Ezt a zörgést próbáltátok már úgy modellezni, hogy az autó fel van emelve a hátsóhídnál egy aknaperem emelővel és ott sebességben életszerűen megforgatva figyelni a zörgést? Gondolom ezt a szerelő már megpróbálta. Így sem hallott, látott semmit? A difinek és a váltónak is van valamennyi holtjátéka, máshogy nem is nagyon működne.
Sziasztok! Adott egy 1998-as 320d BMW e46-os. Érdekes probléma áll fent, én adagolóra vagy EDC fejre tippelek, kíváncsi vagyok ti mit mondtok. Az autó nem indul be egyáltalán, kiveszek egy porlasztót ráküldöm a nyomócsőre és semmi. Porlasztó nélkül a nyomócsövön nyom valamennyit, de szinte 0, kézzel be lehet fogni. Az adagolóig eljut a gázolaj, a kisnyomású szivattyú is nyom, levegősödés nem áll fent. Kérdésem az lenne, hogyan tudnám biztosan megmondani, hogy az EDC fej vagy az adagoló halt be? Az adagoló egy bosch vp44-es darab. Válaszotokat segítségeteket előre is köszönöm.
A szerelo ahogy forgatta jobbra balra a kardant volt boven holtjateka es kotyogo hangja is a difinel es vmennyi a valtonal is.Ugyanazt a hangot hallom zakatolva ahogy gurulok uresben rossz uton.
O azt mondja mindnek van kb ennyi es menjek igy nyugodtan mert semmi baja nem lesz.
Baja lehet nem lesz de nem szeretnek vegig csattogtatni utcakon uresben gurulaskor.
Azt a sztem nagy holtjatekot kotyogassal a difinel hogy lehet megszuntetni?
miért neked kellene tudni hogy kell megszüntetni?
de elmondom, difficserével
vagy hozzáértő szétszedi és újra hézagolva összerakja a hibás alkatrész kicserélésével vállalva azt hogy utána esetleg búgni fog
Szia!A fojtószelepet állítólag cserélték mielőtt vettük az autót.Sőt állítólag 2x is mert elsőre nem jót rendeltek. Ma reggel kiívillantotta nekem az EPC -t és a menetstabilizáló jelet is.A z alapjáratom föl le ingázott és teljesen leszabájozta a motort.
Ugye te sem figyelsz!!milyen futomuveshez vigyem mikor sebessegben haladva egy mukk zorges nincs csak ha nincs hajtas,szoval uresben vagy benyomott kuplunggal gurulva rossz uton vagy bukkanokon.
na azert mondom,hogy a levegobe beszeltek,,ugyanis voltam bekescsaban a auto koros vw-be mar 2-szer is amit ide is irtam,ahol azt mondtak ez ilyen szokjam meg.
ne gondold h partizezer plusszert inkabb g@cizek itt egy forumon!
hanyinger az egesz hogy fizetnek barmennyit csak menjen az auto ahogy hidegen megy es ne zorogjon alulrol semmi rosszabb uton uresben vagy benyomott kuplunggal ha nincs hajtas.
olajokbol is a legjobbakat kertem mint mindenbol szoval nem en mokuskaztam ott sem.
Igazán nem értem, miért nem viszed el márkaszervizbe, vagy futóműveshez, ahol értenek hozzá.
Az alacsony fordulat probléma miatt meg bejelentkezhetnél a Novoth Tibihez.
Amúgy ez egy fórum, és mivel ingyenes és nyílt ,akár rossz információt is lehet kapni. A java aki ide ír, alapvetően segítő szándékkal teszi. Így neked sem kell elolvasni, sőt, ide olvasni járni sem kötelező.
Ha magad cseréled az alkatrészeket, azért mert 60%-os, és szerinted az a baj, mit is szeretnél?
Beleteszel valami nevesincs olajat, és várod a csodát?
Pedig nem konyokolnem ossze az arcat egyiknek sem amiert nem tudja elsore mit kell cserelni.
az 1900-as fordulatig valo erotlensegre is kicsereltem 40e-ert a legtomegmerot (mert "elo" adatban kb 60%-ot tudott) es megsem az a baja,igy itt van polcon az is:).
Nem te-ti vajjudtok it PARAN (t kivetel),akik meg eddig csak felreinformaljatok a nepet rohadt nagy baromsagokkal??!egy ertelmeset nem tudtok kovetkeztetni csak beszologatni!!!??!?
Megegyszer mondom,lehet kerulni-ugrani a beirasaimat akinek vmi nem tetszik kurv@ nagy ivben.
Nincs itt vki aki bekescsaba-budapest vonalon vhol bevallalna az elobb leirt hibat es a csak 1900-as furdulattol valo meglodulasnak a tuzetes "kivizsgalasat" boven megfizetve?