Én úgy maradtam, ahogy egy hím ilyenkor maradni szokott. :)
Megköszönöm az infót, egyetlen helyen, a Brendon babaáruházban találtam ilyet, úgy hívják, hogy "Terhes övlehúzó", de azért szívesen veszem a többi alternatívát is. :)
Köszönjük a tanácsokat mindenkinek. Ma +szüketett a kompromisszumos döntés. A motor az én kedvemért 1,5-ös, a szín és az automata váltó pedig pulettke kedvéért lesz.
Láttam vagy fél éve valamelyik autós műsorban egy olyan kis kütyüt, amit a biztonsági övre kell szerelni, és akkor védi a terhes nők pocakját (elvezeti a pocak íve alatt az övet, így az nem nyomja meg a magzatot egy esetleges balesetben). De nem találok sehol ilyesmit. Nem tud erről valaki valamit? Mert kezd időszerű lenni nálunk is. :)
Kedves márkatársak! Augusztus végén, 20-án csinálunk egy kis nyárbúcsúztató bulit Velencén. Nagyon szívesen vendégül látnánk Titeket!!! Kaját adunk, piát hozzatok! :)))
A Swift Klub-on készítettünk egy új összeállítást a Suzuki újdonságairól, hogy egy helyen és egyben olvashassátok a legújabb információkat. A cikket ITT olvashatjátok el.
Az nem jelent semmit, suzukikban (legalabbis ugy tudom az ujban is) az E betunel meg van boven a tankban, szal nem teljesen linearisan esik a mutato az F es az E kozott...
regi swiftel en E beture ert mutatoval meg kb 100km-t megyek, pedig 9-10 litert eszik a dragam (automata+klima+neha nehez jobb lab :D)
Kedden mi is átvettük a kis tűzpiros szépséget. Minden zsír,csak nekem is a brenya mutató lement egy negyedet 70km-re... Remélem tényleg nem zabál ennyit..., a régi skodikám szolidabban kajált. Viszont nagyon jó érzés menni vele, nem bántuk meg.
Nyugtassatok meg, hogy szolidabban fog azért fogyasztani..!!!
Folymatos olvasója voltam a fórumnak, és sok hasznos infót kaptam az autóm átvételéig. Kedden sikerült a kicskét (1.5 GS ezüstmetál) magamhoz vennem és mai napig kemény 70 km-t raktam bele. Előző autóm 5.5 év alatt teljesen kiszolgált, a 120 000 km alatt nem volt vele semmi probléma (szintén swift). 2 kérdésem azonban lenne:
1. Az üzemanyag szintjelző a 70 km alatt 3 rublikát esett. Ez normális?
2. 5-10 km-es út után kellően égett szag jön a fékek, gumik felől. Normális?
Nem kell választani, mindkét helyre regisztrálhatsz, tagdíj csak a swiftklub.hu-n van, de azt se nyeli le senki, tagságikra, matricákra, talikra van visszaforgatva. De valóban tartalmi téren több van a swiftklub.hu-n, no meg a kedvezményeken elég hamar többszörösen meg is tud térülni a tagdíj is. A rendezvények általában (pl a következő is) az Ignis Klubbal közösen vannak szervezve, úgyhogy elég sokan össze szoktunk gyűlni így együtt. :) Egyébként grat a kocsihoz, az enyém is majdnem pénteken lett meg, de aztán mégiscsak hétfőn. :)
Nagyon köszönöm az értékes infót. Csak különösnek találtam ezt a kettösséget bár a swiftklub a klubbos akcióval csábítób, mivel már péntek óta megvan a járgány.
De a faceliftet nem szokták új modellnek számolni, a régieknél is lehetett facelift, csak esetleg nem tudunk róla. Lehet, hogy akkor ez már a 10. Swift. :))) SZóval inkább szerintem a IV. generáció a helytállóbb... :)
Ennél picit több volt Swiftből. Pontos váltási dátumokat nem tudok, de a 89-2003-as időszakban volt 2 facelift, így tulajdonképpen a régi Swift pályafutása az V. generációval ért véget. Ebből kiindulva az új már a VI.
Kicsit más a két klub, mindkettőnél lehet simán regisztrálni, a swiftklub.hu-nál van egy regisztráció menüpont, azt kitöltve tudod magad regisztrálni, képeket feltölteni magadnak stb., az ujswiftklubnál pedig azt hiszem emailben mehet mindez, de nem 100%, mert oda még nem regeltem magam, csak a fórumba. Ami még nagyobb különbség, hogy a swiftklub.hu-nál a teljes tagságnak van egy éves tagdíja is, amiért egyre több cégnél lehet alkatrészeket meg kiegészítőket venni az autóhoz, legutóbb pl. a spare felszerelések ajánlott árához képest sikerült 15% kedvezményt kiharcolni, meg rendezvényeken ebből a pénzből szoktunk kaját-piát venni. Tulajdonképpen a swiftklub.hu-t az ignisklub.hu-ra építettük páran, akik váltottunk Swiftre, közös motorral működik a kettő, vannak Suzukis hírek, cikkek, galériák, fórum, minden saját fejlesztés, és a közeljövőben is bővül még majd a kínálat pár dologgal. :) Mindkét klubnak az a lényege, hogy összehozza azokat akiknek Swiftjük van vagy csak lesz, vagy nem lesz de szeretnének. :) Meg mindkettő az új Swiftre összpontosít tartalmilag, de gondolom az autó nem feltétel az ujswiftklub esetén sem, de helyettük nem akarok írkászni, nehogy hülyeséget mondjak...
Az tényleg soknak tűnik. Sztem nézesd meg szervízben. Némi beállítás után ez talán jobb lehet. Az Ignisekkel is volt ilyen gond, a Tech2 rádugása és egy kis finomhangolás után jobb lett és mindezt gariban megoldották.
Tényleg jól fogyaszt a járgányod, az enyém városban klímával 8.5-8.7 litert, ami szerintem iszonyú sok egy 1.3-mastól. Ráadásul előírásszerűen bejárattam és nem viseltem ólomcsizmát. Különben most tettem bele a 3000. km-t.