Keresés

Részletes keresés

-Smiley- Creative Commons License 2018.11.06 -1 0 64355

 

Tisztelt XXXX!

 

Hivatkozva társaságunkhoz érkezett bejelentésére, az alábbiakról tájékoztatjuk. A levelében jelzett fenékpusztai buszmegállónál található megállóhelyi oszlop áthelyezéséről intézkedtünk. Megköszönve munkánkat segítő észrevételét, kérjük válaszunk szíves elfogadását.

matteo14 Creative Commons License 2018.11.03 -1 0 64354

Balassagyarmathoz tegyük hozzá, hogy ugyanazok a megállók sokszor tök más néven futnak, ami rátesz még egy lapáttal az átláthatatlanságra.

Előzmény: siófoki35 (64351)
siófoki35 Creative Commons License 2018.11.03 -1 0 64353
Előzmény: siófoki35 (64352)
siófoki35 Creative Commons License 2018.11.03 -1 0 64352

A régi, 2011 előtti esztergomi menetrendben két teljesen különböző 1-es járat volt: volt a "kis 1-es" amit szóló vitt, és a Vasútállomástól a Munkaügyi kirendeltségen és a Bánomi ltp.-en keresztül a Vaskapuig közlekedett, meg a csuklós "nagy 1-es" ami végig a főúton ment és csak a Vasúttól a Bánomig járt. Mindenféle külön jelölés nélkül... 

Előzmény: dundalk (64350)
siófoki35 Creative Commons License 2018.11.03 -1 5 64351

Aaanyááám borogass.

 

De a legátláthatatlanabb helyi menetrend díjat nálam akkor is Terenye kapja.

https://www.kmkk.hu/83-batonyterenye-helyi-menetrendje

 

A legnagyobb zagyvalék díjat meg Balassagyarmat.

Mi értelme van annak hogy egy kisvárosban összesen 29(!!!) vonal van, ráadásul a hétvégiek külön számozva, és minden vonalon jár max 4 járat, de azok sem teljesen azonos útirányon? Ki tudja ezt megjegyezni?
https://www.kmkk.hu/82-balassagyarmat-helyi-menetrendje

Előzmény: -Smiley- (64347)
dundalk Creative Commons License 2018.11.02 -1 0 64350

Ez így nem semmi.

 

Amit rögtön nem értek, hogy minek az I MSZ WM jelölés? Ezekre léteznek az egységes jelzések, amit mindenki mindnehol használ. Ráadásul a menetrendben kisbetű, a magyarázatban pedig nagybetű.

 

Az 1, 'b' oszlopa szerintem nem is lehetne 1-es jelzésű, hanem 1/a vissza a 'b' oszlop is hogyan lehet 1-es, ha nem 100% azonos útvonalon közlekedik?

 

Aztán ott van a differenciált menetidő. Van az alap mennetidő, amit nem jelölök külön (ez most az 'a') aztán van az a néhány eltérő amit meg jelölök, ezzel a sok felesleges 'a' jelzést meg is spóroltam.

 

Aztán azt mondja, hogy munkanapokon, erre ott vannak az indulási idők az iskolai előadási napokra, a munkanap és az iskola előadási nap nem feltételen egyezik meg. Hogyan lehet besorolni ezeket együtt még ha külön jelzéseket is kap? 

Az átszállásos opciókra annyi kritikám lenne, hogy nincs rá magyarázat, hogy mit akar a kis buszocska jelenteni. 

Előzmény: -Smiley- (64347)
matteo14 Creative Commons License 2018.11.01 -1 0 64349

Lehet, hogy ehhez egy számoszlopos menetrend tanítási nap-taszünet-szombat-vasárnap oszolopokkal szerencsésebb lenne, a csonkamenetre meg elég lenne csak egy utalást tenni a megjegyzések között. A megállóhelyeken is ez a formátum van kirakva?

Előzmény: -Smiley- (64347)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.01 -1 0 64348

Igazán belegyúrhatták volna a munkanapi járatok közé a hétvégit is, kevesebb karaktert kellett volna kiírni...

 

Komolyra fordítva: ezen látszik a szándék - ami értékelendő -, hogy a lehető legrészletesebb információkkal szerették volna ellátni az utasokat, így az átszállási lehetőségeket is föltüntették. De túllőttek a célon.

