:-D Valamitől még egyben áll. Azért a közép gerinc nem nagyon szokott elrohadni. Bár ki tudja, hogy ez milyen lehet. Nem tudom, hogy az Angoloknál a rövidített alváz átmegy-e a vizsgán......
Reménykedj, hogy nem bogárra való, mert akkor 4 személyes lesz... Vagy 25 centit rövidíteni szoktak a bogár alján. Már ha van alja egyáltalán ennek az 50 éves bogárnak.
nem baj, csak ne legyél izomagyu mert az már meglátszik...
most Geree és baráti kezében vagyok, ők segitenek tiötölni valami jopofi dolgot... W ismeri öket, azt mondja sokat jár oda a narancsos ládájával örömíteni a csapatot. majd én is megyek...
körvonalazódik egy ilyen projekt a fejemben de most meg a VFR mellé egy krosszmotort vettem :-). meg karácsonyig tetőtérbeépítés is lesz... Az Audi motoros projektem meg csak pihen az udvaron kb. 2 éve csak takargatom.
észrevettem magamon, hogy sokat gyúrok csak az a baj, hogy csak fejben :-) viszont jólesik :-)
önteni ilyent nem tudok ahhoz azért kell egy más öntöde, én csak terhet nem, vagy csekély mértékben hordozó cuccokat merek, pld lámpa konzol, stb.
most egy 2.8 as v6 os karbis ford motor körvonalazódik,
de még nagyon nyitott a dolog.
tetszik a v motor gurgula hangja, és szépsége.
a legjobb lenne ha találnék egy komplett ford láncot, motor váltó kardán karbi elektronyika nyujtás stb. és csak beemelném a bölcsőbe oszt benzint neki.
persze nem ennyi de joval egyszerübb mint farikcsálni nem?
megbizhatóság, egyszerűség, szépség, alacsony fenntarthatóság.
motorbontóban veszel honda fogaskerekes VFR 750es motort kettőt. lesz kb. 200 lovad 1500ccm-ből 8 hengerrel 8 karburátorral 12000es fordulaton, 6 sebességes szekvenciális váltóval de hátramenet nélkül. egyszer átsimogatják a szelephézagokat aztán további 40e kilométerre semmi gond, és lesz olyan hangorkán hogy beszarik behugyozik a jónép.
ha igazán perverz vagy akkor mindjárt 3 at veszel az 300 ló és 12 henger. nyitott rendszerrel az már akusztikai fegyver, nagygázon belsőégésű-fetisiszta körökben álmatlanságot impotenciát és súlyos függőséget okoz.
tény hogy a sok fogaskerék meg a V elrendezés miatt nem a legkönyebb konstrukció, de ha feligegesíted magad öntesz hozzá a beltartalmához egy blokkot nos akármire rápattinthatod, csak akkor nem áll meg pár 100e-ből :-)
BMW e21-ben volt sok 2000 ccm-es sor6-os karbis, meg 4 hengeres is. De 323-as motort is láttam krbisra alakítva. Ha kell sor hatos motor, megkérdezhetem a sógoromat, ők bmw tuninggal foglalkoznak, és a kisebb motorokat dobálják kifelé. Nekem van egy 5 hengeres audi motor a pincében, annak is szép hangja van. :-)
Ez elkelt. 4-500 lovas versenymotor lesz belőle. Én BMW hajtásláncot tennék bele. Az Audi egy zsákutca, hülye volt, aki kitalálta, megtervezte, hogy az első tengely elé tegye a V8-as motort.
A feje rücsipiros volt, kiköszörülve a lancia by felirat a ferrari elöl, ott állt a fészeredben. Esetleg te tudszvalamit ajánlani Titta? Motort, váltoval együtt, a spitibe?
Én meg rózsaszinbem. Rózsaszin bilikalapban rozsaszin virágos kigombolt ingben, fehèr nadrág fehèr szemüveg. Aztán ott mondták hogy aznap volt a pride. Ha tudom oda megyek, de kintha rád e, lékeznék...