Mind az osszes adatot feltehetem a honlapomra, ami az adatlapodon van? :-)
Ez lenne am a reklam. Egy ritkan latogatott oldalon egy ajanlas elerhetoseg nelkul.
Az a kapillárcső lesz a dugulás okozója.Ha nagyon retkes akkor én cserélem egyszerre,nem pucolgatom. Ha kapillárcső van akkor nincs expanziós szelep ;-)
Én is szelepre gondolok,mert olyan mindha kiegyenlítődne valahol a magas és az alacsony nyomás oldal.
A Passatnál biztos nincs dugulás,mert új a szűrő,csövek,elp.kond átfújva.Igaz a magasny. oldalon az elpárologtató előtt az a rövid csőben levő kap.cső nagyon koszos volt.(az exp.szelep előtt) Még arra gondoltam kicserélem (2000 ft körül van,de szín szerint nem tudom már megállapítani milyen van benne.)
Nekem meg azt kezdte el játszani, hogy bekapcsoláskor annyira lefogja a motort, hogy kikapcsol, annyira leeseik a motor fordulatszáma, hogy lekapcsol a kompresszor. Már régebb óta nem szabályoz rá a motor(nem tudom miért), vagy csak én nem érzem, de mindig esik a fordulat, ha bekapcsol. Eddig jó vol így is. Bár az is lehet hogy a nyomáskapcsoló kapcsolja ki, mert túl nagy a nyomás.
Sziasztok!
Már a második autóval találkoztam amivel az a gond (VW Golf IV, VW Passat TDI)
hogy megvan a gázmennyiség,ezáltal el is indul a kompresszor,ventillátorok,de nem melegszik a magasnyomás, és az alacsony sem hideg az elpárologtató után. A nyomásmérők meg sem mozdulnak. A Golnál talán az alcsony oldali pár tizedet lemegy,majd visszaáll.(Kompresszorból semmi gyanus zaj nem jön) Mégis kompresszor gond lehet?
Köszi ha valaki adna valami jó tanácsot.
Üdv Mindenkinek! Végigfutottam az előzményeken, de választ nem találtam a következőre. Klimatöltés elött rendszerben 7 bar és 380g töltet a gyári 760 helyett. Annyival is müködött de gyengén, főleg a nagy melegben. Töltésnél szaki jelzi, hogy nagyon szutykos a kondenzátor.Töltés után kompresszor el sem indult. Kondi alapos kimosása után minden rendben. Azóta álló helyzetben meleg idöben, meleg motornál van, hogy el sem indul a kompresszor /motor jár/ menet közben -50 kmh fölött- viszont jól hüt, tudja az ajánlott 6-7 C-t. Menetszéltől lehet valami gondolom. Magasnyomású kapcsoló meddig engedi felmenni a nyomást, az lekapcsolhatja a rendszert? Köszi!
Lehet bakkot barkacsolni. Olcsobb, mint a kompresszor csere. Csak eros legyen, mert kellemetlen, ha az 800km-es nyaralasi ut elso 50 km-en elreped, es ki kell kapcsolni miatta a klimat. Az en klimasomat is lattam torott bakkot hegyeszteni, amig ott voltam. Egyebken ez lakatos tema. Lakatosoktol erdeklodj! Parezerert szerintem megvan.
Szia!Nagy barkácsoló vagy látom:)
Nekem olyan bajom van,hogy bontva vetem egy klmát,de a kocsimhoz való elvileg.Csak a blokkon nincs helye a kompresszoromnak.Szóval szerinted ki tudna nekem egy bakot eszkábálni a motorblokkra a kompresszoromhoz?Ez egy mercedes w123 240D ezekhet 2féle kompresszor+bak létezett.De aza fajta amelyik az enyémhez jó,az nagyon ritka:(Szóval adjam el ezt és kerítsek egy passzoló kompreszort, vagy meg lehet egy bakot egyszerűen barkácsolni?
Koszi! Es a hezag korbe nyitott? Ami menetszel a kondenzatoron bemegy a hezagba, az csak a huton keresztul tud tovabbjutni, vagy oldalra is tavozhat anelkul, hogy a huton atmenne?
