Részecskeszűrő tisztításnak (rengeteg ilyen cég van) van bármi féle értelme,tényleg értékelhető hosszabb távú jó hatása vagy ezek a különféle módszerek csak mind parasztvakítás és csak annyit segít, hogy egy eltömődöttből kihoznak egy annyit hogy nem villog a lámpa ,de ugyan úgy pl 70% tömődötségűből csak 50% -osat tudnak kihozni?
Itt a közelben van egy cég akik diag és kamerával is felmérik a részecskeszűrő állapotát.
Láttam egyet szátvágva hát kétségeim vannak hogy azt az útvesztőt olyan hossza ki lehet hatákonyan tisztítani bármivel is,azokat a besült salakokat olyan hosszan.
Kérhetek tanácsot az ügyben hogy érdemes e ,megpróbálkozni vele vagy az ember vegyen inkább egy új utángyártottat?
A suhogós melegítős, lakkcipős, bikaláncos réteg valóban így gondolkozik, de szerintem inkább a swift/fabia* tulajok nincsenek tisztában a maradványérték fogalmával.
* Kéretik nem megsértődni, írhattam volna bármi más olcsó kisautót.
A többtízmillás autók vásárlóit szerintem pont nem érdekli, hogy mennyiért válnak meg a kocsitól. Így is úgy is náluk a legnagyobb az értékcsökkenés. 30 milláért vett kocsinál oly mindegy már, hogy eladja 3 misiért, vagy 300e-ért vasáron.
Természetesen. De ha a többtízmillás BMW-t csak vasban lehet leadni (figyelem! sarkítok! szándékosan!) alacsony futásteljesítmény mellett is, akkor azt a gyár is meg fogja érezni.
Végeredményben ugyanoda lukadunk ki. Nyilván kicentizik az alkatrészt (költségét is) de kihagynak valamilyen tényezőt. Nem tudom milyen gyártási toleranciák és hogyan vannak kalkulálva, de sokszor alapvetően rossz a termék.
Csak a változatosság kedvéért térjünk el az adott lánchajtástól: VAG keresztmotorokra is sikerült kb 2004-től vicces képességű váltókat tervezni. Nem is kell rosszul legyártani, helyből vacakul van kitalálva. Pesze látom benne a sok euro megtakarítást.
Dehogynem. De mint a lanckerek peldaja is mutatja, a tomeggyartasban nem feltetlenul lesz ezredmillimeterre azonos az osszes x millio legyartott peldany. Foleg, ha az eletciklus soran valtoztatasokat eszkozolnek (akar az alkatreszen, akar a gyartasban), koltseget csokkentenek vagy beszallitot valtanak.
Nézd, ha valamiről, ami világszerte ismert, a gyár évek alatt sem szerez tudomást, ott nincs infoáramlás, vagy tudatos szarépítés. Magyarázhatod ezt napestig, akkor sem lesz más a helyzet.
Ne haragudj, de te mirol beszelsz? Az, hogy valamire keson jonnek ra, nem azt jelenti, hogy nincs informacioaramlas, hanem hogy adott esetben nagyobb futasteljesitmeny kell, mire elojon a problema.
"Senki nem gyart szandekosan szart, ebben biztos lehetsz."
Pedig de, és ezt nem is titkolják.
Egy szűk prémium szegmenst kivéve az autógyárak nem engedhetik meg maguknak, hogy tartós jó minőséget gyártsanak. A piac úgy alakult, hogy ebbe tönkremennének.
A dolog másik oldala, hogy azok a piacok, ahová a gyárak döntően termelnek, nem is igényli az "örökéletű" autókat. (csak ezt nekünk még nehéz megérteni :// )
Naja... ezért kell nekem egy-egy 5 kilós alkatrészhez 40 oldalnyi dokumentációt küldenem. :-/ Lassan több lesz a papírmunka, mint az érdemi gyártástervezés.
na ebbe tett bele egy nagy lapattal a kia, meg a hyundai. :)
Toyota...?...vagy az is odavan már..? A hondárol tudom, neki már annyi, japánban különben is óriásiak a bajok minden téren, még nagyobbak mint eu-ban, de mintha még a mazda+tojó azért tartaná magát..?
bmw, vw, opel, csigas..MIND lancproblemas, es egynel sincs szerviz intervallum a lancra
csigásak=bmw közös fejlesztésű alapmotorok..innentől nincs több kérdés, azonos paletta..
btw, ha idejében cserélnek, mondjuk 80ezer mérföld, elég lenne a láncot magát, vagy teljes szett kell, mert addigra odavan feszítő, lánckerék ugyanugy,..?...
... vagy azt csak a végén veri apróra, mikor már repül mint anno 120-as skodában, kényszerfutása van, mert le akar esni..?