Segítségeteket szeretném kérni, üzemanyagszűrőt szeretnék cserélni, cseréltetni a szerelővel, de ma a boltban azt mondták nekem, hogy kétfajta van belőle. Szerintetek milyen kell belőle? 307 2.0hdi FAP 107Le 2003-as.
Ha már a típus megvan akkor Mann vagy Bosch szűrőre gondoltam, szerintetek mi a jó, tapasztalat?
eszembe jutott, hogy mit csináltam volna, ha 10-20-30 darab van. Mongyuk megbízás alapján szívesen vettem volna másnak is, de így most kb. 4 évig le van a gond az ablaktörlésről....
elvileg 1-2 perc alatt lesz akkor hőmérséklet,hofy zörögjön,de abban az esetben ha a katalizátor ment tönkre,annak lehet kiváltó oka,pl rossz gyertya,rossz lambdaszonda
Én annó univezálisat tettem fel,ennek már 2 éve,kipp kopp lekopogom,semmi baja
Valszeg nyomógomb gondja van. Korábban valaki javította, és fotókat is tett fel ide. Nem egyszerű, de szinte igyen megcsinálhatod, vagy vehetsz új COM2000-t, de az nagyon nem olcsó.
Sziasztok! Van egy 1.6-os benzines (2002) Oroszlánom. Nagyon hűséges kis autó, meg is vagyok vele elégedve de most egy olyan hibát produkál hogy az ablaktörlőkar végén lévő gombot hiába nyomogatom nem történik semmi. A kijelzőn nincs semmi változás: marad a dátum. Mondjuk az utóbbi időben nem is nyomogattam csak most amikor akartam nem történt semmi. Nagy baja lehet vagy csak megtelt az "agya" vagy a nyomógomb nem működik? Válaszokat előre is köszi! Cody
Köszönöm a válaszokat, sajna csak most van újra szabadidőm, hogy kicsit netezzek.
Azt mondták a szervízben is, hogy majd egyszercsak tönkremegy a katalizátor és akkor a cserével megjavul a zörgés, úgyhogy lehet, hogy tényleg a kerámia lesz a ludas.
Azért majd megnézem a leömlőt is amit Zoly írt, hátha. Igazából csak idegesít, hogy gyorsításoknál zörög.
Kis segítséget, tanácsot kérnék mielőtt szervízbe viszem.
Megbolondult a riasztó sajnos. Úgy nézem gyári, de utólag beszerelt. Az autó felszerelés listájában bent van, tehát eladás előtt márkaszervíz szerelhette be.
Kezdödött 2 napja azzal, hogy random módon beriasztott, aztán egyre többször már zárás után azonnal. Ezt kikerültem úgy, hogy kulccsal zártam le és igy nem volt élesítve.
Ma viszont már menet közben folyamatosan vészvillogózik, index hang nélkül. Indexeléskor indexel rendesen, de aztán újra vészvillogó. A riasztó led-je eddig folyamatosan világított amíg nem vészvillogott, mostmár villog folyamatosan. A kocsi leállítása és lezárása után is még egy percig villog, aztán abbahadja, a következő indításig.
akkusarut már levettem, nem segített. Lexia ezeket a hibákat irja:
Ki lehet valahogy kapcsolni a riasztót Lexiával? Hol találom benne?
az autónk színre fújt lökhárítóját meghúzták. Nem nagy részen, de esztétikailag nem túl szép. Tudtok esetleg rá valami kegyszert/javító stiftet, amivel el lehet tűntetni a kibukkanó fekete műanyagot? (ezüst színű a lökhárító)
Ven egy 2005-ös 307-es kombim. A problémám az hogy rendszertelenül nem működik benne a fűtés, hiába állítom bármennyi fokra csak a klíma indul el de nem akárhogy, full fordulaton. A múlt héten voltak hideg napok, nem volt túl jó érzés, hogy bármit csináltam csak tolta a jéghideget az utastérbe.
Visztont rájöttem ha leállítom a motort, kicsit pihentetem aztán beindítom megjavul a fűtés....
Szakik mi lehet a gond, termosztát vagy valami egyéb? Sajna nagyon nem értek hozzá.
Nem tervezem! Emlékeim szerint amikor a tempomatot állítottuk, volt limiteres lehetőség is. Ha lesz pedál, akkor berakom, állítunk és meglátjuk. Ha megy akkor jó, ha nem, akkor marad sima tempomatos.
A pedált bontóban keresem, akitől szoktam venni alkatrészeket a jövő héten megy az osztrákokhoz és megnézni. Ha talál hoz és vagyok már olyan kapcsolatban vele, hogy nem kell kifizetnem csak akkor, ha működik. A BSI szoftvere szerintem jó lesz, mert amikor a sima kart kellett beállítani, akkor 5 lehetőség közül lehett választani, ebből kettőnél szerepelt a limiteres funkció.
Egy képet is tettem fel, mert nálam van egy olyan csatlakozó üresen, ami Akiboooynál nincsen és ugyanolyan csatlakozó van a francia oldalon lévő egyik képen, amin az átalakítás van.
A kerámiatörést és az azzal járó motorfojtást nekem a katalizátorgondomnál mondta egy kipufogószerelő, egy autószerelő és aki a zöldkártyás mérést csinálta. Tehát ha tévedtem, akkor három ember után tévedtem, nekem ezt mondták. De a gázkeverék biztosan megváltozik, akárhol törik a kerámia, mert akkor már nincsen szűrés. Azt viszont a szonda kimutatja.
És te gondolkodsz ebben az átalakításban? (a cikk lényegében arról szól, hogy olyan gázpedál kell. És hogyan köll azt bekötni meg feltanítani.) kéne tudni, hogy mi az ára a kétféle limiteres gázpedálnak (sima és alu)... Zolysys?... :)
Nekem a 306-osnál volt olyan,hogy a hátsó dobban a lemez(ek) elégtek és a gáz össze-vissza vitte a dobban. Érdekes hangja volt. Vettem egy bontottat és megjavult.
Ha a katalizárorban lenne eltörve a kerámia, szerintem az érzékelné a hátsó szonda és jelezné, hogy rossz a keverék (Antipollution fault). Ha viszont tényleg az a baja, akkor a kerámia ugyis összetörik és a gáz nem tud átmenni rajta, megfojtja a motort és nem is fog menni.
Szerintem a kipufogórendszert kezd el a hátsó dobtól visszafelé szétszedni, átnézni. Ha a dobban szakadt le valami, akkor úgyis zörögni fog.
Nekem a tankon lévő hőterelő lemez egyik csavarja laza és emiatt a hőterelő tud mozogni. Ajtó becsukásakor lehet hallani, először én is gondoltam mindenre, de aztán végül meg lett a hiba.
Egyébként a katalizátor ára az én autómhoz a Peugeotnál 105.000 Ft lett volna. Olcsóbb először megnézned, mint a szervízben kifizetni több mint százezret és esetleg nem is az a baj!
Minap voltam a szervízben mert nagyon zörög a kipufogóm. Azt mondták, hogy a katalizátor zörög és nem tudják megjavítni, majd amikor katalizátor csere lesz, akkor megszűnik.
Mi az ami zöröghet a katalizátoron? Én arra gondoltam, hogy valami tartófül tört le, de ezt nem lehet visszahegeszteni?