Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

uaz-os Creative Commons License 2008.12.15 0 0 87

Hy tesó!

 

Jaja elöl is BTR  új  6 golyós hologrammos eredeti ruszki féltengelyek! mikor megláttam azt hittem beélvezek! Asszony meg is sértődött mert azt mondtam ,hogy ezek jobbak mint a sex :-))

 

Youtubéra majd teszek fel videókat 1 pár hónap múlva szerintem!!

 

remélem azért karácsonyra kész lessz :-)

Előzmény: spooner (86)
spooner Creative Commons License 2008.12.15 0 0 86
Csákosz!!

Előkerültél már végre tesó?!
Na, akkor végül elöl is btr zárad lesz, valami spéci féltengelyekkel... Nem rossz nem rossz, majd a vallatást kérjük feltenni a youtube-ra szigorúan!!!
És a Jézuska meg is hozza, vagy várni kell rá sokat?
Előzmény: uaz-os (84)
waldegard Creative Commons License 2008.12.15 0 0 85
Sziasztok!

Esetleg valakinek van HDJ80-as Toyotához bontott első féltengely rúdja?
Mind a két oldali kellene, ja és zárashoz.

Köszi!
uaz-os Creative Commons License 2008.12.14 0 0 84
 

hy!

 

Elkezdte építi a 6 golyós féltengelyes és BTR záras hidamat a Domi!!!

 

Lebeszélt a mechanikus záras elsőhídról!

 

Komplikáltabb és drágább Végösszegben !

 

35 000 ft  oldalanként a féltengely!Ugyan úgy néz ki a féltengelycsukló mint 1 szgk -ban!  nincs ellenálása szépen dolgoznak a golyok nem akadoznak!!

üdv!

Előzmény: spooner (81)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 83
ugy néz ki az a baj, h nem felül vannak a nyergek amiket felülre terveztek....csak még nem volt időm kipróbálni!!
Előzmény: spooner (81)
spooner Creative Commons License 2008.12.14 0 0 82
Tetszik a kocsi, látszik hogy van benne rengeteg munka!!!
Az meg még külön, hogy minden fontos mozzanat le van fényképezve, és meg lehet mutatni másoknak, hogy milyen egy általában félig roncsból egy gyönyörű és egyedi verdát "gyártani"!
Nem tudom nálam is melyik lehet ez a hibás gén, de talán az egész építés dologban ez a legjobb számomra, hogy valami bontó felé kacsintgató autóból egy olyat csinálni, ami után minden ember elismerően fordul...!!!

Apropó, a gaz-projekt nálam is megkezdődött, már szedegetem szétfelé, és ha még az alagút végén nem is látom, de eljutottam a kezdésig...:-)))

Üdv:
Gergő
Előzmény: Qnco (78)
spooner Creative Commons License 2008.12.14 0 0 81
Annak pedig úgy le kéne tudni magát levegőtleníteni. Nincs valami másik bibi is a mutatványba???
Előzmény: borasz2001 (80)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 80

hali!

 

féklégtelenítési próblémára nincs megoldásom....

 

felullyítattam a főféket, de 1szerüen nem bírom lelégteleníteni, már próbáltam levegővel, átfolyással, de mindig marad benne levegő!!

 

valami ötlet????

 

köszi

borasz2001 Creative Commons License 2008.12.11 0 0 79

hali!!

 

látom az utolsó csavarig felujítottad?  jol néz ki nagyon....

 

nőnapi turán sztem láttam, ott voltunk tavaly is, és idén is!!! remélem, h jövőre is megyünk:)))!!!

Előzmény: Qnco (78)
Qnco Creative Commons License 2008.12.11 0 0 78

Sziasztok.

Örülök hogy létrehoztátok ezt a fórumot.

