Tegnap előtt Vágóhídi tartalék volt. Én vittem be este. Kivülről érdekes (bár szerintem a 1456, 1457 kivülről sokkal nagyobb hányás), de belül elfogadható.
Vezetni jó, semmi baja.
Ja és B végén az oldalsó műszerpult még húzóskapcsolós :oD Egy óráig kerestem mindent az 5 kapcsoló közül :o)
(Ennek hozományaképp még tud olyat, amit utoljára már csak a 1313 és a 1461 tudott, illetve a 1436, de Ő asszem már nem huzogatós oldalt :o))
1449 a legszakadtabb, és a legrégebben felújított kocsi. Ha jól emlékszem, már 2007-ben is soros volt a J1-re, de a 1342-1402 elöbbrevaló volt (1318 nemhinném). 1449-es 2001-ben látta utoljára a VJSZ-t. Ja és a 1342 is menni fog Budára szerintem.
Tegnap a 1320-assal álltam ki Budafokról, úgyhogy biztos nem eseményes. Nagyon tuti kis gép még mindig szerintem, csűrtem csavartam a szokásos reggeli csúcsban, de nem akarta még a tetőt sem leverni, úgyhogy semmi okom a panaszra:-)
1311-esnek még mindig olyan érzéken a túláramvédelmi kapcsolója?
1426-osnak nem lehetett nagy eseménye, mert ma láttam kint volt 47-esen. A 1320-asba most nem vagyok biztos, de vagy ma vagy tegnap őt is láttam 47-esen.
Tényleg, a legszélső csonkán álló kocsiknak közel a bakhoz valami bajuk van, vagy csak ott tárolják őket? Mert némelyek heteket állnak ott. Nemrég a 1315-ös álldogált ott, de ahogy néztem mára már a 1407-es váltotta.
hát igen :S 1320 sevolt egy rossz szerkezet, főleg Kelenföldi korába, csak sajnos 2008.04.01-én Fradiba költözött a 28-as miatt, na azt nem kellett volna....