És 20eFt felett a szállítási díjat se terhelik rád. Ha 2db legolcsóbb gumit veszed a linkelt oldaladon és még hozzácsapsz apróságot (kukásmellényt, békalámpát stb) ami úgyis kelleni fog valamikor valakinek máris átlépsz a 20e Ft-on.
Köszi szépen, hát pont emiatt bizonytalanodtam el. Ugyanis az alábbit írják a honlapjukon, és csak a gravel gumiköpenyeknél szerepel,hogy hajtogatható (nekem trekking kell)
Összehajtogatósat természetesen igen. Drótperemeset viszont ne. Inkább kérd MOL-kútra és beszéld meg előtte azzal ahonnan vennéd, hogy ne gyűrjék össze.
Postapontra (vagy más hasonló dobozos helyre) lehet rendelni gumiköpenyt? Nem károsodik a gumi, ha összehajtogatják abba a sztenderd méretű dobozba, ami befér ezekbe a szekrényekbe?
Igazából nem akarok foglalkozni vele,így ahogy van szeretném eladni,csak azt jó lenne tudni,hogy jelen állapotában mit érhet,egyébként a lánc,és a lánckerekek nem kopottak,a betétek sem kopottak,inkább egy alapos tisztítás kellene rá.
Ez egy kifejezetten hosszútávú túrázásra épített váz, a csomagtartó is például a váz integráns része 40 kilós teherbírással, listaáron simán lehetett másfél-két millió körül, amikor vették. Egyébként német cég, tehát nem teljesen reménytelen az alkatrész ellátása sem.
Az biztos, hogy nem lesz egyszerű a magyar piacon értelmes áron eladni, még rendberakva sem.
Azt hiszem, bármennyit kérhetsz egy olyan bringáért, amivel az unokatesód átkelt az Atlanti-óceánon (mert, gondolom, nem nyugatnak indult). Bocs, bocs😊!
Az agyváltó, a tárcsafékek talán vonzók lehetnének, de ez a váz... minimum furcsa. A városinak szánt, egyébként esős időben használt, átalakított montim kifejezetten csúnya, de ehhez képest még szépnek mondható.
Az sem árt, ha kicsit részletezed, mit jelent az "erősen használt". Tükörradiál külsőket, alaposan "megnyúlt" láncot, kihegyesedett lánckerék fogakat, vagy nulla fékbetéteket?
A képekből én nem sokat látok. Takarítsd meg kézzel, vites ronggyal, ne öntsd nyakon, főleg ne az agyváltót. Ne klegyen rajta semmiigénytelen-trógerkókány. A sárvédőd most tipikusan az. Nem bvaj, ha sérült, majd az új tulaj olat rak rá ami neki tetszik, de legyen esztétikusan ívben a kerékkel. Hihetetlenül sokat fog rajta dobni. A kormányt csináld meg kulturált, normálisra. A fékek legyenek jók elöl-hátul. Az agyváltó jól működjön. Azt a hülye nyerget én kibasznám (nem érdekel mi van ráírva, hogy majmolják örökké. Az egy szétült vacak, de alkunak társíthatod) Tegyél rá egy kulturáltan inéző, a bringa stílusából nem kilógó, esztétikusat. Nem kell drágát, márkamajmolásosat, csak illeszkedjen, legyen az is esztétikus. Ha van lámpadrót azt is tüntesd el, ha feket a váz akkor fekete legyen a madzagja. Láncot kitakarítod, KICSIT megolajozod, letörölgeted. Lánckereket letörölgeted. Ha össze-vissza tróger csavarok vannak, kicseréled mindet egyforma imbuszkulcsosra. Ne kegyen rajta semmi igénytzelenséget sugárzó.
Világítás működjön!
Kormányra teljesen jó lesz az a fekete neoprén hernyó is amit a cruiserekre raknak.
Senkit nem fog érdekelni, hogy világjárós, sőt az a lestrapélt szinonimája. Itt a hátsó váltó ér talán a legtöbbet, a többi kivehetetlen a képről milyen állapotban van.
