Én szeretem, ha van ötlete a kollégáknak. Ossza meg velünk. Ha nem ért egyet a táblázással, akkor ezt jelezni kell. A "koncepció "szerint maradt a homlokcsíkon az eredeti végállomás. Az oldalirány táblán sárga kieg. matrica volt, ami jelezte , hogy másik villamosra átgyalogolva el lehet érni az eredeti végállomást. Az un. válzozásjelzőn jól láthatóan volt megjelenítve a helyzet. Ehhez már csak az utasításnakl megfelelő járművezetői tájékoztatás kell.
Meglepődve, de örömmel fogadtam a látványt. Most már csak annak örülnék, ha a vágányzár idejére sikerülne a homlokiránytáblákra ráragasztani, hogy ANDOR UTCA. Mert az előző vgz kelenföldi oldalán én "gyártottam" a Dombóvári utas papírokat.
Az emberek nagy része megszokásból utazik és csak egy pillantást vet a táblákra, és ha ott az eredeti végállomás szerepel, eszébe sem jut (jogosan), hogy ez a villamos most nem megy el addig.
Kora reggel megint műsor volt a 17-esen, de megindult a forgalom. 1352-1416 elindult Ferencváros kocsiszín felé. Kivételesen úgy tűnt, hogy a 1352 tolja a 1416-ost..
Én meg a 1429-et láttam a múlt héten valamelyik nap a 2-esen, és lepett meg egy kicsit. :-)
Hány ICs maradt a kiiktatás alatt a 4-esen? Én ezen a héten eddig össz-vissz a 1466-1467-et láttam, mondjuk nem is jártam sokat csúcsban a Körúton. Mikor állnak ki/be?
Próbáld ki ma délután, hányan lépnek rád, mikor rajtad kívül még 100an várják a villamost a megállóba, és csak a bal oldalra van ajtónyitás! Utána megváltozik a véleményed!
Mondjuk a déli oldalon praktikus egyoldalra nyitni, hogy a szükségleszállón leszálló IQ negatív utasok ne szálljanak vissza a Budafok felé tartó villamosra.
Jót tesz ez a Kelenföldi nyaralás a Budafoki kocsiknak. 1319,1320,1360,1431 olyan szépen le vannak mosva rájuk se ismerni. 1320 kifejezetten györörű, 1360 sajnos így is ütött-kopott.
Hagyd! Úgysem fogod tudni neki megmagyarázni! Sajnos el kell viselni Petikét... Mondjuk amikor el kezd megmagyarázni dolgokat, sokszor inkább otthagyom a gépet, és elmegyek lehiggadni. :)