Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.27 0 0 966
Mind az osszes adatot feltehetem a honlapomra, ami az adatlapodon van? :-) Ez lenne am a reklam. Egy ritkan latogatott oldalon egy ajanlas elerhetoseg nelkul.
Előzmény: xmbela (954)
laci590401 Creative Commons License 2005.06.26 0 0 965
Na! Már cserélem is a kapillárcsövet. Katalógusban biztos be tudom azonosítani.1999 évjáratú TDI (bocs,nem az expanziós előtt,hanem helyett:-) Köszi!
Előzmény: xmbela (964)
xmbela Creative Commons License 2005.06.26 0 0 964
Az a kapillárcső lesz a dugulás okozója.Ha nagyon retkes akkor én cserélem egyszerre,nem pucolgatom.
Ha kapillárcső van akkor nincs expanziós szelep ;-)
Előzmény: laci590401 (963)
laci590401 Creative Commons License 2005.06.26 0 0 963
Én is szelepre gondolok,mert olyan mindha kiegyenlítődne valahol a magas és az alacsony nyomás oldal. A Passatnál biztos nincs dugulás,mert új a szűrő,csövek,elp.kond átfújva.Igaz a magasny. oldalon az elpárologtató előtt az a rövid csőben levő kap.cső nagyon koszos volt.(az exp.szelep előtt) Még arra gondoltam kicserélem (2000 ft körül van,de szín szerint nem tudom már megállapítani milyen van benne.)
Előzmény: xmbela (960)
S.Zola Creative Commons License 2005.06.25 0 0 962
Az biztos, hogy túltöltve nincs :) Sőt.
Egyébként hidegen is csinálja. Hűtőközeg is jó, úgyhogy marad a dugulás, vagy a kompresszor.
Előzmény: xmbela (961)
xmbela Creative Commons License 2005.06.25 0 0 961
Vagy: túl van töltve,dugulás miatt,nem a megfelelő hűtőközeg van benn,stb ;-)
Előzmény: laci590401 (959)
xmbela Creative Commons License 2005.06.25 0 0 960
Van a kompresszorban egy szabályzószelep ,az szokot tönkremenni.
Előzmény: laci590401 (955)
laci590401 Creative Commons License 2005.06.25 0 0 959
A magasnyomásnál akkor szokott kikakapcsolni ha nem megy a ventillátor mert nincs visszahűtés.
Előzmény: S.Zola (958)
S.Zola Creative Commons License 2005.06.25 0 0 958
Nekem meg azt kezdte el játszani, hogy bekapcsoláskor annyira lefogja a motort, hogy kikapcsol, annyira leeseik a motor fordulatszáma, hogy lekapcsol a kompresszor. Már régebb óta nem szabályoz rá a motor(nem tudom miért), vagy csak én nem érzem, de mindig esik a fordulat, ha bekapcsol. Eddig jó vol így is. Bár az is lehet hogy a nyomáskapcsoló kapcsolja ki, mert túl nagy a nyomás.
laci590401 Creative Commons License 2005.06.25 0 0 957
Kompresszor megy csak esetleg nem nyom semmit. Gázzal fel van töltve.
Előzmény: S.Zola (956)
S.Zola Creative Commons License 2005.06.25 0 0 956
Hát akkor csak nem megy az a kompresszor. Vagy alig van gáz.
Előzmény: laci590401 (955)
