Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sebestyén Ferenc048 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 1214

Szia szerintem ted csak az egyiket be a hütőbe és ugy teszteld ..Csak egy tip..

Előzmény: Harangozó Zsolt (1213)
Harangozó Zsolt Creative Commons License 2015.07.03 0 0 1213

Az előző kérdésemhez még annyit hogy a modult és a trafot beraktam a hűtőszekrénybe 30 percet és utána vissza raktam az autoba és elindult de 2 perc után le ált

Harangozó Zsolt Creative Commons License 2015.07.03 0 0 1212

Hali lenne egy olyan problémám hogy van neken egy opel astra f c14nz -s autóm és ma reggel elindultam vele dolgozni el is mentem vele 30 km -ert  és egyszer csak meg ált a indit gatam tőbb szőr is de semmi   néztem az űzem anyagot van benne az injektorig megy benzin már csak a gyujtást nézem meg és mint kiderűlt hogy  nincs és most nem tudom hogy a trafo vagy az alatta lévő modul rossz .valakinek van valami sejtése hogy melyik lehet a rossz és hogyan tudom kideriteni hogy melyik a jó vagy a rossz.

Sebestyén Ferenc048 Creative Commons License 2015.07.01 0 0 1211

Sziasztok nekem a vectram néha felmegy az alapjárat magátol 3000-re és cak ha meg álitom a motrot akor esik vissza normálisra.Utána meg nem nem idul csak hajt pár perc után meg tőkéletesen indul.Ja meg néha menet  kőzben is megál pedig a gázt tővig nyomom  pár perc után meg persze tőkéletesen indul...Ha tud valamki tipeket meg köszönnőm..

68attila Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1210

Üdv!Nincs valami ötletetek?1.7 dtl G astra diesel menet közben leáll a motor ha fel van kapcsolva a fényszóró akkor kivágja mind a kettőt.Megállt sötétben, felkapcsoltam a reflektort,hogy lássak megállni,akkor azt is kivágta.Helyzetjelzőket nem csak a fényszórókat.A műszerfalon a mutatók leesnek.Rövid indítózás után megy tovább,napokig semmi, aztán megint.Hiba leolvasásnál közös nyomócső elégtelen nyomást ír,de már minden tömítést kicseréltek,beragasztottak a gázolajszűrőnél.

Tomika424 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 1209

Sziasztok. Érdeklődnék, hogy valaki használt e már WEPP 2033-at és ha igen hogyan kell szakszerűen, illetve hol lehet beszerezni.

tangerine Creative Commons License 2015.06.09 0 0 1208

Ja, az lehet. Az enyém 2002-es 1.4-es.

Előzmény: pityesz55 (1207)
pityesz55 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 1207

Ez még 1999-es évjárat Euro 2-es motor és elvileg csak egy szonda van még benne, én úgy tudom. A szerelőm is azt mondta, hogy ebbe még csak egyet raktak. Még alá is nézett, hogy nincs e másik.

Előzmény: tangerine (1206)
tangerine Creative Commons License 2015.06.08 0 0 1206

2 lambda szonda van asszem. Mind a kettőt kicserélték?

 

Előzmény: pityesz55 (1205)
pityesz55 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 1205

Sziasztok!

 

Olyan problémám lenne a nem rég vásárolt G Astrámmal (1,2 benzin), hogy ha néhány (15-20) másodpercig folyamatosan nyomom a gázt kigyullad a motorvezérlés hiba lámpa, majd ha egy pillanatra fölengedem a gázt el is alszik és így tovább. Ha nem engedem fel addig világít folyamatosan amíg valamiért le nem kell venni a lábam ismét a gázról viszont ilyenkor az elektronika vissza is veszi a motort takarékra. Ezt csak akkor csinálja ha a motor már üzemi hőfokon van. Hiba kódra Lambda-szondát ír, de kicseréltettem és még mindig ez a hiba. Egr-t is tisztítottak már. Találkozott e már valaki ilyen problémával és ha igen mi volt a megoldás? Nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm!

Jóskabátsi Creative Commons License 2015.05.31 0 0 1204

Hali!

Az enyém évek óta így működik. Eddig azt hittem ez a normális működése. Az elején, mikor megvettem még pucolgattam, cseréltem ezt-azt, de nem lett jobb, úgyhogy megszoktam.

