A Magyar Velorex Klub évi rendszeres találkozója idén rendhagyó módon nem a Balatonnál kerül megrendezésre. Alaptáborunk Magyarország déli részén Pécs közelében lesz, egy hangulatos kempingben Magyarhertelenden. Itt termálfürdő található ( http://hertelenditermal.hu ), 8 km-re szabadon látogatható tavak és az orfűi élményfürdő várják a vendégeket (http://www.orfu.hu ). Innen indulunk útnak, 4 ország (H, HR, SRB, RO)földjének érintésével teszünk meg 1000 Km-t Velorexel.
Várható költségek: Üzemanyag: lásd a programot Kemping Magyarhertelend: 1000 Ft/sátor/nap + 300 Ft/fő/nap Kemping Szeged: információ később
0. nap (2012.07.14. szombat) Győrság, Akác u. Pistinél a kertben sátorozás, bográcsolás, alvás, beszélgetés GPS: 47°34´7.20˝E 17°45´25.69˝K Tel: +36209764695, 1. nap (2012.07.15 vasárnap): Reggel sátorbontás, indulás Magyarhertelendre 215 km. Útvonal: Zirc, Litér, Enying, Siófok, Dombóvár, Sásd, Oroszló, Magyarhertelend. D&M Camping. (7394 Magyarhertelend, Külterület 5 www.gn-camping.hu) Este szokásos programok. 2. nap (2012.07.16 hétfő): Fürdés (Termál, vagy tó vagy élményfürdő igény szerint). Termál helyben (500m), tó és élményfürdő 8km. 3. nap (2012.07.17 kedd): Városnézés Pécsen út összesen: 60km 4. nap (2012.07.18. szerda): Abaligeti barlang, környék bejárása, pihenés, fürdés 5. nap (2012.07.19. csütörtök): Reggel kezdetét veszi a 4 ország túra. Sátorbontás. Napi etap: Pécs, Drávaszabolcs (fürdés a Drávában), (HR) Eszék séta a városban, Mohács. (173 km). Mohácson vadkemping a Duna parton. 6. nap (2012.07.20 péntek): Napi etap: Mohács, Hercegszántó,(SB) Szabadka séta a városban, Szeged. (165km) Kemping 7. nap (2012.07.21 szombat): Napi etap: Szeged- Arad (RO) Szeged (217 km) 8. nap (2012.07.22 vasárnap): indulás haza, aki akar a 0. nap helyszínén, Pistinél ismét alhat egyet.
Köszi a segítséget! Bár nem tudom ez a 250-es se tűnik teljesen eredetinek, de a kérdezett dolgok annak tűnnek rajta, de nem tudom , hogy a két lyuk helyett érdemes-e visszalakítani eredetire( már 4.-jére vinném csinákltatni a vázat: ))
A kormányösszekötő rúd állítható volt? Csak mert itt valami könyvben láttam hogy van a kerékösszetartás állítására lehetőség, ellenben az enyémben egy sima cső van két végén perselyekkel (meg középen amibe az a 90 fokban hajlított rudacska van, ami a kormánymű mozgását közvetíti.
o illetve még egy kérdés. 250-es velorexen is úgy van a tükör felfogatás ,mint (a lentebbi képen) Hurvinka velorexén? mert nekem csak két lyuk van fúrva az "a oszlopba"( ha lehet annak nevezni: ) )
Hát az a baj nem látom a képet... és elől milyen indexek vannak a 250-esen? Ill. veterán vizsgán vajon mennyire nézik azt , hogy a hátsó kerék agy és lánckerék 559-es jawaról van?
De mondom, jól néz ki... viszont lópikulát sem töröl, mert gyengén fekszik fel. A velorexből pedig a "kimagasló menet tulajdonságok" és "jó kilátás mellett" nem elhanyagolandó az első kitekintés, lévén alig látsz valamit körülötted. :D