Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VW feri Creative Commons License 2016.05.22 0 0 151143

Sziasztok!Golf 5 1.6 -os benzines autóról van szó!Időnként kirakja a menetstabilizáló hibajelet az Epc -vel együtt.leállítom újra indítom,semmi baja.Ott tart,hogy már naponta többször megcsinálja de újraindítás után az EPC nem tűnik el.Egy alkalommal a chek lámpa is égve maradt újraindítást követően.Mi a bánata lehet?

Donibcsi Creative Commons License 2016.05.22 0 0 151142

Turbó téma szoftverrel megoldódott?

Előzmény: Törölt nick (151079)
time78 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 151141

Az is 97 fogas ,de azis  feszes lehetett mert feszítő alaplemez végálásban volt ,és 2013 ota megette a görgöt,most nézegetem hogy a görgő ami benne volt nem olyan cikszámú mint amit irnak bele.

12810-71c0/02 volt benne most is ilyet adtak.de néztem neten hozzá,a gyári U12800-70c00.p.

Előzmény: TraguAre (151140)
TraguAre Creative Commons License 2016.05.22 0 0 151140

A régi szíj milyen?

Előzmény: time78 (151139)
time78 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 151139

Üdv!

 

Segitséget szeretnék kérni.Suzuki swift 1.3 16v 2003.cserélném a vezérműszijat de, a feszitő alaphelyzetben van és így ia alig lehet rátenni olyan veszes,görgő új, a szíj 97 fogas ,mindenhol azt mondják ez való ,de valami nem stimmel .Valakinek tapasztalat stb?

cam aro Creative Commons License 2016.05.21 0 0 151138

kormanymu kipipalva. 

megjo hogy munkadijat nem kell fizetnem, mert az meg 3x-ozta volna az auto/ba fektetett/  erteket.. 

ujnak mondott, bar szerintem felujitott kormanymu £80. (OEM refurbished. )

igy is 50% az erteknovekedes.. :DD

=====================

technikman Creative Commons License 2016.05.21 0 0 151137

A panasz az volt hogy zebrán majdnem legázoltak a kocsival egy gyalogost, hirtelen kellett volna megállni...

Nem akartam elhinni, és valóban, akkor amikor dolgozni kényszerült az ABS, esett be a fékpedál.

Ez SX4 volt, valami bontott Wagon R+   került rá. (cikkszám szerint jó volt)

Amikor kerestem a kockát, szembesültem vele hogy mindet elhordják a bontókból...

 

Előzmény: atompyka (151136)
atompyka Creative Commons License 2016.05.21 0 0 151136

Szia s köszi, kifejezetten érdekes, amit írsz, mert 10 éves SXem van 1/4 millió kilométerrel, előírás szerint (azt hiszem, 2év/30ekm) cserélt féklével. Soha semmi rosszat nem tapasztaltam a fékkel (kivéve anno az első két garnitúra féktárcsát, amik 6000 km után kukásra hullámosodtak), megbízom benne. Lehet, nem kéne? Érdemes lenne néha nagy tempóról padlófékpróbát tartani? Ha beteg, akkor minden abs-es fékezésnél csinálja vagy csak random?

(Èpp a minap gondolkoztam rajta, hogy milyen rég kellett autópályán vészfèkeznem, szinte már nem is tudom, milyen, pedig régebben azért néha előfordult. Biztos a kor. Vagy a kór. :-) )

Előzmény: technikman (151135)
technikman Creative Commons License 2016.05.21 0 0 151135

Szia!

 

Ami nálam volt ilyen hibával, az tökéletesen működött normál esetben, amikor erős fékezéskor működésbe lépett (volna ) a rendszer, akkor darálta el a féket  és esett be a fékpedál padlóig.

Vagyis a belső szivattyúja nem termelt nyomást.

Alattomos, veszélyes hiba. Semmi köze a fékolaj vizesedéséhez.

Mindenesetre a gyár ilyen sok meghibásodásra odafigyelhetne. Jó néhány első  lengéscsillapítónak ( is ) ki kellett dőlni mire elkezdték cserélni garanciában...

Előzmény: atompyka (151129)
fourwheels Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151134

Az ék egybe van öntve a kerékkel, külön nem tudod cserélni!

Tengely sincs külön csak komplett olajpumpa!

Ha ez a hiba, és 100%-os megoldást keresel akkor pumpa és kerék csere, mert valószínű a kerék megrágta a tengyelyt is ahogy elforgott!

Előzmény: Balthazor Hellman (151132)
cam aro Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151133

egy tipust ha irnal..nem kellene vegig nyalazni az osszesset :@

..es egy loerot. 