Előzmény: n0rbi82 (1203)
n0rbi82 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 1203

Sziasztok

adott egy 2000-es évjáratú 1.4-es Astra F Classic "vadállat", 60 lóerővel. A következőket produkálja mostanában:
- pár nap állás után is indul elsőre, viszont az első pár percben mintha nem mind a négy henger menne, utána már oké
- hidegen előfordul (ez se mindig), hogy indítás után az első 100 méterig elég magas az alapjárat, kuplungot benyomva felpörög a motor
- üzemmeleg motornál volt néhányszor olyan, hogy kuplungot benyomva ingadozni kezdett az alapjárat, másszor meg gond nélkül visszaesik a fordulat a normálisra, ahogy kell
-motorfékkel haladva egy bizonyos fordulatig (fordulatszámmérő nuku) egyenletesen lassul, aztán ránt egyet, majd egyenletesen lassul tovább

Tippek? 

Stickmaster Creative Commons License 2015.05.19 0 0 1202

Sziasztok!

 

1997-es Astra Caravan 1.4i a beteg.

Egy ideje gyanús csobogó hang jön a motortérből. Alapjáraton, vagy egy helyben gázadásra nem csinálja, csak menet közben, hideg motorral erősebben, meleg motorral szolidabban.

Húztam halasztottam a hiba feltárását, de egyik nap melóból hazajövet a hőfokjelzőm 100 fok felett volt, a ventilátor meg nem kapcsolt.

Gondoltam mindenre, de első a folyadékszint ellenőrzése volt, meglepetésemre a kiegyenlítő tartály tök száraz volt...

Benyelt kb. 1,5 liter vizet, ezzel a hőfok gond megoldódott, termosztát nyit, ventilátor kapcsol rendesen. Gondoltam kész, megoldva.

Ma reggel elindulva újra csobogás hallatszott. Megtettem 20 km-t, majd melóhelyre érve annyi időm volt, hogy bekukkantottam a motortérbe, minden csont száraz.

Visszahűlt motornál folyadékszintet néztem, látszólag nincs fogyás.

Légtelenítésre gondolok...

 

Ötlet valakinek?

vizsla 1 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 1201

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 93-as 1.4 benzin c14nz f astrám. Elő jött kb egy hete egy jelenség. Hidegen az alapjárat 1500, de van mikor csak 900-as fordulat. Melegen meg van mikor felmegy 2000-re, majd hírtelen vissza esik 1000-ig. Ezt addig csinálja míg gurul az autó. Ha lefékezem teljesen, egy idő után beáll 900-ra. De nem mindig. Van, hogy 1500-on csak pörög, és már a hűtő ventillátor is bekapcsol olyan forró. Esetleg találkozott valaki ilyen jelenséggel? A vákumcsövek átnézve. Szívósor tömités kicserélve. Injektor tömités kicserélve, kipucolva. Alajárati motor új. Vele még rosszabb lett mint volt. A vákumdob szerintem jó, mert a féknek nincs baja. Hűtővíz nem fogyott, olajat nem eszi. Szint megfelelő. Már itt gondolnék a hengerfej gátra. Az ingadozást csak melegen csinálja. Hidegen csak pörög. Multkor felment 3000-re is hidegen, úgy pörgött. Vagy esetleg az injektorrnak van baja? Nem tudom. Kifogytam az ötletekböl! Ha valaki tud segítsen! Köszi.

 

 

 

1Qkorica Creative Commons License 2015.05.12 0 0 1200
Előzmény: francois81 (1199)
francois81 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1199

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy Opel Astra G típusnál az első lökhárító lógást, hogy lehet orvosolni? Mi a menete, hogy megnézzem miért lóg? Az is érdekelne, hogyha már nincs a helyén rendesen valószínűleg új komplett lökhárítót kell vennem?

Másik kérdésem: 3 éve ismétlődő probléma merül fel a klímával: hűt rendesen (bár tavaly már egyszer azt sem), viszont a kompresszor visít. Borzalmas hangja van az autónak. Olajcserével egy nagyon rövid időre orvosoltuk, aztán újra előjött. Ezt lehetséges felújítani?

Köszönöm!

kisatila Creative Commons License 2015.05.10 0 0 1198

Köszönöm segítségetek-nehéz ilyen távlatokból..

