Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 991

Ez csak a 4 digites :(

Előzmény: webinas (986)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 990

Helló! 5 digites kódot akar :)

Előzmény: webinas (985)
pityu 74 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 989

Sziasztok lenne egy problémám, szeretném kérni benne a segitségetekett.

Tipus:V220, automata váltos.

Problémám: álandoan világit atolato lámpám.

Ha valaki tud segiteni elöre kösszönöm.

 

webinas Creative Commons License 2010.12.20 0 0 988

Szisztok!

Nem tudtok valakit Bp-en, aki megnézné még a héten a kieg. fűtésemet?

Nem kapcsol be. Pont most, amikor legjobban kellene.

webinas Creative Commons License 2010.12.20 0 0 987

Az alábbiaktól függetlenül:

 

Ha 4 digitet kér akkor "0914" ha 5 digitet kér "11114"

 

Remélem jó lesz.

Előzmény: webinas (986)
webinas Creative Commons License 2010.12.19 0 0 986

Tettem fel ide 2 okosságot.

Remélem jó lesz. Ha nem, akkor szólj.

Előzmény: webinas (985)
webinas Creative Commons License 2010.12.19 0 0 985

4 vagy 5 digites Kód kell a rádiódhoz?

Előzmény: Gabesz972 (959)
niko.g Creative Commons License 2010.12.19 0 0 984

Szia !

Természetesen a szerelő' felajánlotta,h hagyjam ott,én meg mondtam neki: ez nem garanciális csere,szal NEM hagyom ott ..... ő csak segíteni akart.... mondta ....Hmmmm....

 

Előzmény: flaming 1998 (980)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.19 0 0 983

Sziasztok!

 

Van valakinek ötlete vagy tapasztalata,hogy mitől okádja a kormot egy cdi motor? (112) A porlasztócsúcsok ki lettek cserélve. A turbó is jó. Olyan szinten kormol,hogy szép fekete csíkot húz az aszfaltra gyorsításkor.

PowerZ Creative Commons License 2010.12.19 0 0 982

Ott írtam el lehet teljesen zárni! kivétel ha beesett oda valami,ami kitámasztja a zsalut.

 

Amugy meg ki lehet pattintani a két kis kopoltyút és máris látod a hibát, 5 perc az egész. Semmit se kell még csavarozni se.

Előzmény: Militant (981)
Militant Creative Commons License 2010.12.18 0 0 981

Igen, azt értem, hogy csak a hideget fújja befelé, de teljesen nem lehet elzárni, hogy még az a kicsi se jöjjön?

flaming 1998 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 980

Még valamit!

Remélem nem hagytad a szervizben a rosz ablaktörlő motort mert ezzel a módszerrel könyedén megjavithatod és jó lessz tartaléknak vagy a Vaterán eladhatod minimum 50%-os áron.
flaming 1998 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 979

Hello Niko!

Nekem is egy 115-ösöm van és most öt éves.Az ablaktörlő hiba nekem már két éves korában jelentkezett.Ez tipus hiba a preciz német mérnökök a motor tengejének közepén vezették át az ablakmosó "maró"folyadékot és mivel a tengely kopik egy két év után átszivárog a folyadék és megeszi a nyomtatott áramkört.Mivel nekem TV-szerelő a szakmám könyedén megoldottam a problémát.A nyomtatott áramkör hiányzó fóliáját 2mm-es vezetékkel pótoltam.Ahol a panel helyezkedett el azt a rekeszt szintelen fugaszillal fujtam be,igy teljesen elszigeteltem az ablaktörlő folyadéktól,azótta semi bajom az ablaktörlövel.Neked is ajánlom ezt a módszert,és nem kell többet az ablaktörlőre költeni.

Előzmény: niko.g (975)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.18 0 0 978

Szia Militant.

 

A felső légbefújón csak hideg levegő jön gyárilag. A kézikönyvben is le van írva. Az utastér friss levegővel való ellátása a funkciója.

Előzmény: Militant (976)
PowerZ Creative Commons License 2010.12.18 0 0 977

aZ A KICSI nyilás nekem is hideget fúj szerintem igy gyári. De én simán lezárom

Előzmény: Militant (976)
Militant Creative Commons License 2010.12.18 0 0 976

Nos voltam megnézni a hibát. Kicsit félre értettük egymást telefonban így másképp fest a dolog. Szóval ami van középkonzolon felül a két nagyobb, illetve felettük a két kicsi levegő befúvó, ott van a gond. Mind a két - két befúvót külön lehet állítani, hogy fújja vagy sem befelé a levegőt. A két nagyból jön a melegebb levegő míg a két kicsiből a hideg. A két kicsit meg nem lehet teljesen lezárni mert érezhetően fújja tovább a hideget befelé. Nem szedtem szét a középkonzolt, nem akartam több kárt mint hasznot. Valami robbantott ábrát tudtok mutatni, hogyan lehet levarázsolni a burkolatát? Esetleg valami leírást lépésről lépésre.

niko.g Creative Commons License 2010.12.18 0 0 975

Sziasztok !

