Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2015.08.03 -4 2 94271

Nem is zavar. Két önkormányzati cég, mindkettőt én tartom el, oldják meg! Amúgy meg, ha üzemeltető vagyok és odajön hozzám BKK-s Jóska, akkor azt mondom neki, hogy Jóska te egy marha vagy! Ugyanis abból a pénzből, amit bilikék festékre költünk, inkább kicserélném a buszon a lengéscsillapítókat! Ha még veri a nyálát a Jóska, akkor megkérem, hogy ezt adja írásba! :-)

Előzmény: Törölt nick (94269)
g86 Creative Commons License 2015.08.03 0 1 94270
Ez nem szempont.
Előzmény: Humarci (94263)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.03 -3 1 94269

Vannak ötleteim, hogyan oldjuk meg ezt a problémát: először is meg kellene tanulni buszt üzemeltetni, mert egy busz nem a bilikék festékkől lesz jó.

Az ne zavarjon, hogy a bilikéket a megrendelő várja el és nem az üzemeltető úri hóbortja...

Előzmény: kristoof (94266)
g86 Creative Commons License 2015.08.03 -1 3 94268
Hogyne. :D A BKV 2012 előtt egy hibátlanul működő cég volt. :D Annyit még el kell mondani ehhez, hogy például az említett megálló-kijelölési feladatokat és számos egyéb munkát javarészt személy szerint ugyanazok végzik ma is, mint a BKV-érában. Szóval itt valahol egy komoly logikai ellentmondás feszül. :D
Előzmény: 430 322 (94240)
Villámhetes Creative Commons License 2015.08.03 0 5 94267

BKV plusz:

 

 

:)

kristoof Creative Commons License 2015.08.03 -4 2 94266

Akkor utazz sokat a LOV-okon! Mert az egy dolog, hogy csak ballansztnak van rajtuk a légkondi, de hogy az egyik oldali ablakok vannak kicserélve az pénzpazarlás és ahogy te is írod emberiség elleni bűntet! Semmilyen szellőzése nincs a kocsiknak! Lópikulát nem ér az egész, mindennap utazom LOV- val és szídom is rendesen azt, aki ezt kitalálta!

 

Vannak ötleteim, hogyan oldjuk meg ezt a problémát: először is meg kellene tanulni buszt üzemeltetni, mert egy busz nem a bilikék festékkől lesz jó. Esetleg, ha ez nem megy, akkor hagyjuk a francba a légkondit, mert minek, de légkondi helyett ki lehetne cserélni mindkét oldalt az ablakokat. A legjobb pedig az lenne, ha nem vennénk tizenéves használt szarokat, amik ráadásul nem is a fővárosnak készültek!

 

Ez ami most van, minden csak nem jó!

Előzmény: g86 (94260)
AegonT Creative Commons License 2015.08.02 -3 2 94265

Méééér' ninx Credos BKV?! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1109349829081190.1073741855.180999938582855&type=3&comment_id=1109378752411631&offset=0&total_comments=8&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D Az utasoknak teszett, tehát jó busz! Legyártották, tehát megfelel az üzemeltető követelményeinek!

nemeza Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94264

Nem tudom, hogy az ELTE-sek merre mozognak, de rémlik, hogy a Kőrösi Csoma kollégiumhoz sokan jártak a körtértől és vissza.

Előzmény: zsig (94252)
Humarci Creative Commons License 2015.08.02 -1 0 94263

mert elkalkulálták magukat, és nincs elég busz.

ezért kell egy TE, amivel spórolunk buszokat vonalrövidítés+teljesítmény kivonással 

Előzmény: g86 (94258)
Humarci Creative Commons License 2015.08.02 0 1 94262

Aki a metrón van, annak mindegy hol száll le.

Aki viszont emiatt a lépés miatt szállhat át +1-et annak nem mindegy.

Mit nem értesz ezen?

Előzmény: zsig (94252)
nemeza Creative Commons License 2015.08.02 -1 0 94261

Az Off VTA szolgáltatását vettem igénybe hazafelé jövet, és igen jól jöttek a nagy nyitható ablakok, mivel egy penetráns hugyszagot árasztó utastársunkkal voltunk kénytelenek együtt utazni néhány megállót..

