Keresés

Részletes keresés

M63 010 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416314

Na ja, nem mindig kell a nagykönyv szerint cselekedni!

Előzmény: _Nyuszi (416312)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416313
bem -> nem
Elnézést.
Előzmény: _Nyuszi (416312)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416312
Nem így értettem. Ha nagy gond van, a vezér is fog lapátolni. Tudom, hogy nem mindig és bem mindenhol, de elő szokott fordulni. Méretezni nem szabad rá, de a késés emiatt is kevesebb lesz.
Előzmény: r1232 (416270)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416311

Ez igaz! Csakhogy: Szombathely környékét átvette a GYSEV! Fletóék bezártak egy csomó vasútvonalat. Vitya a másik részükön kiritkított a forgalmat. Bizonyos helyekre tyúkbél került. Máshol meg annyira lecsökkent az utasszám, hogy nem kell mellékkocsi. Így jóval kevesebb kell belőle, mint annó, tehát sokkal kevesebbet kell felújítani, vagy üzemeltetni, mint korábban, azaz az érveid itt dőlnek dugába!

 

Amúgy meg van egy olyan érzésem, hogy van elég mellékkocsi és a SZVÖR-ben is benne van. Csak hülyén tervezik a fordákat.

 

Ugyanis a 44-es az egy tipikus egyszerelvényes forda, azaz egy szerelvénnyel kiadható. Szerelvény bármikor cserélhető, ha Fehérváron áll, tankolni elmenni meg a délelőtti kétórás lyukban lehetséges. Ha meg szerelvénycsere van, és a másik szerelvényen kevesebb a kocsi, azaz 0 kocsi van, akkor meg van idő ezzel sakkozni. Nyáron nincs, mert a a sok ki-bejárás miatt nehezebb kijárni az állomásról, na de nyáron nincsenek diákok, így elég lehet a rövidebb szerelvény, azaz nem kell annyit sakkozni.*

 

*Sakkozás: M-k-k-M szerelvény bemegy a fűtőházba, kijár egy M-M, ahelyett, hogy a közéjük soroznák két melléket.

 

Hozzáállás kérdése: Számos példát tudnék mondani arra, hogy a hozzáállás mennyit ront a helyzeten!

Csak pár példa:

-Szombathelyi exigazgatóság vs Pécsi exigazgatóság.

-Szentesi vs Celldömölki fűtőház

-Piros vs kék Flirtek

-Szombathelyi pályások vs. Pécsi pályagarázdálkodás (pl. 49-es legyilkolása, 46-os elkúrása a kevés állomással)

 

Más sínes példa:

SZKT-vezérek DG vs TIT - aki ismeri őket, az látja a különbséget

 

Na szóval az a konzerv már csupa lyuk, és a giliszták fele már régen kimászott onnan.

 

Na meg végül egy OFF példa:

 

Ha egy 1500 lakosú településre 3000 fős stadion épül, akkor Magyarország igencsak jól teljesít, tehát a Bűzmotok helyére jöhet a Dízel Flirt.

 

http://iho.hu/hir/dizel-flirt-az-expo-1520-on-130913

 

 

 

 

Előzmény: hmsoft (416299)
k.novotny Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416310

Te magyarul nem tudsz vagy csak simán teszed a hülyét?

 

Ird es mond közel 70 eve beszelem a magyar nyelvet, az pedig ne zavarjon, hogy idegen gepen irogatok ide, es nem vagyok hajlando minden ekezetes karakternel masolgatni a karaktertablazatbol (de ez legyen az en problemam)

 

 

mint az, hogy a Bzmot 207 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik.

 

 

Baratom ebben is tevedsz. Bzmot 206-207-os gep 1981-ben jött be az orszagba igaz akkor GySEV 501-502 palyaszamot kapott es csak 1989 ota viselte a MAV Bzmot 206-207-es palyaszamat

 

Ebben meg a Bzmot 205-ös is fiatalabb nala mert az 1986-ban került forgalomba

 

Logikus az, hogy a IP-k a legiatalabb köze tartoznak, hiszen a BDzx-böl épültek, söt az iker is, hiszen annak is az egyik donorja BDzx volt

 

Amugy pedig az altalad emlitett 207-es gepnel a MAV Bzmot 141-205-ös gépek mind fiatalabbak voltak

 

De ne törödj azzal, az összes Bz adataim rendben vannak a csehekkel együtt, söt a Studenka gyari listam is majdhogy teljes 99%, igaz egy par Staudingi gyari szamom hianyzik az is igaz nem a Wikiröl szedem az infoimat

 

Ha veletlenül nem tudod ertelmezni a Stauding szocskat, akkor segitek a Srudenka gyar elödje volt

Előzmény: benbe (416309)
benbe Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416309

Te magyarul nem tudsz vagy csak simán teszed a hülyét?

