Szerintem jó lett a hátulja,a teővonal is laposabb,meg gondolom az egész autó alacsonyabb.
Szerintem jó a coupe insignia,és hogy calibrának hívják gondolom marketing fogás.Rég volt már ilyen Monza méretű coupe,valószínű a gyártási költségek miatt nem érné meg egy teljesen új hátsókerékhajtású rétegmodell,ez van 2012 ben.
A kuplung és a fékpedál kapcsolókat mindenképp nézd meg. Nálam is ugyanez volt, hogy a kuplung kapcsoló nem volt a helyén, ja meg még a kis szivacsot ami a kapcsoló és a kuplungpedál "összeköttetését" hivatott segíteni szintén cserélni kellett, mert az is el volt kopva- porladva.
Jó szopós meló, mert alig lehet ott a sok kábeltől, vastól egyebektől odaférni...
Köszi! Viszont a Te esetedben festés helyett inkább perem polírozásban gondolkodnék, szerintem ütősebb lenne. Persze ez csak a véleményem. Ha fested is jól néz ki!
Lassan a végére érek a javításoknak. Kaszni készen van, apróságok kicserélve, klíma javítva. Csak megvettem a Recaro bőrcuccot (igen, tudom hogy nyáron meleg, télen hideg -ez nem igaz, mert fűthető- :-)). Holnap megy szerelőhöz, első futómű kopogó, laza cuccainak kicsrélésére. Két dolog van, amiben nem jutottam zöld ágra: az egyik az "oelmangel" felratért felelős gomba cseréje, a másik pedig a tempomat. 10 ember 12 félét mond gomba ügyben: cseréld a karterben levőt, áááá dehogy a blokkban levőt cseréld!
Ebben az ügyben megköszönném a segítséget, akár egy ábra, vagy sematikus rajz formájában, hogy melyiket kérjem a bótban!
A TEMPOMAT KART MEGVETTEM MÁR KÉT ÉVE, BEREAKTAM, NEM MŰKÖDÖTT, NEM ÉRDEKELT. eDDIG! dE MOST MÁR SZERETNÉM! Két madzagos, ami kell a dieselbe, csati is meg volt, összedugtam, semmi. Kell-e még valami, vagy esetleg meg kell TEK2-vel vuduzni, vagy bármi... Kuplung kapcsoló a sötét ló, bevallom ott még nem jártam.(a pedálok környékén) lehet az a gond? Segítséget kérek, nem tanácsot... ( olvass vissza..." :-))) )
Patyi nekem 4-et szamolt ra, de csak csepp volt a tengerben :) (4 lengescsillapito, 4 rugo, elso fektarcsa, vizhuto csere... megvolt a tavaszi nagytakaritas)
Én is feldobtam, 3 évet porosodtak egy "tyúkólban" mielőtt hozzám kerültek. Teljesen véletlenül akadtam rájuk az egyik ismerősömnél. Nagyon nem fotózgattam, rossz volt az idő, később még csinálok pár pikcsört.
A kipufogogaz visszavezeto rendszereben nincs gumialkatresz! Szerintem te a szekunderlevego befuvora gondolsz, ott ket helyen is gumicsovel van osszerakva. Rossz hirem van, csak gyari csovel mert a tobbit elegeti! (nekem tegnapelott lett cserelve)
Hát jah, de most még az is csúszik egy kicsit. Most egyenlőre futomű rendberakás volt. Stab.karok, összekötők és hátsó rugók cserével kezdődött és terveim szerint be is fejeződött volna, de a bal hátsó gátló csavarja nem jött le. Nekiestem a légkulccsal és ugyan lejött a csavar a végén, de azzal együtt a gátló szárát is kitekerte a testből, tehát a futómű projectbe a hátsó gátlók cseréje is beleugrott. Mondjuk kicsit stabilabb lett a gép az tuti, de a zsé meg egyenlőre elfogyott. Kasznimunka ősszel remélhetőleg...