A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nem is zavar. Két önkormányzati cég, mindkettőt én tartom el, oldják meg! Amúgy meg, ha üzemeltető vagyok és odajön hozzám BKK-s Jóska, akkor azt mondom neki, hogy Jóska te egy marha vagy! Ugyanis abból a pénzből, amit bilikék festékre költünk, inkább kicserélném a buszon a lengéscsillapítókat! Ha még veri a nyálát a Jóska, akkor megkérem, hogy ezt adja írásba! :-)
Hogyne. :D A BKV 2012 előtt egy hibátlanul működő cég volt. :D
Annyit még el kell mondani ehhez, hogy például az említett megálló-kijelölési feladatokat és számos egyéb munkát javarészt személy szerint ugyanazok végzik ma is, mint a BKV-érában. Szóval itt valahol egy komoly logikai ellentmondás feszül. :D
Akkor utazz sokat a LOV-okon! Mert az egy dolog, hogy csak ballansztnak van rajtuk a légkondi, de hogy az egyik oldali ablakok vannak kicserélve az pénzpazarlás és ahogy te is írod emberiség elleni bűntet! Semmilyen szellőzése nincs a kocsiknak! Lópikulát nem ér az egész, mindennap utazom LOV- val és szídom is rendesen azt, aki ezt kitalálta!
Vannak ötleteim, hogyan oldjuk meg ezt a problémát: először is meg kellene tanulni buszt üzemeltetni, mert egy busz nem a bilikék festékkől lesz jó. Esetleg, ha ez nem megy, akkor hagyjuk a francba a légkondit, mert minek, de légkondi helyett ki lehetne cserélni mindkét oldalt az ablakokat. A legjobb pedig az lenne, ha nem vennénk tizenéves használt szarokat, amik ráadásul nem is a fővárosnak készültek!
Az Off VTA szolgáltatását vettem igénybe hazafelé jövet, és igen jól jöttek a nagy nyitható ablakok, mivel egy penetráns hugyszagot árasztó utastársunkkal voltunk kénytelenek együtt utazni néhány megállót..
Szerencsére Építésznél leszállt, de az összes ablakot kinyitva is még pár megálló kellett, amíg mi nem éreztük már az ammóniaszagot. A felszállók még fintorogtak később is..
A nyitható ablak szükségessége bőven felülír minden más felsorolt hiányosságot. Az utasok elleni merénylet minden rendes ablak nélküli kocsi, amíg a szellőztetés, hűtés az ismert színvonalon van kezelve.
Ja! Beázás. A genfi Volvók verhetetlenek benne! A harmadik ajtónál az egyiken, cseppegő esőben is állt a víz, de csak a székek alatt! De legalább azokat a buszokat nem nagyon kell felmosni! :-)
Az összes BKV állományában lévő Volvo ilyen! A frissen bilikékre okádott 7700-asban, tudja a tököm melyikben, de ez nem is érdekes, az összes lengéscsillapító felüt, és állandóan megy a kompresszor. De kit érdekel? Az a lényeg, hogy van nem működő televízió készülék, meg bilikék kapaszkodó! (De azért hót feleslegesen kicseréljük a használt kocsikon az egyik oldalt az üvegeket, remélem a berlinieken is kicserélik, szigorúan csak az egyik oldalt! Hiszen a buszok olyan nagyszerű műszaki állapotban vannak, hogy ablakcserére nyugodtan el lehet tapsolni pár millió forintot, mert egyébként is ez a legfontosabb egy 12-14 éves kocsin!) Ilyenkor mondod te, hogy az ész megáll és ácsorog... :-(
Azt mondta ma a FUTÁR a 2-es metrópótlón, hogy a 2-es metrón épp pótlás van... közben a diszpancser meg telefonon kereste a sofőrt, hogy hol van!? Jó cucc ez! :-)
Ki akar a körtéren átszállni a metróról Budaörs felé, ha Kelenföldön egész nap csatalkozás lesz és a 40-es busz legfeljebb 10 percenként fog közlekedni?
szerintük így jó, az utastájékoztatás visszalépet, ennyi
persze a budaörsi-törkbálinti TE-nél meg felhozzák érvnek, hogy az utas akinek nincs okostelefonja az nem tudná, hogy minden 3. metróról körtéren lenne csatlakozás budaörsre...
sose érdekelte őket, akinek nincs okostelefonja, az le van k@kilva
De akkor mi a francnak szerel bele lapostévét? Javítsa meg a beázást és tartsa karban a gépészetet! Nagyon nagy élmény a BKK feliratot nézni a csili-vili lapostévén, miközben ömlik a fejedre a víz. Utálom az ilyen mókusvakító, látszat intézkedéseket. A piros kijelző legalább tájékoztatott, nem csak annyit mutatott, hogy BKK. Ha nem írják ki, hülyén halok meg b+!
Némely járgányoknál a megy vagy nem megy (mármint forgalomba) szintre egyszerűsödött az üzemeltetés szintje. Ha megy, pipa, további teendő nem szükséges.
Minek a 7700-as volvókba kistévé, amikor a legfontosabb funkciót, amiért talán lenne értelme egy ilyen tévécskének, az átszállási kapcsolatokat a mai napig nem tudja a FUTÁR? Egyébként milyen indíttatásból nem tudja? Tehetségtelen a programozó banda? Nem kaptak még elég pénzt? Vagy csak szimplán mindenki beleszarik?
FKU-934: Bilikék kívül-belül, tévét is szereltek bele. De! Olyan hangja van a hátsó hídnak, mint egy megkínzott szamárnak. A negyedik ajtónál a jelzés beragadt. Több helyen keményen beázik. Pl. csukló után jobb oldalt a keret alatt, utána a fix ablak hátsó, felső sarkánál, stb. Felújított. lefestetett kocsi és így néz ki? Mire fel ez a beleszarás?
FJX-212 vagy mi, amelyiken a Thermo King légkondi van. Még jó is lenne, ha az ablakkeret beépítés nem sikerül ilyen gányul. Most a légcsatrona és az ablakkeret közül valami kikerült az új ablakkeretek miatt, ítt zúdul le az ülő utasok karjára a hideg. Kár.
Szerintem a 01-36 egyáltalán nem volt tervben, mint "felújítás"; értem ezalatt, hogy nagyon szép kívülről, viszont belül leginkább a hátsó részen vannak változások (B-tengelytől új padló, harmadik ajtónál teljesen új lépcső, váz részei ott vannak megcsinálva), ezért is feltételezem, hogy valamiféle javításon eshetett át a hátsó részén, ami ezeket eredményezte. Minden bizonnyal amúgy a megboldogult 19-61 homloklemezét kapta meg (az Ikarus 286 logó árulkodó:)
Egyébként patent autó még mindig, megy, mint a golyó.
A 01-24 meg nagyon szintén nagyon jó lett, bár furcsa, hogy a vatta új padlót megtöri a koszos, sárga szegély a kerékdobokon meg az ajtóknál :)