Koszi,Barcsak az lenne de en mar meg vagyok ilyedve hogy valto baja lesz ugyanis sokszor erzek a valtokaton "daralast,mozgast,hullamzast" a berakas pillanataban mintha a fogaskerekeket ereznem es barmilyen fura leginkabb rossz minosegu utakon.
Boccs a kavarasert csak most tesztelgettem jobban.
Szóval egyenetlen/rossz uton ha nem kap hajtást tehat gurulva utesbe zorog alul valami femesen pont mint mikor a fekbetet elenged ,mikor raengedem vmelyik sebessegbe a kuplungot ,raengedes pillanataban mintha hangosabb lenne a zorges es ahogy raengedtem teljesen akkor elhallgat.
egyebkent a reggeli kucsit nehezkes elso egyes es hatramenetbe rakason kivul hibatlan minden szempontbol az auto.
Nem csak hidegen,ugyanugy zorog benyomott kuplunggal gurulva egyenetlen uton melegen is,ahogy kiengedem a kuplungot nem zorog.(ja es mikor raengedem a kuplungot csattan vmi)
Meg egy eszrevetel a hidegen nehez egyesberakas a crafternel,hogy ugyancsak hidegen benyomot kuplunggal egyenetlen uton zorog valami femes hangon ahogy kiengedem elhallgat,mindegy hogy sebessegbe vagy uresbe de mikor menyomom zorog valami.mi lehet?
Sziasztok. Opel Kadett 1.7 d 89. évjárat szürke kombi. Volt egy problémám, nem állt amikor levettem a gyújtást. Szétlelt szedve az adagoló, ki lett cserélve pár dolog benne azóta le áll úgy ahogy kell.
Nem ismerem a típust. A trafót meghajtó végfok mondhatja fel a szolgálatot - lásd: Samara gyújtás. A vizes rongy állandó szerelvény volt, azzal hűtöttük vissza, és ment újra.
Bontott MAF-ra cserelve, elotte hiba uzenet a computerben csere utan eltunt a hibauzenet.
Nezd meg a videot.
Üzaszűrő frissen cserélve, nyomás terhelés alatt is 35 felett.
A Ford márkaszervíz megbontás nélkül nem tudta/akarta megmondani a hiba okát. De közölték, hogy a
levegőbeömlő gyűjtőcső (intake manifold), hibás azt úgy is cserélni kéne, ez náluk kb. 325000 Ft. plusz ideje lenne cserélni a vezérmű láncot, az meg kb. 170000 Ft. (sugva: inkább cseréljen motort, ne keresgélje a hibát).