :-(

Előzmény: xmbela (908)
off-topic Creative Commons License 2005.06.08 0 0 909
Köszi!

Most hűt mint állat, de ha úgyérzem hogy csak langyos levegő fúj majd akkor viszem csak vissza.
Jól tudom hogy 5-6 Cfok a tökéletes,10Cfok-ig elmegy a többi szervízeset? ( max hűtés, venti 2esen, belsőkeringetés be, csak bofába fújás, hőmérő a nyíláshoz )
Előzmény: xmbela (907)
xmbela Creative Commons License 2005.06.08 0 0 908
Nem sikkadt el,csak már többször leírtam,hogy távgyógyászatban nem lehet segíteni,mert nem csak egy oka lehet.Ezért nem reagálok az ilyen jellegű kérdésekre.Keress egy klímást aki megméri a nyomásokat,esetleg lefejti és behatárolja a hibát.
Egyébként amit írtál kifújt hőmérsékletre az a legkisebb jóindulattal sem nevezhető elégségesnek.A "szörcsögés" is erre utal.
Előzmény: Gothmog (905)
xmbela Creative Commons License 2005.06.08 0 0 907
Ez a szivárgás nagyságától függ.Én azt szoktam javasolni,ha teljesítménycsökkenés van akkor hozzák vissza.
Előzmény: off-topic (903)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!