 

Már írtam egyszer,nekem is volt  két újan vásárolt 112 CDI autómata Vito-m.Most egy 115 CDI automata van (most lett nálam 5 éves.)

A legnagyobb kiadásom a 115 CDI-nél volt,egy hátsó ablaktörlő csere,a vezérlés nyáklapja lett zárlatos....46 e br-t fizettem....

Én nem tudok sok  rosszat mondani róluk.....

A Mercik előtt, két szintén újan vett Toyota Hiace-em volt,nagyon megbízhatóak, (igaz 7,5 e Km-kénti olajcserével nem is nehéz) de elég lassúak voltak.(meg nem volt klímájuk)

Azonban egy 2,5-ös szívódízellel sok bajod nem nagyon lehet,HA NEM gyilkolod.....

Én a Vito-kat sem gyilkoltam, pl: szerdán voltam Brno-ban...120 Km/ó-nál nem mentem gyorsabban.....

Tudom,sajnos egy új tgk vásárlása elég nehéz dolog,így maradnak a használtak....

ami valljuk be,nem egy életbiztosítás........

Mobiles Creative Commons License 2010.12.18 0 0 974

Sziasztok!

 

Elég sok oldalt visszaolvasgattam és azt kell mondanom, ha 10 évvel ezelőtt teszem ezt, akkor lehet nem vettem volna 112 cdi vitót.Némelyik fórumozó olyan hibákat sorol fel itt, ami elrettentő.

Van aki nagyon szidja, és van aki dicséri, én az utóbbiakhoz tartozom, mivel nekem eddig nem volt vele komolyabb bajom a természetes kopásnál.

184 ezer km van benne és még eredetiek a fékbetétek, féktárcsák, az akkumlátor.

Amikor nézegettem hogy autót veszek, a Toyotát 7.500 km-nél, a Vitót 22.500 km-nél kellett vinni garanciális szervizre, ezért döntöttem a vitó mellett annak idején és nem bántam meg. Nekem nagyon bevált!

Egyedül az első kerékhajtás nem tetszik benne!

 

Üdv minden márkatársnak.

flaming 1998 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 973

Tisztelt yamahás!

Ne hagyd magad lebeszélni a Vitóról ettől jobb és szebb autót ugy sem találsz.Csak arra kell,hogy ügyelj hogy kitől vaszed milyen volt a gazdája.Nekem egy 115-ösöm van ez 150 Lóerős autó,már öt éves de komolyabb bajom nem volt a generátor hibán kivül ami gyári hiba ,de megirtam hogyan lehet kiküszöbölni. A legnagyobb hidegben is azonnal indul pedig már 270000 van benne.Nekem van benne tempomat amit mostmár nem tudnék nélkülözni.Egy literrel kevesebbet fogyaszt és kétszer jobban gyorsul mint ha a gázpedált nyomom.Na még valamit,ez egy triptonik uatómata váltós Vitó amit szintén nagyon szeretek.Automata váltóval és tempomattal 7,5-8 litere esett a fogyasztásom.Előtte egy ugyanilyen 115-ösöm volt de csak két személyes volt ezért adtam el.Ennek az autónak sem volt semmi baja alig kellett rákölteni.Nekem már ez a harmadik de eddig mindel meg voltam elégedve.Az eső Vitóm az általatok annyira lejáratott CDI 112-es volt de nekem soha nem vol vele semmi bajom,és amikor eladta 234000km volt benne.Az uj tulajjal tartottam a kapcsolatot de soha nem panaszkodott.A probléma inkább az,hogy a szervizek a legkissebb hibát is felnagyitják,hogy minél többet tudjanak kérni!Elég sok tapasztalatra tettem szert az élmult évek során szivesen segitek bárkinek.

