Keresés

Részletes keresés

Carpy Creative Commons License 1999.10.23 0 0 180
Termeszetesen nem holnaptol gondoltam a dolgot, hanem ha lesz ra valami alkalom. Ugy erzem, megerne a beruhazast. Valoban sokszor lenyegesen mas halozatban gondolkodom.
Előzmény: Járaszája (178)
division by zero Creative Commons License 1999.10.23 0 0 179
esetleg kiirnák, hogy a Délinél csak az egyik kocsi áll meg :))))))))
Előzmény: Járaszája (178)
Járaszája Creative Commons License 1999.10.23 0 0 178
Igazad lehet akkor, ha egy teljesen más hálózatban gondolkodsz. De jelenleg ha csak egyszerűen minden második kőrúti villamos (6) továbbmenne a Moszkván a Déli felé, az halál lenne. Nincs is ehez meg jelenleg a járműpark. De ha egész délbuda közlekedését átszerveznék akkor lehet. De a Délinél a peronhossz az tényleg szívás.
Előzmény: Carpy (177)
Carpy Creative Commons License 1999.10.23 0 0 177
A 61-es is 6-os villamos osszekjapcsolasa korantsem rossz gondolat.
Majdnem minden nagyvarosban van egy nagy kapacitasu koralaku vonal, ami a nemcsak a tajekozodasban segit, hanem az orrodat is tiszticcsa.
A 61-es alig jar ritkabban, mint a 6-os, illetve lehet varialni tovabb a 4-es villamossal, pl. ugy, hogy 3 koruti villamosbol 2 4-es, egy 6-os lenne. De nekem a fele-fele arany jobban tetszene.
Az, hogy a GANZ-csuklosok tul nagyok a 61-es vonalara, az igaz, 2 szempontbol is, de csak elso latasra. Egyreszt nem fernek be a megallokba, ez viszont a Deli pu. kivetelevel konnyen megoldhato, masreszt tul nagy a kapacitasuk, ez viszont nem baj: a koralaku vonalak kulonleges termeszetebol fakadoan a ferohelykinalat meghozna a keresletet is. A 61-es villamos vonalan van boven tartalek: barmilyen Del-Budai beruhazas is valosul meg, a Villanyi uton egyedul marad a 61-es, a Moricz Zs. korteret pedig atepitik, igy megvalosulhat az osszekotes. A Moszkva ter pedig nem problemas.
A kor letrehozasaval kozvetlen kapcsolat lenne a Deli es a Nyugati pu. kozott.
Előzmény: Járaszája (138)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.22 0 0 175
Bocs, igazad van, nem bővítették, hanem egy új kivezető szakaszt kapott (Budapest).
Előzmény: nori (173)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.22 0 0 174
Tisztelt Carpy!

Bocs ha valaki előtem már megirta, de a kérdéseidre a következők a válaszaim.

- A bengáliakból még van 16 db, melyeket majd alacsonypadlósra akarnak cserelni, de erre tendert kell kiirni, igy bármi szóba jöhet (Ganz, Tatra, ADTranz stb.)
- Ganzokat azért nem vettünk mert idő közben a csillagokba szökött az ára, melyért kb 2 TATRA KT8D5- öst tudtunk venni.
- Az átfestés lassan fog haladni mert drága mulatság az egységes arculat miatt van rá szükség
- Egyéb tervek ügyében írj a ik435@freemail.hu cimre.