Én is "építettem" egy Samurait magamnak, igyekeztem meghagyni a gyári jelleget, ha kíváncsiak vagytok rá, itt: http://gportal.hu/gindex.php?pg=2722386  megnézhetitek.

eszkába Creative Commons License 2008.12.10 0 0 77
M.A.N. 22.402. bogi tengely kitámasztólya asszem. Ami keresztül megy rajta, azt úgy képzeld el, mintha lenne egy 35-ös rúd, és a közepén van egy gömb forma. Ebben tud minden irányba mozogni. Itt egy műanyag persely van benne, de ha a huszon tonnához jó, akkor sztem a mi terepjárónkba túlméretezett. A két végén ahogy látod, 14-es csavarok vannak, de én már ezt 18-ról szűkítettem le. Erős. Porvédelemnek, kétoldalról teszek rá waresz féltengelycsukló gumiharangot.
Ezeket én úgy szereztem ,hogy egy havernak van ez a kamionja, és ő cserélte, mert rosszak.De kivettem belőle egy hézagolót, összébnyomva erre a célra még tökéletesek. _Lehet hozzá kapni felújító készletet kb. 7-8000/db. Komplett kart is lehet venni, amin 2 ilyen csukló van, de az valami 40 papír körül lehet.

A görbe kar nem jó, de lehet a motor nem fog férni tőle. Azért csináltam így mert már nem volt más lehetőség. Nem fér máshova. A Lengőkarokat is a kerék fordulási szöge miatt kellett belülre raknom. Kívül útban lett volna keréknek mikor alátekerema kormányt.

Azt már én is hallottam ,és biztos igaz is, de nekem muszály volt így. Ha nem lesz jó, majd kitalálok valamit. :)
Előzmény: borasz2001 (76)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 76

nagyon komoly a vas, gratulálok....

 

jo erősnek néznek ki a szilentek, milyen kamionból valok, mekkora átmenő csavar van benne, és kb mennyi volt darabja??

 

kemény az ifa teló, de csak az 1ik irányba, igy szerintem nem gáz!!!

 

én is most vettem drótkötelet, eddig volt, h kiesett a rugó, most ugy csinálom meg, h a rugót nem fogatom fel, hanem a drótkötélell határolom be!!!

 

de miért jo a görbe kereszkar??

egyépkény nekem azt tanácsolták, (nézd meg a képeimen) hogy kb párhuzamos legyen a kormány ruddal, h ne tolja fel a kasznit, a kormánymű!!! ráengedett futóművel próbáld majd ki!!!

Előzmény: eszkába (75)
eszkába Creative Commons License 2008.12.10 0 0 75
Helo!

Még nincsenek benne a telók, de előre robur volt itthon, hátra meg zsigulit vettem, az volt olcsón és viszonylag az útja sem rövid. Egy haver tett már be ifa telót egy toyotába laprugóhoz. Abba nagyon kemény volt! :)
A rugót majd az alsó tányérba akarom belefogatni, a hidat pedig majd egy drótkötéllel vagy valami ilyesmivel akarom behatárolni.
Itt vannak képek!Jelenleg az autóm...Omega kormánymű.Futómű előlről.Ez a lengőkar alváz felőli vége...Ez a kerekem.
Elől a kereszt lengőkar, vagy kereszt tartó- kinek hogy tetszik, még ideiglenes. Majd kicserélem egy görbére...

Üdv.!
Előzmény: borasz2001 (71)
eszkába Creative Commons License 2008.12.10 0 0 74
Köszi az infót! Legalább van fogalmam ha keresek majd hogy merre tapogatózzak!

Üdv.!
Előzmény: lexus81 (73)
lexus81 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 73
Igen a 230 az rövid lehet, elvileg a 280 benzinben meg a 300GD-ben volt hosszú...
De az a tuti ha megnézed a diffiházon kistáblát ,vagy megszámolod a fogakat :)
az áttétel 2.14 körül van.

üdv.
Előzmény: eszkába (67)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 72
szerintem is, ahogy mondod, mert az enyém meg sem moccan, én külföldi oldalakról másoltam a futómüvet, ott mindenki hasonlóképp csinálja, sőt lehetne venni komplkett átalakító szettet is, nagyon durva!!  uaz-os barátunk tudna mondani web-cimet bőven!!!
Előzmény: eszkába (70)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 71

Ifa gátló van benne, nem drága, 28,5cm utja van, és bitang erős!!!!!

 

értem akkor, nekem meg sem moccan a hátsó híd, még a szélső merevítőket, lehet hogy elörébb viszem, hogy ne mozduljon elöre hátra a rugózásnál!!

 

jo az 1,9tdi, de ahhoz még a portálok is gyengék!! nekem nagyon bevált az 1,6 16v 95lo körül van!! bár az 1,3as vezérmütengellyel, szerintem harapósabb lett!!!

