Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15428

Én is hallottam ilyet is olyat is.

Van aki azt mondja be kell járatni van aki nem kell.

Mindegy azért eleinte finom leszek vele és nőies :o))) ártani nem fog neki,ha meg használ akkor örülünk.Azt a pár ezret két hét alatt bele küldöm,nem nagy idő.

Előzmény: paypal (15427)
paypal Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15427

még 2002ben vettem egy új citroen xsarat, eleg szar auto, de nem is erröl van szo!

nekem azt mondta akkor a kereskedö hogy nyugodtan tolhatom neki az elsö kilométertöl, nem kell kimélni meg ilyesmi!

Előzmény: Roadtrain (15426)
Roadtrain Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15426

Ja és a rendes bejáratásnak köszönhetően 6,2 litert bírt enni hosszútávon,olaj cserétől olaj cseréig egy deci nem hiányzott belőle.Az 1,6-os kockákat állva hagytam az 1,3-assal :o)))

Magyarán tökéletesre sikeredett a felujítás és a bejáratás is.

Előzmény: Roadtrain (15424)
paypal Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15425
hat azt nagyon nem ertem, csak mert a tartalyt azt jobban is fizetik (a soföröket) meg azok a soförök többet is vannak itthon mert nem ritka hogy kiviszi a cuccot, lefejt, aztan üresben jön haza, ugyanez a messer hungaro gáznál, azt is a Bálint csinálja és oda 150 ezerre vannak bejelentve a soförök,nem minimálbérre!
Előzmény: Gasolin (15423)
Roadtrain Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15424
Régen mikor járattam a Ladámat akkor is javasolták a meghajtást,persze azért finoman,alkalmanként.
Előzmény: Pavel (15421)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15423
Gondolom áll az autó mert nincs rá sofőr.
Előzmény: paypal (15422)
paypal Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15422

Deps

 

ezen mit értesz?

 

"van elég vas a telepen, ami le van zsirozva és vár egy veltmájszterre"

Előzmény: deps (15418)
Pavel Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15421
Én akkor is javasolnám az alkalmankénti padlózást, a dugattyúgyűrűk csak olyankor feszülnek szét rendesen. A padlózás nem túlforgatás, hanem erőteljes gyorsítás a bejáratás előrehaladottságától függően megállapított maximális fordulatszám eléréséig.
Előzmény: deps (15418)
lautnermark Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15420

Szép jó estét Mindenkinek!

Soltaire,Hol mondtak neked ilyen egetverő árakat???

Előzmény: Soltaire (15415)
paypal Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15419

oké, lehet hogy nagyot mondtam a 6-7 kiloval, de ha Soltaire érveit nézem az 5 kiloba simán benne van, ha valaki meg hülye akkor mar nincs is olyan távol az általam emlitett összegtöl!  Deps te hol vagy? Tiszavasváriban? Nem akarok itt hülyeségeket irkálni, meg okoskodni se, én úgy hallottam hogy sokan maradni szeretnének a Bálintnál, ismerve öt egyébként ezen semmi csodálkozni való sincs, amugy nem tudom hogy ott lent mi a helyzet!

A Bálint azert adta el az eurotrans-ot, mert veszteséges volt a ponyvás részleg nála, nézve ott a telepen azt a sok léhütöt nem is csodálom, meg gondolom kilopták a szemét!

 

Zola!

A haver azert marad, mert neki az álma volt hogy a fuvarozasban dolgozhasson, igy is lett, meg felsöbb szinteken ott is lehet jo lóvét keresni, csak fel kell dolgozd magad! Meg most lesz a jövöévi bértárgyalása, azt még megvárja...

Előzmény: deps (15418)
deps Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15418

bréékóó urak!

 

jajjaj, de rég is voltam errefelé......

 

akkor én is nyilvánítok kis véleményt...

 

az hogy bálint úrnél mindenki tartályra menne????? érdekes.... én ugy tudom, hogy itt nállunk van a főhadiszállásus, és hát hogyismondjam van elég vas a telepen, ami le van zsirozva és vár egy veltmájszterre..... de lehet én nem látok a szemüvegemen ki....

jogsi, 6-7 kiló?????? nem tudom ki irta.. sorry, de sok új kollga van itt és nem tudom követni.... én ha jól számoltam(hülye infós vok) akkoris 150+70+20+50+pav.... akkoorsem 6-7 kiló.... akkor senki sem csinálná meg a plecsniket, vagy a stemplit....

