Ez az szivattyú ami a rest bekapcsolásakor keringet? Mi pénzt kérsz érte? 99-es 112 cdim van. Nekem megállt a keringetőm. Illetve kb 5percig megy aztán elkezd puttyogni, majd leáll.
Van egy öt éves fulos nyolc személyes CDI 115-ösöm.
Ma elkövettem azt a hibát,hogy figyelmetlemsége miatt kifogyott a gázolajom és megállt az autóm.Mivel közel volt a kut hoztam egy kanna olajat és beleöntöttem.Rövid inditózás után be is indult a motor,de sajnos azótta nagyon nehezen indul a motor.Lehet hogy le kellene légteleniteni de nem tudom hogy hogy kell.Azótta állandóan ég a motor diagnosztikai visszajelzője.Ha valakinek van valami ötlete irja meg nekem,hogy mit is csináljak.
Nekem az volt a probléma vele, hogy időnként menet közben elkezdett veszettűl füstőlni, meg néha nem kapcsolt be. Aztán amikor bejöttek ezek a "nagy" hidegek, akkor viszont már egyáltalán nem kapcsolt be.
Izzító gyertyát cseréltek, teljesen szétszedték, kitakarították, tömítéseket cseréltek, meg az alumínium kipufogó csövet, mert el volt szakadva. Most a hangja is jobb lett.
ha jól tudom akkor anyós felől befekszel (de tényleg) és aboksz felöled lévő oldalá alultájt (kb 6*20cm) műanyag dobozt. nem ugrik be hogy jön szét de azt már megoldod. Remélem tudtam segíteni.
Hello! Nehéz ügy de, gyakorlatilag ki lehet szedni anélkül hogy levenéd a hengerfejet. Ha gondolod megnézem mivel már csináltam egy párszor! Hivj ha még nem oldodott meg a dolog! 06-70-266-82-04
hello nem tudom hol vagy debrecenben tudok egy ürgét. ott a helyén szedi ki assszem 15pénzért de ez nem tuti, ha aktuális akkor szolj addig alőkotrom a számot. nagyon rég nem volt rá szükségem :))).
Nekem is hasonló gondom volt, nem fűtött a Vitó. A probléma az volt hogy mikor áttekertem fűsétre a gombot a bovden nem nyitotta meg a fűtést. A kesztyűtartó alatt megy a bovden és egyszerre a gomb tekerésével kell a bovdent mozgatni. Visszafele működik, tehát amikor lekapcsolom a fűtést (tavasszal) akkor a gomb eltekerésével az megoldódik. Remélem sikerült aránylag érthetően leírnom. Sok sikert !
Nekem van egy 112cdi vito-m. Bele van szakadva az izzítógyertya. Tudtok olyan szerelőt ajánlani aki ért hozzá és persze nem lehúzós fajta...mert olyat én is ismerek:)
Még mindig a hűtő hőfokával vagyok gondban. A kiegészítő fűtésre azt írja a könyv, hogy 5fok alatt érdemes használni. Ezt csak addig kell használni amíg elérné az üzemi hőfokot? már próbátam 20-30km keresztül is bekapcsolva, nem megy fel 50 fölé, hűtő eltakarva, stb.
Termosztát csere lesz a következő rész, de kaptam olyan infót, hogy vigyázzak a cserével, mert valahogy össze van drótozva a kályhával is...tud segíteni valaki a termosztát cserével kapcsolatosan? Mire kell esetleg figyelni...
A ventilátorral van olyan észrevételem, hogy ha a szélvédőre állítom akkor nagyon gyengének érzem a levegőáramlást. Ez igaz a lábtér felé is. Ha csak az utastéri befúvóra állítom, ott rendben van...nagyon nehezen tudom párátalnítani a szélvédő is ezáltal, a jégolvasztás meg felejtős is....persze gondolom hogy van köze annak is, hogy a víz csak 50 fokos, de a levegőáram a szélvédő felé nagyon gyenge. Ez csak nálam van így, vagy normális jelenség....
SRS lámpa hol világít hol nem....számítógépes vizsgálat nem is hozott erre hibát.....ötlet, mit, hol, hogyan?
Van egy 110D Vitóm, bő féléve vettem, és kb 350papírt költöttem már rá, lassan sikerül elhárítanom az előző tulajok trehányságát.
Már a megvételkor mondta az eladó, hogy nincs műszerfal világítás.
Ki volt égve szinte az összes izzó, kicserélgettem őket, de valamiért veri a biztosítékot.
Kicseréltem a kormánykapcsolót is, mert nem működött a vészvillogó, és nem volt ködlámpa, titokban abban bíztam a kapcsoló cserével megoldódik a műszerfal világítás gond is.
Kapcsoló csere után múködik a ködlámpa, és a vészvillogó is, de a műszerfal világítás, kb 5 perc felkapcsolt világítás után veri a biztosítékot, hol keressem a hibát?