 

>Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.

 

Tehát annyiban igaz, hogy a BDzx 000 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik, mint az, hogy a Bzmot 207 a legfiatalabb Bézé-variációk közé tartozik. Nyilván a sorozaton belül vannak fiatal és idős példányok is, de bizony még a BDzx-eknél fiatalabb Bzmot is van forgalomban, így az eredeti állítás az, ami nem igaz.

 

Segítségképpen az eredeti:

>Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.

 

Na ez az, ami ebben a formában nem igaz. Amit én írtam, az viszont tökéletesen igaz. Tessék értelmezni!

 

 

Előzmény: k.novotny (416307)
chicagoi Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416308

Összevontak  sok Volán társaságot.

 Jön  - várhatóan - a MÁVAUT :-)))

k.novotny Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416307

Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.

 

Ez ebben a formaban nem igaz

 

A motorkocsik meg a Bzx-ek 1979-től, mig a BDzx pedig 1983-tol került be az orszagba

 

Hogy lasd maskepp is az adatokat, mig az elsö

 

a 24-28 500-as Bzx-nek a gyari Studenkai gyari szama 82143

 

az elsö BDzx 83-28-000 -nak pedig 84433-as a Studenkai gyari szama a kettö közt a több mint 2000 a gyari szam különbseg

Előzmény: benbe (416305)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416306

Oké-oké.

Igazad van. 

Köszönöm a korrigálást. :)

Előzmény: hmsoft (416304)
benbe Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416305

>Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.

Egyidősek a velük együtt gyártott motorkocsival és mellékkocsival, és jóval idősebbek egynémely InterPicinél.

Előzmény: M41 2180 (416303)
hmsoft Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416304

Bdzx

 

Bocs, csak a forma kedvéért: BDzx (a D fősorozatjel).

 

hm

Előzmény: bajhozo1 (416301)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416303

BDzx kocsiból már igen kevés van. A 100 darabos egykori flottából jó ha 10-15 van meg. Pedig ezek a Bz család legfiatalabb járművei.

 

Előzmény: bajhozo1 (416301)
manhattani Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416302

Azt még a fekete kéttengelyes poggyászkocsikon is.

 

Jóval a (gőzös)vonat érkezése előtt Jászapántin kinn álltak a peronon a bádogdobozok a filmekkel. A cetlin ott volt a film címe, nézegettük, hogy láttuk-e vagy nem.

 

Azóta a mozi is omlik-romlik ott, mindenki az okostelefonját nézi.

Előzmény: bajhozo1 (416300)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416301

Egyébként igen, manapság jóval ritkább vonatba sorozva a Bdzx.

Előzmény: Törölt nick (416298)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416300

Így van. 

A pogyászteres a Bdzx, a sima pedig a Bzx.

Korábban néhányat átalakítottak Bzmot-tá is.

 

régen szállítottak utipoggyászt, most kevésbé

 

Egy időben még mozifilmeket is továbbítottak Vele.

Előzmény: Törölt nick (416298)
hmsoft Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416299