 

Szét lehetett volna szedni az iskolai előadások napi a tanszünetes járatokat külön kupacba. A leghosszabb útvonalat feltüntetni alapértelmezettként, és amik nem a vonal teljes hosszán mennek végig, csak azokat jelezni külön. A "c" oszlopos időadatokhoz meg beírni, amit kb. 10 éve láttam a PK-nál: a kora reggeli és késő esti időszakban a gyér forgalom miatt előfordulhat, hogy az egyes megállókat hamarabb érintik a járatok.

Előzmény: -Smiley- (64347)
-Smiley- Creative Commons License 2018.11.01 -1 0 64347

Az, hogy a DAKK-nak egy áttekinthetetlen gagyi oldala lett a régi Kunság Volánhoz képest, már megszoktuk, évek óta nem nagyon akarnak változtatni rajta (seggbe is kéne rúgni már pár embert emiatt)   

 

De az, hogy már a helyi menetrend értelmezéséhez is lassan már diploma kell a sok krixkraxok miatt az már egyre bosszantóbb.

 

Most komolyan, ezt nem lehet egyszerűbben?

 

http://dakk.hu/images/menetrend/kecskemet/1.pdf

 

Nembeszélve pl a 3-as járatról ami körbetekereg a fél városon és Széchenyi tér  - Széchenyi tér van feltüntetve. Miért nem szedik szét Műkertváros - Széchenyi tér (érk / ind )  - Széchenyiváros úvonalra?   

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.31 -1 0 64346

Gondolom, lehet köze ennek az elővárosi járatbeszámozósdinak. Nem tudom, van-e konkrétan valami Pest környéki vonal 600-asnak számozva a kijelzőn és a volanbusz.hu-n, ami lánykorában 26xx vonalszámon volt ismertebb. Talán azért írták oda az 1100-at, hogy egyértelmű legyen, ez nem az a 600-as, amire az elővárosi forgalomban ingázók gondolnának. Talán, de ez csak az én tippem.

Előzmény: Törölt nick (64342)
KT4 210 Creative Commons License 2018.10.31 -1 0 64345

Korábban csak a 600-as vonalon futott a járat, akkor még nem volt két vonalszám.

Előzmény: paca664 (64341)
KT4 210 Creative Commons License 2018.10.31 -1 0 64344

A két vonal és járatszám valóban furcsa...

A nemzetközi járatot engedélyeztetni kell minden érintett országban, tehát a szerbeknek is meg kell adniuk az engedélyt ahhoz, hogy útvonalat vagy megállási rendet módosíts. A Volánbusz részéről nem tűnne logikusnak Mórahalmon a félholdas megállási rend, ebből én valami "svédszerbcsavarra" gondolnék...

Előzmény: Törölt nick (64340)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2018.10.31 -1 0 64343

A kérdés az, és ez tényleg szokatlan, hogy ha ezek a nemzetközi járatok a 600-as vonal járatai (elvileg így van), akkor az 1100-as mezőben miért "saját" járatként szerepelnek, miért nem a 600-as mezőre való hivatkozással.

Előzmény: paca664 (64341)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.30 -1 0 64342

Elvileg igen. Itt nem úgy van.

 

Tehát ez most 600/11 vagy 1100/11 járat?

Előzmény: paca664 (64341)
paca664 Creative Commons License 2018.10.29 -1 0 64341

Az egyik a belföldi, másik a nemzetközi menetrendi mező száma.

Előzmény: Törölt nick (64340)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.29 -1 0 64340

Elméleti, menetrend szerkesztési kérdésem lenne a tanultabbakhoz.

 

http://dakk.hu/images/Menetr_taj_Budapest-Subotica_181001.pdf

 

Vajon hogy lehet hogy a szabadkai járathoz a 600 és az 1100 vonalszám is tartozik?

Illetve miért nem engedik a Mórahalom-Szabadka közötti utazást?

-Smiley- Creative Commons License 2018.10.29 -1 0 64339

Hát elég újnak tűnt, de ég és föld a különbség :) 

Előzmény: torqmatic (64337)
matteo14 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 64338

Van ám PEL rendszámú Lion's Intercity is a térségben. Azt is láthatta.

