Az olajbolt.hu átvisz a http://www.formula3000.hu/ -ra, ez az? Én az olajshop.hu-ról és a Kauffer.hu-ról szoktam rendelni. Az autoteka2000-től rendeltem annó a hamis Castrolt. (Hamis, hát mittomén, borzasztó hangja lett az autónak csere után, aztán vettem bele Mobilt és megint szépen duruzsolt tovább, mint előtte.)
Fontos, hogy magyar bolt legyen, ne mindenfele kereskedo ceg, csehorszagi meg a faszom tudja milyen cimmel. Azt is megszoktam kerdezni, hogy van-e NAV engedelyuk. Amugy jellemzoen az olajbolt.hu -rol vasarolok, csak ha valami nagyon speci kell azt veszem mashonnan...
Eddig Castrolt használtam, de a mostani szervíz nem enged vinni, a csere meg szükséges lenne már, így nem akarom halogatni. Sok-sok Km-t mentem már a Castrollal hiba nélkül. Így nyugodtan tudom ajánlani is.
Lassan 10. éve használom a Mobil 1-nek az 5w-30 ESP Formuláját. Megbízható helyről veszem, és eddig mind a négy TFSI-mbe ez volt. Nem volt vele semmi gond soha.
Én egyszer vettem Mobilt, egy hamisított Castrol helyére öntöttük be. :) (Azért picit fájt hogy 9 literrel b@sztak át, V8-ba olyan sok kellett) Castrolt már sok helyen láttam szídni, Mobilt még sose, igaz, úgy vettem észre, jóval kevesebben is használják az utóbbit.
Elvileg az az évjárat már a javított alkatrészeket tartalmazza. Ettől függetlenül azzal a pár konstrukciós hibával számolnia kell az ügyfélnek, ami akkor is előjön ha a feje tetejére áll. (Kokszolódás, az átlagnál nagyobb olajfogyasztás, trafók, vízpumpa, PCV)
Egyik cimborám ismeretségből kinézett magának egy '12-es évjáratú elsőtulajos 2.0 TSI-s Superbet 150e km-rel, elvileg ez EA888gen2, ezek már mentesek a motorszerkezeti hibáktól?
A torque limit írható, és nyilván van benne valamennyi tartalék is szerkezetileg.
A szűk keresztmetszet inkább a turbó. Biztonságosan abból az IHI RHF turbóból ~280-300 ló írható ki, utána számolni kell idő előtti turbó hibával. Pláne úgy, hogy valami 6. vagy 7. verzió fut már ezekből a turbókból...
Még semmit, csak elméleti kérdés volt. Olvastam (mindegyik autós portálon végigment a hír, mint egy jó k...va), hogy az ABT föltolta 450-re, de (szerintem) a DSG nem sokáig bírná.
Szia. Kuszán és hebrencs módon írsz. Ha ilyen az autó is, akkor ne foglalkozz vele. Ha ezt nem tudod magad megállapítani, vidd el állapotfelmérésre. Ha ott is ezt tanácsolják neked, a kérdés végképp eldőlt.