de a 307re! tudom hogy diesel pont ezért lenyeg hogy ne ilyen univerzalis "hulyegyerek" dob legyen. csak egy kis morgos hangot szeretnek ami olyan 3000 korul elhalkul hogy palyan ne zavarjon. mailt este irok mert igy telon korulmenyes.
Hát, nem mondom, h drága, de sajnos most éppen, igen. :)
Néztem viszont a Semperit Speed-life-ot, ADAC teszt szerint teljesen jó és az viszont nem drágás. a H-s 13600, a V-s meg 14900.. De inkább legyen jó az utolsó próbálkozással. :D
nincs 4 lovam. ezek a csaladban megfordult autok. insignia anya tulajdona. a zafira a regi autoja de meg nalunk van. a golf az elso autom volt a pug meg az en mostani autom. ezeket azert irtam mert ezekben a forumokban vagyok "aktivabb" tag es mindenki tudja hogy mivel kapcsolatban akad bajom.
amugy tata mellet lakom. ennek az embernek az elerhetoseget el tudod juttatni? megkoszonom. ha egy 600as banditra jot csinalt akkor csak megelozok egy kis bizalmat.
insignia nekem jobban bejon mint508. ultem most benne peugeot talin es nem nagyon jott be.
Megnéztem az adatlapod kb merre lehetsz, de nincs ott, így csak sacc ajánlani tudok egy mezőtúri kipufogóst, nekem már csinált mocira is dobot bandit 600ra, gyönyörű dobot csinál full saválló anyagból értelmes áron, és te mondhatod meg milyenre hangolja. Ha kell választhatsz egy csomó féle végből is akár logózva pl: remus
Ui: hogy van időd 4féle lovat megülnöd? az Insigniáról egy rövidke beszámolót offolhatnál. Tavaly ott ragadtam egy OPC előtt vagy fél órát egy kereskedésben, de azért az 508 csak szebb :)
Az a fajta tán keveset bír, picit túl jók voltak az a kölséghatékonyságban, és semmi tartalékot nem hagytak a szerkezetben, ezért hamar csúszni kezd a kuplung.
Ha elkezd csúszni
"A" lehetőség teszel mindenből újat egy vagyon
"B" lehetőség felütteted a tárcsát kevlárral, így csipszelhetsz is bátran, ez kb12ezer plusz a szerelés
"C" több tuningos helyen foglakoznak profi színvonalon szerkezet erősítéssel, azt is érdemes lehet megpróbálni
Én még soha! De valami akkor is mükődik benne.Pedig dugoba is néha bekapcsol a ventilátor .Felülről mikor néztük a hütőt puffanáskor a bordákbol jőtt ki a por ésa piszok.
A mi nap furcsa jelenséget tapasztaltam az automnál (2002 1.6 b)3.5 éve van nálam .Vezérlést cseréltünk vizpumpával együtt és a víz leeresztés kőzben véletlen kb 1 liter melléfolyt na de nem is ez a lényeg.Őszerakás után beleőntőttem a vizet és teli lett de hát tudtam hogy az a fél liternek még helye van .Beinditottam az autot és vártuk ,hogy a levegő magátol kijőjőn .kb 15 -20 percet ketyegett az auto majd bekapcsolt a ventilátor és mi után bekapcsolt kb 5 perc után valami elektronikai szerkezet elkezdett kopogni a hűtőnél.Probáltuk keresni de csak anyit láttunk hogy a hütőt ütőgeti valami. Erre lenék kiváncs, hogy ez talán a hűtő bordákat tisztitja valami szerkezet?
Most dobtak fel nekem Michelin Pilot Primacy-t szereztek meg kell mondjam eddig ezen az autón Dunlopok voltak. szerettem őket. De ez... bakker.. Nem lehet leírni.. szinte zaj semmi nincs....CSak suhanok mint Sandra Bullock a Beépített szépségben :):):)