Azért lassan sikerült hazaérni ebböl a tetves lenygyelböl!!!!!
csüt du megálltam pihenözni éjjel 1 ig ahogy illik!
az hogy ugy körbeálltak a parkolóba hogy majdnem hoztam pár tükröt az még csak egy dolog!
fél 2 kor értem a határra "ciszyn" ahol nagy elöszeretettel vártak a kpms ek minden nem lenygyel kamionost,és ki is kaptak!
mindenem rendben volt kivéve a lenygyel "matricán" a dátum amit elfelejtettem ráirni de a blokkom meg volt ami természetesen nem ért semmit::::----(((
kb 1 óra anyázás meg telefon a főnöknek meg minden ami ilyenkor lenni szokott aztán már hányta is a nyomtató a papirt ,,,, 3000 zlotyi go vissza a parkingba cmr forgalmi jogsi utlevél kiszacsiba, kiraktak valami "lefoglalt" papirt az ablakomba, aztán fekvés:::::-----(((((
du 5re értek le értem warsóbol de a kiváltás sem volt egyszerü de az már lényegtelen!
Szerintetek jogos az hogy a blokkal sem fogadja el a matricát????
én is ilyen vafyok, csak nállunk én a 35-ös "hangját" hallom... de ha jót akarok magamnak akkor kitekerek az M3ashoz és ott hallgatózok(15km)....
ja élmény máról....
ugye elmentem hegyesre aztán bp-en kis csavargással egybekötött csomag és postaleadás, majd gó haza..... még semmi baj sem volt addig, amíg visszafelé meg nem álltam tolni a kis femilikárt, mert a kút bejáratától olyan 50m-re megállt, mert elfogyott a natfa..... szóval betol, tankolás, majd hogy kicsit szusszanjak és egyek megálltam a parkolóba, de nem a szg-knek valóba hanem a kamionosba..... ja hatvanban vagyunk a mol kúton.... szóval hátramegyek, majd megállok.... hozzá kell tenni hogy elba**tam a beállást, mert a gépkocsisoknak balra tarts, én meg jobbra mentem, mert közbe az anyukám vette el az eszemet, hogy mikor érek haza, mert kihűl a kaja.... lényeg.... hogy a kamionos parkoló olyan 20-25 férőhelyes, és állt bennt 3 gépes.... kettő az elején és egy a kúthoz közel.... megálltam a kettő közt úgy hogy a kocsi a padokhoz volt közel, hogy ne zavarjak senkit.... a kutya sem volt ott amig.. amig egy kemény hang el nem kezdte mondani, hogy ez nem személyautóknak való takarodja át a másik oldalra, mert ha jön 4 gépes akkor hogy tudnak parkolni.... én nézek, majd elkezdek vigyorogni..... egy kamionos csávó wabis olyan wörös fejjel mondta, hogy még a SIÓFOKI haverja is elkezdte mondani.... én mondtam, ha jön egy gépes akkor odébbmegyek, de megeszem ezt a 3 harapást és már itt sem vok.. erre mondja ha ő állna meg a szgkosisba akkor rá már rég hívnák a rendőrséget.... de azt hozzá kell tenni, hogy a személyautósba megállt egy révészes kocsi.. merci és a neve "white-house" volt..... erre csak néztem, majd teleszájjal elindultam haza, és útközbe a sok csicska tdis passzátot lenyomtam :D ja nem modom meg hogy egy pihenővel mennyi volt időbe az utam, mert elveszik a B-émet...
akkor bocs. csak azért kérdeztem mert ma a telepünkön láttam egy gabesz táblával ellátott uj ford transitot. A Kőfuv/Pusztai transz/ kft-nél nem dolgozik itt senki sem?
Lassan kezdek aggódni magam miatt - amikor esténként kisétálok a kertbe, hallom a távolban a 2/A-n zugó kamionok hívogató hangját...s olyan indulhatnékom támad, bele az éjszakába... Légy szíves, világosíts fel, hogy ilyenkor mi a teendő???? Melyik szakrendelést kell meglátogatni?? ;ĐĐĐ
Papa, Nem európázással is lehet annyi km-t menni mint európázással. Minden csak a szervezésen múlik.
Tank szivogatás nyugaton már nagyon nem divat (főleg, hogy az osztrák már egy fülketakaritásért is megbüntet). Egyszerűbb eladni egy töröknek (ők többnyire meg is veszik), vagy ahogy irta valaki vannak kutak ahol örömmel átveszik.
Na szóval a motor az új 13L-es volvo, a váltó vagy ZF (ha mechanikus) vagy Volvo I-Shift ha autómata rendszerű. A futómű Meritor (a Volvo úgy kb. 5-6 éve eladta a futómű üzletágát a Meritor-nak) cserébe a Meritor lett a Volvo-nál a futómű beszállító. (a következő mondatban meg leírom az összefüggést a Renault-val) Az alváz is a Volvo-ra hajaz, mert annak idején a Volvo azt mondta a Renaultnak vagy az FH-s volvo alvázát átveszitek (mindenestül) vagy költségcsökkentés miatt megszűntetiket a Magnum gyártását. (mint utóbb kiderült az első változat mellett döntöttek)
A Waberers megvette ugye a Hungarocamiont. A régebbi HC-s pótok amig nem kerülnek lecserélésre addig maradnak olyan logóval amilyenek voltak. Egy pótkocsi 2 gépes autót szokott általában kiszolgálni. Feleslegesen nem akarják a ponyvát újrafesteni vagy kicserélni mert ugye az plusz költség (és teljesen felesleg is).