Szvsz tátraműszerfalat BVE-hez csak úgy lehetne normálisan fotózni, ha elbontanánk a vezetőállást (amely mellesleg a régebbieknél kb. tankpáncélzatból van :) ); mellesleg engem sem engednek be oda... De ha lesz alkalmam, fotózok.
Majd ha legközelebb a cseheknél jársz gondolj rám plíííííííííííííz. Szeretnék minél több TATRAt megcsinálni BVEhez. Már van egy rakat KT4D, K2, lesz T6A2, + van egy majdnem kész miskolci KT8D5.
PL még sose láttam műszerfalképet brnoi KT8D5Nről, brnoi T6A5ről...
Jó képek... kár, hogy nem akkor jött ki, amikor mi ott voltunk. A kerékkel kapcsolatban: Nem kéne visszaélni azzal, hogy veletek esztergáltatunk! :D:D:D:D (vicc)
Nézd csak ezt meg jobban, *911*! Amit panaszoltál, amikor itt voltatok, ím eltűnt. (Beavatásképp: a szegedi Tatraknak sokkal többet kophat a kereke, mert a kopásjelző vonal közelebb van a tengelyhez, mint nálunk. Most - emlékeim szerint - behoztuk a szegedi szintet.)
Tennap megnéztem közelebbről a 200-ast, a pótdoboz rajta van. A kerekeit nemigazán csinálták meg, vagy változott a szabvány. Viszont van rajta újdonság is: a csukló fölé kívül egy takarólemezt raktak (Ikarus után szabadon), de nem a csuklón van (értelemszerű, mivel nincs középső kerete), hanem a tetőről "lóg be". Fotó majd délután lesz, suliból nem tudok.