Előzmény: torqmatic (64337)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.29 0 0 64337

Az a "zsír új MAN" egyébként kicsit még idősebb is, mint a King-Long:

 

http://iho.hu/hir/bealkonyul-a-king-longoknak-180902#

Előzmény: -Smiley- (64335)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 64336

Igen.

 

De a „vadonat új” MAN busz sem tegnap gördült le a gyártósorról.

Előzmény: -Smiley- (64335)
-Smiley- Creative Commons License 2018.10.29 0 0 64335

A Széna térről induló járatokat újra átvette a Volán?

Pár hete még egy lerohadt Kinglong ment, most meg egy zsír új MAN busz állt ki a pályaudvarról.  Valamiről lemaradtam? 

trizs77 Creative Commons License 2018.10.25 0 4 64334

Lesz VOLÁN is..........................:-)))

 

Meghívó

 

 

 

Tisztelettel meghívom, a 2018.10.30-án, 17,30-kor tartandó előadásra.

Az előadás címe : A magyar autóközlekedés irányítása az 1970-es években.     I.rész, 1970-1975

Helyszín : Óbudai Egyetem, Budapest VIII.ker Népszínház utca 8. Galamb József terem

Előadó : Takács László, közlekedésmérnök, tanár, egyetemi adjunktus

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64333

Kár hogy a vezérigató válaszolt.

 

Inkább a KMKK ingatlangazdálkodási csoportvezetőjének kellett volna válaszolnia.

Az Ő asztala.

Ő dolga.

 

Amúgy persze, hogy a buszvezető a hibás, ezt épeszű ember eddig se vitatta.

 

 

Előzmény: Dudari (64332)
Dudari Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64332

Vezérigazgatói válasz:

https://www.heol.hu/kozelet/helyi-kozelet/leszakadt-a-fodem-a-buszpalyaudvaron-megszolalt-a-kmkk-1365971/

 

Egy szabálytalan tolatást végző autóbusz ill. vezetője a hibás.

Előzmény: trizs77 (64311)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.20 0 2 64331

Történet :

 

10 perccel a debreceni indulás előtt, 4 utas + 2 fő volán dolgozó ült a buszon.

A busz szabályosan (de rendkívül koszosan) várakozott a visszaindulási időre várva a kocsiálláson, nyitott ajtóval.

 

A buszvezető a helyén ült, utasokat várt.

 

Ekkor lépett oda egy kb. középiskolás a Debrecen-Hajdúszoboszló útra évenyes havi diákigazolványával.

A buszvezető elhajtotta.

 

Ekkor léptem én oda és felajánlottam:

 - vagy átadja minden okmányát önként,

 - vagy rendőrrel vetetem el.

Átadta.

Közöltem vele, feljelentem.

Úgy lett.

 

Előzmény: Dudari (64330)
Dudari Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64330

Összesen 4 utas szállt fel Debrecenben?

Vagy 4 fő utazott volna Hajdúszoboszlóra "Hajdú Volán" bérlettel?

Van egy teljesen legális módszer arra, ha az adott KK (Volán) ne vigye el a társ cég bérletes utasait.

Menetrendben a kalapjel.

Csak felszállók, vagy csak leszállók részére történő megállás.

Tudom ezen a vonalon eznem volt így jelölve.

Előzmény: trizs77 (64328)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64329

Volt.

A Hatvani Volán adta a kocsit.

Először csinált egy Hatvan-Gyöngyös utat hajnalban, majd forda szerint a Gyöngyös-Debrecenem járatot.

Előzmény: Dudari (64327)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64328

4 fő utasnál az elutasítás több mint munkafegyelmi kérdés.

Előzmény: Dudari (64326)
Dudari Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64327

A Hatvani Volánnak sohasem volt debreceni járata, se olyan ami Hajdúszoboszlón át ment, a 23 kilométerrel arrébb működő gyöngyösi cég volt a ludas...

Előzmény: trizs77 (64324)
Dudari Creative Commons License 2018.10.20 0 0 64326

Az Mátra Volán , Gyöngyös volt és Debrecen-Hajdúszoboszló-Debrecen járat volt.

 

Sok utas jelentkezése esetén , beszállítási sorrendet lehet ill. kell alkalmazni, akkor az utazik aki jegyét előre megváltotta és minél messzebbre megy annál inkább beszállításkor előrébb sorolódik...

Előzmény: trizs77 (64324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!