Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151477

...es az S-Klasset sem 12 hengeres benzinessel veszi a tobbseg.

Előzmény: JAMIE222 (151474)
mica-r Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151476

Nekem az a tapasztalatom, hogy evvel a csere időpontját lehet kicsit későbbre tolni

Előzmény: Draganovic (151475)
Draganovic Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151475

Sziasztok

 

Részecskeszűrő tisztításnak (rengeteg ilyen cég van) van bármi féle értelme,tényleg értékelhető hosszabb távú jó hatása vagy ezek a különféle módszerek csak mind parasztvakítás és csak annyit segít, hogy egy eltömődöttből kihoznak egy annyit hogy nem villog a lámpa ,de ugyan úgy pl 70% tömődötségűből csak 50% -osat tudnak kihozni?

 

Itt a közelben van egy cég akik diag és kamerával is felmérik a részecskeszűrő állapotát.

 

Láttam egyet szátvágva hát kétségeim vannak hogy azt az útvesztőt olyan hossza ki lehet hatákonyan tisztítani bármivel is,azokat a besült salakokat olyan hosszan.

 

Kérhetek tanácsot az ügyben hogy érdemes e ,megpróbálkozni vele vagy az ember vegyen inkább egy új utángyártottat?

 

(gyári az horror árban van)

JAMIE222 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151474

Ezért vannak dízel motoros prémium vágenek.

 

Előzmény: Törölt nick (151473)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151473

Rosszul hiszed. Az, hogy valakinek penze van, nem jelenti azt, hogy esz nelkul szorja. Mindenki meg akarja fogni a penzt a maga szintjen.

Előzmény: gesszti (151470)
dstr Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151472

A suhogós melegítős, lakkcipős, bikaláncos réteg valóban így gondolkozik, de szerintem inkább a swift/fabia* tulajok nincsenek tisztában a maradványérték fogalmával.

* Kéretik nem megsértődni, írhattam volna bármi más olcsó kisautót.

Előzmény: gesszti (151470)
TraguAre Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151471

Nyilván akad olyan, akit nem érdekel. De hogy ez lenne a többség..?

A lízingcégekről nem is beszélve.

Előzmény: gesszti (151470)
gesszti Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151470

A többtízmillás autók vásárlóit szerintem pont nem érdekli, hogy mennyiért válnak meg a kocsitól. Így is úgy is náluk a legnagyobb az értékcsökkenés. 30 milláért vett kocsinál oly mindegy már, hogy eladja 3 misiért, vagy 300e-ért vasáron.

Előzmény: TraguAre (151469)
TraguAre Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151469

Természetesen. De ha a többtízmillás BMW-t csak vasban lehet leadni (figyelem! sarkítok! szándékosan!) alacsony futásteljesítmény mellett is, akkor azt a gyár is meg fogja érezni. 

Előzmény: Paco155 (151467)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151468

Nem kell, hogy kihagyjanak vagy elszamoljanak barmit is.

A gyartas soran millio dolog tortenhet, egy hibas szeriahoz mar az is eleg, ha nem eleg nagy a tisztasag.

Előzmény: mica-r (151465)
Paco155 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151467

Ami akár lehet a recycler cég is.

Előzmény: TraguAre (151466)
TraguAre Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151466

amíg megvan a felvevőpiac a használtra.

 


Szebben: amíg megvan a felvevőpiaca a használtnak.

Előzmény: TraguAre (151464)
mica-r Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151465

Végeredményben ugyanoda lukadunk ki. Nyilván kicentizik az alkatrészt (költségét is) de kihagynak valamilyen tényezőt. Nem tudom milyen gyártási toleranciák és hogyan vannak kalkulálva, de sokszor alapvetően rossz a termék. 

Csak a változatosság kedvéért térjünk el az adott lánchajtástól: VAG keresztmotorokra is sikerült kb 2004-től vicces képességű váltókat tervezni. Nem is kell rosszul legyártani, helyből vacakul van kitalálva. Pesze látom benne a sok euro megtakarítást.

Előzmény: Törölt nick (151463)
TraguAre Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151464

"A dolog másik oldala, hogy azok a piacok, ahová a gyárak döntően termelnek, nem is igényli az "örökéletű" autókat."

 

De csak addig, amíg megvan a felvevőpiac a használtra. 

Amúgy szerintem bármilyen autónál ciki, ha nem megy el komolyabb beavatkozás nélkül 200e km-t, nemhogy egy prémiumnál.

Előzmény: 409 (151457)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151463

Dehogynem. De mint a lanckerek peldaja is mutatja, a tomeggyartasban nem feltetlenul lesz ezredmillimeterre azonos az osszes x millio legyartott peldany. Foleg, ha az eletciklus soran valtoztatasokat eszkozolnek (akar az alkatreszen, akar a gyartasban), koltseget csokkentenek vagy beszallitot valtanak.