 

ja, jók a vitara felnik, ritka, de lehet találni, még kellene nekem kettő, majd utána kell néznem, h legyen pótkerekem, mert 6gumit vettem, ugy volt olcsó:)))

 

 

tiédbe milyen telók vannak?? hid ki van kötve az alvázhoz?? illetve a rugók nem esnek ki a helyükről??

Előzmény: eszkába (69)
eszkába Creative Commons License 2008.12.09 0 0 70
Most nézegetem a képeidet a futóműről. Asszem rájöttem: A tiéd azért nem tud billegni, mert egy pontban van a háromszog, és a lengőkar vége, ha jól látom a laprugó helyére tetted. A spannak onnan indul a lengőkar, viszont a háromszög, vitaráé van betéve egy-az egyben. Ki lett vágva a vitara alvázból, betéve a samu alvázba. Sztem ezért tudott billegni. Szerintem. :)
Előzmény: borasz2001 (65)
eszkába Creative Commons License 2008.12.09 0 0 69
Milyen telókat tettél bele?

A billegés: Mikor megrúgod, a híd a saját tengelye körül hátrafelé billen a csavaró erő miatt. Mármint ahogy hajtja a féltengely. De neki lehet akkor pont határon volt.

Gondolkoztam WV 1.9 tdi-ben is, de most arra sincs csipa, meg az is nehéz. Viszont erős és nyomatékos. Meg mindenki azzal riogat, hogy nem győzök majd kúp-tányérkereket cserélni... Hát nem tudom. Egyenlőre marad sztem a fiat motor.

Ez a grand vitara felni nagy ötlet! :) kár hogy nem előbb beszéltünk! :) Nem kellett volna kinlódani a zuk felnikkel....
Előzmény: borasz2001 (65)
eszkába Creative Commons License 2008.12.09 0 0 68
Papíron 120 ló körül van. Meg a nyomaték is jó lehet 2 liter, 8 szelep. csak mint a sár, olyan nehéz! :) Meg egy kicsit nagy is. Nehezen fér a hűtő.

Egyébként én is omega szervót tettem a gépbe. Bár még nem próbáltam, de szerkezetileg benne van. Dobok arról is képet!
Előzmény: spooner (62)
eszkába Creative Commons License 2008.12.09 0 0 67
Az 5.33-as melyikekben van? Pl a 2.3 benzines már az 5.33-as lehet? És az osztómű nem tudod h felez, vagy milyen áttétellel rövidít?
Előzmény: lexus81 (59)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 66

oké hétvégén átmegyek csinálok majd képet!!!

 

megvárjuk míg kész lesz mindenki:)))

Előzmény: spooner (64)
borasz2001 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 65

persze, már 3-4hónapja tesztelgetem, csak a kaszni miatt nem tudtam igazán, mert beleér a kerék!! jol megy, nagyon kényelmes lett, a spilár miatt, de akár ugratni is lehetne vele a hosszúságuk miatt, a kerék ugyan akkora mint a tíéd magasságra, csak szélesebb, jol viselkedik vele!!!

 

nem pontosan értem, merre billegett a hidja???

 

elöl a kaszninál nekem is a pahnhard vas a vassal van, hátul a hídnál, tehát a pahnhardnak 1ik rúdja fém, a másik szilentes!!  nem vettem észre semmit sem, már törött el sziguli fej, azért lett átpántolva, de multhéten, az esőben nyomtuk a siratózást rendesen, ott kapta az ütéseket a híd, nyomvályúba be-ki sima négykerék szabályzáson:))

 

grand vitara felnit vettem, nem volt drága 25volt a 4

 

ok tegyél még képet!!!

 

haveom most rakott be valami argenta dizelt!!!még nincs kész, az 2,5 sima szivó!

Előzmény: eszkába (58)
spooner Creative Commons License 2008.12.09 0 0 64
Ja igen!!!!

A kép engem is érdekelne, mert valszeg nekem ez lesz benne!!!

Köszi előre is
Előzmény: borasz2001 (51)
spooner Creative Commons License 2008.12.09 0 0 63
Ha már a Bahamákra mész nyaralni és minket nem hívsz, hozz magaddal valami dögös csokibarna csajt!!!!

