Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EXO Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15091
angol vagy ausztriába nehéz kikerülni? Én már halottam olyat is hogy angol céghez elmész uniozni balkormányos kamionnal, tehát ez olyan mint ha itthon gyuribácsinál unioznál szaros 300 ért csak ott megkapod a 3x-át is és szerintem ez nem mindegy, de szerintem a külföldi söfőr oktatást is meglehet nézni, főleg a svájcit, szakközépbe tanulják a kamionozást és négy alatt van gyakorlatuk meg összes papirjuk!!!De ez már mo.-ág szoc probléméja, sajna:(
Előzmény: Don 166 (15086)
_Gabesz Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15090
Don,
Ilyen határon othagyós dolgokat hallottam én is :)
Volt a reptéren 2 régi HC-s kollégám -ők akkor hagyták ott amikor vállalkozókat akartak a sofőrökből csinálni- sok dolgot meséltek. Például Damaszkuszról, Irakról, Iránról. Állitólag akkor még tényleg nagyon jó volt...bár akkor nem is nagyon volt más.

Szabi,
Hazafele ha nem pesti az első lerakó, akkor nekem is ilyen szokott lenni. Egyetlen egyszer aludtam Nickelsdorban, hát szerintem soha többet. A mérlegesnek simán integethettem volna :)
Előzmény: Don 166 (15084)
Don 166 Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15089
Az egy más világ. Szombaton másfélszeres napidíj kajapénz címén ha áll, vasárnap dupla napidíj ha áll, mármint külföldön vagy a lakóhelyétől távolabb. Ruhapénz. Sőt a verdába ágyneműpénz, meg ilyenek. Az Angolnál még a kaját is külön fizeti csak a péztárblokkot vidd a tulajnak. Ők nem ismerik a kajásládát. :))
Előzmény: Gasolin (15081)
szabitdi Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15088

ott ro......on meg:::---)))

 

bár jó ha van ilyen cég is mert hát soha nem tudni hol landol az ember!!

 

majd ha hirdetem a kevés km-es volvo motort ajándék szintén jó állapotu gumikkal akkor ott dolgoztam 1 hónapot és sok volt a levonás::::-----)))) 

Előzmény: cicó (15052)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15087
Olvastam a cikket, semmi újdonság nem volt benne. Nagyon PR szagú az egész.

Viszont elgondolkodtam egy pillanatra, ha annyira kevesebb a románoknál és a környékbeli országokban az adóteher, akkor döntően miért magyar rendszámmal futtaja az autóit?
Miért nem kérdezi már meg egy tökös újságíró, hogy miért olyan nagy a fluktuáció a cégnél, stb.?
Előzmény: S.Zola (15064)
Don 166 Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15086
Teljesen mást. Az uncsitesómnak van egy nagy cége és 11 megyében én felügyelem a dolgait. 2001 ben mondta hagyjam abba csavargást és dolgozzak neki. Hállistennek nem irodai meló mert azt nem csinálnám ennyi év kocsizás után. Itt is lecsavarok 6-7 ezer kilométert egy hónapban a meló közben, de az nem baj mert ellenőrizni kell cégeket, és személykocsival nem ügy. Most nagyon jó mert itthon vagyok, bár néha szállodázok, de idegesebb vagyok mert emberekkel kell foglalkozni. De az asszony is ideges hogy itthon vagyok. :)) Én azt javaslom ha valaki fiatal és még nem nős az húzzon ki valamelyik külföldi céghez és ott szedje össze magát. Lehetőleg minnél messzebbre, mondjuk Angolba pl.
Előzmény: Gasolin (15083)
szabitdi Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15085

hát igen !!!