 

road!

a kocsit járasd be!!!!! nem szabad 1000 útán vagy közbe padlózni vagy már nem is tudom a pavel kolléga hogy is fogalmazott...... soha ne padlózd le!!!!! itt a kis OFF személykocsim ON amit ha nem járattam volna be normálisan ami 5000kmerig volt, amig csak max 90 és 3000ford/min, vagy a t4 et amit ha nem járattunk volna be nem is érte volna meg a 400ezrest!!!!! minden autó, még az újat is járatni kell és kímélni! faterom most látja kárát a hülyeségének... minek egy autót járatni, mondja, még egy ferrárit sem járatnak.... ja...... most úgy 5000kmenként töltögeti a 5dl olajat bele.... enyébe van már 20ezer, de még a szint sem csökkent!!!!! van egy cimborám aki vett egy ducatot, s egy sprintert.... ők is bejáratták és a szervízbe meg csodálkoznak, hogy már van bennük 50ezer de még egy cantost sem vertek gallérmögé..... ja miértis???? mert figyeltek rá, hogy legalább 5ezerig még véletlenűl sem menjenek 90 fölé és egy ésszerű fordulatszámig, ami a 90nél megáll...... szerintem!

amúgy gratulálok és balesetmenteset!!!!!!!

 

cisszzzzzz

Előzmény: Soltaire (15415)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15417
Nem gond ha vidéki vagy. Néha mentem hajnali buszal hétfőn Bp.-re. Mindig volt rajta HC-s sofőr.
Ha meg európázol akkor ugyis csak 3-4 hete jösz haza akkor meg kibirod 1x oda meg vissza a buszozást ha nincs saját autód.:o)

Révész dolog, szerintem már beleunt abba, hogy sok az autó, mégis kicsi a haszonkulcs a ponyvás autókon, Gyuri meg tett egy jó ajánlatod, azt úgy gondolta, itt a soha vissza nem térő alkalom amikor jó áron ki tud lépni a számára feleslegessé váló részből.
Nem kell őt félteni, azt a pénzt már régen megszerezte ami az igényeinek kell, és maradt is ott még eszköz ami a fennmaradást biztosítja.
Előzmény: Soltaire (15415)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15416
A lényeget Paypal leírta.

Azt, hogy valaki megfinanszírozza neked az E-t kb. 1:1000-hez az esélyed
Elvárják tőled a cégek, hogy legyen meg mindened a saját költségeden azután meg sz@ré-hugyé menj el dolgozni nekik (erről egy film címe jut eszembe: Rabszolgasors). Majdnem mindegyik ilyen.

Talán tavaly volt a C&T-ben egy cikk - amikor a sofőröket szokták kérdezni - hogy az egyik sofőr kapott IRU diplomát (ha jól emlékszem 2m km balesetmentes levezetés után) és a cégvezető adott neki egy 2 személyes egyiptomi nyaralás jutalmul. A cég a makói Dancsi volt. Megjegyeztem a nevet, mert eddig még nem hallottam ilyenről és nagyon szimpatikus volt ez.
Nem tudom milyen lehet a cég, de ha a tulaj ilyet ad, lehet nem úgy bánik a sofőrökkel mint a kutyákkal.
Előzmény: Soltaire (15402)
Soltaire Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15415
:)
Az oktatóim is meséltek jópár dolgot és nem mindegyik vidám ugyebár, ugyanakkor... mint ahogyan azt a költő mondta volt: a nagy dolgok nem jöttek volna létre, ha a bátrak nem mertek volna.
Igen. Régen 5 ezer pénzből megvolt a jogsi... most csak a C mezítlábasan 216k. Erre rájön a belföldi árufuvarozói, ami 40k. Persze mindegyikra rájönnek a vizsgadíjak. Az E kb 150k... Kemény nagyon. Márminr anyagilag. A PÁV mulatság csak filléres dolog az egészhez képest, de gondolom ezt mindenki tudja.