Szerencsére Építésznél leszállt, de az összes ablakot kinyitva is még pár megálló kellett, amíg mi nem éreztük már az ammóniaszagot. A felszállók még fintorogtak később is..

Előzmény: g86 (94260)
g86 Creative Commons License 2015.08.02 0 4 94260
A nyitható ablak szükségessége bőven felülír minden más felsorolt hiányosságot. Az utasok elleni merénylet minden rendes ablak nélküli kocsi, amíg a szellőztetés, hűtés az ismert színvonalon van kezelve.
Előzmény: kristoof (94254)
nemeza Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94259

A kijelzőcserénél szerintem is nagyobb szükség lenne a leggázosabb kocsik motorgeneráljára..

Előzmény: kristoof (94257)
g86 Creative Commons License 2015.08.02 -3 2 94258
Minek jár a 40-es 10 percenként peremidőszakban, ha a kutya nem használja, és a többszörös többség olyankor a 240E-vel megy?
Előzmény: zsig (94252)
kristoof Creative Commons License 2015.08.02 -1 1 94257

Tudom, mit mondott, de ez az egész így annyira felesleges, hogy az hihetetlen...

Előzmény: nemeza (94256)
nemeza Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94256

Az FJX-194-en mindkét oldal ki lett cserélve. Már mennek a kijelzői kívül, de a fekete trutyi még az ablakon van.

Mondta Lacus, hogy nem lesz teljes értékű felújítás, csak esztétikai frissítés..

Előzmény: kristoof (94254)
kristoof Creative Commons License 2015.08.02 -2 1 94255

Ja! Beázás. A genfi Volvók verhetetlenek benne! A harmadik ajtónál az egyiken, cseppegő esőben is állt a víz, de csak a székek alatt! De legalább azokat a buszokat nem nagyon kell felmosni! :-)

Előzmény: Zahnrad (94246)
kristoof Creative Commons License 2015.08.02 -2 2 94254

Az összes BKV állományában lévő Volvo ilyen! A frissen bilikékre okádott 7700-asban, tudja a tököm melyikben, de ez nem is érdekes, az összes lengéscsillapító felüt, és állandóan megy a kompresszor. De kit érdekel? Az a lényeg, hogy van nem működő televízió készülék, meg bilikék kapaszkodó! (De azért hót feleslegesen kicseréljük a használt kocsikon az egyik oldalt az üvegeket, remélem a berlinieken is kicserélik, szigorúan csak az egyik oldalt! Hiszen a buszok olyan nagyszerű műszaki állapotban vannak, hogy ablakcserére nyugodtan el lehet tapsolni pár millió forintot, mert egyébként is ez a legfontosabb egy 12-14 éves kocsin!) Ilyenkor mondod te, hogy az ész megáll és ácsorog... :-(

Előzmény: Zahnrad (94246)
kristoof Creative Commons License 2015.08.02 -2 1 94253

Azt mondta ma a FUTÁR a 2-es metrópótlón, hogy a 2-es metrón épp pótlás van... közben a diszpancser meg telefonon kereste a sofőrt, hogy hol van!? Jó cucc ez! :-)

Előzmény: Humarci (94251)
zsig Creative Commons License 2015.08.02 -3 2 94252

Ki akar a körtéren átszállni a metróról Budaörs felé, ha Kelenföldön egész nap csatalkozás lesz és a 40-es busz legfeljebb 10 percenként fog közlekedni?

Előzmény: Humarci (94251)
Humarci Creative Commons License 2015.08.02 -1 2 94251

kérdezd a bkk-t...

szerintük így jó, az utastájékoztatás visszalépet, ennyi

 

persze a budaörsi-törkbálinti TE-nél meg felhozzák érvnek, hogy az utas akinek nincs okostelefonja az nem tudná, hogy minden 3. metróról körtéren lenne csatlakozás budaörsre...

sose érdekelte őket, akinek nincs okostelefonja, az le van k@kilva

Előzmény: Zahnrad (94247)
BPI-383 Creative Commons License 2015.08.02 -1 1 94250

FJX-212-vel mentem pár napja.