 

kia carens D4EA 103kW. 

nyomott. 

Előzmény: lapar (151128)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151132

Köszönöm a választ.

 

Most cseréltek vezérműszíjat...

 

Ennek ellenére nem tudom mennyire függhet össze az általad említett ék probléma az elvégzett karbantartással...

 

Érdekes meccsnek nézünk elébe: eladó - szerviz - tulajdonos....

 

Ha az a gond, akkor az ék tönkreteszi a tengelyt is, vagy elég lehet csak az éket cserélni?

 

Van esetleg javaslat abban a tekintetben, hogy mennyire és hol érdemes megbontani a motort, a kopás ellenőrzése miatt? Vagy meg lehet ezt úszni, esetleg?

Előzmény: fourwheels (151131)
fourwheels Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151131

Vezérműszíj hajtja az olajpumpát, sűrűn lecsavarja az öntött éket és megforog a tengelyen a kerék!

Előzmény: Balthazor Hellman (151130)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151130

Sziasztok!

 

Egy 1.7 cdti Opel  Zafira a kérdés alanya. 2009-es évjárat, mesebeli 190.000 km-rel. 110 lovas.

(Belgiumból behozott, szép állapotú, de ismeretlen előéletű... mire megszólalhattam volna, megvették... egy hete, kereskedőtől... ez van. Nagyszerviz elvégezve saját költségen.)

 

Autópályán kb 300 km után kigyulladt az olajnyomás visszajelző. Először fel-fel villant, aztán folyamatosan világított. azonnal megálltak. Az autóval a szerviz után egy Pécs - Győr, majd egy Győr - (kb.) Paks távot tettek meg.

 

Van olyan ismert hiba ennél a konstrukciónál, ami miatt alaposabban is bele kell nézni a motorba?- gondolok itt olajszivattyúra például.

 

A kereskedő intézkedett, az autó már szervizben van, de tartok tőle, hogy átverés lesz a dologból...

 

 

atompyka Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151129

Egyik S-fórumon olvastam, hogy "... az ABS hiba már nálam is előjött, néha beesik a fekpedal, egyenetlen úton".

De azért jár vele. 

Nàlam egyszer csinàlna ilyet, a szervízig mennék vele...

Előzmény: őrel (151127)
lapar Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151128

Uraim, tuggya-e valaki, hogy a Kia (Hyundai) 2.0 Crdi (2008) motorok (4DEA)

kisnyomásó üzemanyagrendszere szívott, vagy nyomott,? (márhogy hol a szivattyú?)

őrel Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151127

tényleg nem típushiba... bizony....

 

erről a vízről úgy írnak , mintha a fékrendszerbe lenne kötve a niagara vízesés

 

húszon éves autókban nincs cserélve és mégsem szarnak be az abs kockák 

 

 

Veszélyes hiba a magyar Suzukik fékében?

Beesik a pedál és elromlik a blokkolásgátló. Most nem az autó a hibás, de bosszút áll azon, aki elhanyagolta. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Morthond Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151126

Üdv!

 

Az új (nekem új, amúgy tizenéves) autóm alján valami ragacsos, kátrányszerű dolog van alvázvédőként felhorva. Mi lehet ez? Ha valahol pótolni akarom, mit vegyek? Még nem láttam ilyet, cask bitumenes alvázvédőket.

 

mica-r Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151125

Úgy emlékszem a veztengelyhez célszerszám kell

Előzmény: Törölt nick (151124)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151124

Sziasztok!

 

Hozzám került egy Fiat Brava 1.4-12v (98-as) .vezérműszíjszakadt volt és abban kérném a segítségeteket hogy pontosan hogyan 

tudok mindent jelre tenni ...esetleg kép vagy rajz sokat segítene! Hf felújítva márcsak összeszerelésre vár.

 

Előre  is köszi mindenkinek!

sünsanyi Creative Commons License 2016.05.20 0 0 151123

Először is köszönöm a segítséget. Nos a kiolvasó jó. Bár a VW konszern autóihoz készült. ( A kiolvasó típusa: Maxscan VAG405) Tehát Skodánál, Seatnál, VW-nél, Audinál tud élőadatot is. Az Opelnél viszont a KWP2000 protokoll alapján kommunikál.( élőadatot nem próbáltam meg vele az Opelnél)  OBD2/EOBD-t tud kiolvasni és törölni lehet vele. Eddig hibátlanul tette a dolgát.

Igen, lett nézve élőadat, a szaki aki csinálta azt mondta,hogy minden jól működik és az értékek is jók. A lambdától kezdve minden. Amúgy a hőfok kör hibájára gyanakszom én is. Totál hideg állapotban vezeték mozgatásra csak simán elindul a hűtő ventilátor. Valahol valami gáncs van az biztos.

