Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csepel74 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 10767

Sziazstok.

 

Bocsi,de tegnap későn neztem meg a fórumot. Pedig dél körül ott jártam az állomás közelében.Elindítani persze elindítottam a fiam és az én örömömre,meg biztos a szomszédok is élvezték.

Előzmény: endrebá (10765)
levaizsi Creative Commons License 2012.05.22 0 0 10766

Szeretném felhívni a figyelmet 2012. május 19.-én Bokorban, a  Traktormajálison Lévay Sándor bemutatta frissen felújítot Hofherr K 44-48 traktorát. Ez az egyetlen Magyarországon megmaradt darab. 

 

 

 

Köszönjük, igazán élmény volt látni. Gratulálunk hozzá!

endrebá Creative Commons License 2012.05.20 0 0 10765

...lááássuk csak...

Hétfőn 12 18-kor érkezem Boglárra... és 12 19-kor már gyorsítok is onnan elfelé...

Azt hiszem nagy botrány lenne ha egy kézfogásnyinál hosszabb időre szállnék le a mozdonyról...

Esetleg visszafelé megint lesz egy percem 18 54-től 55- ig.

De a hüppögtetés sajnos nem fér bele.

Előzmény: csepel74 (10764)
csepel74 Creative Commons License 2012.05.20 0 0 10764

Köszönöm szépen Endre. Holnap ha erre jársz a gőzőssel leugorhatsz róla egy órára,mert éppen du 2-3 óra körül szeretném elindítani.Ha eljössz mehetsz is vele.

Előzmény: endrebá (10762)
csepel74 Creative Commons License 2012.05.20 0 0 10763

Sziasztok.

 

A valahol összehozhatjuk a kicsiket,erre lenne javaslatom a jövő héten fel is hívlak evvel kapcsolatban.

Előzmény: Levays (10761)
endrebá Creative Commons License 2012.05.19 0 0 10762

Ügyes voltál Gyulám... nekem is nagyon tetszik a végeredmény, nekem ez volt az első és egyetlen izzófejes típusom amit vezethettem.

 

:-))))

Előzmény: csepel74 (10756)
Levays Creative Commons License 2012.05.19 0 0 10761

A kis Hofherr az igen "peckesen" jár. A Jancsár Józsi bácsival beszélgettem a számok színéről. Véleménye szerint a fehér lehetett. Őt elfogadhatjuk mérvadónak. Igen az szép gondolat, hogy a három azonos együtt legyen egyszer. Mezőkövesd az egy  szép apropó lenne, mivel az idei gépésznap a Hofherr 100 éves összeolvadás jegyében zajlana. A lehető legtöbb fajta , és db gépet kellene összehozni. A kicsiket előbb is összehozhatjuk valahol...

Előzmény: csepel74 (10759)
józsika1986 Creative Commons License 2012.05.18 0 0 10760

Szép munka Gratulálok hozzá :)

Előzmény: csepel74 (10756)
csepel74 Creative Commons License 2012.05.18 0 0 10759

Sziasztok.

 

Köszönöm a hozzászolásokat.Nem titkolt vágyam egyébként,hogy a három 22-es együtt "hupogjon".Múltkorában beszéltünk Sanyi a porlasztókról,maradtam az eredetinél és szerintem szépen megy vele,kicsit pattogósabban jár mint a nagy,de ez azt mondják így természetes.

Levays Creative Commons License 2012.05.18 0 0 10758

Gratulálok ehhez a nagyon ritka géphez. Fényképet nézve nagyon jól sikerült. A valóságban majd megkritizáljuk ha körbenézegetjük. A motor üzemel rendesen?! Ami kérdéses talán, hogy az elején levő felirat az fehér volt-e eredetileg.... No ez az ami gyorsan korrigálható (ha szükséges) A nagyobbak azok biztos fehérrel voltak jelölve. Mégegyszer GRATULÁLOK !!

Előzmény: csepel74 (10756)
vmickey75 Creative Commons License 2012.05.18 0 0 10757

Az szép. Sok örömet vele.

Előzmény: csepel74 (10756)
csepel74 Creative Commons License 2012.05.17 0 0 10756

Sziasztok.

