Keresés

Részletes keresés

LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17425

Igen, mindkettő jó firma. :) 

Előzmény: DominikHasek (17424)
DominikHasek Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17424

Köszönöm LMB-706-nak és archlinux-nak a válaszokat!

Véleményem szerint a Tisza Volán a legjobb voláncég. A második a Körös Volán.

Előzmény: LMB-706 (17420)
péjé85 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17423

Igen, de tegnap még FHT-805 volt. 

Előzmény: KZR-283 (17422)
KZR-283 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17422

Helyette?? Reggel még algyőn volt a CCN.

Előzmény: péjé85 (17421)
péjé85 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17421

KBS-697-ről tud-e valaki valamit? Most épp CCN-157 dolgozik helyette. 

LMB-706 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17420

Másik kérdésem, hogy a Tisza Volánnak hány MAN Lion's Coach-a

 

3

 

Lion's Regio-ja

 

0

 

esetleg SÜ 313-ja

 

0

 

kék Volvoja

 

18

 

IK (illetve Volvo) E95-e

 

Rába alvázas: 29

Scania alvázas: 3

Volvo alvázas: 15 (ebből 2 helyközi kivitelű, 8 távolsági kivitelű, 5 háromtengelyű) 

 

IK E98-a

 

1

 

IK E97-je

 

1

 

IK E99-e

 

0

 

illetve hány olyan busza van amivel távolsági járatokat szoktak csinálni?

 

Van még pár típus, de azokat hadd ne számoljam össze. 

Előzmény: DominikHasek (17416)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17419

Válasz ment a facebookra ;)

 

Előzmény: Dénes Balázs (17412)
JLW-470 Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17418

Egy ilyen felújítás kb. mennyi ideig tart?

Egy pár hete volt egy kis változás Pécs felé:az IAN-713 már csak 2naponta jön Pécsre,a többi napokon a HHY-797.A HHY/IAN amúgy merrefelé szokott járni,amikor nem Pécsre jön?

Előzmény: KickDown (17415)
archlinux Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17417

A harmadik, hogy a Z.egerszeg- B.csaba járat, hogy van megoldva?Arra gondolok,hogy a két sofőr hol cserél egymással.

 

Szegeden cserélnek. (Szeged-Zalaegerszeg és Zalaegerszeg-Szeged között 1 sofőr végzi a fordát, aki Zalaegerszegen alszik. Ezután a 2. sofőr csinál egy Szeged-Békéscsaba-Szeged kanyart.)

Előzmény: DominikHasek (17416)
DominikHasek Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17416

Sziasztok!

Valaki tud-e esetleg,hogy múlt hét pénteken (01.11) a Debrecenből 17.40-kor induló Tisza Volános járat miért ért be késve Debrecenbe? Azért gondolom,hogy késett, mert a buszállomáson állt az IES-036 még 18.40kor is. Ami még érdekesebb, hogy Kisújszállás-Szarvas-Szentes-Szeged tábla volt rá kitéve.

Másik kérdésem, hogy a Tisza Volánnak hány MAN Lion's Coach-a,Lion's Regio-ja, esetleg SÜ 313-ja, kék Volvoja, IK (illetve Volvo) E95-e, IK E98-a, IK E97-je, IK E99-e, illetve hány olyan busza van amivel távolsági járatokat szoktak csinálni?

A harmadik, hogy a Z.egerszeg- B.csaba járat, hogy van megoldva?Arra gondolok,hogy a két sofőr hol cserél egymással.

KickDown Creative Commons License 2013.01.17 0 0 17415

Legútóbb a HXG-924 helyén láttam mivel hogy az felújításon van, de már közel kész állapotban van, FJU-310 ma lett leadva felújításra.

Előzmény: Törölt nick (17410)
archlinux Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17414

Múlt héten én is láttam már ezt a buszt a fordán (én örültem neki).

 

Egyébként valamelyik pénteken (talán múlt héten) Szegeden messze várakozásaimon felüli volt a kihasználtság: 8-9 átutazó, egy-két állóval indulás (vizsgaidőszakban). Egyszer néztem meg még alaposan az utasszámot: egyik szerdán 2 átutazó volt, kb. 30 utassal érkezett és félházzal indult.

Előzmény: Törölt nick (17410)
JLW-470 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17413

Csak Pécsig ment a Tiszás busz,onnan az ICE-568 vette át a helyét.