 

pedig azt hittem jol meg leszek szolva ezért:::---))))

Előzmény: _Gabesz (15051)
Don 166 Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15084
Azért még vannak a régiekből ott, de már menekülnek ők is, pedig ők már nem nagyon akartak váltani 20-30 év után. A mai fiatalabb generáció meg beleszarik. És jól teszi sőt kurvára jól. Mert a mai világban nagyon nehéz hátteret kialakítani, lakást venni satöbbi, egy pályakezdőnek. Ezért azt mondom oda kell menni ahol több a zsé. Az ilye törzsgárdás elhivatottságot le kell szarni. Már 2001 ben voltak olyan új kollégák akik a határon otthagyták a kocsit mondván húzzák a faszukra. Lehet nekik volt igazuk. Ha egyszer lenne egy belevaló szakszervezet és úgy működne mint a nyugatabbra levőknél akkor nagyon jó kis meló lenne ez. De sajna ezek is meg vannak véve kilóra, és seggnyalók lettek.
Előzmény: S.Zola (15082)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15083
És most mit csinálsz? Merre dolgozol?
Előzmény: Don 166 (15080)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15082

Mesélj még ami tudsz!

Sztem hosszú távon buásra van ítélve a waberers, ha ezek igazok

Előzmény: Don 166 (15080)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15081
Egy külföldi szaklapban olvastam, ahol dán és skandináv sofőrökkel beszélgettek.
Előzmény: S.Zola (15065)
Don 166 Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15080
Sziasztok! Katasztrófa amiket olvasok az ex Hungarocamionról. És hallok a volt kollégáktól, akik elmenekültek onnan jó sok év után. Azt már nehéz is kimondani hogy Waberers nekem. :) Én öt éve hagytam ott akkor telt le tizennyolc és fél évem nálluk. De már az utolsó pár évben is állandó harc volt a levonogatásokból. Ami a leginkább felbaszta az embert az a telefondíj levonás volt, amikor a nyomorult telefon csak a céges bekódolt hívásokra volt alkalmas. Mást nem lehetett hívni és mégis azzal indokolták hogy sok volt a kimenő hívás. Persze a főnököd baszott visszahívni és intézkedni, szart rád, de a költségért ugatott. Az üzemanyagról nem is beszélve. Hiába van korrekt computer a kocsikban az nem számít csak az általuk kreált norma. Így visszaolvasva a dolgokat, meg a volt kollégákat hallva és levonva a következtetéseket, azt hiszem a Waberers az a cég amelyik inkább szükséges rosszként használható. Bár neveztek minket állami gondozottaknak is de higyjétek el hogy kb 1997-ig ennél nem volt jobb cég Magyarországon. Én is befutottam a közelkeletet, a ruszki pályát, és a legtöbbet Angolt, és nagyon frankón lehetett keresni. Igaz az utóbbi pár évben alig volt itthon az ember, mert ha meg volt két hétvége egy hónapban az már király volt. Bocs a közbeszólásért.
Előzmény: S.Zola (15079)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15079

Biztos sokan be is dőlnek neki :)

Mondjuk, ha lenne elég sofőr, akkor talán jobb lenne a helyzet, de ehhez normális bér kellene. Sztem ha lenne egy fix 250 netto, még az is jobb lenne, mint ez a levonogatás.

Előzmény: Roadtrain (15071)
_Gabesz Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15078
Lehet, hogy ők is igy gondolják a Nagykőrösin és már költöztetik át az irodákat Bukarestbe :)
(hónapok óta újitják, de olyan mintha belül már nem is lenne semmi)
Előzmény: cicó (15076)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15077
Csak nem nagyon vesznek fel kezdőt.. GYakorlatot szerezni jó a gyuribá, próbaidőt kitölti az ember, aztán tipli.. :)
Előzmény: _Gabesz (15075)
cicó Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15076
És szerintem a csatlakozás után még jobban tele lesznek velük, örömmel fognak idenyomulni az aprópénzért is...sztem...
Előzmény: FSO Papa (15074)
_Gabesz Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15075
Papa,
Az előbb néztem végig az expressz sofőr hirdetéseit (az előbbi is onnan van), hát szartig van Eu-s munkával. Szerintem aki akar dolgozni, az simán el tud helyezkedni.
Előzmény: FSO Papa (15073)
FSO Papa Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15074

Azért vannak olyanok, akik még 100e körül is elmennek dolgozni, még magyarok is.