 

Két év munka után az országban harmadikként/tudomásom szerint/,elkészült egy kis

 Hofherr R20-22es. Köszönet érte a segítségnyujtóknak. Köszönet a sok türelemért családom részéről. Remélem egy két találkozóra eltudok menni,ebben az évben. A bokori majálisra,elfoglaltság miatt sajnos most nem érek oda. Íme egy két kép:

B-csabi Creative Commons License 2012.05.13 0 0 10755

A hidraulika tartály tetején van egy aluminium szürő ház,vedd le a 4 csavarral rögzitett fedelét találsz benne egy mágnest és alatta egy szürőt húzd ki és a szürő tartó müanyag pohár aljáig ha ér akkor jó az olajszint minimális szintet csak saccolni tudom120 liter

a forditómű oldalán kell lenni nivószint csavarnak addig öntsd fel kb 10 liter.........

Előzmény: Mikinoszuke (10753)
Zemiator Creative Commons License 2012.05.13 0 0 10754
Előzmény: Mikinoszuke (10753)
Mikinoszuke Creative Commons License 2012.05.13 0 0 10753

Sziasztok. Megtudná  nekem mondani valaki , hogy  a Veimar T 174 2 forgó rakódó gép hidraolika szivattyú tartályába , a mi a jobb hátulján fent helyezkedik el, mennyi a minimális olajszint kb hány liter lehet. Illetve a forgómozgást biztosító redukáló hajtóműbe , mennyi olajat kell tölteni. Esetleg   ha valaki tudna adni egy kezelési utasítást azt nagyon megköszönném . Kérlek benneteket segítsetek. Köszönöm.

kavicsos64 Creative Commons License 2012.05.13 0 0 10752

Helló! Ujabb hibát találtam a hengerfej tömités sem jó hozzá mert a henger 95-ös a tömités meg 108 tüzkarika átmérőjü és szintén internetes rendelésű alkatrész , még jóhogy nem indul , és ne legyek ideges ,ez az akció vagy 30000 ezerbe ,egy hétbe ,tengernyi fejtörésbe került ,de holnap leanyázom telefonon aki ezt okozta nekem ,mint a szél

kavicsos64 Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10751

Helló mindenkinek ! Olvastam a hozászólásokat , de közben elvittem az adagolót egy adagoló szervizbe és tökéletes nincs baja, de a porlasztócsucsot kikel cserélnem az ujat mert nem jó bele ,azt mondta az adagolós, most aztán megint vehetek újat , ez a tanulság nem szabad vebáruházban venni semmit mert nem aszt küldik a mit a paraszt megrendel és csak a szivás van vele .

paloc77 Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10750

fogalmam sincs, öszintén .

ami van az szebb mint amit lefujtam

adj egy komoly ár ajánlatot ,de mindenáron nem eladó

endrebá Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10749

...a szerencse fia...

 

Mennyit szeretnél érte kapni?

Előzmény: paloc77 (10748)
paloc77 Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10748

És abból az irigyelt dombornyomott motorháztetőből van még egy azt is kaptam akkor annak van esetleg forgalmi értéke?lehet ha érdemes akkor eladom

endrebá Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10747

Nicsak... ez egész olvasmányos stílusú mesének tűnik... :-)))

Összegezve tehát, kaptál ajándékba egy negyvenötöst... a vellanyos önindítós egyszerűbbnek tűnik, de a kismotorindítású a szegényember traktorja, mert abba nem kell ötévente akksit venni - viszont az tud kutya munkát végezni ha azt a tíz lovas motorocskát trehányul akarja berántani a gazdi.

Ezeket a gépeket még az öröklétnek gyártották, úgyhogy nem csoda ha hasznavehetőnek látod.

Ahogyan pedig nekiláttál, úgy szép kiállítási felvonulós darabot fogsz összehozni belőle.

Az a dombornyomott betűs hűtőmaszk a legirigylendőbb az egészből nekem, mert az aztán tényleg ritkaság.

Vigyázd meg, a csudájára fognak járni.