Előzmény: JOXis.csajszi (17408)
Dénes Balázs Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17412

Ne haragudj

Nem haragszom. Rád nem. Megértem, ha minden szentnek maga felé hajladozik a mellső végtagja :)

 

de eddig nem tünt fel az, hogy a gyorsjáratos buszok december 31-ig ugyanúgy csatlakozást adtak, illetőleg vettek át azz IC-nek/ről minden esetben?

Hát, nem nagyon, elsősorban a Hmvh. -> Szeged -> Bp. irányra gondolok.

Nem nevezném ugyanis csatlakozásnak két órás ütem esetében azt, ha egy busz óra 12-re beér az Indóház térre, és a vonatra 33 percet kell várni. Inkább mondanám úgy, hogy az előzőt késte le 27 perccel :)

 

Aki meg mindenképpen vonattal kívánt utazni, Vhelyről az felszállt a minden óra egészkor induló vonatra, s úgy ment át az Indóház térre.Ez így volt, s gondolom így is lesz a továbbiakban is.

Hűha, ez azért ennél bonyolultabb dolog. Ha csak abból indulunk ki, hogy Vásárhelyen a vasútállomás(ok) jóval kedvezőtlenebb helyen vannak, mint a buszmegállók, már kényelmesebb a Vásárhelyt jobban feltáról buszt választani a fővárosba tartó utasnak pl.

 

Még jóhogy ott vagy minden buszon, meg a forgalmi információknál, biztosan onnan tudod, hogy nincs probléma.

Több helyen vagyok jelen, mint gondolod. De hamarosan ezt személyesen is tapasztalni fogod ^^.

 

Megszűnt egy szigetüzem, egy aranyborjúval kevesebb. Utasként egyértelműen pozitív dolog a Mars téri buszállomási betérés, több okból is. Főképp amiatt, mert talán a Mars térről Vásárhelyre tartó utasok számára nem kell vadászni, hogy vajon a tér mely szegletéből indul a lázárhelyi nesiess. Hasonlóan pozitív, hogy a vásárhelyi buszállomást valamennyi "klón" érinti. Vannak változások, amelyek nem mindenkinek kedveznek egyértelműen, de messze nagyobb a füst, mint a láng.

 

Persze, ha személyes sértettség vagy ellenem irányuló ellenszenv van mondataid hátterében, akkor tök fölösleges írnod nekem, mert egyrészt az eddig, bennem, rólad kialakított, aránylag pozitív képet rombolod földig (ha lesz*rod, ha nem, akkor is), másrészt ez totál elhomályosítja a tisztánlátásodat, legyen szó bármilyen témáról legyen is szó.

 

 

 

 

Előzmény: IkarusEAG (17409)
KT4 210 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17411

Nem kell itt feleslegesen kelteni a hangulatot. Egy átalakításnak nyilvánvalóan vannak nyertesei és vannak vesztesei. Akik jól járnak, nem panaszkodnak, akik rosszul járnak, nagy valószínűséggel igen. A kérdés az arányokon van. Pl.: Egy Szeged-Vásárhely járatnál a vasúttól vasútig utazók jártak kevésbé jól a menetidő szempontjából. Ők viszont a két város közötti utasmennyiségnek csak egy töredéke.

Az átalakításoknak természetesen nem ez az egyedüli fejleménye, mellette előnyei is vannak: Igen, a buszállomási betérés miatt kicsit nő a menetidő (de lényegileg csak az egyik irányban), viszont legalább a buszok indulási helyei egységesedtek, nem kell a gyorsjárathoz kigyalogolni (amik legalább feleslegesen foglalják beszállításkor a Mars téri helyi megállót), miközben a lassú bentről indul; akik továbbutaznának, nem kell Vásárhelyen sem besétálni a kint megálló gyorsjáratról a helyközi pályaudvarra; több lett a Vásárhelyen továbbmenős járat; Szentesre több járatnál jelentősen csökkent a menetidő, egyenletesebb lett a járatok elosztása.

Úgyhogy igen, vannak panaszok, viszont azok az érintett utasforgalom nagyságához képest nem nevezhetők jelentős mennyiségűnek. Természetesen az utasok egy része morog, valakinek egyszerűen a megszokott rendszer felbolygatása fáj, míg mondjuk idáig nem vette észre az új rendszer azon elemti, amikkel jobban jár. Sajnos a megszokásnak is nagy a hatalma, de ezek előbb-utóbb megoldódnak. Jelentkeztek olyan problémák, amik ésszerű keretek közt megoldhatók és megodandók, akiknek a dolga, tenni fognak ennek érdekében, lehet még finomítani a rendszert.

