Betettem azt a limiteres kart az enyémbe (2003 1.6B presence) ami Haszinál nem működött. PPS2000-ben beállítottam. A tempomat funkció teljesen jól működik, a napi számlálónál viszont semmit sem jelez (se "cc", se off se vonalak...).
Na és akkor a problémám:55-60km/h-nál 4.ben az autó rángat. De nem olyan rángatás hogy nem bírja el hanem olyan minha nem kapna naftát. (A golfom mikor ezt csinálta a benzinszűrő kuka volt, ezért nem volt elég benya) De nekem kivan cserélve frissen minden szűrő és egyebek.
A véleményeteket kérném az új felniről, ugyanis nekem nagyon kicsinek tűnik. Nyugtassatok meg hogy nem rosszak. Egy 5küllős 16os sokkal nagyobbat mutat. Annyira lehangoló. Nagyon kicsinek néz ki. felni
Én már egyszer mejártam ezzel a meghatározással. Kb 3 oldal megtelt vele, szal inkább rádszólok hogy a lassulást, m/s2-ben fejezd ki mert Téged is úgy kijavítanak, hogy nem állsz meg a lábadon! :P :)))
Ezzel én is így vagyok, tudod hogy kezdtem a zenélést, az első hifim/hangfalam, egy 5literes beföttes üveg volt, a tetejére fordítva egy 12cm-es tesla hangszóró, meghajtva ezt egy philips kb fél dines autórádióval(csak rádió), ami búgott a trafótól mert még szelénnel volt egyenirányítva, na ez ám az úri huncutság mi??? :))
Nem szabad fékezéskor beráznia! Vagy hullámos a tárcsád, vagy nincs megfelelően rögzítve a futóműved (mármint, kikopott valami szilent/gömbfej...stb).
Egyébként, nekem is rázott a kerék, de 4-ből 3 acélfelni tojás alakú volt. Kettőt megcsináltattam és sokkal jobb lett. 140 felett nem jártam azóta, de addig semmi észrevehető.
Egyébként a holráz dologról. Fater kocsijával mentünk M5ön Kecskeméttől délre. Olyan remegés indult meg a kocsiban, hogy csak pislogtam. Egy autós meg is állt, hogy biztos, a kocsival van valami, pedig csak az út volt rossz!!! Nehogy megszivasson mást is!
A családban volt 2 garnitóra is. Egy oylan mint a tiéd egy garnitúra pedig Exelero. Az exeleró idő előtt elöregedett. PEdig mentünk vele. Nekem a peugeoton most 4 enyhén kopottas ContiPremiumContact2 van. Szerintem nagyon jók. 5e/db volt. Persze nekem jó ez is. Ahhoz a kevés km-hez amit megyek.
Elég finoman égetni, nem kell vadul, igazából a kevés levegőt kézzel is szabályozhatnád, csak akkor el kell tartanod meszebb hogy a perzselő ne vigye a kezed is, és ez hoszabb folyamat ezért is célszerű autómatizálni a poroló pisztolyt. Leszeded az egész kipuft egy betonra teszed, a toroknál bekűdöd a levegőt megodod neki az gyújtási hőmérsékletet a perzselővel, és beindul aztán csak pislogsz mekkora lesz a füstje(meg a hangja). Fel csak akkor robbanhatna ha elégetlen benya is lenne a kipufban, vagy ha annyire el lenne dugulva a másik vége hogy a gáznyomás szétvágja, de itt egyikről sem lehet szó. Jó mulatság lesz, de utána a mosógépet is izzíthatod mer jól bebüdösödsz.
Köszi Jena, rád gondoltam alapban :) Meg fogom próbálni. Komresszor van, disznópörzsölő van, fix nyomást nem tudok biztosítani, de megoldom, majd ráindítom a kopresszort, ha fogy a szufla. Lehet hülye kérdés, de felrobbantani nem tudom, ugye? Pörzsölő finoman égjen, vagy legyen hangja rendesen?
Épp tegnap csináltam ilyet, most újítok fel egy yamaha DT 50ccm-et, és megcsináltam a kipuf égetést is, ha már kapott prox dugót, fúrást, prox hajtókart, koyo csapágyakat.
kb fél fél kg-al könnyebb lett mindkét dob, nemtudom mennyire adottak a technikai feltételek a művelethez, úgy emlékszem nem vagy közel amúgy megcsinálnám szívesen a tied is.
Ha nekifogsz, én úgy csináltam hogy van egy gyári kompresszorom amin lehet állítani a kimenő nyomást, ezt levettem 1bar-ra, a poroló pisztolyt gyorskötözővel fixáltam kopp behúzott ravasszal, előkészítettem egy PB-s disznóperzselőt.
A porolópsztolyt beletolod picit bevezető nyílásba, és a perzselőt odatartod, elkezd majd fehéren füstölni de nagyon, és a perzslőt addig tartod (kb.1perc) ameddig be nem gyúlad a kox, ha begyúladt a perzselőt el is zárhatod, elég lesz neki a levegő amit a kompresszor biztosít. Ha rendesen begyúlad olyan hangot ad mint egy állófűtés indításkor. Addig kell tolni neki a levegőt ameddig hideg nem lesz a levegő a kilépő oldalon. Kb 15-20percre beborít füste egy fél hektáros területet, és dúrván büdös, de ha végeztél, mintha új lenne a kipuf, és megvadul a robber. Ez a nagy átkuk a kétüteműeknek, de cserébe igénytelenek, és tartósak.
Ez nem így van, nálunk a picsányi kis márkaszervízben alvázszám szerint, az enyémet mindég is francia rendszámmal látták. Ha van előfizetésük a sercviceboxra akkor egész európát látják és mindent az autóról, ha márkaszervízbe hordták odakint.
Nekem 30e km-nél volt elöszőr jobb oldali kormányösszekötő cserélve, azóta minden kötelezőn ki akarják cserélni Frédiék :) (45e-60e) érdekes hogy a baloldali az mindig rendben van :)
Kicsit OFF, de biztos vannak akik tudnak segíteni vagy van ötletük. Van egy robogóm, igazi (japán) igásló. Belepörgettem töb mint 40 ezer km-t. Hiába tankolom csak szintetikus olajjal, a kipufogón, főleg a végén látszik, hogy le van rakódva a fekete olaj. Néka le szoktam venni, a leömlőt mind a hengernél, mind a kipufogónál ki szoktam takarítani, ilyenkor szinte megtáltosodik, megy mint a veszedelem. Arra gondoltam, hogy lehet e valahogy a kipufogót kitakarítani, Nem kibelezni akarom, csak átmosni vagy ilyesmi. A gyári állapotot meg akarom tartani, mert ellenkező esetben el kell kezdenem a varióval is bűvészekdni. Van erre valami technika bontás nélkül?