És ha csak az elöbbi módon csinálnám,szűrő csere olajutánöntés,a nyomatékrészből nincs kicserélve,gondolom azért az is jelent neki valamelyes karbantarást. Semmi gondom a váltóval,szépen vált,nem rángat,nem dobálja a sebességet,egyedül csak most télen volt egy sebesség becsapása visszafelé,mikor -20fogban nyomtam 80km.óránál egy sport gombot,és hirtelen lepadlóztam.Arra azt mondták lehet hideg volt még az olaj.Amúgy semmi gond vele,semmi hiba üzenet.
Nem is olyan nehéz lecserélni??? De ha rendesen akarod csinálni, akkor a nyomatékátalakítóból is ki kell varázsolni az olajat. Ahhoz meg azt hiszem, hogy le kell akasztani a váltót a helyéről. Akkor meg már nem is olyan egyszerű... :-)
Nem értem akkor miért nem akar váltóolajat cserélni a szerelőm,pedig minden évben rákérdezek,pont azért,hogy ne kelljen váltót generáloznom.Pedig állitolag nem is olyan nehéz lecserélni csak az alsó deknit kell levenni alatta van a szűrő,meg kb 7 liter olaj kell bele.
Nem elég hogy átb@sztak a rugokkal,most meg ezzel.
Olyan kérdésem lenne,hogy az autómata váltóba mikor kell olajat,és szűrőt cserélni,vagy egyáltalák kell e.A szerelőm azt állítja,hogy nem kell,de én több embertől hallottam hogy illene lenne 100e km utána cseréleni.A váltó 4seb-es.
Igen, én is azt olvastam, hogy addig kell csak álló helyzetbe járatni a mocit, amíg fel nem épül az olajnyomás és a kenés rendesen. Utánna indulás, persze nem padlógáz-fék-padlógáz-fék stílusba, amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot.
Néztem a lököst a verdádon, valminek a színe nagyon nem stimmel, vagy a kocsi vagy a lökösé. Ha fújod a szárnyat, akkor ezt is vedd hozzá, mert így borzasztó. ;-)
Viszont van itt valami amit nem értek... a leugrott felni a jelölés szerint 112-es osztóju és szerintem sima csavarokkal volt feltéve, nem excenteressel (bár ezt most nem tudom megnézni, cska úgy rémlik...). Most ilyenkor mi van?
Én a múlt hónapra számoltam 8,5-öt, 1200km. Igaz "30%város" is van benne, de nincs lámpa, végig főút, csak a gyerekeket tesszük ki a sulinál. Reggeli melegítés (5perc) nem marad el sose. Nem tudom ez mennyit számít. BC szerint horror a fogyasztásom, ritkán megy 15l/100 alá. A távolságra meg folyamatosan ragaszkodik 430km körüli értékhez. Legtöbb esetben szeretek (hamar) kigyorsítani, kivéve ha tudom pl 300méter után megint kanyarodok.
Ha valakinek akad lámpa alá olyan műanyag "bajusz", és/vagy hűtőrács, arra vevő lennék. Ha van, kérem szépen jelezni az eliasandras@gmail.com-ra, köszönöm!
Más: kéziféken hol lehet állítani? BMW-men a karnál volt két kis anya, itt nem láttam semmi ilyesmit.
Így van. De ezekszerint a 470-ből lejön oda-vissza Isztimér, mert utána tankoltam Fehérváron 15-ért, akkor az kb. 430km. Az nálam: ((15.000/445)/430)x100~7.83.
Már nem, mert már túlvan a millán. Igen BEVALLOM túl van a millán:) Nemtom mennyi volt benne induláskor, de a mutató már nem mozdult meg, BC még 5km-t kiírt akkor, mikor tankoltam.