Érdekesség: az árufuvarozói ismeretek tankönyv hátulján a Révész sikertörténet van :) Mindenkit megvettek. És most őket... kis hal lett a nagyhalból.

Egyébként a Waberer's óriásplakátokon hirdeti a dolgot... mifelénk is.
Mennyire gond az ebben a szakmában, ha valaki mondjuk vidéken él?
Előzmény: paypal (15410)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15414
"állitólag napokig maga alatt volt, hogy a 100-as toplistán lejjebb csúszott asszem 2 helyet"

Ezen jót nevettem, ha meg tényleg igaz akkor különösen tetszik. :o)
Előzmény: paypal (15404)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15413
Egy ponyvás új szerelvény kijön 25mFt+áfa összegből, amilyen áron meg Gyuri kapja még marad is a 25m-ból.
Előzmény: paypal (15410)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15412
A Hungarocamion név valószínűleg azért került lecserélésre, mert az évek során nagyon lezüllesztették.
Mindenkinek a régi rosz emlékek jutottak róla eszébe.
Előzmény: S.Zola (15406)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15411

Aki a saját nevét adja egy összevásárolt cégnek, az nagy önimádatra vall :) Ha magyar neve lenne, elnézném, de ilyen névvel.. :)

Főleg, hogy nem is egyedül csinálta, hanem a társaival...

Előzmény: paypal (15404)
paypal Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15410

kezdök szempontjábol mindenkepp elöny a soförhiány, a wabihoz most ugy felvesznek hogy meg meg sem szaradt a pecsét a jogsidon, régen ez nem igy volt, nem raktak csak ugy a segged alá egy 50 millás szerelvényt, öreg rókák meseltek hogy regen honapokat vagy evet kellett arra várni hogy bekerüljön az ember egyáltalan valahova, persze már tapasztalattal! Mindenesetre arra jó hogy valahogy elindulj és szerezz egy kis tapasztalatot, lenyomsz valahol igy egy-másfél évet, utána már könnyebben tudsz ugrálni egyik helyröl a másikra!

A soför hiány sem csoda, régen meglehetett csinalni a jogsit a katonaságnal fillérekért és ugy jöttél ki onnan hogy van egy szakmád, ha ma mindent megcsinálsz biztos 6-7kilód bánja! Ha valaki munkanélküli az nehezen tudja elöteremteni ezt a pénzt, akinek meg van az nem biztos hogy megcsinálná, mindenki tudja hogy nem egy álom meló ez! Fater mondta multkor spanyolba átvágták egy kamionosnak a torkát, oké ez extrém, de olyat rendszeresen hallok hogy megverték a sofört meg lenyúlták a rakományt... fater eddig hál istennek mindig egybe jött haza!

Előzmény: Soltaire (15402)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15409
Ha máshol a dupláját kapná, miért nem megy oda??
Előzmény: paypal (15404)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15408

Valahogy nem lepődök meg ezen. Dehát csak így lehet céget építeni :)

Én ismerek egy maszek buszost, van jópár busza, de az is kib@szott bunkó a sofőrjeivel. Valamivel többet fizet nekik mint a volán, és azt hiszi, mindent megengedhet magának. Egy sofőr vissza is jött a volánhoz. Egyszer hallottam egy telefonbeszélgetését, azt rótta fel a sofőrnek, hogy miért nem volt kuka a buszon. Aztán odáig fajult a helyzet, hogy a beszélgetés végén már ki akarta rúgni :)

Persze, nem tudom, mennyi volt már a rovásán..

