Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolesz 307 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58644

Csak feldobnám ( ha már bor) Eger, Tokaj, Mátra ?

 

:D

Előzmény: Ambree (58636)
ádibébi Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58643

Ambree, ne zárjunk ki egy szombati kezdést sem, ha lehet, jó? Nem mintha nálad akarnék lakni, de ha össze lehet jönni páran már előző este, az érdekes lenne szerintem. Aztán mindenki hazatér (mászik) saját szállására, amit szervez magának. 

 

Hm?

Előzmény: Ambree (58636)
Smíró Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58642
Meggyógyult màr?
Előzmény: Ambree (58640)
Forever Real Madrid Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58641

persze ez egyértelmű, csak gondoltam ötleteket gyűjtök, és legyen fogalmam a dologról, hogy a szervízben, ne tudjanak valami teljesen ostobasággal megvezetni, hogy 200 ezer :)

Előzmény: Frankofil (58633)
Ambree Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58640

"...Milyen progival használod a madzagot?..."

Nem nagyon használom, ezért nem is emlékszem most hogy miket tettem fel arra a laptopra amit a kocsihoz szoktam levinni. Most mondjuk lekaptam én is a PP2000-et, majd megnézem, de nem hiszem hogy rendesen működne vele. AT parancsokkal kértem le folyamatosan bizonyos adatokat :-) már nem emlékszem mennyibe került, de valahol 3-7 dollár közöttre emlékszem. Az biztos, hogy nekem annyit megért, bár még nem jött el az igazi ideje :-) Nekem még az ELM327 v1.2a van, most már létezik - és azt árulják - a v1.4 is. Nem tudom mivel tud többet.

Érdemes az ebay-en vadászni, most is ki lehet fogni szerintem olcsón hong-kong-ból, ránéztem, bluetooth-os ELM327 v1.4: 1 dolláros aukciók tömkelege, lehet, hogy le is vadászok max 10 dolcsiért egyet magamnak megint :-) de van fixen ez a bluetooth-os kb 18 dollárért.

 

"...Látom, újabb kiadású paripád van, gyári állapotú, vagy van benne valami turpisság?..."

Nekem volt egy 2002-es 307 1.6B, azt öt évig használtuk utána vettünk 2007-ben egy 307SW-t, mivel nőtt a család. Hogy érted a turpisságot? :-) Nullkilométeresen vettük itt Pécsen, "nekünk rakták össze" a gyárban, mert nem volt olyan felszereltség amit szerettün volna, és a raktáron levő modellekre nem adtak elfogadható árat, listaárat kértek értük. Mivel 2.0HDi és mindennel együtt elég drága volt, ezért ezt 8-10 éves koráig kell hajtanunk :-)

 

"...Márkaszervizbe viszed, vagy másutt van szereltetve, akár időszakos, akár más problémával?..."

Sajnos nincs szerelő ismerős akiben bízhatok, így a márkaszervízbe hordom az időszakos karbantartásokra, és az automata kapu csukódás miatti karosszéria 'javításokra' is :-)

Előzmény: Longika (58604)
Sziszó78 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58639

ok,

 

kicsit letakarítom és holnap lefényképezem.

Előzmény: Spiler307 (58638)
Spiler307 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58638

Szia!Légyszives küldj képeket róluk+árat is.Email:koviszabi2020@freemail.hu

Előzmény: Sziszó78 (58635)
Ambree Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58637

"...Szerintem Ambreenek és nekem van 17" kerekünk..."

Nekem (sajnos) 16"-os a nyári is, mert - bár szívesen tetettem volna 17-est, de - errefelé sok a vacak út és "nem mertem" bevállalni, időnként a /55-ös méret is elég rázós tud lenni :-) 'szal 205/55 R16 van nekem.

Előzmény: Smíró (58609)
Ambree Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58636

A tali időpontja Ádival való itthonlét egyeztetés - és hogy 'mindenképp meglegyen már az 5008-as' - után azt mondom:

 

A 2011-es Peugeot 307 fórumtalálkozó időpontja: 2011. augusztus 7. vasárnap, 10:00!

