Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bela8 Creative Commons License 2005.06.24 0 0 953
Üdv Mindenkinek!
Végigfutottam az előzményeken, de választ nem találtam a következőre.
Klimatöltés elött rendszerben 7 bar és 380g töltet a gyári 760 helyett. Annyival is müködött de gyengén, főleg a nagy melegben.
Töltésnél szaki jelzi, hogy nagyon szutykos a kondenzátor.Töltés után kompresszor el sem indult. Kondi alapos kimosása után minden rendben.
Azóta álló helyzetben meleg idöben, meleg motornál van, hogy el sem indul a kompresszor /motor jár/ menet közben -50 kmh fölött- viszont jól hüt, tudja az ajánlott 6-7 C-t. Menetszéltől lehet valami gondolom. Magasnyomású kapcsoló meddig engedi felmenni a nyomást, az lekapcsolhatja a rendszert?
Köszi!
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 952
Lehet bakkot barkacsolni. Olcsobb, mint a kompresszor csere. Csak eros legyen, mert kellemetlen, ha az 800km-es nyaralasi ut elso 50 km-en elreped, es ki kell kapcsolni miatta a klimat. Az en klimasomat is lattam torott bakkot hegyeszteni, amig ott voltam. Egyebken ez lakatos tema. Lakatosoktol erdeklodj! Parezerert szerintem megvan.
Előzmény: kugyi2 (951)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.24 0 0 951
Szia!Nagy barkácsoló vagy látom:) Nekem olyan bajom van,hogy bontva vetem egy klmát,de a kocsimhoz való elvileg.Csak a blokkon nincs helye a kompresszoromnak.Szóval szerinted ki tudna nekem egy bakot eszkábálni a motorblokkra a kompresszoromhoz?Ez egy mercedes w123 240D ezekhet 2féle kompresszor+bak létezett.De aza fajta amelyik az enyémhez jó,az nagyon ritka:(Szóval adjam el ezt és kerítsek egy passzoló kompreszort, vagy meg lehet egy bakot egyszerűen barkácsolni?
Előzmény: b_janos_hu (950)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 950
Koszi! Es a hezag korbe nyitott? Ami menetszel a kondenzatoron bemegy a hezagba, az csak a huton keresztul tud tovabbjutni, vagy oldalra is tavozhat anelkul, hogy a huton atmenne?

(Rovid uton megoldottam a szemrehanyas tartgyat.)
Előzmény: Janibacsi (949)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.24 0 0 949
5-10mm JAno
Előzmény: b_janos_hu (948)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 948
> nem is kommentalnam
ne is kommentald, nem ezt kertem, hanem a kerdesre valszolj ha tudsz.
Előzmény: Janibacsi (946)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 947
Milyen sporolasi cellal? Csak megbontassal tudtam kiszedni. Most mar persze kinosan ugyeltem arra, hogy az egesz klimat megbontas nelkul lehessen ki-be szerelni a kocsibol. Most mar olyan is, de a 100-asban meg nem ilyen volt.

Felhivtam egy adag klimast. "Lefejtokuk van?" nehany: "Igen"..."Ja R12-re nincs, csak R134a-ra". A tobbinek egyaltalan nincs.

Meg ez szemlelet kerdese. Dicserj is meg, amiert olyan vigyazva, ovatosan vezettem, hogy nem karamboloztam, es emiatt nem szokott el tobbszor a gaz.

Te tudsz olyat, aki 12-t lefejt? Mert akkor felteszem a honlapomra.

Ez valami alazo forum? Es a kerdesre a valasz?
Előzmény: Bys (945)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.24 0 0 946
Na bakker, Te se kispalyan nyomod a sufnituningot:o)) A 10.000Ft-os problemadat meg en inkabb nem is kommentalnam... :o( JAno
Előzmény: b_janos_hu (943)
Bys Creative Commons License 2005.06.24 0 0 945
"Leeresztettem, a szivem megszakadt, hogy elengedtem a levegőbe 10000 Ft-ot. " Nem a 10e HUF-t kellene sajnálnod, hanem azt, hogy ezzel a lépéseddel aktívan hozzájárultál(spórolási céllal) az ózon károsításához. Gratulálok hozzá. Legalább ne írtad volna le... "Feltöltöttük R12-vel, de nem működik. Lefejteni persze csak a R134a-t lehetne. " Ezt honnan szedted???
Előzmény: b_janos_hu (943)
Bys Creative Commons License 2005.06.24 0 0 944
J1 előtt kint kiszeded a szélvédő előtti műanyagot, és az alatt találod.
Előzmény: baramor (941)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 943
Sziasztok szakemberek! :-)