ANGYI

Előzmény: Carpy (125)
nori Creative Commons License 1999.10.22 0 0 173
Lehet, hogy valahol délebbre, mert itt Érd és Budapest között csak egy-egy sáv van, azt meg jól elakasztja az M0-ás lehajtó (kb 100 méteren van itt 2-2 sáv, de a kilométeres dugókon nem sokat segít) a másik dugózó hely ezen a szakaszon a lámpa valahol Budafok-Belváros vasútállomás mellett.
Szóval volna mit bővíteni, de lehet, hogy másutt se jobb a helyzet
nori
Előzmény: Törölt nick (172)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.22 0 0 172
Most nem tudom előkotorni azt a térképet, amin rajta vannak ezek az információk. Ahogy emlékszem, azokat a területeket szolgálja majd ki, mint a mostani hatos, tehát túl nagy eltérés nincs. Nyilván, az autópálya nem megy keresztül lakott területeken.
A 6-ost mintha nemrég bővítették volna. Vagy rosszul emlékszem?
Előzmény: nori (171)
nori Creative Commons License 1999.10.22 0 0 171
Ebből az országtérképből annyi se derül ki, hogy a 6-os vonalán, vagy másutt lesz? Bár, ha ilyenek a tervek, lehet, hogy meg se érem.
Apropó 6-os. Ma már a Dunaparti 6-os út is zsúfolt, nem tudsz arról valamit, hogy legalább szakaszosan tervezik-e a bővítését?
nori
Előzmény: Törölt nick (170)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.22 0 0 170
Az M6-ról még csak országtérképen láttam nyomvonalat. Nem tudom, hogy vannak-e már részletesebb tervek. Sokára fog csak megépülni, egészen távlati megvalósulással számolnak (asszem, 2015 utánra).
Előzmény: nori (169)
nori Creative Commons License 1999.10.22 0 0 169
Múltkor nem írtam, de most várom a választ. Úgy látom, itt csupa hozzáértő van, tudja-e valaki, meg lehet-e tudni és hol, hol lesz az M6 nyomvonala? Mint az érdi elkerülő út közelében lakó, igen csak érdekel
nori
Carpy Creative Commons License 1999.10.21 0 0 168
Majd meglatjuk mit valaszolnak... A multkor is irtal nekik?

Valoban a 14-es es 114-es osszehangolasara, azazhogy ossze-nem-hangolasara gondoltam. Valami elkepeszto. De ez megvan szinte mindenhol Budapesten. Meg a 4-es 6-os villamosok is olyan eszmeletlenul szerelmesek egymasba, hogy csakis parosan jarnak.

Előzmény: nori (167)
nori Creative Commons License 1999.10.21 0 0 167
Carpy
Írtam nekik, bár biztosan azt válaszolják, hogy az egy másik viszonylat és punktum. Formailag igazuk lesz, de marhaság (bocs)
A 14-es és 114-es összehangolatlanságára gondolsz? Mert az tényleg bosszantó
nori
Előzmény: Carpy (165)
Carpy Creative Commons License 1999.10.21 0 0 166
Bagojj! Ne sajnald tolunk a tapasztalataidat, mindannyian okulnank belole. Ha eppen miskolci halozatszervezesrol volt szo akkor meg konyitok is hozza valamelyest.
Előzmény: Törölt nick (163)
Carpy Creative Commons License 1999.10.21 0 0 165
Nori!

Ha jol emlekszem, neked mar egyszer megadtam egy volanbuszos emilt. Legyen itt ujra, ott probalj meg valaszt kapni a kerdesedre:

diszpecser@volanbusz.hu

Amugy nekem kifjezetten tetszene az "egyik 14-es" Etele teri vegallomasoztatasa. Gondolom a BKV-nak is, hiszen jo esetben egy kocsi kivalthato lenne. Viszont akkor - ha meg lehet egyaltalan fokozni - meg gusztustalanabb lenne a ket jarat osszehangolatlansaga.