 

A helyszín további tárgyalások nélkül Balatonalmádi környékén lesz valahol, nekem egyedül a minden évben párszáz km távolságból érkezők miatt van fenntartásom... esetleg tartsuk Pécs környékén, a Villányi brovidéken augusztus 6 - 7-én?

Előzmény: tisvol (58631)
Sziszó78 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58635

Szia,

 

Nekem lenne egy szett eladó (kéne szélesebb felni), csere sajnos nem megy nem tudnék mit kezdeni a 16-ossal. A felnik elággé karcosak, de olcsón megvánék tőlük, nem ütnek nem ráznak, pénteken lettek megnézetve.

 

Ha érdekel csinálok képet róluk.

 

üdv

Előzmény: Spiler307 (58634)
Spiler307 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58634

Sziasztok!gyári 16"-os Ariane felniket ,7mm-es bridgestone nyárigumikkal(205/55R16),cserélném 17"-os Challanger felnikre értékegyeztetéssel.Kapcsolat:koviszabi2020@freemail.hu vagy 0630/564-9346.

Frankofil Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58633

Diag nélkül semmire nem mész.Ilyen tünetet hozhat még a légmennyiségmérő is.Gépre kell tenni.

Előzmény: Forever Real Madrid (58629)
ádibébi Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58632
Júl 2 szombat és aug. 13 szombat között, kivéve júl. 19 és 25 közt.
Előzmény: tisvol (58631)
tisvol Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58631

...lányok, fijúgg...

Lesz valami a talival? Jövő héten Június. Ádi, Te mikor leledzel itthon?

Martinka. Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58630

Ha komoly hiba, biztos lenne hibaüzenet. De ha jól értem nincs üzi. Így talán egy szenzor nélküli alkatrész lehet a ludas mint pl egy turbócső amit Ádi is írt. Vagy bármi egyéb, de valszeg nem lesz egy vagyon.

Előzmény: Forever Real Madrid (58629)
Forever Real Madrid Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58629

hú 

 

köszönöm a választ, remélem este felé lesz még ötlet.

 

Annyi még lenne, hogy ha teljes túrbó nem működik azt a computernek nem kellene kiírni, hogy nem oké ?

 

az, hogy hol ment, hol nem az már mára, meg kb utolsó egy hétre már nem vonatkozik, :(

Előzmény: ádibébi (58627)
ádibébi Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58628
Igaza van Sasnak, ha néha jó, néha nem, akkor megkerülő szelep lehet a gond, vagy annak a vezérlése.
Előzmény: Forever Real Madrid (58626)
ádibébi Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58627
Ha bírod, várd meg a holnapot a szervizzel. Estefelé van itt aktivitás, el fognak mondani pár lehetséges ötletet. Nekem hirtelen turbócső hiba ugrana be, amiatt nincs nyomás (a tünetek alapján ez a legegyszerűbb dolog. De lehet turbóvezérlés is, a megkerülő szelep, stb. A "ha nem megy a turbó, füstöl" csak régen volt igaz, a komputeres vezérlésű kocsikban az elektronika mindig csak annyi üa-t enged befecskendezni, amennyi el is tud égni. Ha nincs plusz levegő, akkor szívódízel üzemben vagy, ami kb 25-30 lóerő a 68-ból? Nem csoda, hogy nem megy az 1200 kilós kocsi :))).

