Majd küld fotót a sérült áruról, ha a szavahihetősége forog kockán. Utólag senki nem fogja megmondani, hogyan és mikor sérült meg az áru. Egyébként is, ez senkit nem érdekel. Világosan le van írva a feltételekben: ha a vevő nem azt kapja meg, ami a fotókon szerepelt, akkor visszakapja a pénzét.
...miért, GIPSZ JAKAB mit tud bizonyítani...a bizonyítási teher rajta van, ergo neki kell bizonyítani, hogy sérülten szedte ki a csomagból, vagy nem?...
...nincs előírva, de azzal tudná bizonyítani, hogy nem a kibontás után sérült...én speciel minden 20 Dollárnál értékesebb cuccot lekamerázok kibontás közben...a közjegyző sem rossz ötlet...:-))
Szerintetek, ha paypalon nyújt be panaszt a csóka, hogy sérült a termék, akkor a pp egyértelműen neki ad igazat? Megkérdeznek egyáltalán engem? Nem is tudom, ebben az esetben kit terhel a felelősség. Csak sejtem, hogy az eladót húzzák le. Nem volt még ügyem, amit a pp vizsgált
Mondom akkor az igazságot. Már megint én állok a ló... rossz oldalán. Nem is tudom, miért írtam az előző hozzászólásomat. Talán mert a vérnyomásom az egekben. 10 év problémamentes eladás után. 2 hónapon belül ez a harmadik nagy értékű "panasz". Az előző esetem ugye ismert(már aki olvasta).
Most megint van egy pöcs, aki szerint sérült volt a cucc. Nem akarom elhinni. Atom biztos csomagolásba tettem, és amúgy sem törékeny áruról van szó. Ebay-en kívüli adás-vétel volt, gondoltam, így nem kell félnem az indokolatlan "buyer protection"-től. A vevő fenyeget, hogyha nem utalom vissza a pénzt(de lehet, hogy csak egy kis diszkontban gondolkodik), akkor felnyom a PP nél, és refundot kér.
Már hányingerem van ettől, hogy százezrekkel játszanak az ilyen idióták az én káromra. Arra gondoltam, hogy megszüntetem a PP-met mielőtt zárolják rajta a pénzt. ...aztán elfelejtem őket...
Ilyenkor vajon mi történik? Pénzem már nem lesz rajta, a regisztrációmat megszüntetem.
Vettem egy műszaki cuccot, amire az eladó 5 év garit tüntetett fel, de amikor megérkezett az áru, nem volt hozzá semmilyen papír, gari jegy, semmi amivel itthon az amúgy EU garanciát érvényesíthetném, ráadásul az áru is sérült is volt.
A szállítást egy szállító cégen keresztül intéztem, saját költségemre, így visszaküldeni nem éri meg, mert akkor az oda-vissza szállítás árát elbukom, viszont szeretném, hogy az eladó kompenzáljon valamennyi összeggel a sérülésért és a valótlan garanciáért.
Case-t csak return item-el tudok nyitni, más lehetőséget nem ad fel. Mit javasoltok tenni? Írtam ez eladónak, de már nem reagál semmit.
Nehez ugy. Jelezd nekik, hogy a usps-nel torlodasok vannak, es hiaba erkezett mar meg, mire az elso bejovo scan megtortenik, addik nem fognak latni semmit, csak hogy origin post preparing
A kártyacsere sem egyszerű, én mikor beregisztráltam egy másik kártya+bankszámla akkor le is korlátoztak és csak telefonon keresztül lehetett feloldani.
Most láttam , hogy még vizsgálják az ügyet mi legyen . Azon aggódtam közben hogy mi lesz, mert most volt bankkártya cserém és egy ideig a paypal bankkártya nélkül maradt (régi letiltva a bankon keresztül , mert elveszett ) új meg még nem volt a pótlásig. Rájöttem, hogy így nem lehet vásárolgatni se az ebayen ha nincs bankkártya (gondolom a visszautalás se jönne meg)
OK. És a legutóbbi ügyedben mikor kaptad ezt az emailt? Mert pont az előbb írta faki, hogy 4-5 nap mire visszamegy a számlára a pénz. Szóval pár napon belül meg fogod kapni.
eBay Customer Support has refunded you----ez jelenti azt hogy visszafizette a pénzt a .
De most látom összekevertem két terméket, így elég érthetetlen a dolog másnak.
Volt egy ugyanolyan termék 08.hóbann vásárolva meg egy 09.22-én persze a kettő ára különbözött. Az első árát visszafizették mert nagyon olcsó volt (eladó elírta az árat) a másodiknál meg eltűnt a rendszerből az eladó
A második case t alig találtam meg az ebayen, csak a paypal ból
"Nekem két refund volt a közelmúltban, egy internetkártya (elkülönített "alszámlával") van a PayPal-hoz kapcsolva. Egyik esetben a folyószámlára, vagyis a "főszámlára", másik esetben az "alszámlára" került vissza az összeg kb. 4-5 nap múlva, számomra rejtély a különbség oka, értesítő sms-t egyik esetben sem kaptam."
Utóbbit csak azért emeltem ki, mert volt aki szintén nem tudta, csak a számlamozgás átbogarászása után, hogy már rég megérkezett a pénz!