"Amikor ő is látta, akkor azt mondta.........." Ebbe néhányszor én is belefutottam :))))
Általában nálam is az a leg célravezetőbb megközelítés, hogy mutasson egyet, oszt majd megnézem rajta, amit tudni akarok.
Viszont, mivel a magyar az elég kicsi piac, ezért nincs nagyon mit nézegetni. Ebből adódik a sok elfuserált járműkonfiguráció, mert a sok "eladó" azt erölteti, ami áákció, aztán, hogy a vevőnek az úgy működőképes dolog lesz-e, az másik kérdés.
azt hozzá kell tenni, hogy abban a pénzben minden egyes részcsoport bennevan....
mondjuk egy ponyvásnak van durván és jószándékal olyan 80-100cent/km, egy silosnak pedig 150-200cent alapból.... és még nem is vittünk vele tdi-t, mdi-t, kormot, etc.....
a ponyvásban ugy van csak buli, ha az ember nagyban csinálja, mert akkor kicsivel nagyobb a vevőcsomag amit átvesz, és azzal jön a speditőr, a vámos, etc......
sokkal jobban lehet szervezni, nem kell hosszú órákat azzal bíbelődni, hogy keress arút... s ha ezt egy szgépes hálózattal fogják körbe egész jól lehet vele dolgozni......
csak egy nagy hátránya van.... a kocsikra meg sofőr kell :D
meg nem elhanyagolható az sem hogy a varrodás ért a szakmájához.....
a koromgyár kapacitása idáig úgy alakult, hogy olyan 30-40%on futot, de most, hogy papa is mondta vmelyik nap, lesz vmiféle eröltetett menet..... annyi az egész, hogy kicsivel több anyagot fognak feldolgozni.....
másiki böngészöm nincs.... ha ráérsz, akkor elküldhetnéd emilben :)
tavaly a révész csoport közel 22 milliard forint bevételt csinalt, ebböl 13 milliard volt az eurotrans vagyis a ponyvás bevétele, a haszon az 400 millio volt, allitólag ha nem lett volna ponyvázás akkor a haszon az közel 1 milliard lett volna! azért szerintem nem mindegy hogy 22 milliardbol marad 400 milliod, vagy 10 milliardbol 1 milliardod!
Kereskedő dolog. Nagyon nem kell bizni bennük. Saját fülemmel halottam és a szememmel láttam, hogy a kereskedésben a vevő mondta az értékesítőnek (kamion) hogy hosszú hídal kellene neki az autó és a kereskedő gyerek nem tudta, hogy az meg micsoda és vadul nézett egy rutinosabb értékesítő kollégájára, hogy segítsen már neki mert neki lövése sincs arról mi az.
Személygépkocsi kereskedésbe meg aztán különösen gyakran fordulhat elő ilyen, mert ott meg ha nagyon dekoratív egy hölgy nagyon hamar felveszik értékesítőnek, bizván abban, hogy a férfi vevőkkel hamarabb megtalálja a közös nevezőt. De ugyanígy családi vállakozásoknál előfordul, hogy a barát, rokont veszik fel, nem azt aki kicsit képzettebb. Kereskedésben néha nem árt megkérdezni az értékesítőt, hogy mi végzettsége. Ha járműipari akkor nagyobb a valószínűsége, hogy nem mond falls információkat.
Kevés az olyan eset amikor igazán profi kereskedővel találkozol, aki olyat is tud, ami nincs benne a prospektusba. Jobbik eset, ha a kereskedő legalább azt el tudja mondani amit a prospektusba leírnak, mert legalább egyszer elolvasta.
Kérdeztem én már nem is egyszer Spedexpo-n meg hasonló kiállításon értékesítőtől információt egy járműről, ugyan beszélt mindenről de arról amiről kérdeztem nem.
Egyik emlékezetes esetem az volt amikor egy rögtönzött házi tgk. kiállításon (nyilt nap) hosszasan beszéltem a cég képviselőjével, hamar kiderült, hogy nagyobb a lelkesedése mint a tudása. Kérdeztem pár dolog, mert érdekelet a dolog, de válasz nem jött. Mondom nyissuk ki az ajtót, akkor hamar választ kapunk a kérdésre. Ki is nyitottuk rögtön láttam is a választ, mondom jó folytathatjuk a beszélgetést, de a kereskedő is meg akart bizonyosodni. Amikor ő is látta azt mondta: maga jobban tudja mint én. No komment ...
Én meg tudtam nézni az oldalt, de csak Firefox böngészővel. Opera alatt nekem se jött be. Le is szedtem a 3 .pdf formátimú újságot. Probáld meg te is másik böngészővel.
kb. 2 hete olvastam, hogy 50%-al bővitik a koromgyár kapacitását. Igény van a koromra, aminek 90% már ma is exportra kerül. Nemsokára elkezd dolgozni itthon a Hankook meg a Bridgeston gyára és oda is kell majd némi korom.