Én egy pici korrekciót még mondanék: olyan, hogy "kapcsol" a turbó, nem létezik. Ha tudod, hogyan működik a turbófeltöltés, magad is tudhatod, hogy a turbó csak akkor nem forog, ha a motor áll, vagy alapjáraton megy (utóbbiban nem vagyok biztos, lehet, még akkor is forog!), mivel mindig van kipufogógáz, ami tekeri. Amit 2000 körül érezni, az csak egy jól észrevehető pillanat, amikorra a töltőnyomás eléri azt a mértéket, hogy jelentős többletteljesítményt tesz lehetővé. De csak egy folyamat része. A folyamat pedig a gázadással kezdődik (akármilyen fordulaton, de az egyszerűség kedvéért legyen pl alapjárat). Ekkor több üa megy a hengerekbe, amitől nő a fordulatszám, amitől meg azonos idő alatt egyre több kipu gáz távozik, és mivel azonos csövön kell kimennie, ha egyre több van, egyre gyorsabban kell áramolnia. Viszont így az útjába rakott turbólapátokat is egyre jobban hajtja. A csiga másik oldalán a lapátok így egyre több tiszta levegőt nyomnak a hengerekbe, amit a motor komputer is érzékel, így egyre több üa-t nyom a hengerekbe, ezzel a lineáristól jóval nagyobb mértékben növelve a teljesítményt (és a távozó kipu gáz mennyiségét, ami egyre gyorsabban tekeri a turbót, ami egyre több levegőt nyom a hengerekbe, etcetera, a kör bezárult). A folyamat csúcspontja a maximális turbónyomás elérésekor van (hogy ne pörögjön túl, vagy ne csináljon túl nagy nyomást, egy szeleppel elengedik a fölösleges kipu gázt, ami a turbó elkerülve megy a szabadba), ez kb 2000 fordulat körül van padlógáz esetén. De a turbó tulképp alapjárat óta dolgozik, "be van kapcsolva", építi a nyomást. Nem kapcsol be vagy ki, hanem állandóan dolgozik. Inkább tölt vagy nem tölt, gázpedál állástól függően.

Remélem, érthetően sikerült leírni.
Előzmény: Forever Real Madrid (58623)
Forever Real Madrid Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58626

Azt elfelejtettem írni, hogy legelősször mikor előjött a probléma, akkor egy napig gyenge néhe minden oké volt, de most már végkép nem oké :(

 

én is valami szelepre gondoltam ami beragadt, vagy ilyesmi, mert ha valami egyből tönkre megy, akkor nincs olyan, hogy hol jó, hol nem.

Előzmény: Forever Real Madrid (58623)
Forever Real Madrid Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58625

nem nyitna ki ? vagy nyitva van ? gondolom ilyesmi.

Előzmény: Sas-307 (58624)
Sas-307 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58624

Turbónyomásszabályzó mágneszelep. Szerencsére nem sok pénz...

Előzmény: Forever Real Madrid (58623)
Forever Real Madrid Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58623

Hali

 

Azt hiszem itt járok a legjobb helyen a problémák megoldásában :) ?

 

Egy Peugeot 307 1.4HDI-ről lenne szó 2003 januári 125000 km-el

 

120000 km-nél volt a nagyszervíz minden létezőt amit szoktak cseréltünk.

 

Semmi gond nem is volt ezidáig, eddig az autó tökéletesen működött, még egy, szószerint, egy alátétet nem kellett cserélnünk rajta mióta megvan, 0 km-esen vettünk, most viszont úgy veszem észre elég nagy gond van.

 

A történet a következő, az autó gyorsításnál (akinek ilyen van tudja mire gondolok) 1950-2050-es fordulatnál egy plusz kis ciripelő csörgő hangot adott a turbó ekkor kapcsolt be, gondolom, - na most ez a hang megszünt és az autó teljesen erőtlen a 120 km/h alig tudom elérni ha pl 90km/h-val megyek és leparkettázom szinte csökken a sebbeség, az autó teljesen gyenge, szinte képtelen vagyok előzni, egy robogóst is kb fél perc mire megelőzök.

 

Ha a túrbó nem működik egy dízelben akkor azt mondták nekem, hogy iszonyatosan füstől, na ez nem füstöl, esetleg nem menne egy henger ?? légtömegmérő ??

 

NAGYON KÉRLEK MONDJATOK ÖTLETEKET MIELŐTT ELVISZEM A SZERVÍZBE

 

előre is köszönöm a válaszokat

 

Zolysys Creative Commons License 2011.05.23 0 0 58622

Bele kéne nézni PP vel.. körbejárni mindent.

 

Épp a múlt héten beszéltem haverral. Full can es autó RT4 el. ott is vannak menüpontokami viszont tiltva vannak... na ezeket kellene megfejteni..

Előzmény: vecserom (58621)
vecserom Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58621

Az van, hogy a gomb jó, csak az RT3-ban ki van valami kapcsolva, ami tiltja a kijelző váltását.

