Nekem egy 2001-es 1,3-as wr+ dettó ugyanezt csinálja. 240ezer van benne, a szervizes csóka a szelepszár szimering cseréjét javasolja, de félek belemenni. Engem különösebben nem érdekelne, csakhogy magas a co-ja és le kéne műszakoztatni. A szerelő szerint tele van a katalizátor olajjal és amiatt rossz a co.
Én valami olajszivárgás gátló adalékkal szemezek, de azért körbe járom a még problémát. Arra is gondolok, hogy közvetlenül a szervizbe állás előtt jól kikormolom, hátha kiég belőle az olajsár. Vagy egy darabig felesbe etanolt tankolok, hogy tisztább levegő jöjjön a kipufogón, szóval még agyalok a problémán.
Egyébként találtam még néhány dolgot, ami gyújtási problémákat okozott, rossz termisztort a levegőszívó csőben, beázott gyertyapipák ( szerencsére a trafók jók ), meg persze új gyertyákat tettem bele.
Azért nem rossz tragli, pl a lengéscsillapítók gyáriak és még mindig átmentek. Kuplunghoz, váltóhoz nem volt nyúlva, generátor most kezd csapágyas lenni, kézifékköteleket cseréltem és harmadik garnitúra hátsó fékpofa került bele.
Szia Ha még nem vett barátod Wagont akkor ahogy itt már korábban jeleztem októberben eladó lesz a miénk egy 2003 novemberi ritkaság 1.3 glx 4wd klíma 94Le 2-300 ezerrel olcsóban mint amit találsz mert motorikusan teljesen oké de kéne rá egy fényezés itt ott, ezért olcsóbb persze nem muszáj októberben lejár a műszaki azt elintézem és utána gondoltam,majd ha érdekel írj nyugodtan(nyilvános az email címem) fényképet is tudok küldeni
A klíma kondenzátorát elöl kitakaríttatam, volt benne kosz bőven. Az autó szervízkönyvében leírtaknak megfelelő hőmérsékletet eléri az utastérben. Van egy diagram, ahol fel van tűntetve a külső és a hozzá tartozó belső hőmérséklet. Az ábra alapján megfelelően működik. A tisztítás után a jelenség nem jelentkezett, kétségtelenül régen lehetett töltve, 3 éve vettem azóta biztos nem. Előző tulaj szerint szintén nem volt töltve. Ha tényleg gázhiányos lenne, akkor sosem hűtene megfelelően, vagy kevés gázzal is egyszercsak elkezd hűteni?
Kb 120 ezer km van benne, most kell elsőnek izzót cserélni. (elsőket kicseréltem már neki, de nem azért mert tönkre ment, csak vettem 4db jobb fényűeket aztán kettőt beraktam papám suzijába)
Szia. Felnyitod a csomagtér ajtót, a lámpa búrát 2db csavar fogja, 10es kulccsal könnyedén kitekerhető. Lejön az egész hátsó lámpa, az izzókhoz simán hozzá lehet férni, csak a bajonettzáras foglalatot el kell fordítani.
Papámnak van egy wagonR-je, sajnos kiégett benne az egyik hátsó világítás (most fejből nem tudom melyik oldali, nem emlékszem) . Hogy kell benne cserélni az izzót? Meg kell bontani a belsőburkolatot hogy hozzá férjek vagy hogy? Köszönöm a segítséget.
Ha néha jól hűt, néha meg nem, akkor lehet a jegesedés az oka. Mikor lett töltve gáz a klímába? Töltés után nekem is olyan 40-50 km megrtétrele után csökkent a hatékonysága. Levegőt alig nyomott be. 4-es fokozatban annyit,. mint 2-esben. Kivettem a piollenszűrőt és benyúltam a résen. Csupa jég volt a hőcserélő. Próbáld kio, amikor lecsökkeny a hatásfoka, 10 percre kapcsold ki a klímát, de a ventilátor menjen. Ha visszaáll a légszállítás, tuti a jegesedés. Ha túltöltik,. akkor fordul elő, bár nálam akkor is jegesedett, mikor az előírt mennyiségű gázt töltötték be. 1 év alatt szökik annyi gáz, hogy nincs gond a jegesedéssel. Esetleg valamelyik érzékelő lehet hibás, ami a jegesedéskor nem kjapcsolja ki a klíma kompresszort és folyamatosan megy.
Segítséget kérnék, tegnap nagy melegben kb 90km megtétele után megszűnt a klíma áldásos hatása. (2004, 1,3 VVT GS) Kikapcsoltamm, majd kicsit várva újból hűtött, de a hatékonysága megkérdőjelezhető volt. Néhány óra elteltével a hazaút során végig kifogástalanul műkődött. De néhány héttel korábban is remekül tette a dolgát ugyanilyen kánikulában. Mi van ilyenkor? Járt már valaki így? Van ötlete vkinek, merre lehet a gond? Köszönöm előre is.
Kedves fórumtársak! "Érdekmúlás" miatt feleslegessé váltak egyedi gyártású, nagy teherbírású tetőrudaim (1/2"acélcsövek). 5eFt-ért megválnék tőlük. A fényképen polifoam burkolat van rajta.
Szervusz! Ha szükséges, nekem van egy Valeo kuplung garnitúrám (76 LE, G13BB, 2002-). Már készültem a cserére, de hirtelen felindulásból beszámítással lecseréltem egy új Swiftre. 13eFT-ért Pest környékén még házhoz is szállítom. Továbbá van még 4 db bontatlan 14"-os dísztárcsa 3000-ért.
Váltóba én ilyet: http://olajshop.hu/castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1-l tettem, kb. 45ezrenként. Ennek a leeresztője viszont kúpos, nem kell megtépni olajcserénél, mert jól tömít. Betöltés egy tölcsér és gumicső segítségével gyerekjáték, pontosan az előírt mennyiséget kell, mert a többi kifolyik.
3 év vagy 45000 km ha jól emlékszek. Én Castrol Syntrans Transaxle olajat használok. Nem olcsó. Jövőre lesz esedékes a cseréje. Szerelőre bízom a cserét.