én tiszaújvárosi vok..... ha tudni szeretnéd akkor a tartályosok főhadiszálása..... szomszédom volt a főkutya sokáig..... aztán közösen megegyeztek, hogy na..... hy...
vasváriban már régen voltam a szorgalmatosi központ, csak mint bejelentés szerepel, ott igazán nemsok tevékenységet üznek, inkább csak mint céglapon szereplő helyet adtak meg hogy ide vagyunk bejelentve....
az hogy annyit keresnek, már lényegesen több! amikor még a szomszédoom ott melózott, akkor voltak, oylan 250es bérek.... akkor még erősen a magnumos+prémiumos korszak dúlt.... mostmár merci+man...
sok vas áll a tiszaújvárosui telepén a révész úrnak.... tehát ha jól számolom akkor egy sorban oylan 15-20gépes áll... van két sor... legalábbis két hete még annyi volt, de ha érdekel, akkor holnap megyek pestre és megnézem, mert egy barátomért megyek a tvk-ra és akkor útbaejtem a bálintot....
nem veszteséges volt a ponyvás részleg! hanem a tartályos tarotta el a ponyvást! tehát míg egy ponyvás nullszás volt addig egy tartályos megtermelt 2 estleg 3 ponyvást.... ez a lényeg! mondjuk ez is a régi korszakból való tudásom....
mondjuk a tattályossal az a baj, hogy igencsak tonna/arukm erben nyomulós, de európában igen nagy keletje van az ömlesztett árúknak, és egyre feljövőben a piszkos adr szállítása.... messer, bc, taurus, korom, stb,.. lényegesen több lóvét ad, de mondjuk a sofőrnek tényleg letekerik a fa**át, ha túlvezet, vagy nem azon az útvonalon megy amit kijelöltek, vagy nincs normálisan lepapírozva a szállítmány, és nincs rajta figyelmezetőtábla, etc....
Megy valaki Németországba? Azért kérdezem, mert szükségem lenne egy karton piros Dunhill cigarettára (ajándékba szánom valakinek, de itthon nem lehet kapni). Ha esetleg valaki megy akkor szívesen venném ha tudna hozni. Eurot tudok adni, egy karton ára 40 és 60 euro között változik attól függően, hogy 20 vagy 17 szálas.
Ha esetleg megy valaki akkor kérem jelezze nekem akár magánban is.
A cikk meg is volt beszkennelve (ezek szerint már betettem egyszer) Itt elolvasható: http://kep.tar.hu/gasolinno1/27601726/27140214#2 És gondolom egy ilyen Renault-ról lehetett szó: http://kep.tar.hu/gasolinno1/27601726/27140242#2
Ehhez kapcsolódik egy másik korabeli szintén AM cikk, ha megtalálom beszkennelem. Annak ha jól emlékszem kamionkesergő volt a címe, és egy Renault vezető HC sofőr beszélt a cégnél tapasztalt állapotokról.
Idézet a 90-es évek elején egy AutoMotor-ból. A cikknek valami olyasmi volt a címe, hogy: Maszekvilág kamionosokéknál. Így beszél a maszeknak dolgozó sofőr a HC-ről. Azt hiszem sokan ráismernek a háttérre ebből. "A Hungarocamion telepén még a telepet őrző kutya is csak valutáért vakkantott."
Didaktika kft. Somogy megyei cég... Kaposvári központtal, és sok kihelyezett résszel. Ezek a full árak. Ha valakinek van valamiből mentessége (autószerelő, stb), annak olcsóbb elvileg. Gyakorlatilag nemtom, mivel nekem a teljeset kell fizetnem. És nem csak mondták az árakat, hanem fizetem is :) Idén még lehet 60k pénzt visszaigányelni az adóból a tanfolyás miatt. Jövőre már nem.
Van aki azt mondja be kell járatni van aki nem kell.
Mindegy azért eleinte finom leszek vele és nőies :o))) ártani nem fog neki,ha meg használ akkor örülünk.Azt a pár ezret két hét alatt bele küldöm,nem nagy idő.
Ja és a rendes bejáratásnak köszönhetően 6,2 litert bírt enni hosszútávon,olaj cserétől olaj cseréig egy deci nem hiányzott belőle.Az 1,6-os kockákat állva hagytam az 1,3-assal :o)))
Magyarán tökéletesre sikeredett a felujítás és a bejáratás is.
hat azt nagyon nem ertem, csak mert a tartalyt azt jobban is fizetik (a soföröket) meg azok a soförök többet is vannak itthon mert nem ritka hogy kiviszi a cuccot, lefejt, aztan üresben jön haza, ugyanez a messer hungaro gáznál, azt is a Bálint csinálja és oda 150 ezerre vannak bejelentve a soförök,nem minimálbérre!