laci590401 Creative Commons License 2005.06.25 0 0 955
Sziasztok! Már a második autóval találkoztam amivel az a gond (VW Golf IV, VW Passat TDI) hogy megvan a gázmennyiség,ezáltal el is indul a kompresszor,ventillátorok,de nem melegszik a magasnyomás, és az alacsony sem hideg az elpárologtató után. A nyomásmérők meg sem mozdulnak. A Golnál talán az alcsony oldali pár tizedet lemegy,majd visszaáll.(Kompresszorból semmi gyanus zaj nem jön) Mégis kompresszor gond lehet? Köszi ha valaki adna valami jó tanácsot.
xmbela Creative Commons License 2005.06.24 0 0 954
"Te tudsz olyat, aki 12-t lefejt? Mert akkor felteszem a honlapomra."
Írj fel a honlapodra.
Előzmény: b_janos_hu (947)
bela8 Creative Commons License 2005.06.24 0 0 953
Üdv Mindenkinek!
Végigfutottam az előzményeken, de választ nem találtam a következőre.
Klimatöltés elött rendszerben 7 bar és 380g töltet a gyári 760 helyett. Annyival is müködött de gyengén, főleg a nagy melegben.
Töltésnél szaki jelzi, hogy nagyon szutykos a kondenzátor.Töltés után kompresszor el sem indult. Kondi alapos kimosása után minden rendben.
Azóta álló helyzetben meleg idöben, meleg motornál van, hogy el sem indul a kompresszor /motor jár/ menet közben -50 kmh fölött- viszont jól hüt, tudja az ajánlott 6-7 C-t. Menetszéltől lehet valami gondolom. Magasnyomású kapcsoló meddig engedi felmenni a nyomást, az lekapcsolhatja a rendszert?
Köszi!
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 952
Lehet bakkot barkacsolni. Olcsobb, mint a kompresszor csere. Csak eros legyen, mert kellemetlen, ha az 800km-es nyaralasi ut elso 50 km-en elreped, es ki kell kapcsolni miatta a klimat. Az en klimasomat is lattam torott bakkot hegyeszteni, amig ott voltam. Egyebken ez lakatos tema. Lakatosoktol erdeklodj! Parezerert szerintem megvan.
Előzmény: kugyi2 (951)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.24 0 0 951
Szia!Nagy barkácsoló vagy látom:) Nekem olyan bajom van,hogy bontva vetem egy klmát,de a kocsimhoz való elvileg.Csak a blokkon nincs helye a kompresszoromnak.Szóval szerinted ki tudna nekem egy bakot eszkábálni a motorblokkra a kompresszoromhoz?Ez egy mercedes w123 240D ezekhet 2féle kompresszor+bak létezett.De aza fajta amelyik az enyémhez jó,az nagyon ritka:(Szóval adjam el ezt és kerítsek egy passzoló kompreszort, vagy meg lehet egy bakot egyszerűen barkácsolni?
Előzmény: b_janos_hu (950)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 950
Koszi! Es a hezag korbe nyitott? Ami menetszel a kondenzatoron bemegy a hezagba, az csak a huton keresztul tud tovabbjutni, vagy oldalra is tavozhat anelkul, hogy a huton atmenne?