 

Megcsinálták a kocsit!

G astra-sokszor merült le , azt is nagyon. Elfelejtette a software-konfigurációkat-újra kellett software-relni a kocsit!  (én még ilyet nem is hallottam)  

Aztán ezt elmeséltem egy emberkének aki azt mondta elég lett volna ha a két sarut (akkuról levéve) összeérintem -az kisüti magát-0ra áll a kocsi vagy mi és használható.

Minden esetre gépre lett téve és megjavult.

 

Üdv/kössz!

deepdeer Creative Commons License 2015.05.05 0 0 1197

Sziasztok!

 

Egy kérdésem lenne... Corsa C-ről lenne szó, 1.4 Z14XE...

Előjött egy hiba a melegben, miszerint bemelegszik a kocsi, 80+ és 90 közé, kidobja a kisautót kulccsal :) Ha ilyenkor lepadlózom, 5-6000 köré, mintha letiltana, 3000 nél többet nem pörög és a motor kb. 10%-on üzemel. Leállít-elindít-elmúlik! :O majd 80+ és megint kezdni.. Hibakódok... P0110 (bemenő levegő érzékelő - CSERÉLVE) P0220 (Folytószelep - CSERÉLVE) volt még egy hiba... holtponti jeladó (CSERÉLVE- felső)

A P0110 kiolvasba benne van, de kivillogtatva a P0220 és P0120-at dobja, hogy utána lenne e még hibakód, azt nem tudom, zár a folytószelep és nem olvassa tovább a hibát.

 

Esetleg valakinek valami tippje? A hirdetett motorverérlős szakiról valami vélemyényetek? (Jófokás, OLX - ne vidd szervízbe, ezeket meg ezeket a hibákat elmúlasztom neked 40-55 ezerért)

 

Nagyon köszi, ha Valaki tud segíteni!!!

Üdv,

 deepdeer

verebész Creative Commons License 2015.04.30 0 0 1196

Szia!

A gyújtáskimaradást kiírja a rendszer hibának?

Előzmény: kisatila (1195)
kisatila Creative Commons License 2015.04.27 0 0 1195

Sziasztok!

 

Befutott egy másik haverom :)

 

2005", asszem G astra 7000Km

Dadog, gép írja 3.henger kihagy.

Elképzelhető trafó hiba? Alig mentek vele!

Ha igen javítani lehet? Érdemes bontóba venni? Vagy inkább ahol van kedvezményünk de új a trafó.

 

Üdv!

kisatila Creative Commons License 2015.04.26 -1 0 1194

Sziasztok!

 

Még mindig lovagolok a J astra tempomat ügyön..

Azt nem tudjátok véletlen, hogy jó-e az Igszignia kormány a J astrára?

Abban ugyanis van tempo kapcsoló

 

Üdv

nemethgab_01 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 1193

Köszi, megoldódott. a fő problem ott volt, h nincs aknám, így nehéz ráfogni bármivel. Ismerősnél rá tudtunk fogni, lejött. Az érdekessége, hogy az előző olajcserét szervízben csinálták, gyakorlatilag a hidegvágó nyoma rajt volt a csavaron..... Szólhattak volna h szar a csavar..... Ehelyett visszatette ami már eleve nehezen jött le neki.... Kontár Bt.

Előzmény: kisatila (1192)
kisatila Creative Commons License 2015.04.23 0 0 1192

Tegyél rá egy patent vagy vízfogót

Előzmény: nemethgab_01 (1191)
nemethgab_01 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 1191

Sziasztok! Az olajleereszto csavarral van gondom. Az elozo cserenel gyakorlatilag ugy megteptek a csavart hogy nem jon ki. A menet valszeg ép, viszont a külső torx nyilas el van nyírva... Hogy lehetne ezt kiszedni? Járt már valaki hasonlóan?

verebész Creative Commons License 2015.04.15 0 0 1190

Szevasztok!

 

Bocs a téves információért. Az injektornak négy furata van, és mind a négy furaton fecskendez benzint, de nagy nyomásnál csak két sugárnak látszik.

Előzmény: verebész (1185)
kisatila Creative Commons License 2015.04.13 0 0 1189

Sziasztok!

 

Tudnátok segíteni?

