Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Helter Skelter Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186428

Én úgy tudom, hyogy Trészi is szeretett volna indulni az F1-ben! :)

Ez nem jött össze!

 

Ezért utálod az F1-et? ;)

Előzmény: nicko (186427)
nicko Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186427
unatkozol? ;)
Előzmény: Helter Skelter (186426)
Helter Skelter Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186426

 f1 az autóverseny csúcsa

 

Na ez a lényeg! ;)

 

Trészi is F1-ezni szeretett volna! :o)

Előzmény: Flyer1 (186313)
nicko Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186425

Ordas:

Amúgy meg az F1 pilóták sokkal technikásabbak, ügyesebbek...

 

Hooshee

És akkor a rally pilóták a legelslegeslegügyesebbek, a vadászgéppilóták meg már istenek, nem beszélve a gokart pilótákról, akik még sokkal de sokkal...
vagy Alesi és Mika, akik a legtechnikásabbügyesebbF1ből származnak, miért rendelkeznek fele annyi ponttal a DTMben mint Paffet?

 

Hát erre már ő is rácsodálkozott :))

 

1
nicko Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186424

várnám a versenyt de eddig csak best of nyugdíjasok meg McNish volt :)

 

1234
Előzmény: Tarzaan (186419)
Ordas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186423
Hát igen, nekem az erő N. El sem tudom képzelni, hogy másban mondják. A kp/cm2 dimenziójú nyomásértéket se tudom hova tenni.
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (186418)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186422

Majd akkor összevonják őket. The famous Red Scuderia Midland Prancing Bull

;-)

Előzmény: Abraka Dabra (186421)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186421
csupa tőkeerős csapat. Lehet hogy egyik sem éri meg a 2008-at:DDD
Előzmény: nicko (186420)
nicko Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186420
az várható volt hogy a jordan is odaír alá a red bull amelyik kilóg a sorból de miután megkapja a levedlett ferko motort rohant aláírni ;)
Előzmény: Abraka Dabra (186408)
Tarzaan Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186419
Eszméletlen jó verseny volt! Szerintme az idei évben minden kategóriát figyelembe véve a legjobb...
Előzmény: nicko (186378)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186418

Vazzeg, neked fizetnek az értetlenkedésért? Egyszerű halandók úgy szoktak beszélni a leszorítóerőről, hogy pl. háromszáznál egy tonnával nyomja lefelé a levegő a kasztnit. Az egy tonnának az egy mázsa meg az egy tizede. Mert arról volt szó, hogy tizedére csökkentik a leszorítóerőt.

 

Nyilván sokkal jobb lenne newtonban írnom a leszorítóerőt, mint mázsában, meg tonnában, de a topik nagy része így sokkal jobban megérti. Éppen csak a diplomás mérnökurunk veszíti el úgy a fonalat, hogy már harmadszor adom a kezébe vissza. (még mindig a fonalról van szó).

Előzmény: Ordas (186409)
w00dy Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186417
Williams for sale?

Believe it or not, Grove based Williams - one of F1's most successful ever grand prix teams - is reportedly in buyout talks with a Korean consortium. Former BAR principal David Richards, and Korean multinationals Hyundai and Samsung, are thought involved.

Richards, also Prodrive boss and world rally impresario, told F1 Racing magazine: "I haven't spoken to Frank (Williams) or Patrick (Head), but I'm keeping a close watch."

And what about Hyundai? "Possibly -- I've no idea."
Ordas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186416
Rendben, köszi
Előzmény: w00dy (186412)
Ciceró Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186415

Ezt már februárba lehozták csak akkor még a vereség gondolata is távol ált a Ferraritól.

 

Ami gondot okozhat ,hogy a szállítási költségeket csak az élmezőnynek fizetik ki és a pilóták gázsia is enyhén magas.

 

Valószínűleg a Red Bulllal kötött motorbeszállítási szerződésből ki tuják hozni 0-ra a költségvetést.

 

Most hétvégén velencében a ferrari boltra ki volt írva:Kiárúsítás.

 

 

 

Előzmény: Abraka Dabra (186385)
rozsa28 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186414

Alakul a FORMA 1.Most a Jordan is aláírta a szerzödést.Már 3 csapat írta alá.

Lassan majd aláírja mindenki,bár ha nem módosítanak a tervezeten,akkor nem fogják sokan,vagy kénytelenségböl fogják csak.

