A biztosítók malmai elég lassan őrölnek, meg hát ugye majd az alkatrészre várás. Annyira nem is súlyos:S, bár a szélvédőkeret némi deformálódást mutat. A mellfalváz nem sérült komolyabban, de a mellső lépcső, az utasajtó, és a jobb oldalváz lépső körülötti része igen. A poliészter homlokfal sem sérült annyira, de szerintem az is cserés lesz.
Z-randszám egyik pontja: A Magyarországon forgalomba helyezett jármű esetében a jármű forgalomból történő átmeneti kivonását kell kérni járműnyilvántartásból külföldre történő értékesítés miatt!
Akkor a leállított kocsikból vittek ki Romániába, ha nem tévedek!
BOX 605
BRN 962
BRN 963
LPA 368 (BHJ-909)
ELR 569 Lehet tippelni vagy majd esetleg valaki le írja melyiket vitték el az 5db 280-as közül...
A tegnapi nap három óra körül két db Tiszás Ikarus 280-as(helyi kivitel) "száguldott" a 47-esen Hódmezővásárhely irányában Z-s rendszámmal. Esetleg tudja valaki hova igyekeztek;)?
Erre csak azt tudom mondani, hogy valamelyik GOX vagy a GMY esetleg DUD helyis, amelyik a 90/90F vonalán lévő 280-as meg olyan C-tengelyi lüktetésd ad ki, mintha szintén tojás alakú lenne a kerék. Hozzáteszem felújítás előtt és után is, hogy nem vették észre ezt. Majd nézessék már át a kocsit, kissé zavaró tényező főleg a hátsó praktusban, no meg a hanghatás... de majd ha suliból jövök haza megfigyelem és be írom rendszámát!
Ha jól sejtem, Kedves Uram, Te már nagyon sok menetrend váltást végigvihettél, tudhatod, hogy az olykor nem kevés érintettel milyen egyszerű és nagyszerű dolog az ilyenek leegyeztetése stb, különösen, ha egyes szereplőknek igen speciális motivációik vannak. Ugye jól gondolom a dolgot, hosszú évek e téren szerzett tapasztalata beszél Belőled, nemde? :)
Nem kell itt minősítgetni a menetrendet, jól látható, hogy komoly előnyei is vannak a változásnak, mily módon kíván az új rendszer megfelelni a modern kor igényeinek (ütemesség, kiszámíthatóság, egységesség). Ahhoz képest, hogy mekkora horderejű a kérdés, és milyen gyorsan kellett az érintetteknek véghezvinni, összességében nem rosszak az eredmények. Persze rövid idő alatt csodát tenni nem lehet, de a(z azért nem túl egetverő) problémák egy része valószínűleg orvosolható lesz.
Függetlenül attól, hogy semmi közöm az új menetrendhez, biztosan állíthatom, hogy akármilyen jó képességekkel is ellátott legyen egy-egy menetrend szerkesztő, nem kis és nem könnyű feladat egy ilyen, komplexitását tekintve rendkívül bonyolult rendszer esetén relatíve rövid idő alatt létrehozni egy épkézláb, működőképes, mégha nem is hibátlan alternatívát. Ehhez képest minősítgetni sokkalta könnyebb dolog. De azért remélem, hogy előbb-utóbb, pláne ha a kisebb hibák is korrigálásra kerülnek Te is meg fogod látni a rendszer jó és előremutató oldalát :)
Oh Kedves Uram(vagyis gondolom). Most láttam visszagörgetve a bejegyzéseket, hogy ilyen észrevételt is tettXD.
Téged idézzelek, a hangulatkeltés egy kicsit enyhe túlzás. Ki mondta itt, hogy mindenkinek ugyanazt kell fújni. ha így lenne akkor nem lenne miről diskurálni, s nem tudnék hangulat kelteni, agogy fogalmaztál értekezésedben. Te így látod, más meg máshogy látja, nem kell egyetértenünk, s egyébként meg a mondanivalómat kedves barátomnak Dénes Úrnak szántam, nem Neked, ha esetleg nem esett volna le. Azért köszönöm észrevételedet, izgatottan olvastam.
P.s.: egyébként meg az észerűségről nem mindig lehet beszélni az új menetrendel kapcsolatban. Össze lett csapva. Kapkodásnak, s lázas sietségnek mindig selejt a vége;).
Hmm-hmmm. Ha Te mondod:). Legyen enyhe túlzás, de majd kiderül, hogy enyhe volt e avagy sem, de számosíthatjuk is azt, hogy mit takar a milliónyi, ha gondolod. Nincs világvége, ezt senki sem mondta, én sem ezt mondtam. A Volán pedig megtett mindent a tájékoztatással és a végrehajtással kapcsolatban,de ha legközelebb változás lesz akkor külön-külön "odamegy" minden kedves utashoz. " A menetrendet pedig még lehet kisebb mértékben korrigálni."-természetesen fogják is, talán már az első pár hónap után. Bármennyire is szeretnék az utasok, sajnos a régi mnenetrend semmiképpen sem fog visszaállni, az aláírásgyűjtés sajnos hiábavaló.
Valaki fel tudná sorolni nekem,hogy melyek azok a távolsági menetrendi mezők, amelyek érintik Csongrád megyét és szerepelnek az idei menetrendkönyvben?Esetleg,ha meg van valakinek az összes pdf formátumban el tudja nekem küldeni emailben?
A menetrend váltással kapcsolatban valóban érkeztek panaszok, de azok egy jó része nem a menetrenddel kapcsolatos, hanem a Volán végrehajtásával (pl. nem volt megfelelően kitáblázva az új menetrend). Egyesek ezt próbálják meg beállítani úgy, hogy a menetrend miatt világvége lenne. A menetrendet pedig még lehet kisebb mértékben korrigálni.
Oh az a füst már eljutott a Tisza Volánhoz, illetőleg a Minisztériumhoz is milliónyi panasz formájában . Értem én, hogy mit mondasz, de ha valami annyira jól működne, akkor nem ilyen fogadtatása lenne ennek az egésznek.
A csatlakozást, azt hagyjuk, mert +- 10 percXD.
Utasként pozitív dolog valóban, és még logikus is lenne, de ismervén a Mars tér kapacitását ezen esetben ez egy olyan döntés volt, amely logisztikai káoszt okozott. Egyébként meg, így is vadászni kell a Vhelyre induló buszokat(7 kocsiállás).
Balázs!! Ebben a témában nem fogunk közös nevezőre jutni XDD