De itt is írták többen, hogy Wab tele van szerb meg román safjorokkal.

Előzmény: S.Zola (15070)
FSO Papa Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15073

S ha valakinek nem gond az egy köcsögnyi hónapra való eltűnés? :) az hova menjen?

Gyurkabához ugyebár ne. A közelmúltban még néhány cég említődött, ahova szintén nem érdemes menni.

Olyan nincs, ahova érdemes lenne? ;)

Előzmény: _Gabesz (15072)
_Gabesz Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15072
Zola,
Ha nem akarsz egy hónapra kimenni, akkor próbálj meg ilyesmi helyeket:
http://www.expressz.hu/allas/kozlekedes/gepkocsivezeto/showAdvert,3136113,413,1.html
Még ponyvázni se kell :)
Roadtrain Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15071

Danubiluson is nyomták ma rendesen!!!

500db új autóra keresnek nemzetközi sofőrt.

Előzmény: FSO Papa (15069)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15070
Ezt én sem értem egyébként.. Utána kéne járni :) Szvsz nem általános ez, különben 0 sofőr dolgozna náluk.
Előzmény: FSO Papa (15069)
FSO Papa Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15069

A nettó 300-as waberer's-féle mézesmadzag már a rádióban is elhúzva vagyon. Az imént ment a Slágeren.

Jó hely lehet, ha ebből 2 kiló csak úgy leugorhat :(

S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15068

??

Ez mi? 66 óra, 218e?

PÁV az 8e, orvosi 5 körül, nem? Legalábbisa PÁV biztos 8e, mert a csekken ez van, a fellebbezés kerül 12e-be.

Cimbiről nincs új info? :)

Előzmény: Gerob (15067)
Gerob Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15067
Sziasztok!

Mondok egy aktuális C kat. jogsi árat Dunaújvárosból (Alba Volán):
- Elméleti oktatás: 92 óra 66.000,-Ft
- Gyakorlati vezetés: 30 óra 120.000,-Ft
- Vizsgadíjak összesen: 20.200,-Ft
- Belföldi árufuvarozó vizsga: 12.000,-Ft

Összesen: 218.200,- Ft

Csak sajnos ehhez még kell venni egy KRESZ könyvet (cirka 3.000,- Ft), el kell menni PÁV-ra (az is ugye 12.000,- Ft), meg kell EÜ 2-es igazolás (10.000,- Ft).
Tehát a vége ott van majdnem 245.000,- Ft-nál (HA NEM BUKSZ MEG SEMMIBŐL EGYSZER SEM...)


deps!

Mi van veled mostanában? Mi ez a citrojennel furikázás az országba-kűföldre?? Jogsit elkezdted már?


Amúgy Alba Volánnál Merci Ategoval oktatnak (asszem 815-össel).

További szépnapot mindenkinek!
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15066

Ennyit most is megkeresek, és mindennap itthon alszok, van szabadidőm stb :)

Mennyit ment ezért a pénzért?

Előzmény: kacagógerle (15057)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15065

Ez az info honnan va? Részletek?

emrég valaki itt azt írta, Gyurinál napi 25 euro van, plusz még valami ez+az.. 25 vs 120.. :)

Előzmény: Gasolin (15038)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15064
S.Zola Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15063

Mondjuk, ilyen 1 hónapos távolléteket nem nagyon tudnék bevállalni.. 3 hetet talán, de azt is nehezen..

Majd légyszi ha van info a haverról, tájékoztass :)

Előzmény: EXO (15058)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15062
Hát ez nagyon komolytalan.
Annyira nem tud üzemanyagtakarékosan vezetni, vagy ennyire szívatják az embert?
Előzmény: kacagógerle (15057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!