De jo, hogy ratalaltam erre a topikra! A klimamrol itt: http://b.janos.hu/hobby/skoda/klima.htm (http://b.janos.hu/hobby/skoda/klima.htm mert neha nem mukodik a link beszuras)

Szoval az lenne a kerdesem, hogy mennyi a szokasos hezag (ha egyaltalan van) a motor hutoje es a klima kondenzator kozott? Most ugyanis teljesen egymas melle van teve (ugy ertem osszesimulva egymas mogott). Baj lehet talan, hogy allo helyzetben a huto futi a kondenzatort. Bar azt sem tom, ki fut kit, mert nemtom ki melegebb. Szoval most ez a problemam.
Ja, meg az, hogy hol lehet venni klima-kondenzator-ventillatort? Persze ocsoert. Tudjatok, olyat, ami olyan vekony, hogy elfer elotte, mert a mostani neha nagyon csikorog.
furano Creative Commons License 2005.06.24 0 0 942
Hali ! Nemrég szert tettem egy bontott Peugeot 205 klímára. Sajnos a kismotorosból szedték ki, így nekem a klímakompresszora nem jó, ezért eladó. Sanden SD 508 a típusa, hátha valaki pont ilyet keres. [image1] Tel: 06-20-9125735 furano
baramor Creative Commons License 2005.06.22 0 0 941

hali!

 

nemrég vettem egy '96-os 2.0 Lagunát (b56), man. klímával. kerestem a klíma levegőszűrőjét, de nem találtam. talán nincs benne?:) ahogy visszaolvastam, volt, akinek nem volt [i](opalben, ha jól emlékszem..)[/i].

 

más kérdés: nincs valakinek egy normális kezelési útmutatója, amiben az ilyenek benne vannak? svájc-ból behozott autó, és vagy az első, vagy a második - magyar - tulaj "kicsit" beáztatta az eredetit... lapok összeragadva, talán a jóisten szét tudná szedni, de egyenlőre nem válaszolt:)

 

előre is köszi!

vec Creative Commons License 2005.06.20 0 0 940

 

 

  Hi!

Nem tudom mert én a kocsiban ültem,aztán kiszálltam és kint füst fogadott.Arra a dolgokra nem tértünk ki amiket te leirtál.Ha leszedem akkor meg lehet állapítani a leírt dolgokat?(már mint,hogy én mit nézzek rajta).A bontottnál mit kell megnéznem?Vigyek szerelőt?

Előre is köszönöm!

Előzmény: xmbela (931)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.20 0 0 939

Ha meg izzolampa is van sorba akkor meg igen?? Furcsa egy dolog ez, valami el van ottan kotve szvsz...

 

Az izzo vilagit amikor bekapcsolod a korbe?

 

Jano

Előzmény: vwvivat (938)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.20 0 0 938
Csak kattanik a kuplung de nem huz be azt értem alatta.
Előzmény: Janibacsi (937)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.20 0 0 937

Hmmm, utana kell neznem rajzon mi az a feher vezetek, de valami nem kerek itten nekem...

 

Aszondod h " ha nincs elé égö kötve akkor csak behuzza a kuplungot de nem kapcsolja be a kompresszort". Na ezt frankon nem ertem. A kompresszoron csak a kuplung van, ha az kap 12v-t akkor behuz es forog a kompresszor, mar ha a motor jar, ugyebar:o) Mas jel ottan nincs... Mi ertesz te azalatt h nem kapcsolja be a kompresszort??

 

JAno

Előzmény: vwvivat (936)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.20 0 0 936

Hello, Köszönöm a válaszod.

A helyzet mára a következö, a nyomáskapcsolora rámegy egy fehér vezeték aminek a vége a klimavezérlö egységbe megy be,ha a klimát bekapcsolom utánna pedig erre a szálra egy égövel sorbakötött 12V-ot kapcsolok / ha nincs elé égö kötve akkor csak behuzza a kuplungot de nem kapcsolja be a kompresszort/ akkor minden frankon müködik, valszeg. hogy a nyomáskapcsolorol kellene kapnia egy jelet de valamiért nem kapja meg.Szerintem is a nyomáskapcsolo lehet a hibás, ha töltött állapotban cserélhetö az nagyon jó lenne.

Rákérdezek a vw-nál mennyibe kerül, nem hiszem hogy bontoban megbontanák a klimacsövet ezért.

