Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Seatosúr Creative Commons License 2016.05.31 0 0 151312

Hello!

 

Audi A4 1.9 PDTDI 2002 Sedan AWX

 

Fütyülö hang gázadáskor a motortérböl (amíg be nem melegszik).

Akksi lemerülget.. épphogy beindul az autó..

 

Ez generátor hiba vagy az akksi a kuka?

Ha akksi, akkor azt lehet javítani? 

 

Köszi!

cam aro Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151311

megnem mondom mi valtod van,. de HA csak motorfordulattal oszefuggo a zaj.. ÉS NEM  valto fokozattol. 

(bocsi, nem olvastam vegig a sagat ) 

akkor

-motor barmi

- kuplung barmi 

- nyelestengely , az elso kapcsolt fokozatig. .

 

marad meg egy esely.. 

ha se nem motor fordulat fuggo, 

se nem valto fokozat fuggo.. 

...hanem auto sebesseg fuggo.. 

akkor kerekcsapagytol vissza a diffi-ig , .barmi. 

 

meg mindig nincs vege.  

ha csak fokozat fuggo.. :))

 

szvsz szerintem itt kellene dulore jutni..

de mint irtam.. lehet csak atsiklottam felette.. 

ez esetben elnezest. 

 

Előzmény: Draganovic (151306)
cam aro Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151310

ahogy letettem a fejem a parnara, mar rajottem. 

..de akkor mar keso volt homlokra csapni. :)) 

Előzmény: 409 (151291)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151309

Rükverc sorry jogos:)

Előzmény: Quattroman (151307)
Ötzi tesó Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151308

fenét! ílásban is laccsol :-D

Előzmény: Quattroman (151307)
Quattroman Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151307

neked L betűvel jelölik a hátramenetet a váltósémán???

Lükverc... hehe

Előzmény: Draganovic (151306)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151306

Nekem volt már vele,lent maradt lükvercben és nem jött fel vagy ha fel jött nem talált egyest csak 3-as 2-es,aztán be 5ös haza jöttem vele így 400km-et éjszaka pályán,másnap szerelő,valami gyűrű féle eltört benne pár ezer ft volt a javítása.

 

Volt hogy lefullasztotta,de nem jellemző meg 1500 fordulat alatt nem használja,mindig azért kipörgeti.

 

Én úgy hallom mintha egy alkatrész szárazon forogna,darálna és már nem sok van neki,alapjáraton semmi,valahol reménykedem,hogy csak valami tartóbak öregedett el váltó vagy motortartó bak,minden más ami szóba jöhet elég költséges.

 

Holnap kiváncsi vagyok mit mondanak 3. -ban motorfék 40km/h -nál 1500-1600 fordulatnál a leghangosabb,meleg motornál.

Előzmény: Törölt nick (151305)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151304

2007.10.15 az autó 2008 -as modell alvázszám szerint JCR váltó kódja tehát 0A4-es váltó van benne ,de nem olyan hangot ad mint ha nyelestengely baja lenne....

 

Hát izgulok az autóért .....

Előzmény: Draganovic (151303)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151303

Ez is kapott egy chipp-et mikor új turbót meg pd sort nem vészeset kb 130 LE 300 NM 2 éve meg van az eredeti "softvere" is ....

 

Hát bizakodom mert nagyon jó állapotban van az autó ezt a hibát leszámítva :(

Előzmény: Törölt nick (151302)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151302

Annak nincs semmi előjele. Csak egy nagy durranás és kész.

Nem a csavarokkal van baj. SD hajtókart kapott egy széria BXE 2oo8-ban. 

Csak azok mentek szét. Én is megjártam, 12oe km-ben. Igaz, csippes volt. 

Kikonyökölt a blokkon, kuka volt az egész motor. Szétszedtem, semmi kopás nem látszott sehol. A főtengelysalnik is teljesen rendbe voltak, a vezmű tengely is. 15ekm kapott rendesen olajat.  

Maradt egy BXE hengerfejem, meg pár apróság, ha valakit érdekel... de elég nehezen tudnám elküldeni. 

Előzmény: fourwheels (151300)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151301

Nem ,pont most este haza fele próbálgattam és olyan száraz ropogo hangja van és már egyre hangosabb ,főleg 3. ban 40 km/H-nál 1500 fordulatnál,itt már olyan mint ha szét akarna esni "tuk tuk tuk tuk " ilyen hangja van,egyedül benyomom a kuplungot akkor nem hallani ,mikor huzatom akkor meg elnyomja a motorhang gondolom én.

 

Holnap viszem szervízbe,mert nem sok lehet már benne ,úgy érzem bármikor széteshet.

 

Hajtókar csapágy sem hangzik jól :(

 

Meg kell bontani az egész motort hozzá?