(Rovid uton megoldottam a szemrehanyas tartgyat.)
Előzmény: Janibacsi (949)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.24 0 0 949
5-10mm JAno
Előzmény: b_janos_hu (948)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 948
> nem is kommentalnam
ne is kommentald, nem ezt kertem, hanem a kerdesre valszolj ha tudsz.
Előzmény: Janibacsi (946)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 947
Milyen sporolasi cellal? Csak megbontassal tudtam kiszedni. Most mar persze kinosan ugyeltem arra, hogy az egesz klimat megbontas nelkul lehessen ki-be szerelni a kocsibol. Most mar olyan is, de a 100-asban meg nem ilyen volt.

Felhivtam egy adag klimast. "Lefejtokuk van?" nehany: "Igen"..."Ja R12-re nincs, csak R134a-ra". A tobbinek egyaltalan nincs.

Meg ez szemlelet kerdese. Dicserj is meg, amiert olyan vigyazva, ovatosan vezettem, hogy nem karamboloztam, es emiatt nem szokott el tobbszor a gaz.

Te tudsz olyat, aki 12-t lefejt? Mert akkor felteszem a honlapomra.

Ez valami alazo forum? Es a kerdesre a valasz?
Előzmény: Bys (945)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.24 0 0 946
Na bakker, Te se kispalyan nyomod a sufnituningot:o)) A 10.000Ft-os problemadat meg en inkabb nem is kommentalnam... :o( JAno
Előzmény: b_janos_hu (943)
Bys Creative Commons License 2005.06.24 0 0 945
"Leeresztettem, a szivem megszakadt, hogy elengedtem a levegőbe 10000 Ft-ot. " Nem a 10e HUF-t kellene sajnálnod, hanem azt, hogy ezzel a lépéseddel aktívan hozzájárultál(spórolási céllal) az ózon károsításához. Gratulálok hozzá. Legalább ne írtad volna le... "Feltöltöttük R12-vel, de nem működik. Lefejteni persze csak a R134a-t lehetne. " Ezt honnan szedted???
Előzmény: b_janos_hu (943)
Bys Creative Commons License 2005.06.24 0 0 944
J1 előtt kint kiszeded a szélvédő előtti műanyagot, és az alatt találod.
Előzmény: baramor (941)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.24 0 0 943
Sziasztok szakemberek! :-)

De jo, hogy ratalaltam erre a topikra! A klimamrol itt: http://b.janos.hu/hobby/skoda/klima.htm (http://b.janos.hu/hobby/skoda/klima.htm mert neha nem mukodik a link beszuras)

Szoval az lenne a kerdesem, hogy mennyi a szokasos hezag (ha egyaltalan van) a motor hutoje es a klima kondenzator kozott? Most ugyanis teljesen egymas melle van teve (ugy ertem osszesimulva egymas mogott). Baj lehet talan, hogy allo helyzetben a huto futi a kondenzatort. Bar azt sem tom, ki fut kit, mert nemtom ki melegebb. Szoval most ez a problemam.
Ja, meg az, hogy hol lehet venni klima-kondenzator-ventillatort? Persze ocsoert. Tudjatok, olyat, ami olyan vekony, hogy elfer elotte, mert a mostani neha nagyon csikorog.
furano Creative Commons License 2005.06.24 0 0 942
Hali ! Nemrég szert tettem egy bontott Peugeot 205 klímára. Sajnos a kismotorosból szedték ki, így nekem a klímakompresszora nem jó, ezért eladó. Sanden SD 508 a típusa, hátha valaki pont ilyet keres. [image1] Tel: 06-20-9125735 furano
baramor Creative Commons License 2005.06.22 0 0 941

hali!

 

nemrég vettem egy '96-os 2.0 Lagunát (b56), man. klímával. kerestem a klíma levegőszűrőjét, de nem találtam. talán nincs benne?:) ahogy visszaolvastam, volt, akinek nem volt [i](opalben, ha jól emlékszem..)[/i].

 

más kérdés: nincs valakinek egy normális kezelési útmutatója, amiben az ilyenek benne vannak? svájc-ból behozott autó, és vagy az első, vagy a második - magyar - tulaj "kicsit" beáztatta az eredetit... lapok összeragadva, talán a jóisten szét tudná szedni, de egyenlőre nem válaszolt:)

 

előre is köszi!

vec Creative Commons License 2005.06.20 0 0 940

 

 

  Hi!

Nem tudom mert én a kocsiban ültem,aztán kiszálltam és kint füst fogadott.Arra a dolgokra nem tértünk ki amiket te leirtál.Ha leszedem akkor meg lehet állapítani a leírt dolgokat?(már mint,hogy én mit nézzek rajta).A bontottnál mit kell megnéznem?Vigyek szerelőt?

Előre is köszönöm!

Előzmény: xmbela (931)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.20 0 0 939

Ha meg izzolampa is van sorba akkor meg igen?? Furcsa egy dolog ez, valami el van ottan kotve szvsz...

 

Az izzo vilagit amikor bekapcsolod a korbe?

 

Jano

Előzmény: vwvivat (938)
vwvivat Creative Commons License 2005.06.20 0 0 938
Csak kattanik a kuplung de nem huz be azt értem alatta.
Előzmény: Janibacsi (937)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.20 0 0 937

Hmmm, utana kell neznem rajzon mi az a feher vezetek, de valami nem kerek itten nekem...

 

Aszondod h " ha nincs elé égö kötve akkor csak behuzza a kuplungot de nem kapcsolja be a kompresszort". Na ezt frankon nem ertem. A kompresszoron csak a kuplung van, ha az kap 12v-t akkor behuz es forog a kompresszor, mar ha a motor jar, ugyebar:o) Mas jel ottan nincs... Mi ertesz te azalatt h nem kapcsolja be a kompresszort??

 

JAno

Előzmény: vwvivat (936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!