Azon sem ment a vizuális utastájékoztatás.

 

De esztétikailag szép állapotban volt éppen.

Előzmény: Zahnrad (94249)
Zahnrad Creative Commons License 2015.08.02 -3 6 94249

De akkor mi a francnak szerel bele lapostévét? Javítsa meg a beázást és tartsa karban a gépészetet! Nagyon nagy élmény a BKK feliratot nézni a csili-vili lapostévén, miközben ömlik a fejedre a víz. Utálom az ilyen mókusvakító, látszat intézkedéseket. A piros kijelző legalább tájékoztatott, nem csak annyit mutatott, hogy BKK. Ha nem írják ki, hülyén halok meg b+!

Előzmény: Törölt nick (94248)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 1 94248

Némely járgányoknál a megy vagy nem megy (mármint forgalomba) szintre egyszerűsödött az üzemeltetés szintje. Ha megy, pipa, további teendő nem szükséges.

Előzmény: Zahnrad (94246)
Zahnrad Creative Commons License 2015.08.02 -3 6 94247

Minek a 7700-as volvókba kistévé, amikor a legfontosabb funkciót, amiért talán lenne értelme egy ilyen tévécskének,  az átszállási kapcsolatokat a mai napig nem tudja a FUTÁR? Egyébként milyen indíttatásból nem tudja? Tehetségtelen a programozó banda? Nem kaptak még elég pénzt? Vagy csak szimplán mindenki beleszarik?

Zahnrad Creative Commons License 2015.08.02 -1 4 94246

FKU-934: Bilikék kívül-belül, tévét is szereltek bele. De! Olyan hangja van a hátsó hídnak, mint egy megkínzott szamárnak. A negyedik ajtónál a jelzés beragadt. Több helyen keményen beázik. Pl. csukló után jobb oldalt a keret alatt, utána a fix ablak hátsó, felső sarkánál, stb. Felújított. lefestetett kocsi és így néz ki? Mire fel ez a beleszarás?

 

FJX-212 vagy mi, amelyiken a Thermo King légkondi van. Még jó is lenne, ha az ablakkeret beépítés nem sikerül ilyen gányul. Most a légcsatrona és az ablakkeret közül valami kikerült az új ablakkeretek miatt, ítt zúdul le az ülő utasok karjára a hideg. Kár.

18-09 Creative Commons License 2015.08.02 0 3 94245

Képzeld el, hogy az 51-es megállóhelye nem viccből került oda, ha nem a 15-ös műszaki tárolóhelyére van kijelölve. 

 

http://futar.bkk.hu/stop/BKK_062567?layers=SVB

 

A pótlás ideje alatt a 15-ösök a régi, Közraktár végállomáson műszakiznak. 

 

De nyilván elolvastad a vonatkozó IT-t.

Előzmény: 430 322 (94240)
JLA160 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94244

Minden tiszta akkor, köszönöm. Fura mód ez az eshetőség eszembe sem jutott...:)

Előzmény: Törölt nick (94243)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.02 0 0 94243

Sima vizsgaszemle volt.

Előzmény: JLA160 (94242)
JLA160 Creative Commons License 2015.08.02 0 1 94242

Szerintem a 01-36 egyáltalán nem volt tervben, mint "felújítás"; értem ezalatt, hogy nagyon szép kívülről, viszont belül leginkább a hátsó részen vannak változások (B-tengelytől új padló, harmadik ajtónál teljesen új lépcső, váz részei ott vannak megcsinálva), ezért is feltételezem, hogy valamiféle javításon eshetett át a hátsó részén, ami ezeket eredményezte. Minden bizonnyal amúgy a megboldogult 19-61 homloklemezét kapta meg (az Ikarus 286 logó árulkodó:)

Egyébként patent autó még mindig, megy, mint a golyó.

A 01-24 meg nagyon szintén nagyon jó lett, bár furcsa, hogy a vatta új padlót megtöri a koszos, sárga szegély a kerékdobokon meg az ajtóknál :)

Előzmény: gorcher (94185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!