Még egyszer köszönöm.

 

Előzmény: cam aro (151118)
cam aro Creative Commons License 2016.05.20 0 1 151122

my dear old friend. 

 

..mig az linked csak egy blog, addig a kepen a hirtan hires TC.

ezek utan megis mit varsz egy blogertol  ?

XD

 

(monnyuk en reszeltem 250gramos kalapacsot 1 kilos vastombbol...

ussagiroknal ez valoszinu kimaradt...:) 

 

 

 

Előzmény: Quattroman (151121)
Quattroman Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151121
Előzmény: cam aro (151120)
cam aro Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151120

?

Előzmény: Quattroman (151119)
Quattroman Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151119

mekkora akadémikus.

és mit csinál egy mai autónál ami komputeres?

cam aro Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151118

viszont a kiolvasót rátéve nincs eltárolt hiba""

ez valoszinu a kiolvaso kompatibilitas hibaja. 

 

eloadatban kellene nezni lambda szabalyzast, ez mellett az uzemi hofokot > irom. eloadatban. 

elkepzelheto hogy van egy KH-d  hofok korben.

mikor szakad akkor elsokal az uzakorrekcio, es jon a hibakod. 

hibakodal ezert indul, mert helyettesitett ertekel dolgozik. 

 

tipp a szint. 

Előzmény: sünsanyi (151116)
atompyka Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151117

Köszi szépen!

Előzmény: Törölt nick (150930)
sünsanyi Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151116

Szép napot mindenkinek!

 

Uraim! Olyan gond van egy Opel Agila Z12XE motoros autóval, hogy állandóan P0170 hibakódot jelez, tárol el. Hidegen csak másodszori indításra hajlandó elindulni, ha nincs benne a hibakód. Ha hiba benne van akkor indul hidegen is elsőre. Elindulás után rángatás,gyújtás kimaradás, torpanás nincs. Húz rendesen, gyorsul.

A fojtószelep takarítva lett (koszos volt de nagyon), légtömegmérő, 2db hőfokmérő adó cserélve lett. A motortérben a csatik széthúzva és kontakt sprével kezelve lettek. A szívoldal ellenőrizve lett féktisztítóval a fals levegő miatt, de nem szív falsot. Hiba törlés után kb 60-70 km megtett út után már megint ott van a hiba. ( menet közben csak egyszer kigyullad a MIL de semmi rendellenes dolog nincs, úgy mintha nem is lenne benne hiba) Ilyenkor szemmel láthatóan fogy a benzin,gondolom "vészüzemben" megy a szekér. Kb 2 hete ahogy mozgattam az akksi alatt levő csatit a motor hideg állapotában elindult a hűtő ventilátor. (kapcsoló gombát nem találtam a vízhűtőben) ahogy ez megtörtént már adta is a P0115 (hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő - áramkör hibás működése) hibakódot. A ventilátor csak úgy állt le ha a biztijét kiszedtem. Itt ért a meglepetés. A bizti meg volt talpalva, de nem is akárhogyan. Biztosra ment aki ezt csinálta.(eredetileg 30A-os kell a hűtőventilátorhoz) nem lehet az,hogy a talpalás miatt nyírta ki a jeladókat és ezért dobja jelenleg a P0170 hibakódot? Még egy dolog van, az üzemi hőmérséklete jelenleg az Agilának 78-80 Celsius fok a műszerfalon levő óra szerint. Ez nem kevés neki?  Na szóval jelenleg a kocsi megy teszi a dolgát, de a P0170 hibakódot kivillogja, viszont a kiolvasót rátéve nincs eltárolt hiba. Ez , hogy lehet? Valami nem egyenes az elektronikájában szerintem.

Minden tanácsot, segítséget meghallgatok. Szóval kérlek benneteket ha tudtok akkor segítsetek.

Saughassy Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151115

A régi. Most feltunt, hogy melegben itt is csinalja, de nem durvan. Alacsony fordulaton finom gaznal igen, padlot nyomva nem. 3000 felett pedig egyaltalan nem. Aztan lehet, hogy csak szart tankoltam, bar evekig nem volt haklis. Lehet ki kell kormolni, sokat megy setatempoban.

Előzmény: Adm (151102)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.19 0 0 151114

Vegulis igy tenyleg kiderulne,h kuplung baja van!,,na majd megprobaljuk.

 

"minden egyes kuplungolas utan ,HIDEGEN nagyon nehezen megy az ELSŐ egyes es hatramenetetbe rakas"

 

ennel tobbet kiprobalva sem tapasztalna senki.

 

 

 

Előzmény: cam aro (151113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!