Előzmény: nori (160)
névtelen Creative Commons License 1999.10.20 0 0 164
A előső hozzászólásomba akartam beleírni, de már megynyomtam a mehet gombot, de most ezért mégis:
Kérdezni akartam, hogy van-e valakinek erre a környékre vonatkozó adata/felmérése. amatőr vagyok, de szívesen átrágnám magam rajta.
Egyetértek veled abban, hogy elég szűk az az információ amim van..:-(((((((((

_névtelen, aki nagy tömegközlekedéspárti, de nincs szakértelme, amit nagyon bán....:-(

Előzmény: Törölt nick (163)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.20 0 0 163
Akárhogy nézem, ha nincsenek konkrét adataid (keresztmetszeti és célforgalmi egyaránt), akkor egész egyszerűen semmi alapja nincs a mondanivalódnak. Ne haragudj, hogy ilyen keményen fogalmazok, de ez a helyzet. Utasként meglehetősen szubjektív nézőpontod van, és nagyon messze vagy a megfelelő mintától. De hidd el, ha az ismeretségi körödet megkérdezed (tegyük fel, hogy száz helybélit), még az is nagyon kevés.
Dolgoztam hálózat racionalizálási és optimalizálási témán. Voltak ötleteim, megnéztem, és -finoman szólva is- baromi nagy melléfogások lettek volna. Nem akarom most részletezni, hoyg miket kellett vizsgálni és miknek kellett megfelelni egy javaslatnak, mert az nagyon hosszú lenne. Hadd mondjak csak annyit, hogy a kb. 20 ötletemből második ránézésre maradt 5-6 (a többiről hamar kiderült, hogy baromság), a végén kettő került ténylegesen a kutatási jelentésbe, és ez az arány azért ilyen jó, mert nagyon ismerem a terepet, továbbá valamennyire értek is ehhez, tehát valamivel hamarabb ráérzek arra, ha nagy ökörséget gondoltam ki. De ez egy ilyen szakma.
Előzmény: névtelen (161)
névtelen Creative Commons License 1999.10.20 0 0 162
"sűrűbb 103"

Ezzel az a gond, hogy Budafok felé nincs több "keresztkapcsolat", azaz aki félúton lakik a Etele út és a Budafoki-Fehérvári elágazás közt, az jól megszívja.. és félúton egy szép nagy lakótelep van (ahol a 10-es visszafodul), az itt élőknek ez nem szerencsés.

14-es: az "Etele téri végállomásról" hallottam.
Olyan szempontból nem szerencsés -szerintem- hogy jelenleg minden -alberfalván túli- járat a Móriczra megy, kivéve a 14-est.
Esetelgpl: 114: Etele, 14-es: Kosztolányi

Előzmény: nori (160)
névtelen Creative Commons License 1999.10.20 0 0 161
Igen, ezért is gondoltam, hogy a 10-est kéne megtekerni. a 83-as jó járat volt, csak annyi baj volt vele, hogy nem ment ki a Fehérvári útig a végállomáson (amerre -még- a 10-es jár.)
/De azért így is láttam totál dugig csuklós 83-ast, a megszüntetése előtt nem sokkal..../

Nem hiszem, hogy 95-5 az arány.
a Fehérváriról anno nagyon sokan jártak anno a 10-es el a 4-es villamosig, az Építész u.-i végállomás-kanyarig. Kb 5-10 perccel rövidebb pest felé, mint a Lágymányos-felé..
Ezzel fél Albvertfalva szív, ami szerintem nem 5%
Aki viszont a Fehérvárin lakik, s a Budafokin dolgozik, az nem valószínű, hogy túl sok, de az eljutás nekik akár 15-20 perccel is több lehet, ráadásul a "nem nekik szánt" 3-as vagy 103-as vonalon, ami túlzsúfolt. Marad: gyalog vagy autó...:-(
Amiket írtam, nem felméréseken alapszanak, hanem sokéves utas-tapasztalaton...