 

BXE híres volt a hajtókar szakadásokról ...hajtókar csavar törésről .....

 

Mibe fájhat egy ilyen csapágy csere,ha ez a baja?

 

 

Előzmény: fourwheels (151300)
fourwheels Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151300

Hajtókar csavar,csapágy sztori volt már rajta cserélve?

Előzmény: Draganovic (151295)
t.zsolti Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151299

ok.

Előzmény: 409 (151293)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151298

Bár nyelestengely csapágyat kihúznám ,mert az állandóan szólna, kivéve benyomott kuplungnál......nem csak bizonyos sebességben és fordulatnál.

 

 

Előzmény: Draganovic (151297)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151297

Hát nagyon szomorú lennék ha lenkerék lenne :(

 

Kuplung még mindig puha és ugyan ott fog mint amikor cserélve lett ,leállításkor nem csörren meg ,alapjáraton nincs hangja ha benyomom a kuplungot sincs semmilyen hangja ,sem érezni semmit ,a kasznit sem rázza se a kormányra nem jön át semmi.

Akkor csinálja ha a motor már meleg pl a hüttővíz hőmérséklete már eléri a 70 fokot legalább ( vezérlés most lett lecserélve,vízpumpával stb görgőkkel 7 ezer km-el ezelőtt)

 

Kezdek nagyon pipa lenni az autóra ,mert ezzel tényleg mindig foglalkozva volt és van.......

 

kuplung szerkezet nincs megégve mert puha a kuplung ,benyomva kinyomócsapágynak sincs semilyen hangja 63 ezer km-el ezelőtt lett kuplung kettős cserélve és SACHS kettős lett belerakva,nem tudom jó márkának mondják a lengéscsillapítók is Sachs-re lettek cserélve...panaszom nincs a márkával,nagyot csalódnék ha egy kettős tönkremenne 63 ezer km -alatt :(

 

Főleg úgy hogy Ausztriába jártam vele 80% -ban autópályán :(  

Előzmény: mica-r (151296)
mica-r Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151296

A csomagtartóban, vagy a szervízfüzet elején ott a papírmatrica a felszereltséggel. Rajta van a váltó kódja.

Látatlanban lendkerék a gyanúsítottam, de nem szentírás. Tudom, cserélve volt, de az utángyártott néha nagyon vacak minőség!

Előzmény: Draganovic (151295)
Draganovic Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151295

Sziasztok

 

Skoda Octavia 2 2007.10.15 (2008 -as model év) 1.9 pdtdi  105 LE 77KW BXE motorkód 267 ezer km-el 5 sebességes manual.

 

Tél óta kicsit kerepelősnek éreztem az autót ,motorhangal egy ütembe ,de nem a motortól inkább bal elölről vagy a váltó alól jött a hang,Mindig ráfogtam hogy a HDI -után átülve ez ilyen hangos és kész,de sejtettem hogy ez nem ilyen volt.

 

Jelenség 1500-1900 fordulatnál motorféknél már kopogó hang jön a motor ritmusával megeggyező ütemben ,enyhe gázadásra mint ha kerepelne a motor,huzatva és emberes gázra semmi hang ,se benyomott kuplungnál sem alapjáraton se 1. fokozatban 5. -ben meg 60 km/h körül motorfékkel már kopog 3. és 4. fokozatban motorféknél 40-70 km/h -nál is kopog,kerepel és 4. fokozatban már a váltó is rezeg ,ha lefogom és hátrafeszítem a kezemmel érzem hogy nagyon remeg,de csak 4.-ben

 Először nyelestengely csapágy hibára gondoltam mert az 0A4-es váltónál ezt tipushibának olvastam annak utána jártam hogy JCR ,QGG váltókód erre utal,nem tudom kiolvasni az enyém milyen mert annyi ott a kosz hogy nem látom.

Vagy esetleg lehet váltótartó gumibak vagy egyébb valami ami elfáradt .......

 

Kettőstömegű kuplung cserélve lett 60 ezer km-el előtt,turbó újra lett cserélve 15 ezer km-el előtt,pd sor cserélve 15 ezer km-el előtt ,váltó olaj is ekkor lett cserélve,12 ezrenként van olajcserén a legutolsó 7 ezer km-el előtt volt az összes szűrővel együtt

 

Közel 600 ezer ft-ét költöttem az autóra 1 évvel ezelőtt,attól félek ez is valami nagy összeg lehet :(

 

Találkoztatok már ehez hasonló tünetekkel ?

 

Csak hogy kb mire készülhetek kösz a segítséget.

