Igen, olvastam valahol korábban a fórumban, dehát akkoris...
Papíron ugyan most tart 100.000-nél az autó, de nem volt szervízkönyv és a márkaszervíz adataiból sem lehet egyértelműen megmondani, hogy mennyi az annyi.
kb. 1 évesen volt egy bejegyzés kb. 58.000-ről, most 4 éves, szóval a valóság lehet akár 240.000 is.
Tudtok valami módszert arra, hogy mi alapján lehet kideríteni a futást?
Eddig ezek voltak:
hátsó lengéscsillapítókat rögtön cserélni kellett, fékbetét elöl-hátul szintén, féktárcsa határeset volt, de inkább cseréltem. Ez utóbbi kb. hasonló állapotú volt, mint az előző kocsimon, ami 115.000-et futott, leginkább Budapesten.
Na ez a hang hiányzik neki :)) (Ha valaki nem jönne rá, ez egy piros lámánál egy gázfröccs és némi alapjárat utáni indulás volt, a következő (30 méterrel lévő, szintén piros) lámpáig, motorfékkel és alapjárattal a végén :))
pont volt egy akkora leszorítóm,rátettem,és mint az őrült ketten húztuk meg,de amúgy gáz,hogy új ac pumpához nem jár tömítés.Próbáld meg leszedni,és ketten húzzátok rá vissza.Teletankoltam,nem ereszt
Nekem a hosszbordás szíj az Dayco, remélhetőleg az a vezérműszíj is:)
60-120 között számolhatsz attól függően, hogy maszeknál vagy márkaszervíznél csináltatod. Szervízben a garancia miatt érdemes, ha valaki nem bízik a saját szerelőjében ;-)
nem is tudtam hogy bontanak itt franciat. azt tudtam h tarjanban van bonto de itt...
az elerhetoseget elfogadom. ugy is kell 1-2 mas aprosag is. szeretnek bor kormanyt es valtot is. no meg parkradart is.
tudom hogy nem lesz olyan sose mint egy banyas de! nekem csak az a kis dormogo hang hianyzik. csak az h kicsit gurgulazzon ha visszavaltok. ezert sem szeretnek kamras dobot. turbo hangnak persze en is orulnek de ezek a hdi motorok olyan szeszelyesek. nem merek egy ilyenbe belenyulni. mondjuk kicsit dobnek a turbonyomason. meg mint vw-sek kozt szocializalodott gyerek azt a kis kormolast is birnam. egy tdi az mas annak neki mernek ugrani de ez a hdi...
Akkor hozzá se fogj esélytelen neki hangot csinálni. Ahoz ki kellene dobni a katalizátort, a középsö dobot, és csak utána lehetne behangolni a végdobbal, és akkor még mindég nem úgy dalolna mint egy benyás hogy behalkulna utazó tempónál. Dízelnél nehéz feladat és sok energiát emész fel. Dízelnél a turbóhang a menö :) az enyém úgy fütyül hogy besírsz :)
de a 307re! tudom hogy diesel pont ezért lenyeg hogy ne ilyen univerzalis "hulyegyerek" dob legyen. csak egy kis morgos hangot szeretnek ami olyan 3000 korul elhalkul hogy palyan ne zavarjon. mailt este irok mert igy telon korulmenyes.