Milyen sporolasi cellal? Csak megbontassal tudtam kiszedni. Most mar persze kinosan ugyeltem arra, hogy az egesz klimat megbontas nelkul lehessen ki-be szerelni a kocsibol. Most mar olyan is, de a 100-asban meg nem ilyen volt.
Felhivtam egy adag klimast. "Lefejtokuk van?" nehany: "Igen"..."Ja R12-re nincs, csak R134a-ra". A tobbinek egyaltalan nincs.
Meg ez szemlelet kerdese. Dicserj is meg, amiert olyan vigyazva, ovatosan vezettem, hogy nem karamboloztam, es emiatt nem szokott el tobbszor a gaz.
Te tudsz olyat, aki 12-t lefejt? Mert akkor felteszem a honlapomra.
"Leeresztettem, a szivem megszakadt, hogy elengedtem a levegőbe 10000 Ft-ot. "
Nem a 10e HUF-t kellene sajnálnod, hanem azt, hogy ezzel a lépéseddel aktívan hozzájárultál(spórolási céllal) az ózon károsításához. Gratulálok hozzá. Legalább ne írtad volna le...
"Feltöltöttük R12-vel, de nem működik. Lefejteni persze csak a R134a-t lehetne. "
Ezt honnan szedted???
De jo, hogy ratalaltam erre a topikra! A klimamrol itt: http://b.janos.hu/hobby/skoda/klima.htm (http://b.janos.hu/hobby/skoda/klima.htm mert neha nem mukodik a link beszuras)
Szoval az lenne a kerdesem, hogy mennyi a szokasos hezag (ha egyaltalan van) a motor hutoje es a klima kondenzator kozott? Most ugyanis teljesen egymas melle van teve (ugy ertem osszesimulva egymas mogott). Baj lehet talan, hogy allo helyzetben a huto futi a kondenzatort. Bar azt sem tom, ki fut kit, mert nemtom ki melegebb. Szoval most ez a problemam. Ja, meg az, hogy hol lehet venni klima-kondenzator-ventillatort? Persze ocsoert. Tudjatok, olyat, ami olyan vekony, hogy elfer elotte, mert a mostani neha nagyon csikorog.
Hali !
Nemrég szert tettem egy bontott Peugeot 205 klímára. Sajnos a kismotorosból szedték ki, így nekem a klímakompresszora nem jó, ezért eladó.
Sanden SD 508 a típusa, hátha valaki pont ilyet keres.
[image1]
Tel: 06-20-9125735
furano
nemrég vettem egy '96-os 2.0 Lagunát (b56), man. klímával. kerestem a klíma levegőszűrőjét, de nem találtam. talán nincs benne?:) ahogy visszaolvastam, volt, akinek nem volt [i](opalben, ha jól emlékszem..)[/i].
más kérdés: nincs valakinek egy normális kezelési útmutatója, amiben az ilyenek benne vannak? svájc-ból behozott autó, és vagy az első, vagy a második - magyar - tulaj "kicsit" beáztatta az eredetit... lapok összeragadva, talán a jóisten szét tudná szedni, de egyenlőre nem válaszolt:)
Nem tudom mert én a kocsiban ültem,aztán kiszálltam és kint füst fogadott.Arra a dolgokra nem tértünk ki amiket te leirtál.Ha leszedem akkor meg lehet állapítani a leírt dolgokat?(már mint,hogy én mit nézzek rajta).A bontottnál mit kell megnéznem?Vigyek szerelőt?
Hmmm, utana kell neznem rajzon mi az a feher vezetek, de valami nem kerek itten nekem...
Aszondod h " ha nincs elé égö kötve akkor csak behuzza a kuplungot de nem kapcsolja be a kompresszort". Na ezt frankon nem ertem. A kompresszoron csak a kuplung van, ha az kap 12v-t akkor behuz es forog a kompresszor, mar ha a motor jar, ugyebar:o) Mas jel ottan nincs... Mi ertesz te azalatt h nem kapcsolja be a kompresszort??