Előzmény: Abraka Dabra (186407)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186413
szerintem most már kivárnak. közel a megegyezés. ha látod a megelőző hírt a "saját széria" szabályait elküldik az FIA-nak. Vajon miért? Hát aki ki akar szakadni, az elküldi a főellenségnek véleményezésre? Ugyan. Végre értelmesen egyeztetnek, tető alá hozzák a szabályokat, még egy kicsit szorongatják Berniet a pénz miatt, aztán szépen mindenki aláír.
Előzmény: w00dy (186411)
w00dy Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186412
holnap feltöltöm valahova a topikot, nem felejtettem el
Előzmény: Ordas (186410)
w00dy Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186411
a következő a Toyota lesz
Előzmény: Abraka Dabra (186407)
Ordas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186410
Egyszerű: FIA egyenszárny előre meg hátra, aztán megint szevasz
Évek óta ezt mondom...
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (186403)
Ordas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186409
> azt jelenti, hogy az ötvenes évek végén már a felhajtóerővel küzdöttek, ahogy az utcai autókon is felhajtóerő jelentkezik. Ha megnézed az AMuS egy tesztjét, írják, hogy adott autónál mennyi 200 km/h-nál a leszorítóerő. Namost ez a profi sportkocsik kivételével inkább felhajtóerő. AZ egy mázsa meg az egy tonna tizede :)

Felhajtóerő világos, csa a tonna, mázsa szöveg értelmetlenül került ide. Szerintem.
A tonna milyen leszorító erőt csinál? Ami ugyanakkora a mázsánál????

igen, bizonyos határokon belül. De ezek a határok elég tágak:
Kérdés mi a tág, mert a Minardik is "csak" kb. 4-5%-kal mennek rosszabb időt, mint az élmenők. :)

mondd meg a tervezőnek, hogy építsen olyan szárnyat, ami tizedakkora leszorítóerőt produkál ugyanakkora légellenállás mellett és biztosan önként megcsinálja.
Technikailag megoldható, de az előírások se egyértelműek :)
Előzmény: Lökdbeneky Kemény Farkas (186403)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186408
Ez taktikailag jó húzás, mert ha a csapatok, és Mózli nem jut egyeszségre, akkor jövőre a Midland motor nélkül maradhat. Úgy meg érdekes lesz versenyezni:DDD
Előzmény: Abraka Dabra (186407)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186407
Jordan Also Commit to F1 Beyond 2008
By Jonathan Noble Wednesday, 20 July 2005 11:23

Jordan have become the third team to turn their back on plans for a breakaway series and commit to Formula One from 2008.

Following Red Bull Racing's decision this week to join Ferrari in committing to F1 for additional five-years, from 2008 to 2012, Jordan's owners Midland F1 have now also followed suit.

A statement issued by the team on Wednesday confirmed Jordan's plans and endorsed Bernie Ecclestone's plans for the future.

"Bernie Ecclestone was instrumental in bringing Midland to Formula One and from the very beginning (Midland owner) Alex Shnaider was supportive of his vision for the future of Formula One and the World Championship," said Jordan managing director Colin Kolles.

"We are happy and proud to be in at the beginning of this process which will shape Formula One's long term future."

The announcement of Jordan's future plans comes of the eve of meetings due to be held this weekend to finalise the rules and regulations for the manufacturers' championship from 2008.

This breakaway group now consists of McLaren, Renault, Williams, Sauber, Minardi, Toyota and BAR.
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186406
Manufacturers to Give FIA Proposed Rules
By Jonathan Noble Wednesday, 20 July 2005 10:14

The teams and manufacturers working on a breakaway series from Formula One are set to hand over their proposed regulations to the FIA at Hockenheim this weekend, Autosport-Atlas can reveal.

Following months of behind-the-scenes discussions in a series of working groups, sources have revealed that the final touches are due to be put to the plans for the new series, due to begin at the start of 2008, at this weekend's German Grand Prix.

A meeting has been scheduled to reach a final agreement between the teams and manufacturers about the proposals for the breakaway series, and providing that the parties involved back what has been formulated, then a document could be handed over to the FIA immediately.

The FIA has appeared to make several concessions to the manufacturers in recent weeks with its own Formula One regulations for 2008, and there is a belief that what will be proposed by the teams and car-makers is not very dissimilar to what the FIA has put forward.

This makes it all the more likely that a compromise solution will eventually be found that pleases both the FIA and the teams in terms of regulations – with the major hurdle then being the commercial situation surrounding Bernie Ecclestone.

FIA president Max Mosley said at the British Grand Prix earlier this month that he was confident the breakaway would not happen – and that a compromise solution was the most likely outcome.

"If they (the manufacturers) confront the reality of doing it, it just won't happen," he said. "It is all a game. It is posturing. It's wrong of me to say that because it winds the team bosses up and makes them more puffed up, but the fact is these companies will not do that because financially it is only viable at the moment with one championship.

