A félóra villogásbó és a semmi nem működik Economy módra gondolok, és lehet hogy csak egy 5 literes kanna cuccot raktak bele azért nem hajlandó "felébredni". Légteleníteni asszem simenseseket kell, ott van egy gumilabda erre a célra, a bosch automatán elintézi, csak sokat kell indítózni,
2002-es, 307-es 2.0 HDI SW-m van. Mint kiderült rosszul mutat az üzemanyagmutató, kifogyott gázolaj, leállt a kocsi. Éjszaka fél óra vészvillogás után takarékos üzemmódba kapcsolt. Gázolajat öntöttünk bele, de vonatatni kellett haza.
Azóta sem mozdul, ugyanúgy takarékos üzemmódban van, nem működik rajta semmilyen elektronika, csak nyitni-zárni lehet a kocsit. Nem tudjuk reaktiválni ezt a takarékos üzemmódot, mindent megcsináltunk úgy, ahogy itt már páran leírtátok.
Van valakinek ötlete, hogyan tudnánk reaktiválni, vagy marad a villamossági szerelő?
A segítségeteket szeretném kérni, ma délelőtt sajnos kb 6-8km/h nekimentünk egy fának. A bal eleje kapta el, a lökhárítóról még a festék se jött le, de sajnos a lökhárító elmozdult a helyéről, gondolom a műanyag pattentok vagy eltörtek, vagy kiugrottak a helyükről. Mennyi ideig tart leszedni a lökhárítót? Ahhoz szét kell szedni az egész elejét? És ha letörtek a felfogatásai, akkor azt egy műanyaghegesztő vissza tudja hegeszteni? Ha valakinek van tapasztalata akkor legyenszíves leírni, hogy sikerült megoldani, és persze hogy mennyire fájt a pénztárcájának. Köszönöm szépen!
Nem tudjátok véletlenül, hogy az újabbik típusú ablaktörlőlapát hol van elfogadható áron? Ahol én néztem ott elég húzósak! A régi típusúra egész jó áron rá lehet lelni, csak az meg nem megy fel! Vagy van esetleg átalakító hozzá?
Amúgy most cserélnék először és elég sokáig bírta! Februárban volt 4 éves a kocsi és teljesen jól törölt, egészen mostanáig...
Én gyakorlatilag a hűtőt nem is néztem, annyira a csövekre és csatlakozóikra koncentráltam, meg a kompresszorra. De köszi, akkor megnézem ezt is. Mondjuk így 17 év után talán kő se kell a lyukhoz...
Ma délután az autópályán elkapott egy jégeső, de már álltam egy pihenőben, mert láttam, hogy ebből baj lesz. Fa, fedél semmi és szemből kaptam az "áldást". A motorháztető elején néhány helyen pontszerűen le van pattanva a festék, mindkét fényszóró "üvegén" kb. 1 cm-es karcok vannak. Ez a jég nyoma lenne?
Nekem a klímahűtőm volt lyukas, mégpedig egy olyan helyen, ahol csak akkor lehetett észrevenni, amikor levettem a lökhárítót. A klímahűtő előtt van a ventillátor, amelyet egy műanyag burkolat vesz körül, takarva a klímahűtőt. Ez a burkolat mögött volt egy kis lyuk, a szerelő szerint úgy kaphattam, hogy a ventillátor működött és egy kis felpattanó követ bevágott ez a műanyag mögé.
Hiába volt a színezőanyag, a lyuk elhelyezkedése miatt csak a lökhárító levétele után lehetett látni. Nekem a gáz kb. 4 hónap alatt ment el, utána nem kapcsolt be a klíma.
Nekem volt német izzóm, itt 1 évet adtak rá, Németo-ban 2. Legalább 3x cseréltettem, mert állandóan kiégett. Utoljára a jobb oldali, a foglalattal együtt füstölte tele a burát:-(( Visszaálltam az előírás szerintire - ide s tova egy éve -, azóta egy sem égett ki. Előtte sem volt jellemző ennél az autómnál, de amikor telhetetlenné váltam, megszívatott rendesen. Persze ez nem biztos, hogy nálad is igaz lesz, ha cserélsz...
Már leírtuk párszor hogy hogykell csinálni és akkor nem kell vele sokat macerázni. Akkut vedd le miután BSI elment szuunyába. Azaz gyújtás le és kb 2 perc múlva akku le. aztán nekieshetsz.
Nem nagy munka, de amíg nincs vele baj nem érdemes hozzányúlni. Ha meg van vele baj, akkor a tisztítással csak ideig-óráig javítasz rajta, sajna elöbb-utóbb cserés.
Azért ezt a kormányösszekötő dolgot nem venném tutira, miután nemrég mentem az autóddal kb. 20-30 kilométert és teljesen stabil volt a gép, még kopogást, kotyogást sem éreztem/hallottam. Lehet hogy rá kéne nézni mielött értelmetlenül kicserélnek valamit, még ha nem is olyan nagy összeg.
Nekem momentán 2 hónap alatt szökik el a gáz és szinezővel+UV lámpával sem találom az okát. OFF autó. Vagyis egészen addig tök jól fog működni a klíma, amíg van benne a működéshez szükséges gázmennyiség. Ez lehet 1 nap, vagy 1 hónap, vagy 1 év, nem lehet tudni. Nyomáspróbát elvileg nitrogénnel végeznek, ami sűrűbb, mint az R134A klímagáz, emiatt nem feltétlenül észrevehető a szivárgás, de legalábbis az alatt 20-30 perc alatt, amíg nézik, semmiféleképp sem. Ami viszont szinte 1000%, hogy ha egyszer elszökött valahol a gáz, akkor az a feltöltés után megint el fog menni valahol. Példának okáért mondhatunk akár egy defektes kereket is, ha egyszer leeresztett, hiába fújod fel, megint le fog ereszteni.
Azt mondták, hogy csináltak próbát, de mivel nem voltam ott és egyébként sem értek hozzá, elhittem. Ennyiért töltötték fel, egyéb munkadíjat nem számítottak fel, csak az akciós 3000-et az átvizsgálásért.