Amit Te gondoltál, azt a buszt hívhatnánk 10-esnek is...
_névtelen az idealista

Előzmény: Berendi Peter (158)
nori Creative Commons License 1999.10.20 0 0 160
Ez ugye arra vonatkozik, miért csak egy vonalon lehet használni a méregdrága Volán bérleteket. A Fehérvári utat jól összeköthetné a Budafokival a 103-as busz, ha gyakrabban járna, így az Etele tér és a fehérvári út is jobban össze lenne kötve, még talán a 7-esről is vinne el utasokat. nagyon sokan használják a 7-est a Kelenföldi városközpontig. Mániám, hogy mehetne esetleg a 14-es az Eteléről a Kosztolányi helyett. A Tétényi úton úgysem sokan használják, annál többen a városközpotnttól kifelé vagy Nagytéténytől a Városközpontig.
nori
Előzmény: Törölt nick (159)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.20 0 0 159
Ezt csak a Volán tudná megmondani.
Előzmény: nori (155)
Berendi Peter Creative Commons License 1999.10.20 0 0 158
Nem a Billa a lényeg, hanem a keresztirányú kapcsolat. Amin nincs.

Az tenyleg nincs. Annak a kornyeknek ugyanis van egy nagy baja, hogy tul keskeny. Nem lehet normalis keresztiranyu jaratokat csinalni, a hosszu jaratokat meg gondolom nem celszeru elterelni arrafele, mert az utasok 95%a szivna 5% miatt. Volt ott regen egy 83as busz, talan azt lehetne visszarakni, kicsit modositva. Etele ter - Andor utca - Budafoki ut - Vegyesz utca? Mar megint almodik a nyomor...

Előzmény: névtelen (144)
division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 157
gyerekek! azért a villamosokkal tényleg vissza kéne menni a vasutas topicba...
division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 156
stimmt, a Szépilona kocsiszínig meg van, ott lehetne a végállomás
Előzmény: névtelen (154)
nori Creative Commons License 1999.10.20 0 0 155
Kedves Mindenki! Ez itten egy Volán topic? Senkinek nincs véleménye vagy válasza arra, amit a Volánnal kapcsolatban írtam kb. két órája?
nori
Előzmény: nori (142)
névtelen Creative Commons License 1999.10.20 0 0 154
Ez az a vágány, ami kettéválik valahol a Moszkva után, amerre régen az 58-as (assszem) ment?
Előzmény: division by zero (152)
névtelen Creative Commons License 1999.10.20 0 1 153
Nem vagyok szakértő, de ez egy szakadás lenne a körjáratban, ami nem szerencsés amatőr szememben..
Előzmény: lazar (150)
division by zero Creative Commons License 1999.10.20 -1 0 152
olyat is hallottam, hogy a 18-as felmenne Szépilonához, végülis nem rossz ötlet, Budagyöngyén úgyis van egy bevásárló központ, tehát oda többen mennek, és innen a kocsiszín melletti kihúzó vágány tünik logikus végállomásnak, és akkor megszünhetne az a hurok a kórháznál...

tud valaki bővebbet?

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (151)
lazar Creative Commons License 1999.10.20 0 0 150
6-os 61-es osszekotes, nem tudom mit kell ezen csamcsogni, hiszem ossze vannak kotve, ha a Moszkvan a 6-os nem kiteroben kanyarodik, hanem egyenesben megy mar ott is van a 61-es vonalan, es akar jarhatna vissza moriczra, csak nem menne korbe, hanem visszafordulna, es lenne egy 6a betetjarat a jelenlegi utvonalan.

Armand

névtelen Creative Commons License 1999.10.20 0 0 149
Ha jól emléxem a metró4 oldalán láttam:
A Móriczon a 61+(47, 18, 41) összekötés van tervbe véve, a 41-es hurokvágányának a megszüntetésével.
Az utazási szokások indokolják a Kelenföldi hosszítást? (..áthelyezett Voolánpu)
Anno tervbe volt véve a 4-es villamos hosszabítása a Kosztolányira...ez Kelenföldig nem mehtene el? Jól tudom, hogy az ottlakók torpedózták meg a 4-es hosszabítást... ja meg a fasorért is kár lenne...
Előzmény: Törölt nick (147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!