409 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151294

Izé, elnéztem, nem a Te autód. A többi stimmel. :)

Előzmény: 409 (151293)
409 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151293

Szót sem szóltam az autódról.  Mindössze arra a kérdésre válaszoltam, hogy kinyomott kuplungnál melyik csapágy forog.  Ettől függetlenül az a 110ekm semmire sem garancia.

Előzmény: t.zsolti (151292)
t.zsolti Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151292

de 110000km nél???

Előzmény: 409 (151291)
409 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151291

Klasszikus orrmotor--hátsókerékhajtás. Nyeles vége csapágyazva a főtengelyben, ami csak kinyomott kuplungnál forog.

Előzmény: cam aro (151290)
cam aro Creative Commons License 2016.05.30 0 0 151290

mire gondolsz ? 

 

nem vitatom hogy mikor forog a nyeles, csak nem ertem hogy melyik az , ami csak akkor. 

 

Előzmény: 409 (151278)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151289

Igen,ugy ertettem,h "apro" hibakkal (kardan kereszt,felfuggesztok,legtomegmero,esetleg egr-turbo lekormolodassal stb.) elmennek sokszazezreket,meg 1m200ezreset is lattam.

Nalam gondosabb kezekben nincs meg egy az biztos:))koszi mindent.

Előzmény: BandiBp (151288)
BandiBp Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151288

Szia!

 

a cégnek fénykorában volt kb 70 db ilyen autója, most csak kb 20 db van. Kb 300 000- 690 000 km van bennük. Az, hogy 5-600 ig semmi gond az nem igaz. Én azt mondanám, hogy egy nagyon jó autó akkor ha jó a sofőrje és a szerviz háttere. Vannak típus gondjai, gyenge pontjai ennek is. De melyiknek nincsenek ???  Ezeket a bajokat kezelni kell.  A cég mostani autói jellemzően jumper, boxer ducato. Én százszor jobban szeretem a Craftert a francia csodáknál, de ez az én véleményem.

A típusgyengeségekről annyi elmondható, hogy valamelyik hiba minden példánynál előjön. Ilyen hiba pl a kardán keresztek tönkremenetele. Van olyan hiba ami típushibának mondható de nem minden autónál fordul elő. Ilyen pl: akkumulátor-gen- indítómotor főkábel elágazó csatlakozó szétégése.

Ha van olyan szerelő aki ismeri ezeket a gyakori hibákat és még kezdeti stádiumban elcsípi őket, pl:időszakos szervizkor tudatosan átnézi, akkor egész jól fenntartható autó.

Előzmény: Törölt nick (151287)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151287

Hello.

megnezetem holnap mindenkepp.

mit szolsz a durva szelsoseges velemenyekrol ezekkel a 2010-ig gyartott 2.5tdi Crafterekkel kapcs.

van aki nagyon sz@rnak mondja,masok meg dicserik,h 4-5-600ekm es meg semmi gond.

velemeny?

Előzmény: BandiBp (151286)
BandiBp Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151286

Szia!

 

A szar úton való csörömpölős zörgés miatt megnézném a hátsóhídnál, hogy a rugókengyel anyák nincsenek-e fellazulva. Elég sokszor kell utána húzni az anyákat. A kardán kersztek jó állapotban vannak? Néztétek már?

Előzmény: Törölt nick (151283)
Hyuing-II Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151285

Jó Estét Urak!  Ha valaki tudna segíteni!     Saját!!    Santa fe    2005  2.0  crdi   autómatav.    Tempomat  meghalt.   A netet böngészve  mindenűtt a féklámpa kapcsolót emlegetik. 3 éve van nálam azóta hol jó hol nem.  A féklámpa kapcsolót már kb. 2 perc alatt kiveszem csukott szemmel.  Eleinte  csere után  jó volt 1 hónapig, mostanában 1 napig.  kb  3 x cseréltem, +  5 x  csiszoltam az érintkezőket.  Most éppen  nem reagál a cserére. Találtam egy cikket  ahol azt írták, hogy a  A/T  karnál van valami kapcsoló ami nem érzékel.  Valaki tudja e hogy az mi lehet ill. hol van?   Diag látja a tempomatot?

mica-r Creative Commons License 2016.05.29 0 2 151284

A hajtóműolajnál is sokáig gyűjtötted az adatokat, csak nem tudtad feldolgozni

Előzmény: Törölt nick (151283)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151283

hidd el ,ha nem egy 110e km-s ,tulzas nelkul szinte uj teherautorol lenne szo,azonnal megbontanam blindre is akar,de mivel nagyon sajnalom inkabb szedegetem be az infokat.

Előzmény: mica-r (151282)
mica-r Creative Commons License 2016.05.29 0 0 151282

Jó, de lassan ezt teszi a többség!

Előzmény: Törölt nick (151280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!