Előzmény: mica-r (151459)
409 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151462

Manapság

Előzmény: 409 (151461)
409 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151461

Napság ezt szeretik a vevőkre bízni. Mégiscsak az a valós helyzet.......  :)

Előzmény: mica-r (151459)
409 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151460

 

 Nézd, ha valamiről, ami világszerte ismert, a gyár évek alatt sem szerez tudomást, ott nincs infoáramlás, vagy tudatos szarépítés. Magyarázhatod ezt napestig, akkor sem lesz más a helyzet.

Előzmény: Törölt nick (151458)
mica-r Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151459

Nem szokták az új technikákat kipróbálni nagyobb km futással?

Előzmény: Törölt nick (151458)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151458

Ne haragudj, de te mirol beszelsz? Az, hogy valamire keson jonnek ra, nem azt jelenti, hogy nincs informacioaramlas, hanem hogy adott esetben nagyobb futasteljesitmeny kell, mire elojon a problema.

Előzmény: 409 (151455)
409 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151457

"Senki nem gyart szandekosan szart, ebben biztos lehetsz."

 

 Pedig de, és ezt nem is titkolják.

Egy szűk prémium szegmenst kivéve az autógyárak nem engedhetik meg maguknak, hogy tartós jó minőséget gyártsanak. A piac úgy alakult, hogy ebbe tönkremennének.

 A dolog másik oldala, hogy azok a piacok, ahová a gyárak döntően termelnek, nem is igényli az "örökéletű" autókat. (csak ezt nekünk még nehéz megérteni  :// )

Előzmény: Törölt nick (151442)
409 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151456

"az a parban mukodes a kivezerlesre vonatkozik. "

 

Az is, de valami elborultabb pillanatukban úgy gondolták, hogy remek ötlet a két trafó primertekercsét sorba kötni.  ://

Előzmény: cam aro (151427)
409 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151455

"Legfeljebb keson jonnek ra."

 

 

Hümm. Azért vagy 10év alatt csak odaérhettek volna a hírek......... Vagy a bajoroknál csigák hordják az információt?

Előzmény: Törölt nick (151452)
gesszti Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151454

Naja... ezért kell nekem egy-egy 5 kilós alkatrészhez 40 oldalnyi dokumentációt küldenem. :-/ Lassan több lesz a papírmunka, mint az érdemi gyártástervezés.

Előzmény: Törölt nick (151453)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151453

Az, hogy a minosegbiztositas kozel sem olyan egyszeru feladat, mint azt sokan hiszik.

Előzmény: cam aro (151444)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151452

Mitol vagy benne olyan biztos, hogy a lanc a szar?

(Nem teszik be, nyugodj meg. Legfeljebb keson jonnek ra.)

 

Előzmény: Törölt nick (151447)
t.zsolti Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151451

Ez is egyfajta fejlesztes 

Előzmény: kormi07 (151439)
cam aro Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151450

motorjait..megtalalni.. 

 

nem vagyok egy Gretsy Laszlo.

de komolyan,. nem mindig az en hibam. 

facom BT-s billentyuzet.. :@

Előzmény: cam aro (151449)
cam aro Creative Commons License 2016.06.08 0 0 151449

Toyota...? "" 

...azt nem ismerem... :))))

(a 2.2 CR dizeljuk azoknak sem fonyeremeny. bar amit lattam -ketto hf tomites - ott eselyes az user hiba .  )

---------------

csigásak=bmw""

ne keverd a kis prutyiket. 

a bmw komolyabb / :/ motorait nem fogod megtalani sem csigasban, sem miniben. 

--------------------

  elég lenne a láncot magát, ""

 

szerinted ha en reszegen pofara esek a sárban..

csak a pofam lesz sáros, vagy  sár is pofas lesz ? :))

 

Előzmény: Törölt nick (151448)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151448

na ebbe tett bele egy nagy lapattal a kia, meg a hyundai. :)

 

Toyota...?...vagy az is odavan már..? A hondárol tudom, neki már annyi, japánban különben is óriásiak a bajok minden téren, még nagyobbak mint eu-ban, de mintha még a mazda+tojó azért tartaná magát..?

 

bmw, vw, opel, csigas..MIND lancproblemas, es egynel sincs szerviz intervallum a lancra

 

csigásak=bmw közös fejlesztésű alapmotorok..innentől nincs több kérdés, azonos paletta..

 

 

btw, ha idejében cserélnek, mondjuk 80ezer mérföld, elég lenne a láncot magát, vagy teljes szett kell, mert addigra odavan feszítő, lánckerék ugyanugy,..?...

... vagy azt csak a végén veri apróra, mikor már repül mint anno 120-as skodában, kényszerfutása van, mert le akar esni..?

 

 

Előzmény: cam aro (151446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!