Előzmény: paloc77 (10739)
paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10746

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10745

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10744

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10743

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10742

miután elkezdetem szétkapni egyre jobban tetszett az  egyszerüsége ( megérzésem szerint nem is olyan sokára étolajjal kell dolgozni  hogy megérje gazdálkodni a diesel borzasztó árú lesz,na ez elmegy azzal is)

és hihetetlen volt számomra hohy mégsincs széthullva a gép nincs elrohadva szinte sehol

a váltó volt a kritikus holt pont a műveletben ha az kuka akkor a szergej megy kévéskanálnak a öntödébe

de érdekes volt részenre hogy nem volt agyonkopva a difi kisfogaskeréken és tengelyen kivül különösebb probléma nem lesz vele már csinálja az öreg szaki a tengelyt  olcsóbb lesz mint a boltból félárban

az elelmeket is leszedtem lehomokfúvóztam lemarttam a 60 éves festéket amit a kromofág alig akart leoldani 

olajak leengedve hidraulika leengedve kitakaritva RÉZ alátétek a kötések alá kormánymű gömbfejek kitakaritva kimelegitve házilagosan kihézagolva összerekva

terepváltó kicserélve kb 2 centit kottyant jobbra balra az egész beletéve egy kapott lötyögésmentes

kormánymű meghúzva kitakaritva

olajdekni kitakaritva az uzemóra számláló szerint 725 üzemóra van benne

vemelőszerkezet kicserélve kapott hibátlanra 

kerekek lefestve átgumizva

kaszni elemek lehomokfúvózva lealapozva lefújva

na és eddig itt járok amikor van egy kis időm molyolok rajta

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10741

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10740

paloc77 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10739

Tisztelt endrebá 

naszóval ugy kezdődött ,hogy 2002 ben abbahagytuk faterral a gazdálkodást volt akkor minden mtz 52, 2 pót permetező eke tárcsa vetögép fükasza sodró szárzúzó markoló kombinátor mára csak a kasza sodró permetező kombinátor meg a markoló maradt meg

idén tavasszal beszélgettünk hogy el kellene adni a maradékot is mert ugysem használjuk már öket.elkezdetm nézelödni a neten

2012 februárban találtam egy hirdetést  szentesen traktort cserélne ltz t ill 45 mtz t mg gépekre

telefonos beszélgetést követöen rácsapott a markolóra ami egy 1965 német atlas függesztett kismarkoló volt és cserét ajánlott a 45 re

nosza beültünk a régi traktorguru simerösünkel faterral a kocsiba és megnéztük a szergejt addigra már az ltz t eladta maradt a 45 ami akkor, első látásra hadifogságból szabadult megkinzott megcsonkitott félszemü veteránnak néztem a guru ment kipróbálni addig mi 30 m ről néztuk nehogy valami betegséget elkapjunk tőle

az első pozitiv meglepi akkor volt mikor kihozott egy 55 amperes akksit és azt tette bele csak néztük mit is akarhat azzal ?

és láss csodát nem tekert fél percet és járt a motor ekkor közelebb mentünk kiváncsiskodni

a traktoros barát le sfel mászkált vele próbálgatta járatta mondta a hibákat és halkan csak annyit  mondott hogy a motorért igy ahogy van ad 200 at 

a gyári motorja már nem volt meg utólag raktak bele egy dt 65 mocit öninditóval 

az akudozás során sikerült egy az  egyben elcserélni a trakit a markolóra és a fuvarköltséget is megfeleztük belekunyiztam még egy hasznélható hátsógumit difit plusz motorháztetőt hidraulikatartályt lámpákat bukókeretet

na igy jött haza a szergej tréleren otthon leálltunk vele majd beálltunk a régi szerviz placcra

 

két nap múlva elkezdtem szétbombázni

 

Előzmény: endrebá (10735)
vmickey75 Creative Commons License 2012.05.11 0 0 10738

Szép Napot Mindenkinek!

 

A 3011 be gyárilag 5 lyukú (DOP150S525) csúcs való. Ha DOP160S625 az még nem olyan  nagy baj. Az viszont nem mindegy, és arra nagyon érzékeny is, hogy milyen nyomásra állítod. Azt nem írtad, de feltételezem, hogy nem csak kicserélted de be is állítottad 160-ra.

Ha minden passzol tájékoztass mi lett az eremény

 

Milyena füstje: fekete v. fehéres, hangja? Milyen volt régen míg ment?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!