Sziasztok. 1998-as 323-as Mazdánál hol található a külsőhőfok érzékelő? Ilyen órához keresem a külső hőfokérzékelőt, de nem találom. Tudna valaki segíteni?
Heló megtaláltam a szívócső nyomásérzékelőt Száma: KL47 E1T10373 a gumicső 3 cm-nél elvan vágva hova van az eredetileg bekötve ? Mi ilyenkor m a teendő ? Köszi a választ
sziasztok tudom uncsi még egy kis segítség kéne mazda 323f 1.6 TE 2001 benzines hol a francban található benne szívócső nyomásérzékelő??? fojtószelep megvan, légmennyiségmérő megvan, holdpontjeladó megvan, vezérműtengely jeladó megvan ez a szívócső jeladó engem szivat hol található helyileg nagyon köszönöm előre is, ha valaki segít.
Köszi szépen , megpucolom ,nagy valószínűséggel ilyesmi probléma lehet ,mert egy bizonyos fordulatszám felett kinyit a túlnyomó szelep. Természetesen nem éri a letiltó fordulatot. Ha nem sikerül valószínű légmenyiség mérőt kell cserélnem. Ha tud valaki elfogadható áron bontottan megköszönném. Cikkszám : ZL01 197400-2010. Köszi szépen.
A légtömegmérő szokott elkoszolódni tudtommal és ez okozhat torpanást, fogyasztást. Nem feltétlenül ez a hibád, de ha ezt még nem zártad i, akkor érdemes megpucolni.
Heló volna egy kis problémám aki tud ötletekkel ,tapasztalt ötletekkel segíteni megköszönném . Mazda 323f 1.6 Te 2001 évjárat 150000 Km-rel az utóbbi időkben 4-es sebességi fokozatban elerőtlenedik az injektor vagy befecskendező környékéről lefújó szuszogó csattanó hang hallatszik hirtelen gázadásnál ,labdaszonda, gyújtótrafó,gyertya csere megvolt nem akarom tovább cserélgetni légmennyiségmérőt és a szívócsőnyomás érzékelőt stb. Van e ott lefújószelep ami a hangot adhatja és konkrétan hol található. Előre is köszönöm az infókat és a tanácsokat . Az autó megyen picit megemelkedett a fogyasztás és menet közben is horkoló, halk mormogó hangot hallani.
Sebességváltás közben??? Tehát mikor leveszed a lábad a gázról? Nekem anno elöregedett gyertyakábelek okozták az ingadozó alapjáratot, az ECU gondolom folyamatosan korrigált. Ezen kívül lehet gyertya, vagy légtömegmérő is, esetleg falslevegő.
Hátsókba nem is lehet venni szilentet, csak süttetni bele, de akkor már ugyanannyiba kerül, mintha veszel komplett lengőkart. Nekem anno a 3 ajtósba vmi 36.000 volt a 6 db hátsó lengőkar Unixban vagy lángban - az igényes futóműnek ez az ára...
Van egy mazda 323 96-os kiadás. Alapjárat folyamatosan ingadozik már jó pár hónapja,az utóbbi időben pedig sebességváltás közben picit fullad,majd beindul. Tudnátok valamit javasolni mi is lehet a hiba ?
323 BG (1992), vagy a hasonlóságot mutató F széria esetében van-e valakinek tapasztalata lengőkar szilent cserével? A legnagyobb fejfájásom hogy egy hátsó szetthez 16000 magyar forintot is kérhetnek, és most hasonló vagy egyező szilentek után kutatnék amik kímélik az ember pénztárcáját. Előre is köszi!