A francia tudásom perfekt az evés, ivás, alvás kategóriába, de tudom még a "Fetvozsé mádám et mösziő, fetvozsé." és "Mösziő lök a padon, mádám sikít de tűri."
Pontosan! Csak nem érteni tetszik? Az a baj, hogy én ezt már egész könnyen olvasom (persze a pontos magyar megnevezéseket szótározni köll), szóval nem a fordítás a feladat, csak egyszerűen nincs időm nekiállni bepötyögni... Talán a nyáron...
Sajnos egy általános szöveg jön, keress fel egy műhelyt ahol rendelkeznek peugeot planet system (továbbiakban PPS)
nevezetű diagnosztikai műszerrel, lehetőleg azt olyan kezelje akinek van is fogalma az élő adatok mibenlétéről, mert hibakódot felolvasni bárki tud, és fény fog derülni hogy hol a gubanc.
Az A.F. hiba lehet befecskendezés, turbónyomás vezérlés/működés, kipufogógáz kezelés (EGR)
Voltam már vele diagnon. Akkor azt mondta a szaki, hogy nagyon jó állapotú (90Le) gép. Akkor nem vettük észre, hogy fars levegőt szívott és valószinű azért volt, azóta semmi 4-5 hónap. Próbáljak Spurit? Van amikor 3 másodperc alatt eltűnik. Tartósan eddíg nem maradt meg, csak már nagyon idegesít.
Sziasztok! Peug 307 HDI 2.0 diesel 10 éves. Többször jelenik meg az ANTIPOLLUTION FAULT hibaüzenet. Valamikor egyből eltűnik, valamikor két indítás után. Mi ez? Mit csináljak? Nagy a baj? Nemrégen lett üza szűrő és légszűrő cserélve.
Az első tárcsa nálam 106-ot kapott és még "bírja". Ezért akár valós is lehetne a km, de a legéscsillapító meg ennek ellentmond. Nem kéne azt még cserélni.
Igen, olvastam valahol korábban a fórumban, dehát akkoris...
Papíron ugyan most tart 100.000-nél az autó, de nem volt szervízkönyv és a márkaszervíz adataiból sem lehet egyértelműen megmondani, hogy mennyi az annyi.
kb. 1 évesen volt egy bejegyzés kb. 58.000-ről, most 4 éves, szóval a valóság lehet akár 240.000 is.
Tudtok valami módszert arra, hogy mi alapján lehet kideríteni a futást?
Eddig ezek voltak:
hátsó lengéscsillapítókat rögtön cserélni kellett, fékbetét elöl-hátul szintén, féktárcsa határeset volt, de inkább cseréltem. Ez utóbbi kb. hasonló állapotú volt, mint az előző kocsimon, ami 115.000-et futott, leginkább Budapesten.
Na ez a hang hiányzik neki :)) (Ha valaki nem jönne rá, ez egy piros lámánál egy gázfröccs és némi alapjárat utáni indulás volt, a következő (30 méterrel lévő, szintén piros) lámpáig, motorfékkel és alapjárattal a végén :))
pont volt egy akkora leszorítóm,rátettem,és mint az őrült ketten húztuk meg,de amúgy gáz,hogy új ac pumpához nem jár tömítés.Próbáld meg leszedni,és ketten húzzátok rá vissza.Teletankoltam,nem ereszt
Nekem a hosszbordás szíj az Dayco, remélhetőleg az a vezérműszíj is:)
60-120 között számolhatsz attól függően, hogy maszeknál vagy márkaszervíznél csináltatod. Szervízben a garancia miatt érdemes, ha valaki nem bízik a saját szerelőjében ;-)
nem is tudtam hogy bontanak itt franciat. azt tudtam h tarjanban van bonto de itt...
az elerhetoseget elfogadom. ugy is kell 1-2 mas aprosag is. szeretnek bor kormanyt es valtot is. no meg parkradart is.