Előzmény: Janibacsi (935)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.19 0 0 935

Az a nyomaskapcsolo egy dupla cucc, az egyik aga egy bizonyos nyomasertek alatt nem engedi elindulni a kompresszort, a masik resze meg bizonyos nyomas felett maxigazon inditja a hutoventillatort. Namost, neked gondolom a vedelmi kapcsolot kell rovidrekotni. Mi kovetkezik ebbol: ha a rendszerben az eloirt nyomas megvan, es a kapcsolo megsem kapcsol, akkor kapcsolo csere. Elvileg cserelheto toltott allapotban is, mintha az remlene hogy van ott valami automata golyos szelep...

 

Jano

Előzmény: vwvivat (922)
waldor Creative Commons License 2005.06.19 0 0 934

Először is a nagynyilvánosság elött megköszönöm Neked a csapágyat, amit küldtél, beraktam a kompresszorba, működik.

Onnan tudom, hogy az alacsony nyomás kapcsolója kapcsol, hogy digit klímás, és a menürendszere minden infót kijelez.

Előzmény: xmbela (932)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.19 0 0 933

A hét végefelé fekszek neki a témának.Laikus vagyok amúgy eléggé.Egyelőre a kompresszorbakot nem birom a blokkra tenni,másik bak fog kelleni,Ha ezt megoldom,akkor derülhet ki, hogy mit kell csrélni ill felújítani a gépen.

köszönöm válaszod,majd írok részletesebbet is.Csővel kapcsolatban pedig megkeresnélek.Hovávalósi vagy?Én vidéki..

Előzmény: xmbela (926)
xmbela Creative Commons License 2005.06.19 0 0 932
Nyomásméréssel kellene kezdeni.Miből gondolod,hogy az alacsonynyomáskapcsoló miatt történik mindez?
A visszatérő csőnek mindig hidegnek kell lennie.És csak az egyik visszatérő :P
Ha kevés lenne a hűtőközeg akkor nincs rendes hűtőteljesítmény és nem igazán hideg a szivóoldali cső.
Előzmény: waldor (930)
xmbela Creative Commons License 2005.06.19 0 0 931
És a kuplungtekercs égett le vagy a kompresszor belseje ,esetleg a szabadonfutócsapágy állt be?
Attól függ,hogy mennyire akarsz belemerülni a felújításba.Ha komoly a gond a kompresszorral akkor inkább vegyél egy bontottat.
Előzmény: vec (929)
waldor Creative Commons License 2005.06.19 0 0 930

Üdv.

Azt tapasztaltam az automata klímámnál, hogy úgy 5 másodpercenként kapscol ki-be a kompresszor, az alacsony nyomás kapcsolója miatt. Valamint az elpárologtatóból visszatérő csövek nagyon hidegek. Amúgy a hűtés jó. Lehet-e az alacsony töltöttség miatt, vagy netán ez normális?

audi 100 Zexel kompresszorral. Minden hozzászólás érdekel!

 

vec Creative Commons License 2005.06.18 0 0 929

 

 

 Hello!

A szerelő feltöltötte gázzal,majd 2000-en pörgettük a motort egyszer csak nagy füst és (ferodol?)égett szag.És egy felújítás mennyi?

Előzmény: xmbela (927)
xmbela Creative Commons License 2005.06.18 0 0 928
Mérd meg a rajz alapján a kérdéses lábak közt,hogy rövidzár van-e.
Előzmény: vwvivat (922)
xmbela Creative Commons License 2005.06.18 0 0 927
Egy komplett felújítás többe kerülhet,mint egy bontott,de ott mi a gari,hogy az jó.Természetesen ha beépítési garanciát vállalnak rá akkor más a helyzet.
30-40.
Ha még le sincs bontva és üzemközben se volt próbálva,akkor szerintem egy kicsit elhamarkodott a felújításról beszélni.De ha szerelődnek röntgenszeme van akkor bocs. :))
Előzmény: vec (921)
xmbela Creative Commons License 2005.06.18 0 0 926
Ha nem írsz semmi konkrétumot,akkor hogy várod a segítséget?
Miért kell egyszerre felújítani?
1. és 2. kérdés:Kompresszor típusa?
3.kérdés:Milyen méretű cső és milyen csatlakozói vannak?Én tudok csinálni.
4.kérdés:Megint a felújítás?Ha retrofitre gondolsz akkor készülj ,hogy nem 2 fillér lesz!
5.kérdés:Van ahol 2 évet írnak,van ahol 4-et,de ha már régóta áll akkor mindenképpen csere.Mérete kell és milyen csatlakozói vannak.
Remélem kielégítő a válasz.
Előzmény: kugyi2 (920)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.18 0 0 925
Azaz pontosabban Füttömotor magasnyomás és alacsonyomás kapcsolo.
Előzmény: vwvivat (924)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.18 0 0 924

Nyomáskapcsolo, az biztos

 

Előzmény: S.Zola (923)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!