"We do need a compromise. One by one we will get to sensible agreed positions."
rozsa28 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186405

Hát ki tudja,hogy mi is van valójában?Miért is gyenge a Ferrari,én ezt azért teljes egészében nem hiszem el ezeket a hireket.

Szerintem ez csak ködösítés.Valamit írni kellett,hogy miért gyenge a FERRARI.

De lehet,hogy igaz,és a FIA meg a Ferrari összejátszik.

Biztos most nem vezetném a Ferrarit.Szerintem Schumit nem igazán érdekli a válság,ö már jól megszedte magát.Ö  már igy is kibírja valahogy,biztos vegyes érzések töltik el.

Előzmény: Törölt nick (186397)
dany82 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186404
Eztet olvastam. Butaság. Valaki meglátott egy számot, és cikket írt róla informálódás nélkül.

Ráadásul őszintén mondom, el sem tudom képzelni, hogy mi volt az a szám.
Előzmény: Abraka Dabra (186385)
Lökdbeneky Kemény Farkas Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186403

A leszorítóerőre szükség van, annyiban, hogy nem engedi "felrepülni" az autót, de ezt egy tonna helyett egy mázsa is megteszi.
Ez mit jelent?

 

> azt jelenti, hogy az ötvenes évek végén már a felhajtóerővel küzdöttek, ahogy az utcai autókon is felhajtóerő jelentkezik. Ha megnézed az AMuS egy tesztjét, írják, hogy adott autónál mennyi 200 km/h-nál a leszorítóerő. Namost ez a profi sportkocsik kivételével inkább felhajtóerő. AZ egy mázsa meg az egy tonna tizede :)

A leszorítóerőt a menetszélből építik, ami így légellenállásban is jelentkezik, ha ez hatékony, akkor kicsi a légellenállás, ha nem hatékony akkor nagy.
Ez is zavaros. Alapban igaz, ha nagy leszorító erő van, akkor nagy a légellenállás. De nyilván lehet játszani bizonyos határokon belül, hogy adott nagyságú leszorítóerő mellett mekkora légellenálás van?

 

>igen, bizonyos határokon belül. De ezek a határok elég tágak: eddig a Ferrari az éllovasa volt az X leszorítóerő kicsi légellenállás (drag) melletti produkálásának (nem fogom szebben megfogalmazni) ugyanazt a leszorítóerőt a Minardi sokkal-sokkal nagyobb légellenállás mellett tudja produkálni. Mert ennek a kicsiszolásához kell a sokezer óra szélcsatorna munka, az élcsapatok minden nap forgatják a szélcsatornát, a Minardi meg kibérel egyet egy-két hétre szezononként azt szevasz.

Ez csak egyenszárnyakkal megy, a tervezők ugyanis nem lövik önként tökön magukat...
Mi van?

 

> mondd meg a tervezőnek, hogy építsen olyan szárnyat, ami tizedakkora  leszorítóerőt produkál ugyanakkora légellenállás mellett és biztosan önként megcsinálja. Olyan kérés, mint motormérnöktől kérni egy hasonló motort mint a mostani, csak legyen gyengébb, de fogyasszon sokkal-sokkal többet. Miközben prémiumot kap azért, ha nyer a csapat, amihez erősebb és gazdaságosabb erőforrás kéne. Majd önként megcsinálja...

Egyszerű: FIA egyenszárny előre meg hátra, aztán megint szevasz :)

Előzmény: Ordas (186396)
igen7 Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186402
ma is az, vagy tudsz ilyenről? :)
Előzmény: Törölt nick (186400)
nicko Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186401

nem én semmit nem gondoltam...csak mikor a Fiat-ról jöttek a hírek hogy szarban van akkor írtam, hogy na a ferko se húzza sokáig (JB itt hevesen tiltakozott ellene)..nos tovább húzta mint gondoltam akkor. ;)

Előzmény: rozsa28 (186394)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186400
Na ez az. Elveszett a sport méltósága egy kicsit is ezzel. Az, hogy egy rutinos 30-as srácot egy taknyos hisztigép alá rendeljenek egy csapatban, szvsz korábban elképzelhetetlen volt.
Előzmény: jedi1 (186370)
nicko Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186399
szerintem pont ezért vonták vissza mert van ahol az jelent meg, hogy 10%-al kell csökkenteni van ahol meg az hogy 10%-ra..inkább úgy voltak vele, hogy akkor csesszétek meg marad ahogy volt :))
Előzmény: Abraka Dabra (186384)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!