Még mindig a hűtő hőfokával vagyok gondban. A kiegészítő fűtésre azt írja a könyv, hogy 5fok alatt érdemes használni. Ezt csak addig kell használni amíg elérné az üzemi hőfokot? már próbátam 20-30km keresztül is bekapcsolva, nem megy fel 50 fölé, hűtő eltakarva, stb.
Termosztát csere lesz a következő rész, de kaptam olyan infót, hogy vigyázzak a cserével, mert valahogy össze van drótozva a kályhával is...tud segíteni valaki a termosztát cserével kapcsolatosan? Mire kell esetleg figyelni...
A ventilátorral van olyan észrevételem, hogy ha a szélvédőre állítom akkor nagyon gyengének érzem a levegőáramlást. Ez igaz a lábtér felé is. Ha csak az utastéri befúvóra állítom, ott rendben van...nagyon nehezen tudom párátalnítani a szélvédő is ezáltal, a jégolvasztás meg felejtős is....persze gondolom hogy van köze annak is, hogy a víz csak 50 fokos, de a levegőáram a szélvédő felé nagyon gyenge. Ez csak nálam van így, vagy normális jelenség....
SRS lámpa hol világít hol nem....számítógépes vizsgálat nem is hozott erre hibát.....ötlet, mit, hol, hogyan?
Van egy 110D Vitóm, bő féléve vettem, és kb 350papírt költöttem már rá, lassan sikerül elhárítanom az előző tulajok trehányságát.
Már a megvételkor mondta az eladó, hogy nincs műszerfal világítás.
Ki volt égve szinte az összes izzó, kicserélgettem őket, de valamiért veri a biztosítékot.
Kicseréltem a kormánykapcsolót is, mert nem működött a vészvillogó, és nem volt ködlámpa, titokban abban bíztam a kapcsoló cserével megoldódik a műszerfal világítás gond is.
Kapcsoló csere után múködik a ködlámpa, és a vészvillogó is, de a műszerfal világítás, kb 5 perc felkapcsolt világítás után veri a biztosítékot, hol keressem a hibát?
112 ha veszel érdeklődd meg a típushibáit. amikor alkudsz kérezz rá. Ha "ezzel ilyen baj nem volt" választ kapod akkor vagy nálad fog előjönni vagy zastava alkatrésszel lett helyettesítve. :(( Meg az álltalános csavarok illesztések pedálok por stb. (ár minőssé arányban még mindíg a trabant a császár. :))) )
Természetesen a szerelő' felajánlotta,h hagyjam ott,én meg mondtam neki: ez nem garanciális csere,szal NEM hagyom ott ..... ő csak segíteni akart.... mondta ....Hmmmm....
Van valakinek ötlete vagy tapasztalata,hogy mitől okádja a kormot egy cdi motor? (112) A porlasztócsúcsok ki lettek cserélve. A turbó is jó. Olyan szinten kormol,hogy szép fekete csíkot húz az aszfaltra gyorsításkor.
Remélem nem hagytad a szervizben a rosz ablaktörlő motort mert ezzel a módszerrel könyedén megjavithatod és jó lessz tartaléknak vagy a Vaterán eladhatod minimum 50%-os áron.
Nekem is egy 115-ösöm van és most öt éves.Az ablaktörlő hiba nekem már két éves korában jelentkezett.Ez tipus hiba a preciz német mérnökök a motor tengejének közepén vezették át az ablakmosó "maró"folyadékot és mivel a tengely kopik egy két év után átszivárog a folyadék és megeszi a nyomtatott áramkört.Mivel nekem TV-szerelő a szakmám könyedén megoldottam a problémát.A nyomtatott áramkör hiányzó fóliáját 2mm-es vezetékkel pótoltam.Ahol a panel helyezkedett el azt a rekeszt szintelen fugaszillal fujtam be,igy teljesen elszigeteltem az ablaktörlő folyadéktól,azótta semi bajom az ablaktörlövel.Neked is ajánlom ezt a módszert,és nem kell többet az ablaktörlőre költeni.
Nos voltam megnézni a hibát. Kicsit félre értettük egymást telefonban így másképp fest a dolog. Szóval ami van középkonzolon felül a két nagyobb, illetve felettük a két kicsi levegő befúvó, ott van a gond. Mind a két - két befúvót külön lehet állítani, hogy fújja vagy sem befelé a levegőt. A két nagyból jön a melegebb levegő míg a két kicsiből a hideg. A két kicsit meg nem lehet teljesen lezárni mert érezhetően fújja tovább a hideget befelé. Nem szedtem szét a középkonzolt, nem akartam több kárt mint hasznot. Valami robbantott ábrát tudtok mutatni, hogyan lehet levarázsolni a burkolatát? Esetleg valami leírást lépésről lépésre.