 

Üdv:  János

 

 

Előzmény: yamahás_ (972)
yamahás_ Creative Commons License 2010.12.17 0 0 972

szia j.attila1118 ! nem lakunk relativ egymástól messze,én csorna mellett lakom,a toyotát győrben szervizelték,amig garanciás volt,szakszervizben ott aztán nagyon nem féltek a pénztől,7500!!! kilóméterenként olajcsere,35000forintért,garancián tul,én cseréltem benne olajat,meg pár apróságot,de gond nélkül elment gyenge 500ezret,de nem egy repülő volt. a 112 cdi-t ugy nézem ebből a tipusból két véglet van,valaki szidja valaki nagyon dicséri,de középut nincs. pár ismerősömnek van,volt,de ök sem ujonnan vették,( kivéve egyet,akinek az autómata váltós,390 ezernél,még egyben van,saját állitása szerint)mégis dicsérik,de ugye mind a két oldalt meg kell hallgatni,hogy tisztán lásson az ember.most már totál bizonytalan vagyok,valami jóll menő,erős megbizható szép autót szerettem volna a toyota helyett,kb olyan kaliberüt,amibe pakolni is lehet,meg 5 személyes is. uj toyota 106 lóval,kurva gyenge,és nem is kényelmes,a vito,meg nagyon tetszik,és jóll megy,azért gondoltam erre a tipusra,sima szivót kullogni nem akarok,akkor vennék toyotát. azért köszönöm  a tapasztalatodat!!! ha valaki tud jót is mondani,azt is meghallgatnám,vagy még természetesen a rosszakat is. köszönöm!! kevés gondot mindenkinek a vitókkal addig is!!

Előzmény: j.attila1118 (970)
nimre79 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 971

sziaszok van egy kis bajom egy kattanás után kinyilik a hátso ajto jrt e már igy valaki

j.attila1118 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 970

Szia Yamahás

 

Sajnos én sem tudok jobb képet festeni a 112 CDI-ről.Talán azt mondanám, hogy ha még nem adtál ki rá pénzt

keress valami kevésbé ramaty konstrukciót!!!!!Nekem ilyenem van igaz használtan vettem Ausztriából és nem autómata de havonta egyszer tuti szerelőnél vagyok vele.A szerelők vegyesen szakszerviz és magán.A márkaszervíz szívesen lát 15 000-20 000 Ft órabérével de frankó srác legyen a talpán aki 8-10 éves állapotú

kocsit mondjuk egy autómata váltót itt rakat rendbe.A maszek szerelő meg nem szívesen nyúlnak hozzá mert

sok munkával jár és a tulaj meg nem akar, vagy tud kifizetni egy rakat pénzt.

Egy példa: Éppen most szívok  egy 112 CDI-vel.Eddig indult rendesen de ebben a hidegben nagyon nehezen indul.Akksi csere, Izzitógyertya mérés és szombaton megyek gépre merci szervíz 17 500 Ft diagnosztikai mérés.

Talán Izzitógyerta,porlasztócsúcs,vagy nagynyomású szivattyú.De ezt sem garantálja a szervíz, hogy tutira megmondja a bajt ,csak ha szétszedik.És ezután jön a munkadíj+ az alkatrész ára.

Én személy szerint kb 500 000 Ft-nél járok ráköltésben és ebben semmi exra nincs.Ehhez jön még a kályha

ami persze szintén Vito hiba!!!!

Ami még ide kivánkozik.Az autónak nem én vagyok az első tulajdonosa az előéletéről csak a kinti szervizkönyv

alapján ill. a komputer adatai alapján van infóm, végig szervizelt..Nálam az autó mindent megkapott (minőségi olaj 10 000km-t, tavaszi őszi szervíz és mindent amit megkívánt de a helyzet így is kiábrándító!

Azt nem tudom, hogy az árak minenhol ilyen magasak vagy csak nálunk ( Győr ).

Mindent egybevéve nem ajánlott olvasmány a 112 CDI, de persze vannak kivételek mint például 82 éves nagyapó aki végig szervizelte autóját és gurult vele 20 000 Km-t.

 

Talán ennyi, remélem tudtam segíteni.

 

Ps: minőségben a Toyotával szerintem nem említhető egy lapon.......

Előzmény: yamahás_ (965)
Militant Creative Commons License 2010.12.16 0 0 969

Sziasztok!

Van egy '99-es 110D Vito, közel a 600e km-hez. Hétvégén megszeretném nézni a fűtését mert az utastérben egyik oldalt(aszem bal oldalt)  fújja a meleg levegőt, középsőkön már kicsit langyosabb, másik oldat pedig csak a hűvös jön. Tulaj szerint valamit elpiszkáltak mikor szerelőkhöz hordta a többi hiba javításánál. Nincs benne klíma. Esetleg valami vezeték húzódott le?

simaan Creative Commons License 2010.12.16 0 0 968

110 D sima szívódizellel kevés a gond:-)

Előzmény: yamahás_ (965)
yamahás_ Creative Commons License 2010.12.16 0 0 967

hali szinglikirály! jót csak az tud 112-cdi-ről mondani aki eladta már?? neked milyen van?