Valamelyik nap meg azért ugatott az egyiknek, mert alig volt fagyálló a buszban(vízpumpa), láttam hogy ugat, a sofőr meg behúzta fülét-farkát.. :)

Előzmény: paypal (15404)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15407
A Béres az legalább magyar név :) A Rubik-kockát én meg világ életemben bűvös kockának hívtam, úgy ismertem meg.
Előzmény: Garfield007 (15400)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15406
Hát most nincs igazam? :) Én így látom. AMikor először olvastam itt a Waberers-t, én kajakra azt hittem, valami angol vagy német cég..  Nem azért, de ha nekem ennyire nem magyaros nevem lenne, akkor inkább kitalálnék valami mást :) A Hungarocamion jó lett volna sztem.
Előzmény: cicó (15403)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15405
A nyugati kultúrákban sokkal jobban értékelik ha valaki saját nevét adja a cégéhez.
Az ok az az, hogy ha egy Szekér Kft. bukik, akkor az senkit nem érdekel mert nem tudod ki áll mögötte, de ha egy olyan cég bukik akinek a tulaj saját nevét adta, akkor az a cégtulajdonos örökre elvágta magát mindenki tudja a szakmában később, hogy megbukott és utána úgy is viszonyulnak hozzá.
Ezért fogadják az ilyen vállakozásokat sokkal nagyobb bizalommal más kultúrákban.
Ha a saját nevedet adod, akkor feltételezik, hogy sokkal jobban kötödsz a céghez.

Más de a témán belül, Gyuribácsi többedmagával a Volán Tefu-t (volt munkahelyét privatizálta), majd vette a HC (meg egy csomó céget) és csak később lett Waberers a cégnév.
Előzmény: S.Zola (15399)
paypal Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15404
a cégnél utálja mindenki, nem vesz senkit emberszámba, és azt mondják hogy egy önimádó faszkalap, állitólag napokig maga alatt volt, hogy a 100-as toplistán lejjebb csúszott asszem 2 helyet, bent az irodákban is elég szarok a fizuk, a haverom asszem 220 nettót kap egy olyan poziért ami más cégnél kb a duplájat éri, mindezért annyit kell melozni hogy a felesége közölte vele hogy néha szeretné ö is látni ill. hogy ez hosszútávon nem müködik (májusban házasodtak), hibázni nem lehet, ha van valami baki, akkor napokig nem alszik hogy mikor rúgják ki! a srác 28 éves és egy idegroncs, hamarosan valószinüleg váltani is fog, ha nem sikerül valami komolyabb áttörést elérnie ennél a cégnél!
Előzmény: S.Zola (15399)
cicó Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15403
Te Zola, néha akkora hülyeségeket irsz, hogy komolyan mintha 12 éves szinten lennél...:))
Előzmény: S.Zola (15399)
Soltaire Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15402
Üdvözlök mindenkit, itt most járok először. Látom vannak régi motorosok és zöldfülűek is, tehát nyugodtan bealkalmatlankodom ide.
Úgyanúgy, mint Zola, én is most csinálom a C kategóriát (ha minden jól megy, akkor januárba jöhet az E), már rutinozom belőle... elvileg jövő héten vizsga. Aztán irány a városi vezetés.
Perpill itt tartok és egyelőre keresem a lehetőségeket, hogy mit és hol érdemes elkezdeni munka szinten. Látok bejegyzéseket a mostani történésekről (cégegyesülés-felvásárlás-miegymás) és az a kérdés, hogy ezáltal jobb a helyzet vagy rosszabb? Totál kezdők esélyessége milyen szinten van a gyakorlottabbakkal szemben most, hogy ELVILEG hiány van sofőrből? Már ha van, természetesen...
Melyik cégnél érdemes "bepróbálkozni"? Előny-hátrány? :)
Létezik-e olyan, hogy az E kategóriát esetlegesen a munkaadó finanszírozza? Persze megfelelő munkaszerződés mellett...
Ilyesmi :)
cicó Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15401
:DD
Előzmény: Garfield007 (15400)
Garfield007 Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15400
Ezert nem veszek Beres cseppet sem, a Rubik kockarol meg ne is beszeljunk :-)

ui.: bocsanat egy read-onlytol, de ez a szokasost felulmulta ;o)
Előzmény: S.Zola (15399)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.26 0 0 15399
Amúgy nekem unszimpatikus ez a gyuribácsi. Hogy adhatja a saját nevét a cégnek? Hogy lehet ilyen önimádó?? Mégha valami magyar neve lenne, de ilyen hülye német nevet adni egy nagy magyar cégnek.. Ráadásul nem is ő alapította, csak felvásárolta.
Előzmény: paypal (15398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!