Ugyanilyen gond miatt lehet az is, hogy a navigációnál az autó nem követi az utat. Ennél a navigáció úgy működik, hogy a műholdról kapott jelek alapján az autó helyzetét "ráteszi" a térképre, az elmozdulást viszont nem "számolja" a műholdjelek alapján, hanem az autóban az ABS-nél van egy jeladó, ami adja az autó elmozdulását és ez a jel vezeti az autót a térképen. Előnye a nagyobb pontosság.

Előzmény: Zolysys (58620)
Zolysys Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58620

Szia!

most akkor mi is van nálad?

PP2000 van? Vagy egyszer össze kéne jönni.

Előzmény: vecserom (58618)
Smíró Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58619

A másik elég gázos lett volna, közben én is néztem:-)

 

Előzmény: Longika (58617)
vecserom Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58618

Ma nekiálltam a fedcomp nyomógomb javításának. Az első meglepetés akor ért, amikor kivettem a gombot és teljesen más kép fogadott mint a képen lévő. Az érintkezőt megtaláltam és teljesen jónak tűnt, ezért kiszedtem az RT3 navigációt a színes kijelzővel együtt és visszatettem az RD3-at és a gyári kijelzőt. Tökéletesen működött a gomb.

Elszidtam annak a szerelőnek nevezett egyénnek a felmenőit aki a navigációba a VIN kódot beletette, mert már akkor gyanús volt ahogyan csinálta. Inkább volt próbálkozás mint tudatos beállítás és mivel előtte még a hibás navigációval is működött a gomb, a gyanú már akkor az volt, hogy elállított valamit. Utána voltam egy autóvillamosságisnál, akinek elmondtam mi történt és szerintem valami ki lett kapcsolva. Nagypofával mondta, hogy azt a gombot nem lehet kikapcsolni és rossz a gomb. Ebbe belenyugodtam és úgy voltam, hogy később valamikor nekiállok és megnézem, amire most került sor, a fenti eredménnyel.

A mai napon három tapasztalattal lettem gazdagabb, az egyik az, hogy az RT3-mal néhány funkciót ki is lehet kapcsolni; a másik az, hogy a nagyképű autóvillamosságisoknak nem kell hinni, mert nem tudják beismerni azt, ha valamit nem ismernek; a harmadik az, ha valaki PP2000 használata közben próbálkozik a beállításokkal de előtte azt mondja, ezt meg tudja csinálni, attól menekülni kell.

Már csak az a kérdésem, hogy még mi lehet elállítva, kikapcsolva vagy bekapcsolva?

Előzmény: Longika (58592)
Longika Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58617

Na gyorsan megnéztem, és rosszul emlékeztem, tényleg 205 per 55-öm van nekem is

Előzmény: Longika (58615)
Smíró Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58616
Longika Creative Commons License 2011.05.22 0 0 58615

sajna gumissal jártam már pórul, nem igazán a te érdekeig nézi mindegyik.

 

Az egyiktől vettem felnit, 4x100as kellett, utóleg derült ki, hogy 4x98as volt, de még fel lehetett rakni.

 

Ehhez kellettek extrahosszú csavarok, az egyik helyen mondták, hogy nekik van, vettem is, már nem tudom minek mentem el vele egy harmadik gumishoz megkérdezni, hogy biztosan jók-e, és ha igen, akkor azzal rakja fel a felniket is a kocsira.

 

Állitása szerint jók, felkerültek az abroncsok, elmentünk kirándulni, erre kiesett az egyik kerék, mert rövidek voltak a csavarok, és kiszakadt mind a négy menet, szerencse, hogy minimál tempónál, és egy régebbi kocsin, igy más kár nem lett, de pótkereket sem tudtam feltenni, mert a hosszú csavarok voltak csak nálam, és lemezfelni volt a pót, szóval több órán át vártunk a kocsival a szembe sávban, mire odaértek ismerősök a csavarokkal. 

 

a 6,5ös felnire tényleg kicsit szélesek azok a papucsok, de nem tudom, hogy mennyi a tűréshatár...

 

Kiszámoltam, és tényleg ennyivel magasabb az én gumim a tiédnél, ez volt rajta , nem néztem utána, hogy a gyári méret is ennyi lenne-e.

(de még igy is sok hely maradt a dobiveknél)

Előzmény: Sziszó78 (58612)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!