Már írtam egyszer,nekem is volt két újan vásárolt 112 CDI autómata Vito-m.Most egy 115 CDI automata van (most lett nálam 5 éves.)
A legnagyobb kiadásom a 115 CDI-nél volt,egy hátsó ablaktörlő csere,a vezérlés nyáklapja lett zárlatos....46 e br-t fizettem....
Én nem tudok sok rosszat mondani róluk.....
A Mercik előtt, két szintén újan vett Toyota Hiace-em volt,nagyon megbízhatóak, (igaz 7,5 e Km-kénti olajcserével nem is nehéz) de elég lassúak voltak.(meg nem volt klímájuk)
Azonban egy 2,5-ös szívódízellel sok bajod nem nagyon lehet,HA NEM gyilkolod.....
Én a Vito-kat sem gyilkoltam, pl: szerdán voltam Brno-ban...120 Km/ó-nál nem mentem gyorsabban.....
Tudom,sajnos egy új tgk vásárlása elég nehéz dolog,így maradnak a használtak....
Elég sok oldalt visszaolvasgattam és azt kell mondanom, ha 10 évvel ezelőtt teszem ezt, akkor lehet nem vettem volna 112 cdi vitót.Némelyik fórumozó olyan hibákat sorol fel itt, ami elrettentő.
Van aki nagyon szidja, és van aki dicséri, én az utóbbiakhoz tartozom, mivel nekem eddig nem volt vele komolyabb bajom a természetes kopásnál.
184 ezer km van benne és még eredetiek a fékbetétek, féktárcsák, az akkumlátor.
Amikor nézegettem hogy autót veszek, a Toyotát 7.500 km-nél, a Vitót 22.500 km-nél kellett vinni garanciális szervizre, ezért döntöttem a vitó mellett annak idején és nem bántam meg. Nekem nagyon bevált!
Ne hagyd magad lebeszélni a Vitóról ettől jobb és szebb autót ugy sem találsz.Csak arra kell,hogy ügyelj hogy kitől vaszed milyen volt a gazdája.Nekem egy 115-ösöm van ez 150 Lóerős autó,már öt éves de komolyabb bajom nem volt a generátor hibán kivül ami gyári hiba ,de megirtam hogyan lehet kiküszöbölni. A legnagyobb hidegben is azonnal indul pedig már 270000 van benne.Nekem van benne tempomat amit mostmár nem tudnék nélkülözni.Egy literrel kevesebbet fogyaszt és kétszer jobban gyorsul mint ha a gázpedált nyomom.Na még valamit,ez egy triptonik uatómata váltós Vitó amit szintén nagyon szeretek.Automata váltóval és tempomattal 7,5-8 litere esett a fogyasztásom.Előtte egy ugyanilyen 115-ösöm volt de csak két személyes volt ezért adtam el.Ennek az autónak sem volt semmi baja alig kellett rákölteni.Nekem már ez a harmadik de eddig mindel meg voltam elégedve.Az eső Vitóm az általatok annyira lejáratott CDI 112-es volt de nekem soha nem vol vele semmi bajom,és amikor eladta 234000km volt benne.Az uj tulajjal tartottam a kapcsolatot de soha nem panaszkodott.A probléma inkább az,hogy a szervizek a legkissebb hibát is felnagyitják,hogy minél többet tudjanak kérni!Elég sok tapasztalatra tettem szert az élmult évek során szivesen segitek bárkinek.
szia j.attila1118 ! nem lakunk relativ egymástól messze,én csorna mellett lakom,a toyotát győrben szervizelték,amig garanciás volt,szakszervizben ott aztán nagyon nem féltek a pénztől,7500!!! kilóméterenként olajcsere,35000forintért,garancián tul,én cseréltem benne olajat,meg pár apróságot,de gond nélkül elment gyenge 500ezret,de nem egy repülő volt. a 112 cdi-t ugy nézem ebből a tipusból két véglet van,valaki szidja valaki nagyon dicséri,de középut nincs. pár ismerősömnek van,volt,de ök sem ujonnan vették,( kivéve egyet,akinek az autómata váltós,390 ezernél,még egyben van,saját állitása szerint)mégis dicsérik,de ugye mind a két oldalt meg kell hallgatni,hogy tisztán lásson az ember.most már totál bizonytalan vagyok,valami jóll menő,erős megbizható szép autót szerettem volna a toyota helyett,kb olyan kaliberüt,amibe pakolni is lehet,meg 5 személyes is. uj toyota 106 lóval,kurva gyenge,és nem is kényelmes,a vito,meg nagyon tetszik,és jóll megy,azért gondoltam erre a tipusra,sima szivót kullogni nem akarok,akkor vennék toyotát. azért köszönöm a tapasztalatodat!!! ha valaki tud jót is mondani,azt is meghallgatnám,vagy még természetesen a rosszakat is. köszönöm!! kevés gondot mindenkinek a vitókkal addig is!!