Előzmény: szinglikiraly (966)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.16 0 0 966

nem beszéllek le róla. inkább jóóóóóóóóóól gondold meg. A 112ek NEM váltak be. Nagyon jól mennek (személyautó nem ellenfél)  nagyon kényelmes is, de ha csak rutinátvizsgálásra mégy akkor 100 ha szerelni legalább 300 legyen a zsebben. És hogy mennyi időnként kell

3 kilót ráverni a vasra azt használt autónál még a dalai láma sem tudhatja.

Előzmény: yamahás_ (965)
yamahás_ Creative Commons License 2010.12.16 0 0 965

szevasz Vitusz 112! bakker te a fél autót kicserélted...mennyi kilóméter van most benne? ez kurva sok hiba...szerintem,mindegyik ilyen lehet?  nekem volt egy toyota hiace kisbuszom nem rég adtam el,498000 kilóméterrel,de a kopó alkatrészeken,meg olajon kivül semmit nem cseréltem benne,se kuplungot,se adagolót,se generátort,semmit..........360 000 cseréltem benne izzitógyertyákat,és ennyi volt a motor javitása,igaz ujkorától nálam volt. az is igaz,az egy egyszerü konstrukció volt,mint a faék,és nem egy bombaerős motor,de a világból kiment. tetszenek ezek a vito-k kényelmesebb is,szebb is jobban is megy,tetszik. most próbálok infót szerezni,meg merjem-e venni. pár cimborámnak van,de ők nem szivtak összesen ennyit,mint te egyedül...azért köszönöm a tapasztalataid megosztását,még nem tettem le a vásárlásról!!!! valakinek van jó élménye is 112 cdi-vel kapcsolatban?

Előzmény: Vitusz112 (964)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 964

Szia Yamahás

 

99-es évjárat. Hegerfej repedés volt még ami sokba került. Sorolom mik voltak. Kilóméter óra 15e,turbónyomás vákumkapcsoló 2X25e leégett utastérventillátor 25e,ventillátor kapcsolósor 20e,kiegészítő állófűtéskütyü 90e és megint rossz,beragadt termosztát miatt megfőtt motor 200e, autváltó 50e kiszerelés meg vizsgálatok aztán átépítve inkább kézire 150e, bicskakulcs tönkrement 45e lenne az új,de inkább nem kell, porlasztócsúcsok felújítása 35e/db, vezérműtengely leszorítócsavarok cseréje,mert eltőrt az egyik 35e, sofőrülés párna csere mert szétesett a szivacs(a huzatnak nincs baja)20e,kipufogódob szétrohadt 35e és még egy csomó bosszantó apróság,pl klíma hol jó hol nem, központi zár szintúgy,sokszor vészüzemmódba teszi magát a koputer, ez azt jelenti, hogy 3000 a max fordulat és 100km/o a max sebesség. Ilyenkor le kell állítani a motort, újraindítani és megint jó egy darabig. Szóval bosszantó egy szekér,de ezek ellenére azért szeretem. Nagyon kényelmes, jó vezetni. Bp -Stuttgart táv 2 pisiléssel lazán. Úgy szál ki az ember belőle,h semmi baja, mintha otthon ültem volna fotelban. Még annyit ,hogy ezelött a 112elött egy 108d t hajtottam. Az volt az igazi. Egyszerű volt mint a szög,de ma is hiba nélkül fut a barátomnál. 300e már elhagyta,de megy mint egy óramű semmi baja. Visszasírom!!!!!!

 

Nem tudom, hogy csak én fogtam ki egy ilyen példányt,vagy minden cdi vito szivatja a gazdit?

Előzmény: yamahás_ (963)
yamahás_ Creative Commons License 2010.12.16 0 0 963

szia Vitusz 112! Köszi a választ! most nem tudom mit csináljak.....meg merjem-e venni,vagy ne. ez barom egy megoldás ebben a formában... amugy mikori az autód? volt vele más gondod? hogy vagy vele megelégedve? köszi!

Előzmény: Vitusz112 (962)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 962

Szia Yamahás

 

Nekem 195e-nél szart be az autváltó. Álítólag típushiba,hogy a váltó főszűrőjét csak a váltó szétbontása után lehet cserélni. Egy ilyen szűrőcsere kb 250-300e ből kijön. Viszont ha nem cserélik, hamarosan beszarik, amiután  kb400-450e ből kijön a felújítás.  Én átépítettem végül kéziváltósra. 150e volt komplett, otthon szereléssel. 12l város 10 országút. Nagyon jó volt autómatával. Nagyon hiányzik is. Kéziváltóval kevesebb a fogyasztás,de az aut kényelmesebb.Lehet vissza is építem, ha lesz fölös 500ezrem.

Előzmény: yamahás_ (961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!