A kormányt rakd lejjebb, mert megint csak az a léneg, hogy kinézzen, legyen az összképe jó. Ez a felemelt inkább vicces.szánalmas benyomást kelt. Csak át kell rakosgatni a kormány fölé a gyűrűkből néhányat, és egy másik, ülést beletenni amit mindenképpen emeljetek fel, hogy látszódjon a nyeregcső is. Úgy mutat szépen.
Az első kerékről szedd le azt a szintén ordenárén mutató kacsafarkot. Tudom miért van, jó is, hasznos is, nekem is van, de eladásnál ne legyen rajta, mert tatás hangulatot áraszt. Add oda grátiszként, de külön.
A használatra összeállt bringából csinálj egy eladásra kipofozottat, ami nem néz ki trógerül, leharcoltan, hanem használhatóságot egyben levést sugall első rápillantásra. Jelenleg nem az.
Laikus vagyok a témában,a minap kaptam egy bringát,erősen használt,szétszedve,bedobozolva.Összeraktam"csak nagyjából" Szeretném eladni,de mielőtt meghirdetem szeretném az árát nagyjából megtudni, ebben kérném a segítségeteket.
Amit tudok róla.: A nagybátyám fia Kanadából jött vele haza,egy igazi világlátott bringa.
A márkája TOUT TERRAIN Silkroad.
Két tárcsafék,14 sebességes Rohloff agyváltó,Rigida felnik,agydinamó,usb töltő, Brooks nyereg,Optima légkürt,Surly első csomagtartó,pumpa stb.
Ami problémás.:A két sárvédőn vannak sérülések,a váltó működtető rögzítés egyik kis csavarja hiányzik,a vázon kopásból adódó festékkopások vannak (nem vészes.),a kórmány markolatát cserélni kell.
Egy normális összeszerelés,és karbantartás után szerintem szuper kis szerkezet lehet.
Az is megér egy misét, bár szerintem ide is beraktam a helyszínbejárást. Az úgy lett megcsinálva, hogy körülményes legyen átmenni a tiloson, ez addig lesz jó, amíg egyszer tényleg jön a vonat és valaki pont a kialakítás miatt ragad be.
A képen látható jelzőlámpa szabadra váltott, te kerékpárosként a Róna utcáról érkezel és szeretnéd a BVSC (Rákosrendező) felé igénybe venned a képen is látható kerékpárutat (amit amúgy egy hete festettek fel újra).
Hogyan lehet SZABÁLYOSAN, járműként közlekedve kivitelezni ezt?
---
Festegetünk, festegetünk, többnyire ész nélkül, pár méter sárga vonal meg rendre lemarad. :(
1 vagy 2 budapesti és egy bükkszentkereszti topiktalálkozón részt vettem még 2000 körül. Még ma is ugyanazt a bringát hajtom, mint akkor, bár van mellette városi szaladgálós és tandem is. Sajnos a Telehold nekem túl messze van Miskolcról. Ha jól emlékszem, anno Bükkszentkereszten találkoztunk személyesen is. Örülök, hogy látok régi ismerősöket a topiktagok között. Az utóbbi 15 évben, miután családot alapítottam nem volt sok időm kerékpározni, évekig a topikot sem nézegettem, azonban dolgozom a változáson.
Látok rá esélyt, de fel kellene hozni a régi bringát Tatabányáról. Meg tárolni valahol, mert a villanygép is itt lakik az íróasztalom mellett, mert érthető okokból nem hagyom a társasához közös tereiben :)
Mostanában ez az egy Topikos megmozdulás maradt. De a múltkorira eljött Fishtax meg Szezo is régiek közül! Pinyo és DHpage meg folyamatos tagok. Mondhatom, hogy velem együtt. :- )
Van mtb-d? Ha legközelebb azzal jössz meg erős lámpákkal megmutatjuk a vad csapásokat!
Pinyoval lefele a HHH Keleti trailen megint majdnem PRt mentem, úgy eresztette ez a fiú előttem! :- )
Amúgy egyszer valaki valahol azt írta, hogy szerinte a multifunkciós olaj erre nem jó.
Hát ezt cáfolom. Én azt használok, és nagyon is jó.
Egyszer kentem vele, amikor vettem (ez volt több éve) és egyszer idén, talán a nyáron. De akkor sem azért, mert kellett, hanem inkább csak amolyan karbantartás-jelleggel.