Az erő legyen veled
Előzmény: uaz-os (57)
spooner Creative Commons License 2008.12.09 0 0 62
Haveromnak egy nagyon lepukkant régi ezerötösbe van ilyen motor (karburátorral), de valami eszeveszett ereje van neki:-)))) A tuningolt zsigák a fasorba sincsenek...
Előzmény: eszkába (58)
spooner Creative Commons License 2008.12.09 0 0 61
A túrában én is benne lennék, csak várjatok meg míg kész lesz a kocsi!!!:-))))

Asszem omega szervokormányt érdemes beletenni, mert alig szükséges faragni, hogy belemenjen, hisz olyan felfogatási szisztémája van, mint egy gaznak vagy uaznak...

Engem Uaz-os olt már egy ideje a portáljával, ami biztos hogy nagyon jó dolog, mert emel a kocsin rengeteget. De én maradi vagyok és elég nekem a két zár, meg magas kerekek. A többi már egy erős motoron múlik... a laplander pölö nekem túl nagy falat lenne:-))))
Előzmény: borasz2001 (50)
spooner Creative Commons License 2008.12.09 0 0 60
Nem a történet az hogy bratyómnak van egy g-je már vagy 6 éve. Járt eleinte vele versenyekre, de van egy 3 éves kislánya, és azóta nem érdekli az off road!
Namost a megmaradt motyóit én átvettem, köztük hidak, terepváltó, és apróságok.
A cuccokból ki lehet hozni egy hibridet, de alvázam, kasznim nincs.
Így két okból is döntöttem úgy, hogy gazból csinálok ilyet.
1. Mert egy gaz olcsó, és a cuccok kijönnek belőle, eladogatom lassanként, és szinte ingyen lesz az alváz rugókkal, meg a karosszéria.
2. Egy komplett G tényleg jó, mert ki van találva, de túl nehéz. Bazi nagy alváz, és vaskos karosszéria, ami egy autóépítőnek nem feltétlenül előny...

Szóval amit készülök építeni az egy vízió, és remélem hogy nem tévedek ha kész lesz, és olyan lesz, mint amilyennek elképzeltem.
Előzmény: lexus81 (44)
lexus81 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 59
a W460-as 3féle diffi áttétellel jött ki:

4,88 / nagy kerékkel kis motorral hosszú,ez van nekem is /
5,33
6,17 (ritka)

A váltók között is van különbség 4,6-3,8 között van az egyes.
Nekem 32"-es kerékkel könnyen megy országúton is,de a nagyobbhoz szerintem már rövidebb áttétel kellene. Igaz, 88Le-s 3000szívódízellel járok.
Előzmény: eszkába (49)
eszkába Creative Commons License 2008.12.09 0 0 58
Hali!

Akkor Te sem bíztad a véletlenre! :) Jóóó! ;) Az anyag erősséggel tuti nem lesz gond! Brutál!
Mentél már a kocsival? Amit lejjebb írtam egy samuról, aki háromszöges futóművet csinált, ugyan így tette a lengőkarfölfogatást a híd elejére, és nagyon billegtette a hidat a teherváltás. Lehet a tiéd nem fogja, de azért majd nézz rá! Ami a zsiguli szilentek hátránya a tapasztalat szerint: Nagyon keveset csillapít az ütéseken. Csináltak itt a környéken zsiguli karokból spirálos futóművet, és ő mondta ezt. Én nem mentem a kocsival, ezért csak az ő érzéseira tudok hagyatkozni. Lehet másnak föl sem tűnik.
Mert a laprugónál ugye mindkét vége gumiszilentben van, és a rugó is rugalmas. :) Nekem csak a hídon lesz szilent, az alvázon nincs semmi csillapítás, vas a vassal! :)Majd kiderül. Lehet az enyém is kopogóslesz...

Nekem 235/ 85 16 asszem a gumi. 32"-nek felel meg. Milyen felnire tetted? Én zuk-ból csináltam. Szélesítve, kifurkálva. Sok meló nagyon.

Van itthon egy fiat motorom 2.0. dupla veztengelyes 8 szelepes, hengerenkénti injektorral. Zsiguli váltóval passzol. Lehet azt teszem bele. Csak k..va nehéz. (145 kg szőröstül bőröstül) Tudok most egy vitara motort, de nem nagyon van rá csipa...
Holnap teszek képet!
Előzmény: borasz2001 (53)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!