akkor valószínűleg gazdaságos lenne felújítani a Bzx-et, ha éppen dögsoros

Nem egyszeri felújításról van szó, hanem az adott többletkapacitás üzemeltetéséről. Ami folyamatos tevékenység, és folyamatosan kerül pénzbe. Ha nem volt betervezve, akkor ez a pénz nincs. És most ne erre az egy esetre koncentrálj, mert az üzemeltetőnek van egy hosszú-hosszú listája, amelyen a kívánságai sorakoznak, úgymint: ha lenne pénzem, de megcsinálnám ezt ... meg ezt ... meg ezt ... meg... Ezen a hosszú listán egy tétel volna a példabeli Bzx. És igen, egy tételt, két tételt, három tételt ki tudna gazdálkodni, mert nyilván nem a maga ellensége, tehát betervezett némi tartalékot. De éppen a Bzx lenne a legfontosabb a listán? Vagy inkább a másik húsz-ötven-száz tétel, amelyikre ugyanígy nincs fedezet? Ha a Bzx zöld utat kaphat, miért nem kaphat zöld utat az a húsz-ötven-száz? Tehát ha vizsgálókalapáccsal szeretnél vitézkedni, javaslom, hogy előbb azt döntsd el, hogy akarsz-e nyitni egy rést a gilisztakonzerven, hogy kieressz rajta egy gilisztát. Mert ha nem tudod jól körülbástyázni érvekkel, hogy miért pont azt a gilisztát engedted ki, akkor a többi giliszta is teljes joggal kikívánkozik majd.

hm

Előzmény: M63 010 (416294)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416298

BDzx az a poggyászteres, a Bzx a sima mellék kocsi ugye?

 

Itt minden betűnek jelentősége van, régen szállítottak utipoggyászt, most kevésbé, Szolnok magasfogadón és Sátoraljaújhelyen láttam párat pusztulni.

Előzmény: r1232 (416279)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416297

:))))))

Előzmény: manhattani (416295)
GOLAZ111 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416296

Ki tudja gazdálkodni, csak biztos, hogy szabad. Ha lesz Bzx Fehérváron, akkor mit csinálnak a vezetők? Ez pont nekik való probléma, írnak róla tanulmányt, meg folyamatábrát és közben az utasok mennek majd busszal.

Előzmény: M63 010 (416271)
manhattani Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416295

>gazdaságos lenne felújítani a Bzx-et, ha éppen dögsoros. De az is lehet, hogy nem dögsoros, csak éppen lusták tolatgatni.

 

Akkor gazdaságos lenne feljítani a tolatgatókat.

Előzmény: M63 010 (416294)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416294

Amennyiben az ominózus vonat zsúfolt, márpedig zsúfolt a cikk szerint, akkor valószínűleg gazdaságos lenne felújítani a Bzx-et, ha éppen dögsoros. De az is lehet, hogy nem dögsoros, csak éppen lusták tolatgatni. És erre az átépítés nem kifogás, mivel a cikk szerint korábban is volt ilyen eset.

Előzmény: hmsoft (416277)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416293

Ha mindig lenne benne mellékkocsi, akkor nem lenne az újságcikk. Tehát nincs mindig mellékkocsi, az ominózus vonatban! Akkor meg azért valaki hibás.

 

 

Előzmény: r1232 (416273)
schlumbergerrrr Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416292

:-))))))))))))))))

Előzmény: hmsoft (416283)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416291

Tudom, és értettem. 

Elnézést kérek, ha nem ez jött le.

Előzmény: manhattani (416290)
manhattani Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416290

Nem rólad írtam, hanem r1232 ... vagy hányról.

Előzmény: bajhozo1 (416289)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416289

OFF:

 

Az a jó, az ilyen forumozásban, hogy nem közösen gondolkozunk bizonyos témákról, hanem minősítgetünk, anélkül, hogy ismernénk egymást.

Itt most például "Én többször jártam, ott mint te". Ennek nagyjából annyi a valóságtartalma, hogy Mennyi az esély, hogy az oroszlán benéz az ablakon?

50%. Vagy benéz, vagy nem.

 

ON:

 

Én még valószínűleg életemben sem jártam Fehérváron, és a bdzx-et is csak hírből ismerem. :))))

 

Köszi, amúgy kedves Tőled.

Előzmény: manhattani (416288)
manhattani Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416288

Nem érdemes neki, ő a nagytétény-diósdi betonelemes peront sem hiszi el az ottjártaknak.

Előzmény: bajhozo1 (416285)
r1232 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416287

Én a szememnek hiszek. És nálad azért többször fordulok ott elő.

Előzmény: bajhozo1 (416285)
r1232 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416286

Igen, ez lehet a baj. :-))

Előzmény: hmsoft (416283)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 416285

Kérdezz akkor utána mástól, aki lent lakik, ha nekem nem hiszel?

 

 

Előzmény: r1232 (416284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!