Egy haverom szeretne berakatni a J astrájába tempomatot.

Mi kell hozzá?

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/opel-astra-insignia-lenkrad-chromspange-tempomat-radiobedienung/290720285-223-2013

 

Előre is kössz!

hlaci51 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 1188

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni. Van egy 1.4-es G Astrám.Az elektromos szervó hol működik hol nem. Ha inditáskor pöccre indul működik a szervó,ha sokáig teker akkor nem megy.Levettem a szervót,megtisztitottam a sarukat,kicseréltem az olajat a szervóban de a hiba továbbra is fenn áll.Honnan kapja a szervó a vezérlést,mert már csak arra tudok gondolni,hogy ott van valami kontakt hiba.Vagy ha valakinek van épkézláb ötlete,hogy mi lehet még,megköszönöm.

verebész Creative Commons License 2015.04.03 0 0 1187

Szia!

Tipikusan az a jelenség ami az enyémmel is volt. Nem érzed úgy mintha gyengébb lenne egy henger?

Az enyém is ezt produkálta, de nekem érezhető volt, hogy egy henger lényegesen kevesebb üzemanyagot kapott, mert kimondottan döcögött, mintha nem lenne robbanás. De persze volt, mert nem irt ki az ECU semmilyen gyújtáshibát. Az üzemanyagnyomást is jónak találta, csak az injektor volt eltömődve.

 

Szinte biztos hogy üzemanyag ellátási hiba. Benzinszűrő, vagy injektor lehet a ludas szerintem.

 

Bemelegedés után pedig azért lesz jó, mert akkor kevesebb üzemanyag is elég a stabil járáshoz.

 

 

Előzmény: woodybigyó (1186)
woodybigyó Creative Commons License 2015.04.02 0 0 1186

Üdv. mindenkinek!

Segítségeteket kérném.

2006 opel c corsa z10xep motorkód.

Hideg indítás után 1100 fordulat, majd fordulatszám esés 800-500-300 és leállás, de nem mindig. Előfordul, hogy 15 mp múlva saját magának felemeli a fordulatszámot 800ra. Bemelegedés után semmi gond. Ha pedállal rásegítek, áthidalva 1 perc, utána megint nincs gond. 

Eddig ellenőrizve( gyertya, trafó, hőelem, labdaszonda, légtőmegmérő) Kiolvasó szerint nincs gond. 

Köszönettel.

verebész Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1185

Szevasztok!

 

Megcsináltam az injektortisztítást. Ellenáramú tisztítást végeztem. Egyszerűen a mellékelt videón látható módon bekötöttem az injektorokra a vezetéket, és visszafele megnyomattam fecskendővel mindet. Utána rendes áramlás irányba is. Többször váltakozva egymás után. Utána egy 30 kilométeres etapot mentem csak benzinnel. (Az enyém gázos autó, csak 30 fokos motorhőig jár benzinnel, utána automatikusan gázra áll át)

ÉS MŰKÖDIK!!!!  Teljesen eltűnt a döcögés! Rendesen adagol minden injektor. Teljesen kisimult az alapjárat.

 

Én akkutöltőről adtam tápot. 12 voltos töltő, de nem tudom mennyi volt az amper, mert nincs rajta az ampermérő, az ugyanis tönkrement. Teljesen letekert szabályzóállásnál impulzusszerűen, ahogy a felvételen is látszik, úgy adtam rá az áramot.

De vigyázni kell, mert így is melegszik az injektor!!!

 

Szemrevételezéssel megállapítottam, hogy az injektornak négy furata van, de valószínű kis feszültségnél, tehát alapjáraton csak kettő dolgozik. Bár innentől minden csak feltételezés, mivel akkumulátor nem lett rákötve. Mivel nálam alapjáraton volt gond, ki sem próbáltam, hogy miként viselkedik ha 12 voltot adok rá. A töltőm biztos nem adott 12 voltot! Olyan 3 volt körül gondolom a feszültséget. De ez nem 100  százalék. Azért gondolom, mert van egy LED sorom, ami 3 voltnál kezd világítani, és ezt pont kihajtotta a töltő.

Tehát ha valaki megcsinálja a tisztítást, akkor kicsi feszültséggel próbálja meg!

 

Jó próbát!

Előzmény: verebész (1182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!