Előzmény: IkarusEAG (17409)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17410

Mai Zalaegerszeg-Békéscsaba járaton az IAN-706 volt. Alkalmi beugrásról lehet szó, vagy hivatalosan is válthatta a HXG-t?

IkarusEAG Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17409

Ne haragudj, hogy neked szegezem a kérdést, de eddig nem tünt fel az, hogy a gyorsjáratos buszok december 31-ig ugyanúgy csatlakozást adtak, illetőleg vettek át azz IC-nek/ről minden esetben? Bizonyára eszébe jutott az  "újságfaragónak", s ezért sem érti a változást.  Aki meg mindenképpen vonattal kívánt utazni, Vhelyről az felszállt a minden óra egészkor induló vonatra, s úgy ment át az Indóház térre.Ez így volt, s gondolom így is lesz a továbbiakban is.

 

Ha nincs probléma, akkor az utazóközönség csak úgy jókedvében elégedetlenkedik, mert ugye úgysincs más dolga. Még jóhogy ott vagy minden buszon, meg a forgalmi információknál, biztosan onnan tudod, hogy nincs probléma. Bizonyára az emberekkel van gond, ha nem látnak ebben az új menetrendben semmi jót.

 

 

Előzmény: Dénes Balázs (17407)
JOXis.csajszi Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17408
LKZ-124 ---> MAY-568 Zalaegerszeg Szeged ind. 14.30
Dénes Balázs Creative Commons License 2013.01.16 0 0 17407

http://www.delmagyar.hu/hodmezovasarhely_hirek/kritizaljak_az_uj_menetrendet/2315606/

 

Ennek is nagyob a füstje, mint a lángja. Az persze a t. újságfaragónak sem jutott eszébe, hogy netán a szegedi Indóház téren ezek a buszok - hogy, hogy nem - csatlakozást adnak/vesznek a pesti IC vonatokhoz/tól.

 

Komolyan mondom, ha nincs probléma, akkor majd vakerálunk egyet... semmiben sem látnak jót és előremutatót a népek.

IkarusEAG Creative Commons License 2013.01.15 0 0 17406

Oh, ezen meg sem lepődünk, hiszen a magyar útépítés..., nos hogy is mondjam egyenlő a ..... ;)

Biztos megfelelő volt az alap az 5 centi aszfaltréteg alatt:D. Ha ezt szegény MacAdam látnáXD.

Előzmény: Ádám98 (17405)
Ádám98 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 17405

Sziasztok!

Bár lehet nem ide tartozik ez a Szentes-Magyartés (központ) buszmegálló. Ami kb. 2hónapja készült el. Az "asztfalt" úgy felrepedezett , hogy a busz már nem áll be a buszmegállóba.Kb ugynézki mint egy szántás.

Kép minősgégértbocs :/

(katt rá)

péjé85 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 17404

Úgy gondolom, hogy január 1-el lejárhatott az ML-busz szerződése Makón, mert Tiszás buszok csinálják a rákosi és igási járatokat. 

 

Reggel HOG-563 Ferencszállás alsóig jutott, a fékek nem engedtek ki és már szerintem Szeged óta beragadt fékekkel közlekedett. Finom illata volt. 

KZR-283 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 17403

HHR-855 elkészült

IkarusEAG Creative Commons License 2013.01.10 0 0 17402

924-ben már benne a gépészet, plussz az ablakok. Folyik a belső kiszerelés. 926 tegnap fényezőben volt. Az FJU bontása is magasabb fokozatba kapcsolt. 

Előzmény: KZR-283 (17362)
verval Creative Commons License 2013.01.09 0 0 17401

Megesik :)

Előzmény: Dénes Balázs (17400)
Dénes Balázs Creative Commons License 2013.01.08 0 0 17400

...hogy Te milyen ünneprontó vagyol :DDD

Előzmény: verval (17395)
JOXis.csajszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 17399

Újra a Fehértói Halgazdaságnál - csak mostmár nem 77-esként hanem 79H-ként. :)

EKW-531 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 17398

Pont aznap voltam 25 éves :)

Előzmény: V42 515 (17394)
IkarusEAG Creative Commons License 2013.01.08 0 0 17397

Szerintem napokon belül. Tegnap már lábon volt. Festés volt még hátra, de lehet tegnap már azt is megcsinálták.

Előzmény: Ádám98 (17396)
Ádám98 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 17396

Sziasztok!

Nem tudja valaki mikor jön vissza Szentesre az EVL-474?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!