Na szóval a motor az új 13L-es volvo, a váltó vagy ZF (ha mechanikus) vagy Volvo I-Shift ha autómata rendszerű. A futómű Meritor (a Volvo úgy kb. 5-6 éve eladta a futómű üzletágát a Meritor-nak) cserébe a Meritor lett a Volvo-nál a futómű beszállító. (a következő mondatban meg leírom az összefüggést a Renault-val) Az alváz is a Volvo-ra hajaz, mert annak idején a Volvo azt mondta a Renaultnak vagy az FH-s volvo alvázát átveszitek (mindenestül) vagy költségcsökkentés miatt megszűntetiket a Magnum gyártását. (mint utóbb kiderült az első változat mellett döntöttek)
A Waberers megvette ugye a Hungarocamiont. A régebbi HC-s pótok amig nem kerülnek lecserélésre addig maradnak olyan logóval amilyenek voltak. Egy pótkocsi 2 gépes autót szokott általában kiszolgálni. Feleslegesen nem akarják a ponyvát újrafesteni vagy kicserélni mert ugye az plusz költség (és teljesen felesleg is).
Egy másik fórumon meg valaki azt mondta, amikor felvetették, hogy megyzűnik a cég, hogy nem szűnik meg, sőt, jövőre hoznak új gépeket.. Aztán hogy mi igaz, majd Gerob elmondja .)
Nem tudom ki kérdezte, de most beszéltem egy volt GARTNER-es emberrel:
Pár hónapot dolgozott a cégnél, azért lépett ki, mert a beígért 300.000. soha nem jött össze. A legtöbbet akkor keresett, 180.000. ft.-ot, amikor egy hónapban két napot volt otthon. Egyébként, amikor belföldezett - mert szólt hogy soha nincs otthon, - akkor még a 150.000. ft. sem volt meg. Régebb óta ott dolgozó sofőrök egyébként azt mondták, hogy ez február óta van így, akkor még rendes pénzt kaptak, úgyhogy valószínűleg szarban van a cég. Egyébként tényleg nem akadály a gyakorlat hiánya, mert a tavasszal vagy 40 sofőr hagyta ott a céget, a gyenge fizu miatt.