fúú! de meg tudnám szokni a személygépkocsimon :) szép darabok és naggyon passzolnak a színhez. én megtartanám, sőt meg is venném, de hát ugye nincs rá keret. no meg túl sokat járok kula úton ahoz, hogy ezt a luxust megengedjem magamnak. most is a 16-ra ugy kell vigyázni. nemrég rally-ra mentünk és egyszercsak eltünt az út. ABS és kormányrántás :)
- talán még némi extra felszereltség, ami Breakben nem rendelhető (vezető/utasülés magasságállítás, fűthető ülések, duál klíma, meg nem is tudom még mik...)
Nekem aztán édesmindegy, hogy brékel vagy nem brékel vagy SW-e vagy sem. :D Annyira nagy fanatikusa a Pugnak nem vagyok, megmaradok a VW-ék Polojánál, abból is a huszonéves korosztálynál, az az én "otthonom", ő meg a családi járgány. :)))
Na, de ha már itt vagyunk, akkor valaki mondja meg nekem legyen szíves, mi a különbség az SW és a Break között, mert ebben full sötétség uralkodik elmém rejtett zugait illetően.
Tehát akkor a minimum amivel ki kell olvasni bosch kts, würth, és a legtutibb a PPS.
Turbónyomás szabályzóra nem dob hibát üzit, ezen egy sima wg-s csiga van, aminek vákumos a szabályzása, én ott keresgélnék először. Ha diagon van menni kell vele egy kört, és közben az élő adatokban figyelni a turbónyomást, és ha ez az érték nem növekszik terhelésre kb 0,8-0,9bar-ra akkor meg is van a hiba.
Légtömegmérő is lehet, de én először a turbónyomást szűrném, mert légtömegmérőre egyáltalán nem jellemző hogy hol jó hol nem, az vagy szép lassan elfárad vagy egyszercsak nem műxik tovább.
Tehát egyszerű a menet, csak élő adatokat kell nézni terhelésen PPS-el.
Sajna nem tudom milyen programmal kérdezték le, ez egy városi autó szerelő, elég komoly felszerelésekkel, nekem sose kellett az autót szervízbe hordani csak az időszakosra, és ez idáig csak márka szervízben járt, de sok ismerősöm ajánlotta ezeket a srácokat, megpróbálok rákérdezni, hogy milyen programmal kérdezték le.
Biztos volt már ez a kérdés, de azért mégegyszer: milyen programmal nézte és ki? Mert ha nem pps-sel nézték, akkor nem csoda, hogy nincs hibaüzenet (vagy marhaságokat dob). Szóval ha még nem volt, akkor irány gyári diagnosztikára valakihez! Zolysys, vagy éppen egy márkaszerviz is megcsinálja, 4-5000 Ft-nál nem ildomos többet kérniük érte.
másodszor, sajna nem lettem okosabb, a számítógépes vizsgálat után sem, érdekes, hogy mikor vittem az autót megint tökéletesen működött, a számítógép nem is mutatott semmit, majd később megint előjött a probléma gyorsan vissza a szerelőhöz, és így sem mutatott semmit :(
kérdésem az lenne hogy ha olyan kicsi a baj, hogy a számítógép nem jelzi ki, honnan kezdjem el kutatni a hibát ?
kezdjek el cserélni apróságokat vagy előbb márka szervíz ? apróságra gondolok : túrbónyomást szabályzó mágnesszelep.
Akkor kapaszkodj: ezzel vettük a 307SW-t. :))) Persze adta hozzá a fickó a gyári 15-ös alukat is (most az van rajta), meg egy szett télit vettünk hozzá még felnivel. Ez meg számomra fölösleges.
Egyébként nem lóg ki, nem ér bele sehol, fekszi az utat rendesen, szóval nem rossz ez, csak nekem nem kell. :)
A gond cak az hogy 307-re kicsit nagy így, esetleg 225/40r17-tel...de akkor már csak 90mm gumi marad. Mondjuk a 205/50r17-en is csak 102,5mm van. (ja és a 225/45r17 ->101,25mm)